Jäpäkkä tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Asie Payton

Jäpäkkä tiistai

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

Mulla jöpöttää! Mitens teillä?
ninnithequeen

Re: Jäpäkkä tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Millon tää syöminen loppuu? Taas kaks juustomakkaravoileipää yöpalaksi. Voi röyh. Pari tuntia sitten vetäsin possupihvin. Ja mäkkärissäkin käytiin kaverin kans. Mä luulin että loppuis kun ei syö kahden edestä mut eih. Kamala nälkä ja mieliteot koko ajan. Damn. *ottaa itteään niskasta ja puputtaa loppuvuoden salaattia*
bliss

Re: Jäpäkkä tiistai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Täällä ei jöpötä kuin järki. Nukkuminen vois tehdä hyvää.
Dumis

Re: Jäpäkkä tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Ei jöpötä, valtakunnassa melkein kaikki siis hyvin.
RP

Re: Jäpäkkä tiistai

Viesti Kirjoittaja RP »

Heti heräsin. Nännit jöpöttää.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Jäpäkkä tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kotimatkalla joku viaton tyttönen sai reaktion aikaan en edes nähnyt häntä hyvin, pysähtyi aina valoihin ja minä tietenkin punaisia päin!
suihkussa oli pakko heti käydä kotiin saavuttua. Nyt nukkumaan että jaksaa keskittyä makkaraan huomennakin..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Jäpäkkä tiistai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Huomenna pitäis mennä parturiin. Siksi ajoin tänään törkyparran pois, ei sitä ammattilaiselle näytä. Nyt pitäis kai jaksaa vielä suihkuunkin, ei ne parturihuorat paskasta tukkaakaan siedä. Ei riiittäne kun perjantaina saunassa kävin.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Jäpäkkä tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

McJanne kirjoitti:Jaaha... jospa ne kierrokset ois sen verran vähinyt nyt että makuuhommien koittaminen tulee kyseeseen.

Jos liksa kolminkertastuu niin maksaako vaivan vaihtaa firmaa? Tää nykynen on kyllä sinällään helmi ja tykkäilen kovastikin hommista (aikapanos excluded), kontraan olisi lähes vastaavat hommat, ei urakehitysmahdollisuuksia, säännöllisempi työaika ja iso ellei kaikkein isoin kioski maksumiehenä. Nyt on kyllä paha rasti.
Burn the dice?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Jäpäkkä tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Jöpöttää!
Mulla on selkeä stressi kun unirytmi on ihan viturallaan. Melkeen kaks tuntia kellon soittoon ja täällä sitä ollaan oltu hereillä jo ikuisuus. No, jos menis kaupoille heti näin aamusta, pitää metsästää veljentytölle joku DS-peli huomiseks.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Dumis

Re: Jäpäkkä tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Kauheita nää aikaset herätykset. Nyt puurot kitusiin ja ruuhkassa ajamaan mutteria fysioon jonka jälkeen duunikaverin kanssa salille hillumaan painojen kanssa.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Jäpäkkä tiistai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Huomenta!
Ei saa puhua jöpötyksistä heti aamutuimaan..alkaa muuten viriämään kaikenlaisia idiksiä. Tai no niitä on itseasiassa pyöriny puolisen yötä päässä. (Voi miksi mun pitää olla niin huono nukkumaan?) Sitäpaitsi hemmetti jos yhtä äijänkäppänää ei voi piristää upealla seksillä ja rakkaudentunnustuksella, niin pitäköön tunkkinsa. *pakkoavautuminen*
Tänään tiedossa jälleen tylsä päivä töissä. Tekisköhän ystävätär mulle kurkkukeittoa vaikka en osallituiskaan hiihto-osuuteen? 8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
bliss

Re: Jäpäkkä tiistai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Hyvää miestenpäivää kaikille munakkaille tänään ja 363 päivää tästä eteenpäin. (miinus äitienpäivä)
milli

Re: Jäpäkkä tiistai

Viesti Kirjoittaja milli »

Jöpötti :P Asia hoidettu.

Metsässä oli äsken tosi ihana kävellä pikkuisen kanssa. Hitsi, niin haluan muuttaa pysyvästi omakotitaloon.. ehkä ei vielä, mutta viimeistään sitten kun on lapsia ja niillä vähän enemmän ikää. Omakotiasuminen no pop.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Jäpäkkä tiistai

Viesti Kirjoittaja martza »

Huomenta kaikille. Aurinko paistaa ihanasti ja aamuruuhkatkin olivat inhimilliset.
Mitä aamujöpötykseen tuli niin asia on hoidettu/korjattu ja kiitos kuuluu siitä vaimolleni. :)
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
NuoriD

Re: Jäpäkkä tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

McJanne kirjoitti:Jaaha... jospa ne kierrokset ois sen verran vähinyt nyt että makuuhommien koittaminen tulee kyseeseen.

Jos liksa kolminkertastuu niin maksaako vaivan vaihtaa firmaa? Tää nykynen on kyllä sinällään helmi ja tykkäilen kovastikin hommista (aikapanos excluded), kontraan olisi lähes vastaavat hommat, ei urakehitysmahdollisuuksia, säännöllisempi työaika ja iso ellei kaikkein isoin kioski maksumiehenä. Nyt on kyllä paha rasti.
Miksi et vaihtaisi? Ei kait sitä tarvi kahta kertaa miettiä, jos lähes samasta hommasta tarjotaan kolminkertaista palkkaa.
Viimeksi muokannut NuoriD, 09.03.2010 9:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Asie Payton

Re: Jäpäkkä tiistai

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

bliss kirjoitti:Hyvää miestenpäivää kaikille munakkaille tänään ja 363 päivää tästä eteenpäin. (miinus äitienpäivä)
Ahahahaaaa!!! Oliskin noin!
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Jäpäkkä tiistai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Nyt on sellainen fiilis, että tää vittumainen flunssa olisi oikeasti poistumassa \0/ Ehkä mä vielä joskus pääsen jumppailemaankin! Woohoo! Eilen olin jo vaipumassa synkkyyteen, mutta nyt on oikein toiveikas olo. Tuo kevätaurinko tuo mukanaan myös ihan kauhian levottoman olon. Ei meinaa oikein nahoissaan pysyä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Jäpäkkä tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Yllen residenssissä nautitaan ekasta varsinaisesta isyysvapaapäivästä. Herättiin, kun vaimo oli jo lähtenyt töihin, syötiin ja leikittiin sekä poikettiin pulkkalenkillä tuolla paisteessa. Laitoin tytön unosille, luin Aamulehden ja ny nettii. Illalla sit hiihtämään...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Jäpäkkä tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Suvinen kirjoitti:Mutta kevät näyttäisi tulleen ulkona. Siistiä!
Sinne sädesateeseen piristymään!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Jäpäkkä tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Bongasin tänään sellasta julkkismatskua, että joudun ehkä soittamaan Seiskaan :]

Ostin tänään itselleni naistenpäivän kunniaksi aivan ihania Thomas Sabo -helyjä, I'm so worth it!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jäpäkkä tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Sormet jäätyivät sen verran että kirjoittaessani saan sähköiskuja sormenpäistä. Ei hyvä. Iskin äsken tulikuuman veden alle, ei mitään. ARGH!
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Re: Jäpäkkä tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Kävin liikuntamyllyssä heilumassa reilun tunnin ja olihan siellä kaikennäköistä hiihtäjää räppineekeristä kepapinkeittäjään, no eipä se haitannut, kuten ei myöskään pari tiukkaa parikybästä gimmaa. Bonuksena en jaksanut edes ottaa kännyä mukaan että olisin löytänyt dyynikaverin sieltä jostain huitsinnevadasta mihin oli isoimmat painot jemmattu.

Nyt vois sapuskoida, soitella puhelimella virkapuheluita ja tehdä jotain hyödyllistä kuten polttaa musaa autoon.
Stinky

Re: Jäpäkkä tiistai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Taas jännittää perkele. Ois pitäny nussia jo ekoilla treffeillä ni ei tarttis enää jännittää. Nussia vai eikö nussia, kas siinä pulma.
Manaaja

Re: Jäpäkkä tiistai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Jaaha, täällä sitä vaan kaikki nussii!
ninnithequeen

Re: Jäpäkkä tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

No eikä nussi.


Paistettua riisiä ja tonnikalaa. Nuuh.
Vastaa Viestiin