Revontuli-keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
elco

Re: Revontuli-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja elco »

Kehityskeskustelut käytiin käsikirjoituksen mukaan.

Kuuntelin kehut ilmeettömänä. Kohdassa 2,5% palkankorotus herkesin jupinan- ja mutinansekaiseen vuodatukseen siitä, etten ole verotietojen mukaan kilpailukykyisesti palkattu kolleegoihini nähden; mielessäni riemuitsin siitä, että tulee taas pari sataa täysin odottamatonta korotusta alkaen ensi viikolla ja varmaan vielä joku liittokierroksen junailema prosentti siihen päälle.

Korostin kurjistetun asemani merkityksellisyyttä, tuen puutetta ja kokonaisvaltaista liki yli-inhimillistä panostani asiakkaan ja Firman menestyksen eteen. Tilitin hirmuisesta paineesta jatkaen, että punnittuani kaikki vaihtoehdot on sekä minun että Firman etujen mukaista, että pidän ylimääräistä lomaa ensi talvena. Pomo esitti osansa ja oli sitä mieltä, että pidetään lomaoptio auki, mutta yritetään hakea muita vaihtoehtoja. Lupasin palata asiaan pidettyäni toukokuun lomat.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Revontuli-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja swirl »

Vaola kirjoitti:Mulle tuli nyt myös helvetin hyvä fiilis sun puolestasi. Congrats! :)
Kiitos :h:

Vetelin niskajumipäänsärkyisenä kolmen tunnin päikkärit ja tunnen oloni jopa ihmismäiseksi nyt kun viimei sain kammettua itseni sängystä ylös. Oho.

Mun ensimmäinen filmitähtirakkauteni on heittänyt veivinsä. R.I.P. Corey Haim. Rakastin sinua syvästi The Lost Boysin aikaan. Ja itseasiassa vielä myöhemminkin - Prayer of The Rollerboysin jälkeen mua ei saanut irti rullaluistimista moneen kesään.

Kuva
ninnithequeen

Re: Revontuli-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Eikä! Corey Haim! Mihin se kuoli :cry:
RP

Re: Revontuli-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja RP »

Huumeisiin, veikkaan ma. RIP.
bliss

Re: Revontuli-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja bliss »

Kuka se on? :oops:
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Revontuli-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Gat »

Manaaja kirjoitti:Jesssss! Sain auton takaisin! Jesssss! Takapään iskunvaimentimen rikkinäiselle ripustukselle ei oltu tehty mitään, kun ei kuulemma havaittu korjaustarvetta! Jesssss! Auto siis vinkuu ja natisee yhä kuin puhkinussittu heteka! Jesssss!

Jesssss! Myös yksi uusi vika oltiin saatu huollon aikana järjestettyä! Jesssss! Nimittäin tuulilasinpyyhkimet makaavat nyt aivan liian ylhäällä, ja kuskin puoleinen sulka hakkaa pahasti karmiin. Jesssss!

Mutta hei! Jesssss! Sain auton sentään katsastettua tuollaisenaankin! Jesssss! Katsastuksessa ilmeni, että tiivisteiltään rikkoutunut ja ympäriinsä öljyä roiskinut perä on aiheuttanut auton rungon ruostumisen perän ympäriltä. Jesssss!
Manaaja-kultaseni.
Täytyy kai sitten auttaa ja kertoa:
Vie tästedes Jaguaarit ja kaikki brittiautot Hollolan Laatuvaunuun.

Lantikan kanssa tehneet hyvää työtä, vaikka ovat paskasia, sänkisiä, kiroilevia jätkiä ja koko mesta näyttää kaatopaikalta. Viimeksi mulla oli kattolampun elektroniikka hapettunut, uusi osa olis maksanut kuulemma parisataa, mutta "Pekka juotti sen". Kuka muu korjaamo viittis? Keräilevät itse harvinaisia osia englannin-reissuillaan. Siel on Rollsia, Jaggea, Astonia, Lotusta, Lantikoita, ymym.

Kun et minua usko niin Jaguaarien suhteen lue tuosta:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/844128
Manaaja

Re: Revontuli-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Gat kirjoitti:Viimeksi mulla oli kattolampun elektroniikka hapettunut, uusi osa olis maksanut kuulemma parisataa, mutta "Pekka juotti sen". Kuka muu korjaamo viittis?
No siis ohhoh. Kyllä sun auton ongelmat ovat eittämättä ihan samalla viivalla mun auton ongelmiin verrattuna.

Kai nyt saatana kuka tahansa vitun kurahaara juottaa jonkun saatanan hapettuneen ja löystyneen perkeleen apicoliittimen jostain vitun kattolampusta pysyvästi kiinni, mutta se on helvetti vähän eri asia jos koko vitun autossa on voimansiirto ja saatanan alustakin vielä paskana voi vittu saatana jumalauta!

Ole hiljaa sinä vähäistäkin teknistä ymmärrystä vailla oleva! Et ole puheoikeuttasi ansainnut!

Mä olen pariin muuhun autooni mm. rakentanut päivävaloautomatiikan ja ajovaloista riippumattoman sumuvalokytkennän. Kolvi jossain saatanan kattolamppuasiassa pysyy siis ihan itselläkin näpeissä. Nää nyt on kuitenkin vähän eri skaalan ongelmia, jotka ei korjaannu klemmarilla ja ilmastointiteipillä.
Viimeksi muokannut Manaaja, 10.03.2010 21:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Revontuli-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

RP kirjoitti:Huumeisiin, veikkaan ma. RIP.
No näinpä, tiesi jo Wikipedia kertoa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Revontuli-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Gat »

Manaaja: tarkoitin vain, että eiköhän tavallisempi korjaamo olis halunnut myydä uuden osan eikä juottaa.

Totta kai pikkujuttu. Mun kosla on sentään kunnossa vielä.

Mutta lue nuo Laatuvaunun kehut tuosta Suomi24-linkistä!! Ei mikään tusinakorjaamo.
Manaaja

Re: Revontuli-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Gat kirjoitti:Manaaja: tarkoitin vain, että eiköhän tavallisempi korjaamo olis halunnut myydä uuden osan eikä juottaa.
Mulla on takuu voimassa. Jos yrittävät juottaa sen sijaan että laittaisivat uuden osan, vedän rivissä pataan kaikkia.

Ymmärrätkö että tuollaisen juottamisen purkaminen on myös aika vittumainen homma, sitten kun se tarvitsee tehdä? Se on niitä tilanteita kun jonkun suusta pääsee "Jaaha, joku viiden pennin seppä taas ollut asialla..."
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Revontuli-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Gat »

Älä ny vittuile pikkuseikasta Manaaja.
Pääasia vaan, että uskottavasti tuo on Suomen parhaita ellei paras myös Jaguarhuolto, että vie sinne tai edes soita ja kysy neuvoja (ai nii, et sä tarvi neuvoja). Jaa.. sulla se takuukin vielä, hah, ... Tarkoittaakos se, että uuden auton, jossa on takuu voimassa, omistaja on ihan myyjäliikkeen järkkäämän huollon varassa ja sitten ei voi kuin kiristellä hampaitaan tai kunnolla huollattaessaan menettää takuun?
Viimeksi muokannut Gat, 10.03.2010 22:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Dumis

Re: Revontuli-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Kaakaota ja iltapalaleipää. Tein tänään jonkinnäköiset enkat ja nukuin kahdet päikkärit, kasvava poju tarttee unta... Sen lisäksi rikoin varmaan proteiinin tankkauksen enkkojakin kun vedin ison possupiffin lounaaksi, iltapalaksi 800g kananrintaa ja aamulla puntin päälle vielä palarin(sekä aamupuuron seassa protskua :D ).
Niin ja nyt kaks päivää putkeen toiminut taksina mutsille ja siskolle jotka ovat käyneet kuntoutuksessa Laakson fysiossa, huomenna mutsin varmaan lääkärille, dumiksen taksi toimii.

Huomenna täytyy vissiin vetää ekat lakkokaljatkin kun käy marssimassa hakiksesta eduskuntatalolle, janohan siitä tulee :)
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Revontuli-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja huima »

Myötähäpeää.

Joel Hallikainen vittuilee teinille suorassa tv-ohjelmassa.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Revontuli-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ann »

huima kirjoitti:
Joel Hallikainen vittuilee teinille suorassa tv-ohjelmassa.
Rub my nipples while I torture this little piggy!
Rotan aivot valtasivat pääni.
RP

Re: Revontuli-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja RP »

Mitä se sanoi??
Dumis

Re: Revontuli-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Saanen nusauttaa; 21-vuotias ei ole teini!
ninnithequeen

Re: Revontuli-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Perkele mun piti kattoo toi, unohin, näkeekö sen netistä myöhemmin?
Viimeksi muokannut ninnithequeen, 10.03.2010 22:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Revontuli-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja huima »

"Joel Hallikainen. Suuri ajattelija ja Suomen Steven Seagal"

http://www.facebook.com/group.php?gid=3 ... 6310759838
ninnithequeen

Re: Revontuli-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Hei kertokaa ny mitä se Hallikainen sano sille teinille ja mitä teini Hallikaiselle :D
Dumis

Re: Revontuli-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

ninnithequeen kirjoitti:Hei kertokaa ny mitä se Hallikainen sano sille teinille ja mitä teini Hallikaiselle :D
http://www.ruutu.fi/

Tuolta näät sen viimeistään huomenna.
ninnithequeen

Re: Revontuli-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Dumis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Hei kertokaa ny mitä se Hallikainen sano sille teinille ja mitä teini Hallikaiselle :D
http://www.ruutu.fi/

Tuolta näät sen viimeistään huomenna.
Kits.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18749
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Revontuli-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin