Revontuli-keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Revontuli-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Huomenta! Joko oon sokea tai sitten täällä ei ole keskiviikkoketjua.
Hyvää nimipäivää kaikille Auroroille! (Tosi nätti nimi.)
Tulin yli puoli tuntia liian aikaisin töihin. (Miksi ihmeessä?)
Tänään tiedossa erään kolon mittausta ja ehkäpä vähän töitäkin. Ehkä.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Stinky

Re: Revontuli-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Treffit oli floppi. Tai ei treffit mut se jätkä.
Ehkä mä jatkan hyväks havaittua linjaa. Känni, baari ja pano. Natsaa jos natsaa :]

Tänään on salipäivä ja huomenna lähen kaverin miehen kans lenkille. Se pyys et raahaisin häntä mukanani kun ei kuulemma muuten pääse sohvan imusta ylös. Jei, lenkkiseuraa!!!
Dumis

Re: Revontuli-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Aamuproteiinipuuro ja kohta taas salille.
ninnithequeen

Re: Revontuli-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Stinky kirjoitti:Treffit oli floppi. Tai ei treffit mut se jätkä.
No kerro toki lisää?

(I have no social-life)
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Revontuli-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

ninnithequeen kirjoitti:
(I have no social-life)
Ei mullakaan! Stinky laita heti raporttia treffeistä tiedonhaluisille! 8) Oliks tää se sama kundi ketä treffasit just vähän aikaa sit ja oli pilkettä silmäkulmassa? Miks oli floppi sit kuiteski?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Revontuli-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kuuntelin Aallolta jossain tyylikkäässä Manhattanin kenkäkaupassa työskennelleen kenkämyyjän juttuja. Saatana.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Revontuli-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja swirl »

Mulla on kevättä rinnassa - tai siis ihan molemmissa (.)(.) Hyppelehdin yksikköpalaveriinkiin niin innostuneena, että kaikki nauroivat mulle. Ja yrittivät pilata mun iloni äänestämällä yksimielisesti mut pitämään pöytäkirjaa. Tuli kyllä helvetin hyvä fiilis, kun pomo kertoi kaikille, että mä siirryn viestinnän tehtäviin :]
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Revontuli-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tissit kärsii karmeista kasvukivuista, mutta muuten aamu ollut aikas kiva. Tänään voisi vaikka tehdä jotain hyödyllistäkin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Stinky

Re: Revontuli-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stinky »

No en mä tiiä. Ei se vaan natsannut. Kemiat ei kohdannut tai muuta shittii. Mä sain siitä erilaisen kuvan viime viikolla, rennomman ja hauskemman.
Se oli ehkä vähän tylsä mun makuun. Ei siis kuitenkaan siinä hepussa mitään vikaa ollut, ei vaan kolahtanut sit vaikka alku näytti ihan lupaavalta.
Tulipahan nähtyy..

Kevättä rinnossa täälläkin ja ihana auringonpaiste :h:
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Revontuli-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Täytyy vissiin lopettaa treenaaminen, kun mun häikäisyverho tuli yhdestä nykäisystä kannattimineen katosta alas. Nyt en näe sitten näytöstä mitään. Tai no, onhan tossa mun pään aiheuttama varjo...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
elco

Re: Revontuli-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti:Täytyy vissiin lopettaa treenaaminen, kun mun häikäisyverho tuli yhdestä nykäisystä kannattimineen katosta alas. Nyt en näe sitten näytöstä mitään. Tai no, onhan tossa mun pään aiheuttama varjo...
Eikös se ole aika iso varjo sitten se?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Revontuli-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

elco kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Täytyy vissiin lopettaa treenaaminen, kun mun häikäisyverho tuli yhdestä nykäisystä kannattimineen katosta alas. Nyt en näe sitten näytöstä mitään. Tai no, onhan tossa mun pään aiheuttama varjo...
Eikös se ole aika iso varjo sitten se?
Sulla on ilmeisesti joku öngelma tai fiksaatio, joko oman pienen pääs tai sitten isopäisten naisten kanssa? Älä huoli, isommassa päässä on vaan enempi luuta ja läskiä, se tärkee osa on vaan viiden keskikokoisen Naval-appelsiinin kokoinen ja naisilla neljän ja yhden puolikkaan.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Revontuli-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja annepa »

Vesper kirjoitti:Kuuntelin Aallolta jossain tyylikkäässä Manhattanin kenkäkaupassa työskennelleen kenkämyyjän juttuja. Saatana.
Luin tuosta viime viikolla jostain lehdestä, ehkä Hesarista tai sen liitteistä. Kivat on asiakkaat ja palkkaukset! Oletko mahdollisesti noboxy? Minä en, säilytän kenkäni laatikoissa ja siksi haluan ne aina mukaan.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Revontuli-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

elco kirjoitti:Eikös se ole aika iso varjo sitten se?
Yritätkö sä sanoa että mulla on iso pää?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Asie Payton

Re: Revontuli-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

Stinky kirjoitti:No en mä tiiä. Ei se vaan natsannut. Kemiat ei kohdannut tai muuta shittii. Mä sain siitä erilaisen kuvan viime viikolla, rennomman ja hauskemman.
Se oli ehkä vähän tylsä mun makuun. Ei siis kuitenkaan siinä hepussa mitään vikaa ollut, ei vaan kolahtanut sit vaikka alku näytti ihan lupaavalta.
Tulipahan nähtyy..

Kevättä rinnossa täälläkin ja ihana auringonpaiste :h:
Jos sillä oli vaan huono päivä? Ei ollut saanut edellisenä yönä nukuttua ja sen tiimoilta kävi puolivaloilla? Jos se oli just kuullut jotain huonoja uutisia?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Revontuli-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

annepa kirjoitti:Luin tuosta viime viikolla jostain lehdestä, ehkä Hesarista tai sen liitteistä. Kivat on asiakkaat ja palkkaukset! Oletko mahdollisesti noboxy? Minä en, säilytän kenkäni laatikoissa ja siksi haluan ne aina mukaan.
Olen noboxy vaihdellen tarpeen mukaan eli riippuen kengistä, useimmiten kuitenkin ilman. Mulla on hyllyt sitä varten että kengät saa helposti ja siististi esille. Seuraavana pitäisi kyllä hankkia saappaille sopivat säilytystilat, eivän mene ihan perushyllyyn...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
NuoriD

Re: Revontuli-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vesper kirjoitti:
elco kirjoitti:Eikös se ole aika iso varjo sitten se?
Yritätkö sä sanoa että mulla on iso pää?
Ei se pysty sanomaan mitään, kun sun kengänkorko on sen suussa.
Asie Payton

Re: Revontuli-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

Ehkä se yritti sanoa, että Vespan kampaus on... ööö... ilmava :) Rakastakaa toisianne - nyt on kevät!
Kai Nalo

Re: Revontuli-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Voi elämä. Sain just mailia eräältä yhteistyökumppanilta ja maili alkuperäisenä näyttää tältä:


Hei ***,

Ketkä organisaatioissanne vastaavat ja ovat yhteydenotto tahoja *** toimiessamme 1.4 . alkaen

ja tarkemmin

ketkä ovat yhteistyötahomme siellä elvytys toimista:

boottaus pyynnöistä,

varmistusten palautus pyynnöistä ja

yllä lueteltujen toimintatapojen edelleen sopimisessa jos on tarvetta muuttaa kyseisenä ajankohtana voimassa olevia käytäntöjä.



Siis jopa aloitettaisiin yhteyden otto tapojen ja kohteiden nimeämisellä? Tai sillä ketö teidän organisaatiossanne voi sopia kyseisistä asioista. Järjestän sitten mini puhelin palaverin aiheesta kun meillä on *** valmiina ohje omassa päässämme ****:sissa



Yhteistyö terveisin,
:rofl:
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Revontuli-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja annepa »

Kai Nalo kirjoitti:Voi elämä. Sain just mailia eräältä yhteistyökumppanilta ja maili alkuperäisenä näyttää tältä:
Lappeen ranta
:rofl:
Antaa TOOOSI ammattimaisen kuvan tyypeistä O_o
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Revontuli-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Gat »

Kai Nalo: huh hei... mutta täytyyhän tuon analfabeetin olla superhyperammattilainen muuten ja palkkansa arvoinen, täytyyhän? :D

Itse kävin eilen parturissa.
Paitsi että on huolestuttavan paljon harmaata, jonka olen hankkinut vuoden sisään, täti loihe selittämään, että vaikka minulla on paksu tukka, näin lyhyenä jakaukseni ei yletä ihan peittämään ohimoiden kohdalta nousevaa hiusrajaani :shock:

Arrrgg!11 Olen Wanha! Tosin kaljuuntumisesta ei ole pelkoa ja kaljuuntuuhan sitä jopa parikymppisetkin, mutta tuo hiusrajan nousukin ohimon lahdekkeissa on ihan uutta.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Revontuli-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja swirl »

Kaadoin puolet lounaastani työpöydälle ja näppikselle. Hyvä tapa säästyä syömästä liikaa :roll:
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Revontuli-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja annepa »

Mulla on tylsää. Tekemistä ois jonkun verran mutta ei nappaa eikä millään ole kiire. Toisaalta ihan kiva että välillä on tylsää. Mutta kyllä tähän nyt jotain vois kehittää, vaikka lähtiä hakeen... laukkua! Tai varpikkaita!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Revontuli-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

annepa kirjoitti:
Kai Nalo kirjoitti:Voi elämä. Sain just mailia eräältä yhteistyökumppanilta ja maili alkuperäisenä näyttää tältä:
Lappeen ranta
:rofl:
Antaa TOOOSI ammattimaisen kuvan tyypeistä O_o
Hahah :D Olikohan toi pomon 5v tytär?
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Revontuli-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja annepa »

swirl kirjoitti:Kaadoin puolet lounaastani työpöydälle ja näppikselle. Hyvä tapa säästyä syömästä liikaa :roll:
Käytiin eilen Itiksen Tre-viet-ravintolassa. Otin taskurapua kun en ole ennen maistanut. No se olikin kokonainen taskurapu joka oli paistettu ja osa kuoresta oli jo rikottu kun se tuli mun eteen. Hyvä tapa säästyä syömästä liikaa on myös taskuravun syöminen, sillä sen lihan saaminen lautaselle oli tekemisen takana!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Vastaa Viestiin