Revontuli-keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
milli

Re: Revontuli-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja milli »

Hmm.. mikäli mulla ei olisi lähes tulipalokiire toimistolla, saattaisi lähteä hieman kutittelemaan tiettyjen tahojen polvitaipeita pesäpallomailalla.
Voi luoja.
Manaaja

Re: Revontuli-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ah, reeniohjelmaan mukaan ottamani askelkyykky mutkatanko niskassa tuntuu ottavan varsin mukavasti perseeseen ja takareisiin. Ei ihmekään että näin yöllä unta että olin nainen ja sain seksiä. Onneksi olin unessa poissa huoneesta aktin toimituksen ajan, mutta kyllä nyt huomaa että on saanut perseeseen ja kunnolla!
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Revontuli-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja annepa »

Manaaja kirjoitti:Ah, reeniohjelmaan mukaan ottamani askelkyykky mutkatanko niskassa tuntuu ottavan varsin mukavasti perseeseen ja takareisiin. Ei ihmekään että näin yöllä unta että olin nainen ja sain seksiä. Onneksi olin unessa poissa huoneesta aktin toimituksen ajan, mutta kyllä nyt huomaa että on saanut perseeseen ja kunnolla!
Sivukyykky. Ai.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
NuoriD

Re: Revontuli-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Manaaja kirjoitti:Ei ihmekään että näin yöllä unta että olin nainen ja sain seksiä. Onneksi olin unessa poissa huoneesta aktin toimituksen ajan, mutta kyllä nyt huomaa että on saanut perseeseen ja kunnolla!
Alat viimeinkin päästä kosketuksiin feminiinisen puolesi kanssa!
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Revontuli-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Vesper kirjoitti:Kuuntelin Aallolta jossain tyylikkäässä Manhattanin kenkäkaupassa työskennelleen kenkämyyjän juttuja. Saatana.
Kuulin saman työmatkalla, ja opin samalla jotain uutta elikkä että kun $60000 vuosipalkka kolminkertaistuu, kilahtaa kirstuun jo huikeat $360000.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
NuoriD

Re: Revontuli-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Frederik Krueger kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Kuuntelin Aallolta jossain tyylikkäässä Manhattanin kenkäkaupassa työskennelleen kenkämyyjän juttuja. Saatana.
Kuulin saman työmatkalla, ja opin samalla jotain uutta elikkä että kun $60000 vuosipalkka kolminkertaistuu, kilahtaa kirstuun jo huikeat $360000.
No mutta jos se on oikean jalan ja vasemman jalan kengän myynnistä kummastakin erikseen?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Revontuli-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Frederik Krueger kirjoitti:Kuulin saman työmatkalla, ja opin samalla jotain uutta elikkä että kun $60000 vuosipalkka kolminkertaistuu, kilahtaa kirstuun jo huikeat $360000.
Nauroin samaa, mutta sitten tajusin kyseisen miehen laskutoimituksen logiikan. 60k kaksikertaisena=120k ja kun tämä kolminkertaistuu =360k. Miehet!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
NuoriD

Re: Revontuli-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vesper kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:Kuulin saman työmatkalla, ja opin samalla jotain uutta elikkä että kun $60000 vuosipalkka kolminkertaistuu, kilahtaa kirstuun jo huikeat $360000.
Nauroin samaa, mutta sitten tajusin kyseisen miehen laskutoimituksen logiikan. 60k kaksikertaisena=120k ja kun tämä kolminkertaistuu =360k. Miehet!
Naiset jotka ostaa ne kengät!
NuoriD

Re: Revontuli-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

NuoriD kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:Kuulin saman työmatkalla, ja opin samalla jotain uutta elikkä että kun $60000 vuosipalkka kolminkertaistuu, kilahtaa kirstuun jo huikeat $360000.
Nauroin samaa, mutta sitten tajusin kyseisen miehen laskutoimituksen logiikan. 60k kaksikertaisena=120k ja kun tämä kolminkertaistuu =360k. Miehet!
Naiset jotka ostaa ne kengät!
Miehet jotka maksaa ne naisten ostamat kengät!
Manaaja

Re: Revontuli-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Auto on valmis noudettavaksi. :cheer:

Mihinhän asti ne katsastuskonttorit on auki...
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18753
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Revontuli-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Manaaja kirjoitti:Auto on valmis noudettavaksi. :cheer:

Mihinhän asti ne katsastuskonttorit on auki...
15? ;)
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Revontuli-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tuossa aamusella ulkoiluin tyttöä tuossa vieressä pelloilla ja puistoissa. Sinänsä idyllistä, että lähes keskellä kaupunkia on ylläpidetty kivat lenkkipolut kävelijöille ja hiihtoladut viistävät vieressä neitseellistä nietosta mennen tullen. Mutta kuinka homoja voikaan olla ne koiranjatkeet, jotka antavat kuolamoottorinsa paskantaa ja virtsata keskelle vitivalkoista lenkkipolkua, eivätkä millään lailla siivoa sotkua. Hyi vittu kun välillä syletti ja kiristeli väistellä lastenrattailla noita idyllin rikkovia jätöksiä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
bliss

Re: Revontuli-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja bliss »

Manaaja kirjoitti:Auto on valmis noudettavaksi. :cheer:

Mihinhän asti ne katsastuskonttorit on auki...
Hakus klo 20 asti ;)
bliss

Re: Revontuli-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja bliss »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: Mutta kuinka homoja voikaan olla ne koiranjatkeet, jotka antavat kuolamoottorinsa paskantaa ja virtsata keskelle vitivalkoista lenkkipolkua, eivätkä millään lailla siivoa sotkua. Hyi vittu kun välillä syletti ja kiristeli väistellä lastenrattailla noita idyllin rikkovia jätöksiä.
Mua sylettää sama, paitsi että mua vituttavat sonnat on tossa pihalla, lasten leikkipaikoilla. Saatana. Oliskin edes siellä lenkkipoluilla mutta ei, tossa keinujen, kiipeilytelineiden ja hiekkalaatikoiden ympärillä.
milli

Re: Revontuli-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja milli »

hmm.. voisikin lähteä koiran kanssa ulos..
kyllä koiranomistajien pitäisi huolehtia siitä, että katsovat minne koirat pissii.. ja ne kakkapussit pitää olla mukana. Omankin koiran kanssa kun on ulkona, niin saa välillä puikkelehtia niiden kikkareiden lomassa tuolla poluilla. yök!
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Revontuli-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Gat »

milli kirjoitti:hmm.. voisikin lähteä koiran kanssa ulos..
kyllä koiranomistajien pitäisi huolehtia siitä, että katsovat minne koirat pissii.. ja ne kakkapussit pitää olla mukana. Omankin koiran kanssa kun on ulkona, niin saa välillä puikkelehtia niiden kikkareiden lomassa tuolla poluilla. yök!
Kirjoittakaa toki yleisönosastoon. On se aika.
Mutta tuota se teettää, kun pidätte koiraa tukahduttavilla ihmisiä täynnä olevilla kaupunkialueilla ja vielä hihnassa kiltteinä järjestyssäännön tottelijoina.

Mun kokemuksen mukaan koira itsekin haluaa paskoa kulkureitin syrjään (eivät kai itsekään halua astua paskaan) ja polun ulkopuolelle vääntääkin, jos hihnassa pitävä idiootti ei estä.

Kakkapussit on ihan sairasta kesyyntymistä. Jos joskus harvoin vahinko sattui polulle, ei mitään pussia tarvi vaan millä vaan risulla sen saattoi tyrkkiä maiseman puolelle luonnon hyväksi.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Revontuli-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ann »

milli kirjoitti:Omankin koiran kanssa kun on ulkona, niin saa välillä puikkelehtia niiden kikkareiden lomassa tuolla poluilla. yök!
Meidän ulkoilutusreitin varrelle on nyt viimeisen viikon aikana eksynyt aivan liian usein keräämätöntä kakkaa(ja nyt siis puhutaan jalkakäytävistä, ei mistään metsäpolusta). Tänne on ilmeisesti muuttanut joku vatipää, joka toivottavasti osuu joskus lenkillä vastaan.. Mulla on nimittäin taskussa pusseja vaikka sillekin rakkaudella jakaa.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Revontuli-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Gat »

Sellasella, joka ottaa koiran sellaselle asuinalueelle, jossa ei voi koiraa juoksuttaa irrallaan, ja kuvittelee että ison koiran ideaali on olla vapaana vain koirapuistoissa, ja joka hysteerisesti kasaa paskat johonkin pussiin.. ei pitäisi olla koiraa ollenkaan. Siinä ylittää hissunkissus-poliittinen korrektius koko sen idean, että tässä eletään toisen lajin otuksen kaa.

Meillä oli onnea asua Varkaudessa ja vielä ennen viimeaikaisia järjestyssääntöjä. Satojen hehtaarien ihmisistä lähes tyhjät virkistysalueet alkoi 200 metrin päästä kerrostalosta. Heti alkuun tajuttiin, ettei saksanseisojalle riitä tikuttaa ihmisen kävelyvauhtia hihnan päässä, eikä edes polkupyörän vieressä juoksutus (liian hidasta sekin eikä voi haistella tyttökoirien pissaa). Metsästyskausi taas on lyhyt. Jotenka hyvin koulutettu koira melkein heti irti, ja kas, halusi itsekin paskoa muuanne kuin polulle/jalkakäytävälle. Jos vahinko saattui, mikä vaan risu ja paskajööti sillä polun syrjään. Ja jos paska polun syrjässä häiritsee, niin työntäkää toki naamannekin siihen.

Tietysti voi olla, että koiranne ovat idiootteja. Vaiko aina kiinni ja eivät vaan pääse paskomaan muuanne kuin asfaltille?

P.S. Kierrätys on homoilua.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Revontuli-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ann »

Koirat on homoilua. Susi se olla pitää. Eiku lauma susia tietty. Ja niiden pitää kaataa hirvensä itte, ei mitään faggityfagfag peuroja.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Revontuli-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Jaahas. Vieraita tulossa pariksi päiväksi/yöksi. Onneksi jo perjantaina illalla oma rauha kun saunareissulta kapakan kautta kotiudun.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Revontuli-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Gat »

Ann kirjoitti:Koirat on homoilua. Susi se olla pitää. Eiku lauma susia tietty. Ja niiden pitää kaataa hirvensä itte, ei mitään faggityfagfag peuroja.
Mutta on kaupungin lenkkipuistoistakin, metsää, itse kiinni saadut jäniksetkin Hyviä :D

Elämän tähtihetkiä roikuttaa kk saksanseisojan just tappamaa jänistä koivista ja kelata mihin sen kätkee että iltasella autolla hakee :D Kaukana merkonomimaailmasta. Pahaminä. Tosin saksanseisojien ei tulisi jahdata jäniksiä, tää jahtasi. Hyviä olivat :D Onneksi ei vauvajäniksiä.

Edit: Lapissa alkoi kerran vetää vainua poroistakin, jolloin sentään laitettiin kiinni. Poromiehet kuulemma vihaa saksanseisojia ja ampuvat heti nähdessään, koska ne sitkeät kutaleet laukkoottaavat poroja hengiltä.

Mielenkiintoista olisi, miten kk. saksanseisojalauma pärjäisi itsekseen Afrikan savanneilla.
Viimeksi muokannut Gat, 10.03.2010 17:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kai Nalo

Re: Revontuli-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Gat kirjoitti: Elämän tähtihetkiä roikuttaa kk saksanseisojan just tappamaa jänistä koivista ja kelata mihin sen kätkee että iltasella autolla hakee :D
Niin että tungit stressitapetun, suolestamattoman ja verestämättömän jänön turpeen alle ja hait muutaman tunnin päästä ja söit hyvällä ruokahalulla vai?

Mahto olla hyvää.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Revontuli-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Gat »

Kai Nalo kirjoitti:
Gat kirjoitti: Elämän tähtihetkiä roikuttaa kk saksanseisojan just tappamaa jänistä koivista ja kelata mihin sen kätkee että iltasella autolla hakee :D
Niin että tungit suolestamattoman ja verestämättömän jänön turpeen alle ja hait muutaman tunnin päästä ja söit hyvällä ruokahalulla vai?

Mahto olla hyvää.
Oli. Mut mä en tuollasia hifistele. Katos kun ei niitä voinu käsissään kantaa sen lopun 200 metriä mehtän ulkopuolella ja koulunkin ohi :D Koirakin sai osansa, mutta vain osan.

Edit: koira tappoi selkärangan murtamalla ravistaen, sinänsä sisällä kaikki ehjää. Eikä edes osannut jahdata tunteja stressaten kuin jäniskoira. Näköetäisyydellä vain jahtasi kuin vinttikoira, ja sekunneissa ohi.
ninnithequeen

Re: Revontuli-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Käytiin pojan kanssa kaupoilla ja kävelyllä, ah siloitetut lähes töyssyttömät kävelytiet ja siten kiinnipysyvät vaununrenkaat :h:

Poika sai minikarvanopat vaunuihinsa ja äiti kynsilakkaa ja hajuveden. Kyllä kymmenellä eurolla saa hyvän mielen pienille ihmisille joskus, hih :D
Manaaja

Re: Revontuli-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Jesssss! Sain auton takaisin! Jesssss! Takapään iskunvaimentimen rikkinäiselle ripustukselle ei oltu tehty mitään, kun ei kuulemma havaittu korjaustarvetta! Jesssss! Auto siis vinkuu ja natisee yhä kuin puhkinussittu heteka! Jesssss!

Jesssss! Myös yksi uusi vika oltiin saatu huollon aikana järjestettyä! Jesssss! Nimittäin tuulilasinpyyhkimet makaavat nyt aivan liian ylhäällä, ja kuskin puoleinen sulka hakkaa pahasti karmiin. Jesssss!

Mutta hei! Jesssss! Sain auton sentään katsastettua tuollaisenaankin! Jesssss! Katsastuksessa ilmeni, että tiivisteiltään rikkoutunut ja ympäriinsä öljyä roiskinut perä on aiheuttanut auton rungon ruostumisen perän ympäriltä. Jesssss!
Vastaa Viestiin