Essealaisten "rauhanevankeliumi"

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
PetriFB
Kitisijä
Viestit: 1591
Liittynyt: 08.11.2005 15:37
Viesti:

Essealaisten "rauhanevankeliumi"

Viesti Kirjoittaja PetriFB »

Raamattu sanoo että, lopun aikana Jeesuksen tulemuksen lähestyessä lisääntyvät kaikenlaiset eksyttäjät ja eksytykset. Tämän tähden myös koko ajan lopun ajan ihmiskunnassa nousee esiin koko ajan "sensaatioita" valheellisia ja vääriä "evankeliumeja", jotka ovat olleet erilaisten harhaoppisten lahkojen vääristettyjä "evankeliumin" tekstejä. Niiden alkuperäinen tarkoitus on ollut mustamaalata ja vääristää Raamatun sanomaa, mutta nykyään jotkut ihmiset luulevat niiden edustavan alkuperäistä Raamatun uskoa, vaikka ne ovat harhaoppia ja eksytystä. Essealaisten rauhanevankeliumi edustaa harhaoppista ja vääristeltyä evankeliumia, ei Raamatun totuutta.

Essealaisten rauhanevankeliumissa kerrotaan Jeesuksesta ja siitä mitä Jeesus opetti. Essealaisten rauhanevankeliumi on harhaoppinen kirja, sillä sen opetukset ovat vastoin Raamatun opetusta. Essealaisten evankeliumissa Jeesus sanoi:

"Onnellisia olette te, jotka haluaisitte päästä irti saatanan vallasta, sillä minä olen ohjaava teidät meidän Äitimme enkelien kuningaskuntaan, jonne saatanan valta ei ulotu."

Essealaisten rauhanevankeliumi opettaa vastoin Raamattua Äidin kuningaskunnasta. Raamattu opettaa Jumalan olevan Isä, ja siten Raamattu opettaa Isä Jumalan valtakunnasta.

Raamatussa Herra Jeesus puhuu Isän valtakunnasta, ei Äidin valtakunnasta. Mistä nousee Essealaisten rauhanevankeliumin opetus Äidin valtakunnasta? Raamattu opettaa, että vedenpaisumuksen jälkeen Herra sekoitti ihmisten kielet Baabelissa, koska he olivat rakentaneet itselleen kaupungin ja tornin, jossa harjoitettiin epäjumalanpalvelusta. Baabelissa (Babylon) alettiin palvomaan jumalattaria (äitiä) ja tämä epäjumalanpalvelus oli syynä kansojen kielten sekoittamiselle ja kansojen hajotukselle yli kaiken maan.

Jumala on Isä Jumala ja Baabelissa saatanalliset henkivallat eksyttivät ihmisiä uskomaan jumalattariin. Baabelissa alkoi taivaan kuningatar kultti, jossa häntä tuli rukoilla ja palvoa taivaan kuningattarena, jonka kautta ihmiset pelastuisivat. Baabelissa henkivallat eksyttivät ihmiset uskomaan äiti jumalattareen. Vedenpaisumuksen jälkeen Baabelin taivaan kuningatar (Jumalatar) uskonto oli maailman pääuskonto, joka on siten myös maailmassa olevien kaikkien väärien uskontojen alkuperäinen alkulähde. Raamattu opettaa Jumalan olevan Isä, mutta Baabelissa saatanalliset henkivallat vääristivät Raamatun opetuksen ja alkoivat opettamaan jumalatar (äiti) uskontoa, jonka kautta ihmiset pelastuisivat. Jumala sekoitti kansojen kielet ja hajotti heidät yli kaiken maan, että koko maailma ei saastuisi tästä saatanan uskonnosta.

Ilm 17:5 Ja hänen otsaansa oli kirjoitettu nimi, salaisuus: "Suuri Babylon, maan porttojen ja kauhistuksien äiti".

Jer 2:
19 Sinun pahuutesi tuottaa sinulle kurituksen, ja luopumuksesi saattaa sinut rangaistukseen; niin tiedä ja näe, kuinka onnetonta ja katkeraa se on, että sinä hylkäät Herran, sinun Jumalasi, etkä minua pelkää, sanoo Herra, Herra Sebaot.
20 ¶ Sillä jo ammoisista ajoista sinä olet särkenyt ikeesi, katkaissut siteesi ja sanonut: ‘En tahdo palvella’. Sillä kaikilla korkeilla kukkuloilla ja kaikkien viheriäin puitten alla sinä porttona viruit.
21 Minä olin istuttanut sinut jaloksi viiniköynnökseksi, puhtaimmasta siemenestä; kuinka olet muuttunut minulle vieraan viinipuun villiköynnöksiksi?

Raamattu opettaa, että lopun aikana viimeisinä päivinä maan päällä vaikuttaa äiti (jumalatar) uskonto, joka on kaikkien muiden uskontojen äiti, eli alkulähde ja alkuperä. Ilmestyskirjan 17 luku ja 5 jae sanoo, että Suuri Babylon, maan porttojen ja kauhistuksien äiti vaikuttaa maan päällä viimeisinä päivinä. Portto tarkoittaa Raamatun kielessä kahta asiaa; naista joka elää huoruudessa sekä uskonnollista hauretta, jossa ihmiset palvovat epäjumalaa Jumalan sijasta, kuten Jeremia 2 opettaa.

Babyloniassa alkoi äiti jumalatar uskonto maailman ensimmäisenä uskontoa vedenpaisumuksen jälkeen, ja Raamatun opetuksen mukaan maailma tulee eksymään samaan epäjumalanpalvelukseen, joka alkoi aikoinaan Babyloniassa. Babylonian jumalatar uskonto on synnyttänyt kaikki muut uskonnot, jotka ovat Babylonian jumalatar uskonnon tyttäriä, eli he ovat syntyneet samasta lähteestä, siksi he palaavat toistensa luo ja löytävät toisensa viimeisinä päivinä. Ekumenian kautta saatanalliset henkivallat tuovat kaikki uskonnot yhteen, jonka kautta he kaikki yhdessä pyrkivät eksyttämään ihmiskuntaa viimeisinä päivinä.

Essealaisten rauhanevankeliumi vääristää Jumalan sanan opetuksen Babylonialaisen äiti jumalatar uskomuksen kautta. Essealaisten rauhanevankeliumi on harhaoppia, joka julistaa Babylonialaista valhe-evankeliumia, jonka tarkoituksena on eksyttää ihmisiä pois pelastuksesta, joka on Herrassa Jeesuksessa Kristuksessa.

Koko kirjoituksen voit lukea täältä:

http://koti.phnet.fi/petripaavola/essea ... liumi.html
Elämä hymyilee Hänen kanssaan!
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Essealaisten "rauhanevankeliumi"

Viesti Kirjoittaja Gat »

Ikään kuullutkaan moisesta. En ole nähnyt varhaiseen kristinuskoon liittyvissä dokumenteissa tai edes villeimmissä Jeesus-spekulaatioissa moista. Essealaisten ei edes mainita peesanneen Jeesusta saati kirjoittaneen Jeesus-evankeliumia.. Tuo taitaa olla joku myöhempien aikojen huuhaa-ukon kyhäelmä, josta toinen huuha-aukko eli Petri nyt ottaa pulttia. Kukaan ei piittaisi, ellei Petri itse mainostaisi :D

Aha.. taitaa olla teosofipellejen tekstejä, hahhahah
http://www.teosofia.net/eriusk/esseal.htm

Petri voisi lopettaa omat haahuilunsa huuhaakultissaan ennen kuin rupeaa etsimään kaikkien muiden hörhöilyjä.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Essealaisten "rauhanevankeliumi"

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Vitun essealaiset! Kuka sellaista paskasakkia tänne haluaa? Roskaavat paikkoja, maleksivat rautatieasemalla ja pölöttävät puhelimeensa äwäbäwäläbäbäbäbä!!!

Astrid Thors, eroa! Mediamaksulle stoppi ja aseet vapaiksi!
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Essealaisten "rauhanevankeliumi"

Viesti Kirjoittaja Niba »

Frederik Krueger kirjoitti:Vitun essealaiset! Kuka sellaista paskasakkia tänne haluaa? Roskaavat paikkoja, maleksivat rautatieasemalla ja pölöttävät puhelimeensa äwäbäwäläbäbäbäbä!!!

Astrid Thors, eroa! Mediamaksulle stoppi ja aseet vapaiksi!
Nyt myös Afrikan homot meinaa muuttaa pakolaisiksi suomeen kun niitä kiusataan Afrikassa ja kun menevät kadulle niin kuulemma raiskataan ainakin kaksi kertaa!(liian vähän?) Jaa ei raiskaaminen sovi homoille? Ja mitä ne on ne sellaiset miehet jotka raiskaa homoja? Ei sitten kuulemma homoja ainakaan ole! Nuo homojen raiskaajat vaan ihan tavallisia afrikkalaisia miehiä jotka tykkää raiskata afrikkalaisia homomiehiä? Ihme että HIV pysynyt näinkin kasassa. Kun ajattelee että raiskaamisen jälkeen ne tavalliset afrikkalaiset miehet menee kotiin pylsimään naisiaan?? Afrikan homot, olkaa tervetulleita Suomeen, näin ratkaistaan väestön ikääntyminen ja varmasti kaikki muutkin ongelmat ihan kerta laakista!
Himanen ja Homot, kolme kovaa Hoota!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Essealaisten "rauhanevankeliumi"

Viesti Kirjoittaja Gat »

Minä olen kuullut että homot ovat hinttejä.
Vastaa Viestiin