Tuskien Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jorviin käypi meidän tie, tuomiota kuulemaan...

Mitäs teillä mielessä?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

McJanne kirjoitti:Pilluhan se aina on mielessä, mutta jos ensin tämän työpäivän lusisi ensin. Piti jo eilen käydä katsomassa uutta, mutta meni hässäköidessä koko päivä. Onkohan tässä joku surullinen ihmiskohtalo taas kun elämässä eh ole muuta kun työ ja treeni...
Uutta pillua?

Mä NIIN odotan että olis jo ens viikon perjantai. Tai edes torstai.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja swirl »

^^Kattomassa uutta pillua vai?

Edit: Vesper ehti ensin!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

SuperFastQuickie :]
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Vesper kirjoitti: Mä NIIN odotan että olis jo ens viikon perjantai. Tai edes torstai.
Mä en. Alkaa tulee sen verran paha kolmenkympin kriisi, että ei oikein tiedä mitä ajattelis tai tekis. Kaverit kyllä vieressä tehtailee lapsia ja ostelee asuntoja..mutta mutta.. No ihan hyvin voin ajatella näitä juttuja huomennakin. (Scarlett!) Tai ens viikolla. Tai joskus.
Työthän näyttää menevän tänään ihan putkeen; otin just ihan sairaan kasan kopioita, vaikka kollega oli tehny saman jo eilen illalla.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
NuoriD

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

McJanne kirjoitti:Pilluhan se aina on mielessä..
Ei ole. Aiheesta kysely nekrotiikka-osastolla.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja Clay »

sipsi kirjoitti: Työthän näyttää menevän tänään ihan putkeen; otin just ihan sairaan kasan kopioita, vaikka kollega oli tehny saman jo eilen illalla.
Keititkö sen jälkeen kaffetta?
Nyt penikseni on fantastinen!
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Clay kirjoitti: Keititkö sen jälkeen kaffetta?
En mä täällä mitään kahvia ole keittämässä, mutta oon kyllä juonut jo kaksi iso mukia. Lisäksi paahtopaistileipä oli oikein hyvää, kiitos kysymästä.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vesper kirjoitti:SuperFastQuickie :]
Hoidettu!!

Söin niin ison pullan, ettei taida lounas mahtua enää *röyh*

Haaveilen kesämökistä.
The great club outshines the individual, always and forever.
milli

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja milli »

Olis melkein tehnyt mieli tehdä viimeyönä koirasta lapaset. Se oli löytänyt nilkkapainon.. hajottanut sen, riepotellut reikäistä nilkkapainoa jokaisessa huoneessa mihin oli päässyt, reiästä oli valunut mustaa hiilenomaista hiekkaa.. sitten tietenkin sitä oli pitänyt syödä, nyt on sitten jotain mustaa sylkeä hienoilla olkkarimatoilla.. ja aamulla ilmestyi sänkyyn mustaa hiilioksennusta.

Mutta muuten life is gooooooooood :h:
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja martza »

milli kirjoitti:Olis melkein tehnyt mieli tehdä viimeyönä koirasta lapaset. Se oli löytänyt nilkkapainon.. hajottanut sen, riepotellut reikäistä nilkkapainoa jokaisessa huoneessa mihin oli päässyt, reiästä oli valunut mustaa hiilenomaista hiekkaa.. sitten tietenkin sitä oli pitänyt syödä, nyt on sitten jotain mustaa sylkeä hienoilla olkkarimatoilla.. ja aamulla ilmestyi sänkyyn mustaa hiilioksennusta.

Mutta muuten life is gooooooooood :h:
Onneksi sain tyttäreni koiranhankkimiskuumeen rauhoitettua viikonlopun aikana. Oli viittä vaille ostamassa koiraa, mutta järki tuli käteen.
Koiran omistaminen on paljon muutakin kuin sen rapsuttamista, sylissä pitämistä ja ulkoiluttamista.
Tiedän sen, koiran omistaneena.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja annepa »

martza kirjoitti: Koiran omistaminen on paljon muutakin kuin sen rapsuttamista, sylissä pitämistä ja ulkoiluttamista.
Tiedän sen, koiran omistaneena.
Vielä 9 päivää niin pötky on völjyssä :] Koira tulee perheenjäseneksi ja siitä huolehitaan niin kuin muistakin.

Muistuttelin pomoa siitä että palkkani on niin huono ja että mun vertailuluku, jolla verrataan mun palkkoja muihin ja keskiarvoihin ja mediaaneihin ym, on ihan perse. No sepä oli jo laittanut ehdotuksen palkankorotuksesta tällä kierroksella. Kyllä mulla on taas käyny hyvä tuuri esimiehen kans! :)
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
milli

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja milli »

martza kirjoitti:Onneksi sain tyttäreni koiranhankkimiskuumeen rauhoitettua viikonlopun aikana. Oli viittä vaille ostamassa koiraa, mutta järki tuli käteen.
Koiran omistaminen on paljon muutakin kuin sen rapsuttamista, sylissä pitämistä ja ulkoiluttamista.
Tiedän sen, koiran omistaneena.
HEh, juu kyllä se on muutakin.

Ja vaikka välillä hermostuttaa, niin on tuo mielettömän ihana pikkuinen.
Dumis

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Kalsareillani jo melkein 2h koneella, kait tästä täytyy vedellä aamiainen nuoamaan ja katella Chuckin uudet käänteet.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Oon taas täällä avoflexissä, tää on ihan perseestä. En kyllä tule ens viikolla ja sit onki jo loma ja sen jälkeen epätöitä. Kolme viikkoa siis saa olla hiljaisuudessa jeee!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
ninnithequeen

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Dumis kirjoitti:Kalsareillani jo melkein 2h koneella, kait tästä täytyy vedellä aamiainen nuoamaan ja katella Chuckin uudet käänteet.
Sano nyt et Norris...aika äijää. Kai aamiaseen kuuluu makkaraa, munaa, rasvaa ja olutta kans?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

33 eli I am all ears...kainalopieru *pröööt*
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
ninnithequeen

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Onneva ^
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

ninnithequeen kirjoitti:Onneva ^
tajusit 8)
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Paljon onnea Korvikselle!
8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Dumis

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

ninnithequeen kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Kalsareillani jo melkein 2h koneella, kait tästä täytyy vedellä aamiainen nuoamaan ja katella Chuckin uudet käänteet.
Sano nyt et Norris...aika äijää. Kai aamiaseen kuuluu makkaraa, munaa, rasvaa ja olutta kans?
Chuck on amerikkalainen komediasarja joka kertoo nörtistä pojasta josta tulee CIA:n vakooja. Aamupalaksi vedin ruisleipää jossa oli kinkkua, meetukkaa, juustoa ja maustekurkkua, alas huuhdoin kaakaolla.
Äijäpisteiden kalastelu on niille jotka tuntevat tarvitsevansa niitä pisteitä
:D
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja martza »

annepa kirjoitti:
martza kirjoitti: Koiran omistaminen on paljon muutakin kuin sen rapsuttamista, sylissä pitämistä ja ulkoiluttamista.
Tiedän sen, koiran omistaneena.
Vielä 9 päivää niin pötky on völjyssä :] Koira tulee perheenjäseneksi ja siitä huolehitaan niin kuin muistakin.
Näin minäkin sen ajattelen ja senpä takia juuri, 19 vuotiaalle opiskelijaneidolle, koiran omistaminen, sitoo häntä liian paljon. Tämä ei sopisi hänelle, koska tuntuu, että on hän on koko ajan meno päällä.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
NuoriD

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:33 eli I am all ears...kainalopieru *pröööt*
Elääx noin vanhax?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriD kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:33 eli I am all ears...kainalopieru *pröööt*
Elääx noin vanhax?
Pitäiskö ilmoittaa Guinnessiin?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
NuoriD

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:33 eli I am all ears...kainalopieru *pröööt*
Elääx noin vanhax?
Pitäiskö ilmoittaa Guinnessiin?
Ainakaan seksiä ei enää pidä harrastaa, yäk!
Vastaa Viestiin