Malja maanantaille

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Malja maanantaille

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Okei, nyt mä tosissani alan mummoutua. Mulla soi Iskelmäradio tossa vieressä ja se kuulostaa aika ajoin jopa hyvältä. Pitäisikö minun huolestua?

Nimim. Epätietoinen
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Malja maanantaille

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

SikaMika kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Kun kirjaudun Kityyn, onnistun vasta toisella kerralla. Onko muilla sama ongelma?
Kyllä. Meillä muillakin on se sama ongelma, että onnistut kirjautumaan toisella yrittämällä.
Ahhah. Kuules sikamieheksi, eikö sinun pitänyt noorata minua? Olet rikkonut lupauksesi kaksi kertaa. Mikäs mies se sellainen on?
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Malja maanantaille

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

ninnithequeen kirjoitti:Okei, nyt mä tosissani alan mummoutua. Mulla soi Iskelmäradio tossa vieressä ja se kuulostaa aika ajoin jopa hyvältä. Pitäisikö minun huolestua?

Nimim. Epätietoinen
Sitä mäkin nykyään eniten kuuntelen. Aina ei jaksa sitä Yle-äksän jaaritusta...
Kikkelis kokkelis.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Malja maanantaille

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Siinähän tuo hurahti ihan mukavasti päivä näköjään, asioilla pyöriessä. Nyt on uus modeemikin haettu, joulukuussa pitäis aueta uus liittymä.. Raitoja yritin tehdä päähän, tuli ööööh, aika likaisen ja ei-niin-viehkeän näkönen.. tai sanotaanko, melko arveluttava.
ninnithequeen

Re: Malja maanantaille

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Joo. Mä olen päättänyt tänään tyhjentää tuon perkeleen pyykkikorin/korit! Pyöriköön kone vaikka kolmeen aamulla, minähän pesen ne kaikki! :twisted:

Ja huomenna taas sama rumba edessä... :roll:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Malja maanantaille

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

ninnithequeen kirjoitti:Joo. Mä olen päättänyt tänään tyhjentää tuon perkeleen pyykkikorin/korit! Pyöriköön kone vaikka kolmeen aamulla, minähän pesen ne kaikki! :twisted:

Ja huomenna taas sama rumba edessä... :roll:
Pyykinpesu on kyllä mielestäni ehkä kaikkein mukavin noista kodinhoitohommista. Puhumattakaan siitä, että vaihtaisin nämä ylityöni pyykinpesuun vaikka heti.
Kikkelis kokkelis.
1108

Re: Malja maanantaille

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Isäukon päivän metsästys saalis: Kaksi isoa hirveä ja yksi HEVONEN!
Hyvin se äijä vetää...
kaakki
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 23.09.2005 20:45
Paikkakunta: Hyvinge

Re: Malja maanantaille

Viesti Kirjoittaja kaakki »

Hetki kerrallaan..

Kun vielä tän illan jaksaa, loppu vko on normilällytystä, duunia vaan 7-16, luksusta! :lol: vikaa viikkoa viedään, saa nähdä kuinka kauan tämä otus voi lomailla, josko ainakin huomenna alkavan kuukauden loppuun, voisi tehdä hyvää..*haaveilee autuaana*

Mutta nyt, kunnon muza korviin ja fillarin selkään pimeyden armoille. Vieläköhän siellä sataa?
Starflare

Re: Malja maanantaille

Viesti Kirjoittaja Starflare »

1108 kirjoitti:Isäukon päivän metsästys saalis: Kaksi isoa hirveä ja yksi HEVONEN!
Hyvin se äijä vetää...
:shock: Mistäs vitusta se äijä sen kopukan tempasi? :shock:
1108

Re: Malja maanantaille

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Starflare kirjoitti: :shock: Mistäs vitusta se äijä sen kopukan tempasi? :shock:
Oli karannut metsään ja loukannut itsensä, oli pakko lopettaa. Hevonen ei äijä.
1108

Re: Malja maanantaille

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:Okei, nyt mä tosissani alan mummoutua. Mulla soi Iskelmäradio tossa vieressä ja se kuulostaa aika ajoin jopa hyvältä. Pitäisikö minun huolestua?

Nimim. Epätietoinen
Tohtori 1108 vastaa.

En osaa sanoa pitääkö huolestua. Kerro toki lisää.
Onko kuukausivuoto ollut niukkenemaan päin? Ovatko hampaasi vesikupissa öisin? Muistatko aina kaikkea? Otatko aamuisin lääkkeitä yli 10 kappaletta?

Jos vastasit yhteenkään kysymykseen "Kyllä" olet mummoutumassa, tilannetta ei voi muuttaa. Se on menoa nyt!
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Malja maanantaille

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Kaheksan tunnin päikärit. Ei paha.
Yöunet jäiki kahteen tuntiin.
Kyllä nyt passaa valvoa, aamuun asti. :)
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
ninnithequeen

Re: Malja maanantaille

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti: Tohtori 1108 vastaa.
Onko kuukausivuoto ollut niukkenemaan päin?
Ei. Kiinnostaako sinua todella?
Ovatko hampaasi vesikupissa öisin?
Eivät. Yksi on lohjennut.
Muistatko aina kaikkea?
Kostean illan jälkeen saattaa olla hiinä ja hiinä...
Otatko aamuisin lääkkeitä yli 10 kappaletta?
Vain e-pillerin ja C-poretabletin.
Jos vastasit yhteenkään kysymykseen "Kyllä" olet mummoutumassa, tilannetta ei voi muuttaa.
Mikä on diagnoosisi, Tohtori 1108?
Kittys

Re: Malja maanantaille

Viesti Kirjoittaja Kittys »

"Lapsoset" nukkuu, hetken hiljaisuutta. Aevan ihana mussu toi uusin hankinta :gee: Nukkuus tuhisi mun kainalossa lattialla viimeyön :h:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Malja maanantaille

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Bööö!

Kiitos eilisille hevikaraokeihmisille, hauskaa oli! Lady Moon taas oli mielenkiintoinen kokemus, mutta piti sinnekin (kuulemma) mennä. Kaksi kertaa löysin miehen pokeripöydän vierestä, sneaky bastard! :D Valvottiin kahdeksaan ja juotiin ölyttä ja puhuttiin kakkaa. Herättiin sitten "pirteänä" klo 12 ja rupesin samantien tekemään kunnon ruokaa. Loppupäivä maattiin sohvalla ja katsottiin töllöä. Mies taitaa vieläkin maata sohvalla aamutakki päällä.

On tää rankkaa! :o

Töissä on kauhea kasa kiiretöitä, ilta ollut kuulemma helvetillisen kiire. Pitänee jatkaa, että potilaat pääsee saliin/osastolle/kotiin.
The great club outshines the individual, always and forever.
DeliriumTremens

Re: Malja maanantaille

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

tuulenpuiska kirjoitti:
DeliriumTremens kirjoitti:
mutta ainaskii pääsee sinne käärmenäyttelyyn tänään!
Aiot kurkkia miestenvessaan, siis?
jep jee :) siellä oli kaikenlaista, albiinoo, tiikerii, kuningasta, monookkelii ja MONTA! :) enemmänkin ois saanu olla :P
DeliriumTremens

Re: Malja maanantaille

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

ninnithequeen kirjoitti:Joo. Mä olen päättänyt tänään tyhjentää tuon perkeleen pyykkikorin/korit! Pyöriköön kone vaikka kolmeen aamulla, minähän pesen ne kaikki! :twisted:

Ja huomenna taas sama rumba edessä... :roll:
reipasta :D mulla on niin rajoitettu tuo pyykinkuivaustila, että se on vaan kerran päivässä kone pyöräytettävä... plääh :( pyykkiä kun kumminkin riittää, varsinkin kun yleensä jätetään ne viime tippaan :D
Enthu

Re: Malja maanantaille

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Tapahtumarikas päivä...on kävelty,luettu hesari,opiskeltu enkkua,
käyty kaupassa,surffailtu netissä,kateltu telkkua,rustattu runoja ...
huomenna vois kunnostautua imuroinnissa :)
ninnithequeen

Re: Malja maanantaille

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Hienoo. Netti toimii taas. Pätkäsivät sen tossa tunniksi, kun täälläpäin Helsinkiä on onkelmia yhteyksissä. Vaan toimiiko digi-boksi? Häh? No ei perkele!
Saakelin Maxisatti :evil:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Malja maanantaille

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Tajusin just että teen tällä viikolla töitä yli 60 tuntia, joka päivä töitä, yö- tai iltavuoro. Helvetin hienoa! Tän lafkan mukaan se, että on 22-07 töissä esim. ma-ti välisen yön, tarkoittaa sitä, että tiistai on sitten vapaapäivä, kun seuraava vuoro on vasta keskiviikko-iltana. Haistakoon kakka..
The great club outshines the individual, always and forever.
Starflare

Re: Malja maanantaille

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Tylsääääääääääääää! alkaisi jo se Wicker Man :( .
muskotti
Kitisijä
Viestit: 18
Liittynyt: 08.09.2005 17:46

Re: Malja maanantaille

Viesti Kirjoittaja muskotti »

Reality bites, just kun on tuudittautunut rutiiniin niin aamuvuoron palaverissa tullut ilmi ett tehtaan tilauskanta lähentelee minimiä ja lomautukset alkaa jo joulukuussa. Eikä tammikuussa.. meikäläisellä muutenkin niin ihana 4,5 kk määräaikainen sopimus jossa 4kk irtisanomisaika. Saas nährä, ostakaa ihmiset ikkunoita, jookos!
What am I trying to do
What am I trying to say
I´m not trying to tell you anything
You didn´t know
When you wake up today

-Depeche mode
DeliriumTremens

Re: Malja maanantaille

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

Elppis kirjoitti:Tajusin just että teen tällä viikolla töitä yli 60 tuntia, joka päivä töitä, yö- tai iltavuoro. Helvetin hienoa! Tän lafkan mukaan se, että on 22-07 töissä esim. ma-ti välisen yön, tarkoittaa sitä, että tiistai on sitten vapaapäivä, kun seuraava vuoro on vasta keskiviikko-iltana. Haistakoon kakka..
joo toi on kyllä ihan perseestä!!! muistan ku itte olin sairaalassa töissä ja olin tehny kahden viikon yövuoroputken. vika yö oli la-su välinen ja niiden mielestä se sunnuntai oli sitten vapaapäivä ja maanantai aamuna kello 7.30-20.30 taas töissä, olipa tosi kivaa joo!
1108

Re: Malja maanantaille

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:Mikä on diagnoosisi, Tohtori 1108?
Vielä on toivoa mutta kannattaa ottaa varovaisesti. Ensioireisiin määrätään Cosmopolitanin kestotilaus ja glitteri kynsilakkaa. Jos oireita jatkuu suositellaan lisätutkimuksia Tampereen pissislaitoksessa, kyllä vika voidaan parantaa ja potilas normaalisti pissaliisoittuu kuukaudessa kahdessa.
ninnithequeen

Re: Malja maanantaille

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mikä on diagnoosisi, Tohtori 1108?
Vielä on toivoa mutta kannattaa ottaa varovaisesti. Ensioireisiin määrätään Cosmopolitanin kestotilaus ja glitteri kynsilakkaa. Jos oireita jatkuu suositellaan lisätutkimuksia Tampereen pissislaitoksessa, kyllä vika voidaan parantaa ja potilas normaalisti pissaliisoittuu kuukaudessa kahdessa.
Kiitos kaunis, Tohtori 1108.
*juoksee ostamaan glitter-kynsilakkaa*

PS: vittu mä luin tosta ensin että SISÄtutkimuksia.. :rofl:
Vastaa Viestiin