Malja maanantaille

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
DeliriumTremens

Re: Malja maanantaille

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

jaahas... siivota pitäis ja pestä pyykkiä... julmaa :shock:
DeliriumTremens

Re: Malja maanantaille

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

jos vaikka söis ja alkais sitte tekee jotain "fiksua"... tuleepa melankolinen olo tästä coldplaysta...
1108

Re: Malja maanantaille

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Starflare kirjoitti:Ahhaha! en oikein voi sanoin kuvailla oloa.... treffit meni....yllättävästi, ja olen täysin ihquuntunut :h: .
Ei saatana mihinkä tämä maailma on menossa? Hevarit alkaa kiehnään naisten kanssa? Ensin minä, sitten sinä.
Kohta kityyn syntyy wannabe joukko... Gattaca alkaa kuunteleen Mayhemia ja mainostaa sitä palstalla.

Keep the metal flow.
ninnithequeen

Re: Malja maanantaille

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Parin tunnin työt takana ja kotona kahvittelemassa jo. Pitää ruveta tekemään tuota fyysistä työtä hiukka useemmin, sen verran mamma puuskutti rappusissa...Oi niitä aikoina kun nuorena likkana pisteli juosten neljänteen kerrokseen kuin vettä vaan. Huh.

Mies karkasi juuri ovesta omiin töihinsä ja me ollaan neidin kanssa päivä ja ilta kahdestaan taas. Tänään taas saunaan.
ninnithequeen

Re: Malja maanantaille

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Hehhee, nyt selvisi miksei uudet kanavat toimineet, ja digi-boksi takkusi. Vika on koko perkeleen Kivikon alueella, eikä suinkaan meissä kahdessa kilipäässä, jotka ei ymmärrä tekniikasta hevonvittuakaan...
DeliriumTremens

Re: Malja maanantaille

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

ninnithequeen kirjoitti:Hehhee, nyt selvisi miksei uudet kanavat toimineet, ja digi-boksi takkusi. Vika on koko perkeleen Kivikon alueella, eikä suinkaan meissä kahdessa kilipäässä, jotka ei ymmärrä tekniikasta hevonvittuakaan...
kivaa :) tääki paikka on yks vammala, saa odottaa vuoden ett mikään toimis prkl!
ninnithequeen

Re: Malja maanantaille

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vaola kirjoitti:Tänään kymmeneltä televisio-haastattelu, ja tottakai huonot yöunet takana. Joten herätessäni silmäpussit olivat kuin pienet siniset kanin kivekset. Uu jee... MIKSI??? :evil:
OOH!
Millos lähetys tulee ulos ja mistä :P
Starflare

Re: Malja maanantaille

Viesti Kirjoittaja Starflare »

1108 kirjoitti:
Starflare kirjoitti:Ahhaha! en oikein voi sanoin kuvailla oloa.... treffit meni....yllättävästi, ja olen täysin ihquuntunut :h: .
Ei saatana mihinkä tämä maailma on menossa? Hevarit alkaa kiehnään naisten kanssa? Ensin minä, sitten sinä.
Kohta kityyn syntyy wannabe joukko... Gattaca alkaa kuunteleen Mayhemia ja mainostaa sitä palstalla.

Keep the metal flow.
Kyllähän metalli virtaa, neiti ei edes säpsähdellyt RC:stä :wink: .
Exsat

Re: Malja maanantaille

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Soittelin lääkäristä labratuloksia, joihin hoitaja ilmoitti hyvin tyytyväisen kuuloisena "ei täällä ole mitään tulehdusta" aivan kuin se olisi ollut maailman hienoin asia. No sitten vain lääkäriaikaa varaamaan, koska jostainhan noiden kipujen täytyy johtua. Prkl. Olin jo tottunut ajatukseen, että pääsen kaikista vaivoistani syömällä listan kissankusen hajuisia tabletteja, mutta ei.
millivanilli

Re: Malja maanantaille

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

kello ei ole edes kolmea ja mä olen jo KOTONA!! Fantsua. Tämä on melkeinpä jokin ennätys. Olipas taas perehdyttämistä töissä, "juu, ei semmoista juttuja kuin tyhmää kysymystä ole olemassa ... "
Dumari

Re: Malja maanantaille

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Synkkyys jatkuu, tänään joudun syventymään sairaskassan sääntöihin ja keksimään mitä teen koivelleni. Sairaalaan taidan joutua jokatapauksessa, on vain ajan kyse milloin. Tätä nykyä käveleminen tuottaa jo vaikeuksia, urheilemisesta ei uskalla unelmoidakaan.

Oh well, epämieluista iltalukemista ja sit voiskin synkistellä ehkä oluella. Kohta kotiin, ainoa hyvä asia tässä päivässä.
millivanilli

Re: Malja maanantaille

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Dumari kirjoitti:Synkkyys jatkuu, tänään joudun syventymään sairaskassan sääntöihin ja keksimään mitä teen koivelleni. Sairaalaan taidan joutua jokatapauksessa, on vain ajan kyse milloin. Tätä nykyä käveleminen tuottaa jo vaikeuksia, urheilemisesta ei uskalla unelmoidakaan.

Oh well, epämieluista iltalukemista ja sit voiskin synkistellä ehkä oluella. Kohta kotiin, ainoa hyvä asia tässä päivässä.
:boohoo: mites sun polvi nyt noin kipeäksi mennyt? Eikai sitä ole tullut kohelleltua pienessä sievässä?
Dumari

Re: Malja maanantaille

Viesti Kirjoittaja Dumari »

millivanilli kirjoitti: :boohoo: mites sun polvi nyt noin kipeäksi mennyt? Eikai sitä ole tullut kohelleltua pienessä sievässä?
En mitään kummempia, tanssilattialla taisin hiukan pyörähtää ja ties kuinka monta kilsaa tuli käveltyä lauantaina. Samaan syssyyn ilmoitin jengikavereille ettei mua taas tulla näkemään vähään aikaan kentillä.

Lyhyestä virsi kaunis: parista kohtaa puuttuu rustoa, joten kipuja löytyy. Kaupan päällisenä polvi naksuu tätä nykyä, eikä se ole itsestään/levolla poistumassa.

Niin ja olin isossa sievässä.

edit: poistettu hymiö, ei nauratakkaan.
ninnithequeen

Re: Malja maanantaille

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jaahas, näyttää taas pahasti siltä, että pyykkikone pyörii koko päivän...

Mä sain vihdoin kanervaiset parvekkeelle ja pihalle, ehanaa! Harvinaisen edullisesti vielä.
Kid

Re: Malja maanantaille

Viesti Kirjoittaja Kid »

Niin helmee olla taas kotona.
En suosittele kenellekkään lähteä ryypiskelemään ennen tenttiä! Pää kumisi tyhjyyttään, saapi nähä kuin käy...
Nyt on lasagne uunissa, salaatti pitäs vie tehä ennenku mussu tulee kotiin.
Ja jälkkäriks jäätelöö!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Malja maanantaille

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Hyi kun tuolla ulkona on pimeetä. Mä en voi enää kuvitellakaan meneväni töitten jälkeen sauvakävelemään. Jää viikonloppujen huvitukseksi moinen. Salilla käyntikin on jäänyt täysin sairasloman ja salikaverin poissaolon takia. En mahdu ensiviikolla bikineihini ja menen siis vain nakurannalle.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Malja maanantaille

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Zädäm.

Jäi paatin nostaminen huomiseen, mutta käy se niinkin. Tänään sit ollaan vaan ja annetaan nilkan levätä.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
DeliriumTremens

Re: Malja maanantaille

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

Lolita kirjoitti:Hyi kun tuolla ulkona on pimeetä. Mä en voi enää kuvitellakaan meneväni töitten jälkeen sauvakävelemään. Jää viikonloppujen huvitukseksi moinen. Salilla käyntikin on jäänyt täysin sairasloman ja salikaverin poissaolon takia. En mahdu ensiviikolla bikineihini ja menen siis vain nakurannalle.
havikselta on muuten hyvä ja valaistu reitti millä voi kävellä tikkurilaan (jos et tiennyt) :) tosin, muistan vuosia sitten kun siellä itse tarpoi oli siellä joku itsensäpaljastelija, jolle huusin että "onpa sulla pieni"... tiedän haviksesta jonnin verran, kun kävin lukion siellä....
millivanilli

Re: Malja maanantaille

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Ehkä tämä ei olekaan kauhean hyvä juttu päästä kotiin aikaisin... sisäinen kello on ihan vituillaan... tuntuu, että olisi jo kahdeksan illalla. Lisää kahvia peliin ja takaisin koulutöiden kimppuun.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Malja maanantaille

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

VITUTUSTAAAAAHH!!!!!!!!!!!!!!! Töitä on taas kerran pikkasen liikaa, ylityösaldo 61 tuntia ja äsken luulin päässeeni yhdestä vaivalloisesta hommasta eroon, mutta enpä tainnut päästäkään. Odotan työsopimukseni loppumista innolla.
Kikkelis kokkelis.
tuulenpuiska

Re: Malja maanantaille

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

DeliriumTremens kirjoitti:
mutta ainaskii pääsee sinne käärmenäyttelyyn tänään!
Aiot kurkkia miestenvessaan, siis?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Malja maanantaille

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Lolita kirjoitti:Uusi asunto vaan tuntuu tosi kylmältä, kun on tottunut edellisen asunnon trooppiseen lämpötilaan ja vetäähän tuolla ihan selvästi ikkunanväleistä.[/color]

Suosittelen ikkunoiden tiivistämistä. Minä tiivistin omani (siis vain sisäikkunani, kuten kuuluu) ja kas, lämpötila nousi välittömästi. Enää ei tarvitse mennä kuumaan suihkuun lämpiämään.
Kikkelis kokkelis.
SikaMika

Re: Malja maanantaille

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Elämä on ihmisen rankinta aikaa.

Lauantaina piti siis mennä tsekkaamaan COB Nosturiin, mutta sainkin yllätyssoiton iltapäivällä ja kutsu kävi Tampereen suunnalle. Konserttilippu meni parin vesiperän jälkeen kaupaksi ja eikun pullo korkaten ja menoksi. Juhlinta jatkui hyvin pitkälle sunnuntaiaamun puolelle ja muutaman tunnin unien jälkeen taas uudestaan. Muutaman juoman kiskaistuani päätin kuitenkin ryhdistäytyä ja ilmoittautua täksi päiväksi töihin.

Ja sinne sitten aamulla meninkin. Paluu sivistyksen pariin (=Helsinkiin) tapahtui vasta puolen yön maissa eilen, ja vanhojen univelkojenkin vielä painaessa jaloissa oli herääminen tänään vittumaisen vaikeata. Olotilaa ei ole missään vaiheessa helpottanut tämä vitullinen flunssa, tällä hetkellä on päällä semipaha kaamoskooma. Tekisi mieli jonnekin valoisaan ja lämpimään paikkaan. Pari kaveria on lähdössä reilun viikon päästä kolmeksi viikoksi Thaimaaseen, ja pyytelivät mukaansa. Jouduin hammasta purren kieltäytymään, talous olisi vielä juuri ja juuri antanut myöden moiselle elostelulle, mutta kouluhommat puolestaan eivät. Tammikuun lopulla olisi toinen tilaisuus päästä pois loskasta&paskasta, mutta ei siitä sen tarkemmin näillä puheilla. Alan kuitenkin laittamaan hieman hilloa sukan varteen, jos tuo reissu toteutuu tulee siitä jotain ihan helvetin siistiä...

Vielä muutama päivä kärvistelyä ja sitten pääsee laivalle porsastelemaan ja viinakaapin sisältöä päivittämään. Nyt kokeilen opiskella, jos vaikka pysyisin hereillä...
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Malja maanantaille

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Kun kirjaudun Kityyn, onnistun vasta toisella kerralla. Onko muilla sama ongelma?
Kikkelis kokkelis.
SikaMika

Re: Malja maanantaille

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Keikaus kirjoitti:Kun kirjaudun Kityyn, onnistun vasta toisella kerralla. Onko muilla sama ongelma?
Kyllä. Meillä muillakin on se sama ongelma, että onnistut kirjautumaan toisella yrittämällä.
Vastaa Viestiin