Malja maanantaille

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Edith

Re: Malja maanantaille

Viesti Kirjoittaja Edith »

No, kertokaa mulle eilisen hevikaraokesta! Kuka oli kännissä ja kuka pani ketä?

Mä lähden tästä nyt suorittamaan läsnäolopakollisia kielistudioharjoitteita ja muuta leikkiä, laulua ja askartelua kohtalaisen virkeänä.
nypari

Re: Malja maanantaille

Viesti Kirjoittaja nypari »

Huomenta vaan kaikille! Ikean kirjahylly pitäis koota ja mennä mökille pihahommiin: haravointia, laiturinnostoa ja sen sellaista. Loma painaa päälle ja jotakin kivaa pitäis keksiä. Ei ole helppoa, kun kaikki muut ovat töissä.
Dumari

Re: Malja maanantaille

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Jopas oli kivat yöunet, nukuin ehkä 02-06. Nyt on silmät ristissä, karvat kuulasta ihan sekaisin. Toki on vielä viikon vittumaisin työpäiväkin, itse maanantaista nyt puhumattakaan.

Tarvitsen lomaa.
killkill

Re: Malja maanantaille

Viesti Kirjoittaja killkill »

Mä taidan olla taas loman tarpeessa..
Luin että Nyparin viesti sanoo "pitäis mennä mökille PANOhommiin".
Ajattelin että onpa kolee äijä :D
Starflare

Re: Malja maanantaille

Viesti Kirjoittaja Starflare »

killkill kirjoitti:Mä taidan olla taas loman tarpeessa..
Luin että Nyparin viesti sanoo "pitäis mennä mökille PANOhommiin".
Ajattelin että onpa kolee äijä :D
Haha! päivän paras :D .
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Malja maanantaille

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Varsin hyvin nukuttu yö takana. En tainnut herätäkään kertakaan. Vaihteeksi tämä turhana olo ja hyödyttömyys ei ahdista juuri nyt. Mukavaa, ettei tarvi paniikissa säntäillä kukonlaulun aikaan, ja että saa urheillakin ja tehdä omia hommia milloin huvittaa, oman aikataulun mukaisesti.

Exsat kirjoitti:Huomenta!
Tältä aamulta ei toistaiseksi mitään raportoitavaa.
Kiitos tiedosta! :D
Ugu

Re: Malja maanantaille

Viesti Kirjoittaja Ugu »

Olisihan se maanantai voinut paremminkin alkaa, mutta ihan hyvä näinkin. Ei mitään suurempaa murhetta, elikkä eteenpäin.
Dumari

Re: Malja maanantaille

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Kas perkelettä, muistinpa juuri että menin lupaamaan pitäväni tuparit synttäreideni ohella. Vieläkun muistaisi että milloin lupasin pitää ne tuparit...
Ugu

Re: Malja maanantaille

Viesti Kirjoittaja Ugu »

Viimeistään illasta olisi tarkoitus käydä ulkoiluttamassa itseään pienen lenkin muodossa. Ehkäpä jo aikaisemmin, jos vain mitenkään ehtii. Tuntuu että ulkoilma tekisi nyt hyvää.
DeliriumTremens

Re: Malja maanantaille

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

jee jee... ei niin kamala olo kuin eilen, mutta eipä silti mikään mahtavinkaan :(

mutta ainaskii pääsee sinne käärmenäyttelyyn tänään!
Runkkis

Re: Malja maanantaille

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Kohta pari tuntia töissä. Tuhkakupissa 7 tumppia, vaikkein vielä olen ehtinyt kahviakaan keittää. Nyt lähikaupasta hakemaan heiman voikkuleipää ja ansoitulle tauolle.

Sitten kiroileillen sorvin ääreen... Saisivat työntää budjettinsa perseeseen..
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Malja maanantaille

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Päätä särkee eikä aamuyöstä otettu särkylääke tuntunut missään. Mä haluaisin olla vaan kotona järjestelemässä omaisuuttani ja siivoamassa. Onneksi mulla on lääkäriaika puoli yhdeltä, niin saa vähän taukoa työpaikasta ja samalla vois käydä ostamassa astianpesukoneeseen pesuainetta, jotta pääsisi härveliä kokeilemaan ehtoolla.

Nyt kun tavaroita laitellut paikoilleen antaumuksella käy ilmeiseksi, että lisää pitäisi huonekaluja hankkia. Pari lipastoa ja metrikaupalla hyllyä vaatehuoneeseen ja kirjoille. Kuka nekin kaikki mulle kotiin raahaa, kokoaminen ei onneksi ole ollut mulle koskaan ongelma.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
DeliriumTremens

Re: Malja maanantaille

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

Lolita kirjoitti:Päätä särkee eikä aamuyöstä otettu särkylääke tuntunut missään. Mä haluaisin olla vaan kotona järjestelemässä omaisuuttani ja siivoamassa. Onneksi mulla on lääkäriaika puoli yhdeltä, niin saa vähän taukoa työpaikasta ja samalla vois käydä ostamassa astianpesukoneeseen pesuainetta, jotta pääsisi härveliä kokeilemaan ehtoolla.

Nyt kun tavaroita laitellut paikoilleen antaumuksella käy ilmeiseksi, että lisää pitäisi huonekaluja hankkia. Pari lipastoa ja metrikaupalla hyllyä vaatehuoneeseen ja kirjoille. Kuka nekin kaikki mulle kotiin raahaa, kokoaminen ei onneksi ole ollut mulle koskaan ongelma.
tereolemast vantaalla :) on se kyllä, kun ostaa jotain jostain niin saa maksaa suurinpiirtein saman verran kuljetusmaksuja, jos kotiinkuljetuksen siis haluaa... Ikeasta saa ainakin vuokrata pakettiautoja, sen verran olen viisastunut tässä :) Itte tässä tarttis uuden kämpän, on aika pieni tää yksiö kuitenkin...
killkill

Re: Malja maanantaille

Viesti Kirjoittaja killkill »

Hauskoja kuvamanipulaatioita, omistettu erityisesti pienten sinappikoneiden äideille
tonttu8

Re: Malja maanantaille

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

Huomenta. 10½ tunnin yöunet teki terää. Tää olin ihan ÿberväsy illalla, nukkuminen on siistiä. Ihana kun ei tarvinnu herätä mihinkään tyhmään herätyskelloon.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Malja maanantaille

Viesti Kirjoittaja Lolita »

DeliriumTremens kirjoitti:tereolemast vantaalla :)
Kiitoksia kiitoksia, hyvin olen viihtynut jo kolmatta päivää.

Uusi asunto vaan tuntuu tosi kylmältä, kun on tottunut edellisen asunnon trooppiseen lämpötilaan ja vetäähän tuolla ihan selvästi ikkunanväleistä.
Viimeksi muokannut Lolita, 31.10.2005 14:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kid

Re: Malja maanantaille

Viesti Kirjoittaja Kid »

Edith kirjoitti:No, kertokaa mulle eilisen hevikaraokesta! Kuka oli kännissä ja kuka pani ketä?
Muitten panemisesta en tiiä mut mä olin kännissä..
Ei ois pitäny ottaa sitä viimesta kaljaa.. Mut hauskaa oli, ainakin mulla!
Nyt aamiaista kehiin ja sit suihkuun..
Väsyttäis..
Starflare

Re: Malja maanantaille

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Tuli lauantaina käytyä helsingin hevimestassakin. Tuoppi maksoi 3,9€ ja oli kaikenlisäksi joku julmetun juniorimalli! Musiikki soi sen verran kovalla että kommunikointi piti hoitaa karjumalla. Paska paikka :x .
Turbohaltija

Re: Malja maanantaille

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Edith kirjoitti:No, kertokaa mulle eilisen hevikaraokesta! Kuka oli kännissä ja kuka pani ketä?
Kännissä, joooo.... Taisi olla yhtä oluen panemista koko ilta, sikäli kuin muistan. :shock:
DeliriumTremens

Re: Malja maanantaille

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

Starflare kirjoitti:Tuli lauantaina käytyä helsingin hevimestassakin. Tuoppi maksoi 3,9€ ja oli kaikenlisäksi joku julmetun juniorimalli! Musiikki soi sen verran kovalla että kommunikointi piti hoitaa karjumalla. Paska paikka :x .
hevimesta ei kyllä mikään paras paikka ole. sen voi sanoa! Nih!!! :)
aimohaiku

Re: Malja maanantaille

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Päivää!

Tästä se työviikko alkaa. Yllättävän hjuva fiilis maanantaiksi. YleQ soittaa Pink Floydia. Tarmoa täynnä ja päässä jopa muutama hyvä idea. Sitä se teettää, kun lepää sen sijaan että resuaisi viikonloppuporukoissa.

Olkaa varovaisia siellä jossakin, isoveli valvoo ehkä juuri Sinua:

http://mikropc.net/kolumni/index.jsp?id=j261
Pikku-Akka

Re: Malja maanantaille

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Uusi viikko on jälleen alkanut, aika laiskoissa tunnelmissa.. Viikonlopun piletys teki tehtävänsä, aivot jäi narikkaan..
aimohaiku

Re: Malja maanantaille

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Kaunis kappale YleQ:lla.

Katie Melua - Nine Million Bicycles

http://www.musicomh.com/downloads/katie-melua_0905.htm
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Malja maanantaille

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Huoh...
Kipeäksi tuleva olo, kurkkuun koskee. Voi tosin johtua myös viikonlopun rypemisestä Vuokatissa ja liiasta tupakanpoltosta, viinasta, juoksentelusta välillä poreamme/sauna/patiolle röökille/poreamme/sauna jne... Oli aika kylmä ilmakin.

Onneksi oli paljon kameroita todistamassa tätä kännistä sikailua. Mikä parasta, yksi videokamerakin. Sopivasti editoitu materiaali on luvattu toimittaa nettiin. Kiitos vaan, olen varma, että editointi tarkoittaa tässä tapauksessa sitä, että tylsät kohdat leikataan pois, ja jäljelle jää vain noloimmat pläjäykset.

Kauhua. :shock:
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Dumari

Re: Malja maanantaille

Viesti Kirjoittaja Dumari »

LillyMunster kirjoitti:Huoh...
Kauhua. :shock:
Joo-o, itsekin tässä kauhulla odotan sitä että joku soittaa kapulaani ja kysyy että mihin katosin jatkoilta. Ei-tosiaankaan-mitään-hajua missä olen ollut 04-06 la-su aamuyöstä.

edit: typoja hiukan puis.
Viimeksi muokannut Dumari, 31.10.2005 12:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin