Lajien välinen lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Manaaja

Re: Lajien välinen lauantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Gat kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Äh, Subaru oli jotenkin muovisen oloinen kikotin, eikä kattoluukustakaan ollut apua kun pään kohdalla oli silti sopivasti kattoa.
Monestiko pitää sanoa: OSTA LAND ROVER FREELANDER. Uusi tai käytetty. Munkin on ykkösversio, vuosimalli 2001, ajettu melkein 69 000 (vähän vuosiinsa), ja on kuin uusi vielä. Eikä lelu kuten Subarut.

Mutta ykkösistä älä osta 1,8 l bensaa, se hajoo kannesta ja on liian pieni, osta bensa-V6
No en todellakaan osta mitään toista ihan yhtä muovista koirankoppia joka kaatuu mutkissa, ja on muutenkin täysi mopo.
Manaaja

Re: Lajien välinen lauantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Elppis kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Äh, Subaru oli jotenkin muovisen oloinen kikotin, eikä kattoluukustakaan ollut apua kun pään kohdalla oli silti sopivasti kattoa.
Forester rules.
Se on vielä muovisempi kuin Legacy.

Ja on mutkissa kaatuva koirankoppi.

Jos nyt vakavissaan puhutaan, niin Foresterin suurin ongelma on se, ettei 08-09 vuosimalleihin tarjottu turbokonetta. '07 on liian wanha ja halpa, uusi on liian kallis ja liian nopeasti hintansa pudottava.

Tarkoituksena olisi siis löytää joku vm. '08-'09, uutena noin 40-60ke hintainen auto.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Lajien välinen lauantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Manaaja kirjoitti:
Gat kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Äh, Subaru oli jotenkin muovisen oloinen kikotin, eikä kattoluukustakaan ollut apua kun pään kohdalla oli silti sopivasti kattoa.
Monestiko pitää sanoa: OSTA LAND ROVER FREELANDER. Uusi tai käytetty. Munkin on ykkösversio, vuosimalli 2001, ajettu melkein 69 000 (vähän vuosiinsa), ja on kuin uusi vielä. Eikä lelu kuten Subarut.

Mutta ykkösistä älä osta 1,8 l bensaa, se hajoo kannesta ja on liian pieni, osta bensa-V6
No en todellakaan osta mitään toista ihan yhtä muovista koirankoppia joka kaatuu mutkissa, ja on muutenkin täysi mopo.
Hävytön kekkuli. No joo, eihän Suomessa saa ajaa sitä vähän yli sataakahdeksaakymppiä, paitsi minä. Ei pääse kahtasataakaan kuten isin Mitsubishillä. Mutta siis ainaskaan Freelander ykkönen ei häiritsevästi kallistele. Epämaasturimaisesti pohja ja muu kroppa samaa. Ihan henkilöautomainen myös kaupungissa. Vauhdissa sivutuultakaan ei huomaa, vaikka laatikkomuotoiltu ruma onkin.

Ei mitään jakoa etteikö olisi Subaruja parempi, joten miksi homo olet edes harkinnut hinttari-Subaruja vaan et Freelanderia? Tai edes muita Land/Range Rovereita?

(Ihkuu, tequila ihmeparantaa!)
Bhven

Re: Lajien välinen lauantai

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Ompelin nepparin pussilakanaan ja vaihdoin pitkiin kalsareihin uuden kuminauhan loppuunvenyneen tilalle. Päätän raporttini täältä Bahrainin varikkosuoralta tähän.
Manaaja

Re: Lajien välinen lauantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Gat kirjoitti:Ei mitään jakoa etteikö olisi Subaruja parempi
Subaruja parempi tarkalleenottaen missä? Äkkiseltään keksin aika helvetin monta asiaa, mitkä ovat jossain Legacyssä erittäin todennäköisesti paremmin. Mm. Ajo-ominaisuudet, suorituskyky, ajotuntuma, taloudellisuus ja ulkonäkö.
joten miksi homo olet edes harkinnut hinttari-Subaruja vaan et Freelanderia? Tai edes muita Land/Range Rovereita?
Freelander on "My first Sony" -luokan leikkimaasturi, joka ei ole kunnolla maasturi eikä henkilöauto. En tarvitse maasturia. Tarvitsen henkilöauton. Freelander on myös sen perusteella mitä olen niihin sisään katsellut, melko muovinen. En halua autoa minkä sisällä istuessa tuntee olevansa duplomaailmassa. En halua autoa jonka kaarreajo-ominaisuuksia ja suuntavakavuutta ollaan pilattu maavaraa lisäämällä. En halua autoa joka ei seuraa tarkasti tienpintaa ja jonka ohjaus ei ole tunnokas, koska sen jousitus on optimoitu johonkin metsän ja soratien välimaastoon. Ymmärtää?

Ja autossa pitää olla sen verran potkua, että satasen nopeudessa vielä tapahtuu jotain konkreettista kun survoo pedaalin lattiaan. Tämänhetkiselle voi antaa arvosanan tyydyttävä siinä suoritteessa. Freelander taasen olisi aivan järjetön askel taaksepäin samassa suoritteessa.
Kai Nalo

Re: Lajien välinen lauantai

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Kävin alkossa ja narautin jonkun pulloa taskuun tunkevan pilleripellen stevarille. Se pilleripelle pääsi putkaan ja minä sain pullon kossua. Hyvä päivä.
RP

Re: Lajien välinen lauantai

Viesti Kirjoittaja RP »

Bhven kirjoitti:Ompelin nepparin pussilakanaan ja vaihdoin pitkiin kalsareihin uuden kuminauhan loppuunvenyneen tilalle. Päätän raporttini täältä Bahrainin varikkosuoralta tähän.
:?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Lajien välinen lauantai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Kävin kylpylässä, uskaltauduin pulahtamaan +4 asteen kylmävesialtaaseen pari kertaa, mutta vain koska toinen näytti esimerkkiä ja yllytti. Kohta syyään.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Bhven

Re: Lajien välinen lauantai

Viesti Kirjoittaja Bhven »

RP kirjoitti: :?
woot?
milli

Re: Lajien välinen lauantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Rankkaa, 190 neliön omakotitalo vaihtui takaisin 33 neliön yksiöön. Nooh, kahden viikon päästä ollaan kodittomia hetken, jotan ehkä nyt asiat ovat kuitenkin ihan hyvin :D
RP

Re: Lajien välinen lauantai

Viesti Kirjoittaja RP »

Nyt on siivottu, tytsä nukutettu. Suihku, hyvä ruoka ja soitin pyörittämään jotain päheetä äksöni pätkää. Seksiä ei ole tiedossa, sain kuulemma eilen liikaa. En ole vielä päättänyt teenkö kirjallisen valituksen asiasta.
milli

Re: Lajien välinen lauantai

Viesti Kirjoittaja milli »

^ meillä on kans nyt vähän samanlainen tilanne päällä, kestonöpötys.. aamuinen sai vain haluamaan lisää.. huoh..
RP

Re: Lajien välinen lauantai

Viesti Kirjoittaja RP »

milli kirjoitti:^ meillä on kans nyt vähän samanlainen tilanne päällä, kestonöpötys.. aamuinen sai vain haluamaan lisää.. huoh..
Kyllä, samoin. Lisänä hormonitoimintani on oikeasti sekaisin ja olen kävelevä kiimapommi ollut jo useamman kuukauden. Saisi arvot tasoittua normaalille käyrälle. Tämä jatkuva tumputtaminen ja nussiskelu alkaa käymään aikuisten oikeasti hermoille, ja kunnonkin päälle.

No mutta, hauskoja petileikkejä sinnepäin maailmaa!
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Lajien välinen lauantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Opiskelu on ollut tänään erittäin vähäistä, sen sijaan olen tehnyt kaikkea muuta mahdollista. Nyt juon taloussherryä, koska en saanut likööripulloa auki. Ja tunnen itseni mummeliksi. Eristyneeksi mummeliksi vielä, melkein tekis mieli lähteä johonkin ihmisten ilmoille.

Aaargh, saan niin näppylöitä Teresa Välimäestä Fond Du Chef -mainoksessa. Eikö ne voineet kertoa sille miten "chef" lausutaan?!!! :x
Stinky

Re: Lajien välinen lauantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Mä haluan uusia treenivermeitä!!1111 Ja suklaata. Ja seksiä. Ja silittelyä.
RP

Re: Lajien välinen lauantai

Viesti Kirjoittaja RP »

Stinky kirjoitti:Mä haluan uusia treenivermeitä!!1111 Ja suklaata. Ja seksiä. Ja silittelyä.
Mahtaiskohan manaajalta? Olisitte söpö pari.
Stinky

Re: Lajien välinen lauantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Oon mä yrittänyt vongata mut ei siltä heru. Se pihtaa.
Manaaja

Re: Lajien välinen lauantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

En pihtaa! Mulla on vaan naiskammokausi menossa. :D
RP

Re: Lajien välinen lauantai

Viesti Kirjoittaja RP »

Lopputulos on kuitenkin sama. Lemmenvaltikkaa ei heru.
Stinky

Re: Lajien välinen lauantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Selkä-pakara-ja takareisihierontakin kelpais.

Hitto, pitäskö melkein mennä jo unille. Ajattelin aamulla laittaa lenkkivermeet päälle, heittää repun selkään ja juosta tonne kolmen kilsan päässä sijaitsevalle kirpulle. Pyöriä siellä, tehdä löytöjä ja juosta takas. Teoriassa kuulostaa hyvältä, toteutus onkin sit toinen juttu.
Huomenna alkaa myös huivien ompelu-projekti. Lupasin leikata kankaat ja ommella 32 huivia. Vittu, kaikkeen mäkin suostun. Onneks ei tarvii huomenna tehdä kaikkia valmiiks :D
Asie Payton

Re: Lajien välinen lauantai

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

Suorittaisivat jo. Tää sivusta seuraaminen alkaa kohta ahdistamaan. Se on vähän kuin seuraisi jäännää dekkaria telkusta ja mitään ei tapahdu, vaikka kello näyttää että juuri nyt pitäisi tapahtua.
ninnithequeen

Re: Lajien välinen lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bhven kirjoitti:
RP kirjoitti: :?
woot?
Mä ihmettelin samaa :D
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5046
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Lajien välinen lauantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

No mitähän tänne nyt laittais, voi että! Syön tässä uunipernaa ja punakaalia, kohta alkaa varmaan paskattaa. On perse ollut nääs läpiajolla tässä viime aikoina.

Katsoin eilen leffan (2012) ja se oli ihan perseestä. Mutta mitäpä muuta noilta katastrofielokuvilta voi odottaa.
Asie Payton

Re: Lajien välinen lauantai

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

Kreitsu kirjoitti: kohta alkaa varmaan paskattaa.
No kerro vaikka väri ja koostumus. Kuva olis kiva! Älä liikaa kuitenkaan ähki kun oot jo valmiiksi laiha. Muut tulee kateellisiksi.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5046
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Lajien välinen lauantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Asie Payton kirjoitti:
No kerro vaikka väri ja koostumus. Kuva olis kiva! Älä liikaa kuitenkaan ähki kun oot jo valmiiksi laiha. Muut tulee kateellisiksi.
No kun noin nätisti pyysit!

Kuva
Vastaa Viestiin