Tavallinen tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
bliss

Re: Tavallinen tiistai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Nihtiksen ABC. Suomalaista eksotiikkaa.
Kai Nalo

Re: Tavallinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Jokos se Gattaca on heitttänyt karhupullon nurkkaan?

Kerkeskö edes tekeen testamenttia?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tavallinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kai Nalo kirjoitti:Jokos se Gattaca on heitttänyt karhupullon nurkkaan?

Kerkeskö edes tekeen testamenttia?
Hingutko autoa vai käyttämöttömiä kortsuja?
The great club outshines the individual, always and forever.
Asie Payton

Re: Tavallinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

No siihen ravintolaan siinä kirkon kupeessa, missä juodaan emalikupeista ja vesi tarjoillaan kossupullosta. Siellä oli hyvä ja rennon letkee tarjoile, sekä mukavat puitteet.

edit: siis Savotta
Kai Nalo

Re: Tavallinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Elppis kirjoitti:
Kai Nalo kirjoitti:Jokos se Gattaca on heitttänyt karhupullon nurkkaan?

Kerkeskö edes tekeen testamenttia?
Hingutko autoa vai käyttämöttömiä kortsuja?
Mitä mä semmosella brittiläisellä teepannulla teen. Kortsujakaan en tartte.

Mut se vois siirtää sen omaisuutensa vaikka lastensairaalan nimiin. Muutenhan se menee jonkun puliveivarin hyväksi.. tai vaikka seurakunnan..
SikaMika

Re: Tavallinen tiistai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Asaabi naabi wasabi habib!

Onpas siistiiii. Leikin musiikinopettajaa tämän ja huomisen päivän. Pyysin ohjeita etukäteen eilen sähköpostitse, sain ne tänään puhelimitse viisi minuuttia ennen ekan tunnin alkua. Ollaan sitten rämpytelty pari tuntia erilaisia soittimia, nyt sapuskan jälkeen ramaisisi oikein mojovasti. Parinkymmenen minsan päästä pitäisi heittää kaksoistunti kehitysvammaisille, jotka osaavat (jos osaavat) nuotit joidenkin värikoodien avulla. Ei aivan mun ydinosaamisaluettani, Ninni tai Homeboy, auttakee!!
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Tavallinen tiistai

Viesti Kirjoittaja swirl »

bliss kirjoitti:Nihtiksen ABC. Suomalaista eksotiikkaa.
Tai Ikean lihapullat! Turvallisesti ruotsalaista!
bliss

Re: Tavallinen tiistai

Viesti Kirjoittaja bliss »

swirl kirjoitti:
bliss kirjoitti:Nihtiksen ABC. Suomalaista eksotiikkaa.
Tai Ikean lihapullat! Turvallisesti ruotsalaista!
:mrgreen:
ninnithequeen

Re: Tavallinen tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Poke-Ninni ilmottautuu.

Enpäs kerrokaan :leuhka:
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Tavallinen tiistai

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Ei millään pahalla, mutta meinaakko Ninni ihan aikuisten oikeasti, että jotakuta kiinnostaa? Etkä kuitenkaan voi olla kertomatta, sulla tuntuu olevan joku kieroutunut exhibitionistinen tarve paljastaa kaikki omasta ja lähimmäistesi elämästä satoja valokuvia myöten koko internetsille.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tavallinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Gastone it is.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tavallinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vesper kirjoitti:Gastone it is.
Kokki nimeltä Jussi on keittiössä, pistäpä terveiset tarjoilijan kautta niin katsotaan saatteko jotain spessua ;)
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Tavallinen tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

swirl kirjoitti:^Ei millään pahalla, mutta meinaakko Ninni ihan aikuisten oikeasti, että jotakuta kiinnostaa? Etkä kuitenkaan voi olla kertomatta, sulla tuntuu olevan joku kieroutunut exhibitionistinen tarve paljastaa kaikki omasta ja lähimmäistesi elämästä satoja valokuvia myöten koko internetsille.
Mulla ei ole muuta ku tää netti missä keskustella jonkun kanssa. Ja kyllä muutamaa kiinnostaakin. Kiitos heille siitä.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Tavallinen tiistai

Viesti Kirjoittaja swirl »

^En siis meinaa, etteivätkö sun juttusi yleisesti jotakuta kiinnostaisi. Tuo Rekkis- ja Ukkokulta -kuvio alkaa vaan olemaan todella kulunutta kamaa. White trash -saippuaoopperaa, josta tulee vain vastenmielinen fiilis.

Jos joku "läheiseni" kertoisi noin laajasti mun elämästäni - valokuvien kera tai ilman - netissä, ei tosiaan kunnian kukko laulaisi.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12287
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tavallinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

ninnithequeen kirjoitti:
swirl kirjoitti:^Ei millään pahalla, mutta meinaakko Ninni ihan aikuisten oikeasti, että jotakuta kiinnostaa? Etkä kuitenkaan voi olla kertomatta, sulla tuntuu olevan joku kieroutunut exhibitionistinen tarve paljastaa kaikki omasta ja lähimmäistesi elämästä satoja valokuvia myöten koko internetsille.
Mulla ei ole muuta ku tää netti missä keskustella jonkun kanssa. Ja kyllä muutamaa kiinnostaakin. Kiitos heille siitä.
Eipä kestä. Huomasin btw että olet facebookissa. :wink:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Tavallinen tiistai

Viesti Kirjoittaja huima »

swirl kirjoitti:Tuo Rekkis- ja Ukkokulta -kuvio alkaa vaan olemaan todella kulunutta kamaa. White trash -saippuaoopperaa, josta tulee vain vastenmielinen fiilis.
No mutta halvemmaksi tämä tulee kuin Seiskan tilaaminen.
ninnithequeen

Re: Tavallinen tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä ostin seiskan viikonloppuna :rofl:
ninnithequeen

Re: Tavallinen tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Homeboy65 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
swirl kirjoitti:^Ei millään pahalla, mutta meinaakko Ninni ihan aikuisten oikeasti, että jotakuta kiinnostaa? Etkä kuitenkaan voi olla kertomatta, sulla tuntuu olevan joku kieroutunut exhibitionistinen tarve paljastaa kaikki omasta ja lähimmäistesi elämästä satoja valokuvia myöten koko internetsille.
Mulla ei ole muuta ku tää netti missä keskustella jonkun kanssa. Ja kyllä muutamaa kiinnostaakin. Kiitos heille siitä.
Eipä kestä. Huomasin btw että olet facebookissa. :wink:
No missä mun kaveripyyntö viipyy :D
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Tavallinen tiistai

Viesti Kirjoittaja martza »

Lilleen ja Pariisiin tämän kuun lopulla. Toivottavasti sää olisi hiukan keväisempi, että voisi aurinkolasit päällä ihastella ainakin Eiffel tornia ja Riemukaarta. Tarkoitus olisi juoda kuoharit Riemukaaren päällä, ihastella Pariisin näkymiä ja vannoa ikuista rakkauta aviopuolisolle. :D
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tavallinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

martza kirjoitti:Lilleen ja Pariisiin tämän kuun lopulla. Toivottavasti sää olisi hiukan keväisempi, että voisi aurinkolasit päällä ihastella ainakin Eiffel tornia ja Riemukaarta. Tarkoitus olisi juoda kuoharit Riemukaaren päällä, ihastella Pariisin näkymiä ja vannoa ikuista rakkauta aviopuolisolle. :D
Päällä? What? Voiks sinnekin päästä? :shock:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Tavallinen tiistai

Viesti Kirjoittaja martza »

Elppis kirjoitti:
martza kirjoitti:Lilleen ja Pariisiin tämän kuun lopulla. Toivottavasti sää olisi hiukan keväisempi, että voisi aurinkolasit päällä ihastella ainakin Eiffel tornia ja Riemukaarta. Tarkoitus olisi juoda kuoharit Riemukaaren päällä, ihastella Pariisin näkymiä ja vannoa ikuista rakkauta aviopuolisolle. :D
Päällä? What? Voiks sinnekin päästä? :shock:
Näin olen ymmärtänyt, että hissillä sinne pääsee ja sieltä on todella huikaisevat näkymät yli Pariisin, ei toki yhtä huikaisevat kuin Eiffel tornista, mutta kuitenkin. Olen myös lukenut, että Pariisissa nimenomaa pitää vannoa ns. ikuista rakkautta partnerilleen, juuri Riemukaaren päällä. Itse panen hiukan paremmaksi tätä traditiota ja otan kaksi pientä kuohoviiniä ja lasit mukaan, täydentämään fiilistä. Nämä, totta kai, tulevat täydellisenä yllätyksenä vaimolleni.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
pix
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 15.08.2005 22:35
Paikkakunta: jkl

Re: Tavallinen tiistai

Viesti Kirjoittaja pix »

^juuh, kivat näkymät ainaski pimeellä

edit: myöhästyin
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tavallinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mun mielestä on jotenkin loukkaavaa juoda kuoharia ja tunnustaa rakkautta muistomerkillä, joka on rakennettu kunnioittamaan kuolleita ja sodassa kaatuneita. Mut joo, nauttikaa! ;)
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Tavallinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

martza kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
martza kirjoitti:Lilleen ja Pariisiin tämän kuun lopulla. Toivottavasti sää olisi hiukan keväisempi, että voisi aurinkolasit päällä ihastella ainakin Eiffel tornia ja Riemukaarta. Tarkoitus olisi juoda kuoharit Riemukaaren päällä, ihastella Pariisin näkymiä ja vannoa ikuista rakkauta aviopuolisolle. :D
Päällä? What? Voiks sinnekin päästä? :shock:
Näin olen ymmärtänyt, että hissillä sinne pääsee ja sieltä on todella huikaisevat näkymät yli Pariisin, ei toki yhtä huikaisevat kuin Eiffel tornista, mutta kuitenkin. Olen myös lukenut, että Pariisissa nimenomaa pitää vannoa ns. ikuista rakkautta partnerilleen, juuri Riemukaaren päällä. Itse panen hiukan paremmaksi tätä traditiota ja otan kaksi pientä kuohoviiniä ja lasit mukaan, täydentämään fiilistä. Nämä, totta kai, tulevat täydellisenä yllätyksenä vaimolleni.
Ihanaa martza! Vaimosi on varmasti maailman onnellisin mies!

Ah, Pariisi, tuo Rakkauden Kaupunki. Lipua pitkin Pariisin katuja gondolieerin laulaessa oosoolemioota uljaiden härkätaistelijoiden caramba!-huutojen säestämänä...
Onko joku pissinyt mun muroihin?
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Tavallinen tiistai

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Elppis kirjoitti:Mun mielestä on jotenkin loukkaavaa juoda kuoharia ja tunnustaa rakkautta muistomerkillä, joka on rakennettu kunnioittamaan kuolleita ja sodassa kaatuneita.
Väärin ymmärretty. Riemukaaren läpi marssiva sotilaskulkue symboloi massiivista penetraatiota.
Vastaa Viestiin