Tavallinen tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tavallinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

sivustahuutaja kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Mun mielestä on jotenkin loukkaavaa juoda kuoharia ja tunnustaa rakkautta muistomerkillä, joka on rakennettu kunnioittamaan kuolleita ja sodassa kaatuneita.
Väärin ymmärretty. Riemukaaren läpi marssiva sotilaskulkue symboloi massiivista penetraatiota.
Miehet....
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Tavallinen tiistai

Viesti Kirjoittaja martza »

Elppis kirjoitti:Mun mielestä on jotenkin loukkaavaa juoda kuoharia ja tunnustaa rakkautta muistomerkillä, joka on rakennettu kunnioittamaan kuolleita ja sodassa kaatuneita. Mut joo, nauttikaa! ;)
Samapa tuo, mutta tuleehan tuokin nähtävyys sitten koettua ja nähtyä ihan paikan päällä.

Kolme päivää ollaan Pariisissa, mutta yritetään rauhalliseen tahtiin nauttia Pariisin lumosta, väsyttämättä itseämme liikaa. Onneksi hotelli on hyvällä paikkaa, Pariin ydinkeskustassa, ihan Jardin des Plantesin puiston kulmassa, josta hyvät yhteydet joka paikkaan.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Tavallinen tiistai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Elppis kirjoitti:Mun mielestä on jotenkin loukkaavaa juoda kuoharia ja tunnustaa rakkautta muistomerkillä, joka on rakennettu kunnioittamaan kuolleita ja sodassa kaatuneita
Ja jonka nimi on suomennettu RIEMUkaari. Tosi riemukasta kaikki ruumiit ja sodassa kaatuneet!

Pariisi on perseestä, mutta onneksi martza on aivoituksiltaan erilainen ko mie ja hellu.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Asie Payton

Re: Tavallinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

annepa kirjoitti:Pariisi on perseestä, mutta onneksi martza on aivoituksiltaan erilainen ko mie ja hellu.
Se on vähän miten sen ottaa. Satuin paikalle samaan aikaan PSG voitti jonkun eurocupin. Olihan hulvatonta. Hyvä kun se riemukaari selvisi niistä kemuista. Ja olihan se mukavaa hiihdellä pikku pöhnässä etsimässä Morrisonin hautaa ja tietenkin eksyä. Jäi hauta näkemättä, mutta kokemuksia karttui :)
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Tavallinen tiistai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Asie Payton kirjoitti:
annepa kirjoitti:Pariisi on perseestä, mutta onneksi martza on aivoituksiltaan erilainen ko mie ja hellu.
Se on vähän miten sen ottaa. Satuin paikalle samaan aikaan PSG voitti jonkun eurocupin. Olihan hulvatonta. Hyvä kun se riemukaari selvisi niistä kemuista. Ja olihan se mukavaa hiihdellä pikku pöhnässä etsimässä Morrisonin hautaa ja tietenkin eksyä. Jäi hauta näkemättä, mutta kokemuksia karttui :)
Me oltiin ihan tavallisella kesäviikolla. Kaikki toimi ihan hyvin - hotelli oli ok, kuljetus oli ok, ruoka oli ok tai jopa loistavaa - mutta jotenki se oli kauhian tyly kaupunki. En tykkänny.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Tavallinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Kai Nalo kirjoitti: Mitä mä semmosella brittiläisellä teepannulla teen..
:maanantai: Pyhäinhäväistystä! Tuota menoa lakkaan kirjoittamasta tänne ymmärtämättömien foorumille.

Ei vaan, hengissä ollaan ja O.K, vastailen fanipostiini vähän myöhemmin lähempänä yötä, huilattuani, juopoteltuani ja runkattuani.
RP

Re: Tavallinen tiistai

Viesti Kirjoittaja RP »

Mä olen aina halunnut Ranskaan, nussimaan ja poltamaan pilveä Jimin haudalle. Love ya! Toteutan, koska en oo paskanpuhuja.
ninnithequeen

Re: Tavallinen tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mutsi ja faija kävi faijan 60 veen kunniaksi Pariisissa. Eivät jaksaneet jonottaa Eiffeliin ja faija veteli HK:n sinistä hotellihuoneessa :lol:
bliss

Re: Tavallinen tiistai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Mä vielä jonakin keväänä menen viikoksi kiertämään Louvrea ja toiseksi viikoksi maleksimaan ympäri Pariisia muuten vaan.
milli

Re: Tavallinen tiistai

Viesti Kirjoittaja milli »

Aina ei voi lla hyvä päivä, tänään on ollut erittäin uuvuttava paska ja surullinen päivä, hätäistunto terapiassa ja rauhoittavia.. toivottavasti huomenna on parempi.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tavallinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

ninnithequeen kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Mulla ei ole muuta ku tää netti missä keskustella jonkun kanssa. Ja kyllä muutamaa kiinnostaakin. Kiitos heille siitä.
Eipä kestä. Huomasin btw että olet facebookissa. :wink:
No missä mun kaveripyyntö viipyy :D
Harkinnassa. :napu:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
SikaMika

Re: Tavallinen tiistai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Homeboy65 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
No missä mun kaveripyyntö viipyy :D
Harkinnassa.
Kah, siellähän se vanha laardilordoosi tosiaan majailee, onneksi oli älynnyt jättää kuvansa laittamatta. Stadin-Arsekin löytyi saman vihjeen avulla, tämän tyyppisistä vihjeistä ei vain makseta palkkioita.
Stinky

Re: Tavallinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Erilailla jännä juttu että kun mä istahdan ompelukoneen tai saumurin ääreen, mä unohdan syödä. Tajusin just että söin töissä viimeks 12 aikaan ja sen jälkeen oon vaan juonut kahvia, teetä tai vettä. Nyt on nälkä!

Elppis, suuntaan ens viikolla itikseen joku päivä. Treffit???
Asie Payton

Re: Tavallinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

^ Mulla olis vaikka mitä ommeltavaa! Farkkujen lyhennystä etc ja mikä tarkeintä, mun parhaiden treenikavereiden, Fat Pipe shortsien, toinen tasku on revennyt ja mua niin säälittää rakkaimpani kohtalo. Fix it. Pretty please?!
Stinky

Re: Tavallinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Jos hinnasta sovitaan.
Asie Payton

Re: Tavallinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

^ Aloita huuto. Mitä sä haluat vastineeksi?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tavallinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Huomenna on juhlallinen ilta pääsee Olvin olutkouluun ja myöhemmin tiskiin HBFään, mielenkiintoista..
Pyyhin Netikettiin..
Stinky

Re: Tavallinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Asie Payton kirjoitti:^ Aloita huuto. Mitä sä haluat vastineeksi?
Tästä selviit helpolla. Rahaa. Cold, hard cash :]
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Tavallinen tiistai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Asie Payton kirjoitti:pikku pöhnässä etsimässä Morrisonin hautaa
RP kirjoitti:nussimaan ja poltamaan pilveä Jimin haudalle.
Père-Lachaisen hautausmaa on toki viehättävä, mutta ei siihen amerikkalaisteinien vaellukseen Morrisonin haudalle oikein ilkeä liittyä mukaan. Itse olin toki paikalla pyhiinvaellusmatkalla Auguste Comten haudalle.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tavallinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Stinky kirjoitti:Erilailla jännä juttu että kun mä istahdan ompelukoneen tai saumurin ääreen, mä unohdan syödä. Tajusin just että söin töissä viimeks 12 aikaan ja sen jälkeen oon vaan juonut kahvia, teetä tai vettä. Nyt on nälkä!

Elppis, suuntaan ens viikolla itikseen joku päivä. Treffit???
Deal! Pistä puhelimeen jonkinnäköistä vihjettä kun päivämäärä alkaa lähestyä, niin lähestyn itse tota miestäni ;)
The great club outshines the individual, always and forever.
Stinky

Re: Tavallinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Kävikin niin että napsahti silmälääkärille aika ens keskiviikoks keskustaan. Nappaan keskustan eurokankaasta saumurinlangat eli itikseen ei tarvetta. Mut yritetään nähdä kuitenkin ens viikolla joku päivä :]
RP

Re: Tavallinen tiistai

Viesti Kirjoittaja RP »

urpiainen kirjoitti:
Asie Payton kirjoitti:pikku pöhnässä etsimässä Morrisonin hautaa
RP kirjoitti:nussimaan ja poltamaan pilveä Jimin haudalle.
Père-Lachaisen hautausmaa on toki viehättävä, mutta ei siihen amerikkalaisteinien vaellukseen Morrisonin haudalle oikein ilkeä liittyä mukaan. Itse olin toki paikalla pyhiinvaellusmatkalla Auguste Comten haudalle.
Kiitti Urpsukka. Olin ihan missannut toisen hautaintoilijan tässä ketjussa.

Miten ois pieni kitinämiitti, sie voit urpsukka sivistää itteäs meidänkin puolesta. Voin sit Paytonin kans keskittyy oleelliseen. Kuulostaa ihan superilta!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tavallinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Stinky kirjoitti:^Kävikin niin että napsahti silmälääkärille aika ens keskiviikoks keskustaan. Nappaan keskustan eurokankaasta saumurinlangat eli itikseen ei tarvetta. Mut yritetään nähdä kuitenkin ens viikolla joku päivä :]
Ok! :)
The great club outshines the individual, always and forever.
Asie Payton

Re: Tavallinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

RP kirjoitti:Miten ois pieni kitinämiitti, sie voit urpsukka sivistää itteäs meidänkin puolesta. Voin sit Paytonin kans keskittyy oleelliseen. Kuulostaa ihan superilta!
Niin ja mä en edes koskaan löytänyt sinne haudalle asti!!!!1 Joten pakkohan sinne on uudestaan joskus mennä!
Asie Payton

Re: Tavallinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

Stinky kirjoitti:Rahaa. Cold, hard cash :]
Mä olen tuhlannut kaikki rahani konserttilippuihin :]
Vastaa Viestiin