Ke-ke-ke-Keke Rosberg

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Ke-ke-ke-Keke Rosberg

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Viikset kunniaan.
Paras päivä ikinä.
milli

Re: Ke-ke-ke-Keke Rosberg

Viesti Kirjoittaja milli »

Jahas, näemmä sitten ei nukuta. Ei väsytä yhtään. Harmi kun digiboksi pamahti rikki, niin ei vio katsella telletuksia, ja suurin osa leffoista ehdittiin jo pakata ja roudata vanhempien kelllariin.

Jos tänään olisi parempi päivä kuin eilen.
nastamuumio

Re: Ke-ke-ke-Keke Rosberg

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

exPertti kirjoitti::joikuus:
No, luen nyt suosikkini sunnuntain lehden (ja toivottavasti autot ovat edelleen lauantaissa) ennen kuin poljen koko nykylinjan suohon.
No, lauantain matkailuosa on muutettu kokonaan auto-osaksi.
ninnithequeen

Re: Ke-ke-ke-Keke Rosberg

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Myltsille paljon onnea :h:
Kai Nalo

Re: Ke-ke-ke-Keke Rosberg

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

exPertti kirjoitti:, hesarin viikoksi.
Eilen joku pimatsu tommosta tarjousta huuteli Kampissakin. Sanoin sille kuten puhelinmyyjillekkin: "tilaan kun ilmestyy tabloidina"

Luen mielummin keski-uusimaata. Sekään ei tosin ilmesty tabloidina, mutta ei siitä myöskään tarvitse lukea Vallilalalaisen elämäntapaintiaanin elämänkertaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ke-ke-ke-Keke Rosberg

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Joo hei.

Diudiu ja silleen. Nukutti joo, mutta uni? Argh.

Viikonloppuna saadaan 2kk ikäinen jätkä äiteineen (siskoni) meille kylään. Mies on jo ominut lapsen itselleen; ei onnistu.
The great club outshines the individual, always and forever.
milli

Re: Ke-ke-ke-Keke Rosberg

Viesti Kirjoittaja milli »

Huh, töissä. Tunnin yöunet takana.. ei kiva. Tosin.. mä sitten touhustin yöllä kaikkea hauskaa sit .. suunnittelin remonttia ja vaatekaapin uusimista :P
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Ke-ke-ke-Keke Rosberg

Viesti Kirjoittaja swirl »

Mä oon taas ihan duracel. Onneksi, koska tänään tulee taas hiton pitkä päivä, duunia kasiin asti. Alkaa vähän huolestuttaa mun essee, kun deadline on tiistaina enkä taida päästä hommiin ennen perjantaita. Kai se on vietettävä koko viikonloppu neljän seinän sisällä ja hautautua kirjoihin.
SikaMika

Re: Ke-ke-ke-Keke Rosberg

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Nönnönnöö. Väsytti/väsyttää isosti, mutta töissä ollaan.

Päätin lopettaa vähäisenkin pingottamisen ja annoin luokalle suht' vapaat kädet tunnin ohjelman suhteen. Suurin osa kaivoi jonkin instrumentin esiin ja alkoi soittaa, eilen homma ei niinkään kiinnostanut kun piti harjoitella tiettyä kipaletta. Pojat opetin soittamaan Ac/dc:tä, luonnollisesti.

Olisi pari hyppytuntia, harkitsen käytävällä olevan sohvan raahaamista musaluokkaan kun kaikki mahdolliset soittopelitkin on jo testattu.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ke-ke-ke-Keke Rosberg

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Sikamikan musiikkitunnista tuli heti "School of Rock"- visio :twisted:

http://www.youtube.com/watch?v=2WX_4FNoto4[/img]
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Re: Ke-ke-ke-Keke Rosberg

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Ei nyt tahdo käynnistyä, yöunetkin menee ihan scheissesti. Tänään sit vois käyrä jossain ulkonakin.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Ke-ke-ke-Keke Rosberg

Viesti Kirjoittaja swirl »

En olekaan virallisesti maailman onnettomuusalttein ihminen. Yksi ystävä tökkäsi viime yönä itseään sormella silmään ja repaisi salveiskalvon rikki :shock: Alan nukkumaan suojalasit päässä.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Ke-ke-ke-Keke Rosberg

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Hahaa! Joku on kirjottanu postin rullakkoon REETU ja VIRVE ROSTI. (Mitä??) 8)

Tänään tiedossa turhaakin turhempi työpäivä, mutta sen sijaan illalla on kyllä kamalasti tekemistä. Mutta uskon siihen että hyvin suunniteltu on puoliksi tehty..ja kerkeen ihan hyvin saada kämpän kondikseen parissa päivässä. Vaikkakin faijan pitää tuoda telkkari juuri huomenna sinne, eikä esim. ens viikolla.. Ja mitä ihmettä mä sille vanhalle muka teen?
Lisäksi täytyy leikkiä Ninniä ja pestä MONTA koneellista pyykkiä.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23491
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Ke-ke-ke-Keke Rosberg

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Menin sitten avaamaan suuni. Voi helvetti.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Ke-ke-ke-Keke Rosberg

Viesti Kirjoittaja annepa »

Eilen alkoi YT:t, voi kun kivaa :maanantai:
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
bliss

Re: Ke-ke-ke-Keke Rosberg

Viesti Kirjoittaja bliss »

Bluntly kirjoitti:Menin sitten avaamaan suuni. Voi helvetti.
Tuliko sieltä sammakko? :D
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23491
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Ke-ke-ke-Keke Rosberg

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Ei tällä kertaa. Ilmoitin haluavani pois nykyisestä projektista, joten siirrettiin tuulisimpaan projektiin mitä firmasta löytyy.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Ke-ke-ke-Keke Rosberg

Viesti Kirjoittaja Niba »

annepa kirjoitti:Eilen alkoi YT:t, voi kun kivaa :maanantai:
Kärsi kärsi kirkkaamman kruunun saat? Haluatko lisää "hyviä" kristillisiä neuvoja? Eikö niistä olekin paljon apua?
Pyyhin Netikettiin..
NuoriD

Re: Ke-ke-ke-Keke Rosberg

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Bluntly kirjoitti:Menin sitten avaamaan suuni. Voi helvetti.
Tälle?
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Ke-ke-ke-Keke Rosberg

Viesti Kirjoittaja annepa »

Niba kirjoitti:
annepa kirjoitti:Eilen alkoi YT:t, voi kun kivaa :maanantai:
Kärsi kärsi kirkkaamman kruunun saat? Haluatko lisää "hyviä" kristillisiä neuvoja? Eikö niistä olekin paljon apua?
En ole YT-toimenpiteiden kohteena.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Kai Nalo

Re: Ke-ke-ke-Keke Rosberg

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Tulipa taas vietettyä päivä Hakaniemessä asiakkaalla ja nähtyä tuon niin hienon ja jännittävän kaupunginosan perusjengiä.

Kyllä mua ei saisi ikinä asumaan sinne paskajengin sekaan. Niin saastanen ja sikanen paikka se on. Hyi helvetti.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Ke-ke-ke-Keke Rosberg

Viesti Kirjoittaja sipsi »

NuoriD kirjoitti:
Tälle?
:h: Voi sinua höpsöläinen mustan kirjasi kanssa!

Ja KaiNalo: :roll: Asuu siellä myös onnellisia ja jopa perheellisiäkin ihmisiä. Niinku kaikkialla muuallakin. Hmph.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ke-ke-ke-Keke Rosberg

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kai Nalo kirjoitti:Tulipa taas vietettyä päivä Hakaniemessä asiakkaalla ja nähtyä tuon niin hienon ja jännittävän kaupunginosan perusjengiä.

Kyllä mua ei saisi ikinä asumaan sinne paskajengin sekaan. Niin saastanen ja sikanen paikka se on. Hyi helvetti.
Mä melkein itkien juoksin Malmin (juna-aseman/ostarin) läpi lauantaina klo 19.30. Teinit lojuu pitkin poikin, KUSEE sisällä vaikka ulko-ovi on 3 m päässä, sylkee, kiroilee, vetää tupakkaa ja haistattelee tai KÄSKEE heittämään rööki/bisse. Yks otti olkapäästä kovasti kiinni ja sano että "hae vittu mulle vittu röökiä huora".

Ihana Malmi, muutan pois heti kun on varaa. Onneksi se alue, missä asutaan, on taas ihan erilaista. Poliisiasema lumipallon heittoetäisyydellä, silti tien toisella puolella en asuis mistään hinnasta.
The great club outshines the individual, always and forever.
Kai Nalo

Re: Ke-ke-ke-Keke Rosberg

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

sipsi kirjoitti: Asuu siellä myös onnellisia ja jopa perheellisiäkin ihmisiä. Niinku kaikkialla muuallakin. Hmph.
Varmasti asuu, ja se paskajengi ja saastasuus mua vituttaakin, eikä ne onnelliset ja siistit ihmiset.

Paskajengi pitä saada hävittää maanpäältä, ettei onnellisten siistien ihmiset tarvitsisi katsella sitä paskajengiä.
Viimeksi muokannut Kai Nalo, 17.03.2010 15:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Ke-ke-ke-Keke Rosberg

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Kai Nalo kirjoitti:
Varmasti asuu, ja se paskajengi ja saastasuus mua vituttaakin, eikä ne onnelliset ja siistit ihmiset.
Nyt mua naurattaa toi onnelliset ja SIISTIT ihmiset. 8)
Mut siis oli pakko tarttua tähän vähän, ku ihmiset aina ihmettelee, että "miten siellä itä-helsingissä tai kalliossa tai hyvinkäällä tai vaikka turussa oikein voi asua, kun siellä on semmosta ja tämmöstä jengiä"?
Nehän on ihan makuasioita missä viihtyy, eikä -ihana klishee- pitäis yleistää, että jossain on pelkästään jonkunlaisia ihmisiä.
Itse pidän Kalliosta (tai just Hakaniemestä)..mutta ei se munkaan mielestä mikään täydellinen lintukoto todellakaan ole.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Vastaa Viestiin