Tilastotiedetorstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tilastotiedetorstai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Elppis kirjoitti:Auringossa AINUT ärsyttävä piirre on se, että pölyt, jotka juuri pyyhit aiempana päivänä, näkyvät selvästi... argh.
Pyyhinkö? Kiva tietää. :wink:
No mutta, onneksi ihana miehekkeeni oli tänään siivoillut mun luona lisää..joten nyt voi hyvillä mielin kutsua kaverit kylään. Ainoa, että se oli lisäksi siivonnu Nalle Puhin Viru Valgea-pullon kanssa pianon päälle istumaan, joten ehkä joutuu hieman lisäjärkkäillä.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tilastotiedetorstai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Sä-passiivikritiikkiä, mahtavaa!!!!111
Paras päivä ikinä.
RP

Re: Tilastotiedetorstai

Viesti Kirjoittaja RP »

Hitto. Jos tässä joutuu Vaasaan muuttamaan. Hitsin vitsi.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tilastotiedetorstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Joku pökiö harjoittelija veloitti mun minibaarista nauttimastani kuohuviinistä 19,50€ Ehei, ei mennyt läpi. Ja nyt on jo koko summa palautettu tililleni...
Noin muuten varsin aurinkoista päivää, kurssihelvetti loppusuoralla ja kun vielä heitän ton kollegan kentälle, voi relata kunnnolla. Huomenna mua ei ennen kymmentä tässä talossa näy (lintsaisin kokonaan jos ei olis kynsihuoltoa).

Ps. Tilulii!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Kai Nalo

Re: Tilastotiedetorstai

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

exPertti kirjoitti: Vaasahan on ihan ok
Eikä ole. Ylimielinen bättre folket-paikka jossa ei taatusti ulkopuolinen viihdy.
Asie Payton

Re: Tilastotiedetorstai

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

RP kirjoitti:Hitto. Jos tässä joutuu Vaasaan muuttamaan. Hitsin vitsi.
Jos vaasalaiset tietäisivät tuon, niin kyllä niiden veri vapisis!!
Asie Payton

Re: Tilastotiedetorstai

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

Vesper kirjoitti:Tilulii!
Jaahas! Neidillä selvästi kierrokset nousee?!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23502
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tilastotiedetorstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Päivän hyvä työ tehty, haettu kolmeen eri koulutukseen. Tosin epäilen suuresti etten pääse yhteenkään kun pomot alkaa nikottelemaan kuullessaan hinnan.

Ja miksi hemmetissä noita muuntokoulutuksia ei järjestetä kuin jossain hevonkuusessa? Ja jatko-opinnotkin vaatisivat muuttoa aivan muualle. Ihan perseestä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
RP

Re: Tilastotiedetorstai

Viesti Kirjoittaja RP »

exPertti kirjoitti:
Kai Nalo kirjoitti:Eikä ole. Ylimielinen bättre folket-paikka jossa ei taatusti ulkopuolinen viihdy.
Mikä on arviosi Turusta? :)
Niin, tällä turkulaisella ylimielisyydellä varmaan pärjää :) Ei hotsittais kuitenkaan.
RP

Re: Tilastotiedetorstai

Viesti Kirjoittaja RP »

exPertti kirjoitti:
RP kirjoitti:Ei hotsittais kuitenkaan.
Ymmärrän kyllä senkin. Onhan se vähän siellä keskellä ei mitään.
No ei täälläkään hirveästi mitään oo, nyt perheellisenä.
Kai Nalo

Re: Tilastotiedetorstai

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

exPertti kirjoitti:
Kai Nalo kirjoitti:Eikä ole. Ylimielinen bättre folket-paikka jossa ei taatusti ulkopuolinen viihdy.
Mikä on arviosi Turusta? :)
Turku on paratiisi verrattuna vaasaan.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tilastotiedetorstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kuva
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Tilastotiedetorstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

^Reps :D
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Tilastotiedetorstai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Kai Nalo kirjoitti:Turku on paratiisi verrattuna vaasaan.
Muistaakseni Vaasassa on parempi huvipuisto kuin Turussa.

Isoveljeni tosin sai Vaasassa opiskellessaan osakseen epäluuloa ja sakinhivutusta opiskelijoilta jotka kuulivat hänen olevan kotoisin rakkaasta pääkaupungistamme. Pian hän oppikin ilmoittamaan kotipaikakseen helsinkiläisen lähiön nimen, joka sijaitsee sen tarkemmin erittelemättä "etelä-Suomessa".

Olin yllättynyt että vaasalaiset ovat sellaisia paikkakuntarassisteja, vaikka oli siellä yliopistolla varmaan muualtakin väkeä. Ehkä heitä vitutti kuinka hesalaiset vievät kaikki heidän opiskelupaikkansa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Kai Nalo

Re: Tilastotiedetorstai

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Frederik Krueger kirjoitti:Muistaakseni Vaasassa on parempi huvipuisto kuin Turussa.
Jos jotakin positiivista pitää Vaasasta sanoa niin se on meri. Siellä kun vedet ovat vielä puhtaita ja levättömiä, toisin kuin Turussa.

Muuten homma on kuin Klamydian laulussa. Vaasalaiset on homeperseitä.
elco

Re: Tilastotiedetorstai

Viesti Kirjoittaja elco »

Pe-ti Tanskassa. Aluksi parisuhteilemassa viikonloppu ja sitten firman bjisnesmiitingissä jossain fucking maalaiskartanossa.

Alkuun demografisia havaintoja: tanskalaiset eivät kävele punaisia päin ja tuijottavat vihaisesti turreja, jotka eivät juuri muuta teekään. Ei ihme, että saksa jyräsi ko. komediaryhmän noin 15 minuutissa noin vuonna 1940.

Maanantai nukahtelevan pään notkahtelua puhuvia päitä kuunnellessa. Sitten jotain ihme team buildingia jossain ladossa, missä pistelin kengurunyrkkeilyssä turpaan sekä Nordicin että Suomen suursmurffia. Onneksi tajoilu alkoi jo ennen teambuildingiä. Siitä sitten safkalle ja ilokseni huomasin, että avoin baari jatkui myöhään yöhön - asiallisen firman merkki kun ei säännöstellä jengin juomista eikä muutenkaan mussuteta mitään.

Seuraavana päivänä taas nukahtelevan pään notkahtelua myyntidroideja ja jäätelöä&ilmapalloja-divisioonan markkinointispedejä "kuunnellessa".

EDIT: Ainiin, viikonloppuna tuli parisuhdepyyhkeitä kunnolla, kun erehdyksessä käytin avovaimon yyberkallista naamastuffia suihkugeelinä. Nasevasti facebookissa vielä kommentoin, että kyllä nyt perse kiiltää tmv ja sain vielä kaikkien mimmikaverin kavereidenkin vihat niskoilleni. Sain anteeksi kun kuulemma "en kuitenkaan tajua" ja täytyy kyllä myöntää, etten oikein tajuakaan: en ymmärrä, miten tästä rikoksesta ei rahalla selviäisi siinä missä kaikista muistakin?
Manaaja

Re: Tilastotiedetorstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

exPertti kirjoitti:
Kai Nalo kirjoitti:
exPertti kirjoitti:^ liekö nämä älyttömät lämpötilanvaihtelut vai mikä,
Jatkuvasta valittamisestasi päätellen sulla on vaihdevuodet.
Vai olisiko kyseessä sittenkin paskin talvi koko elämäni aikana?
Mitä konkreettista tää talvi nyt on sitten sulle aiheuttanut, kun näytät tosiaan munkin mielestä koko ajan siitä valittavan?

Mulla on mm. auto ollut tän vuoden puolella yhteensä alle viikon ehjänä/odottamatta korjaamollepääsyä tän talven takia, nyt viime lauantaista lähtien. En mä silti sanoisi tätä elämäni paskimmaksi talveksi.

Siis mitä ihan konkreettista haittaa tästä talvesta on ollut muuten kuin että sulla on vähän epämukavaa pitkissä kalsareissasi, että sä voisit sanoa tätä maailman paskimmaksi hirvitystalveksi evör ikinä in my life.

Oletko varma ettet ole sukua ankalle?
Manaaja

Re: Tilastotiedetorstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

elco kirjoitti:Sain anteeksi kun kuulemma "en kuitenkaan tajua" ja täytyy kyllä myöntää, etten oikein tajuakaan: en ymmärrä, miten tästä rikoksesta ei rahalla selviäisi siinä missä kaikista muistakin?
Kyse on tuhlaajapoikamaisuuden paheksumisesta. Olet heittänyt hukkaan kuningattarien kultanektaria. Kuin olisit tilannut Saslikissa karhunoisetteja ja vetänyt ne tahallaan wc:stä alas. Rahalla saa toki uuden annoksen, mutta se ei riitä korvaamaan asiasta ymmärtävien kokemaa moraalista vääryyttä.
bliss

Re: Tilastotiedetorstai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Manaaja kirjoitti: Oletko varma ettet ole sukua ankalle?
Nyt oli pakko ihan vähän nauraa.
NuoriD

Re: Tilastotiedetorstai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Manaaja kirjoitti:
elco kirjoitti:Sain anteeksi kun kuulemma "en kuitenkaan tajua" ja täytyy kyllä myöntää, etten oikein tajuakaan: en ymmärrä, miten tästä rikoksesta ei rahalla selviäisi siinä missä kaikista muistakin?
Kyse on tuhlaajapoikamaisuuden paheksumisesta. Olet heittänyt hukkaan kuningattarien kultanektaria. Kuin olisit tilannut Saslikissa karhunoisetteja ja vetänyt ne tahallaan wc:stä alas. Rahalla saa toki uuden annoksen, mutta se ei riitä korvaamaan asiasta ymmärtävien kokemaa moraalista vääryyttä.
Mä veikkaan, että tässä on kyse siitä, et arvosta naista, koska et ole pitänyt hänen purnukoistaan parempaa lukua. Vähän kuin avokkeesi laittaisi tuliterän läppärisi ovenpidikkeeksi.
SikaMika

Re: Tilastotiedetorstai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Kuitujensaanti on ilmeisesti kohdillaan: tuo ruumiistani irtautunut, kovasti itseni kaltainen terhakka jööti jöpötti pytyn pohjalla pystyssä eikä suostunut poistumaan pesuveden mukana kirveelläkään, saati sitten vannesahalla tahi jyrsimellä. Sitkeä ja paskainen paskiainen, kyllä se sitten lopulta siitä luikki matkoihinsa kun korotin ääntäni.

Olo on kuin ahtaajalla, vietin puolikkaan päivän kokeita valvomassa ja sain siitä jopa parempaa palkkaa kuin tyypit jotka kiinnittävät elääkseen kulmapaloja kontteihin. Pitäisi tehdä lopputyö(tä). Väsyttää. Ostin maksalaatikkoa. Siinä on paljon B-vitamiinia.
Asie Payton

Re: Tilastotiedetorstai

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

Vaola kirjoitti:Käyn nyt täälläkin viellä vinkumassa, josko joku osaisi neuvoa mua tuolla Tekniikka & Nörtteil-osiossa... :cry:

Alkaa olla kiirus nähdä pari videota, että ehtii vielä sanoa että "ei noin". :D

Täällä leivotaan sämpylöitä ja tyttäret tekivät kanasalaatin. Ihanat isot tytöt. :) (Tänään tätä mieltä.)
Kuulostaa kuolleilta videoilta. Tai väärässä muodossa olevilta. Kyllä normi .mov toimii ladattuna ihan suoraan QuickTimella. Onko ne kauhean salaista materiaalia? Voisko niitä linkkejä päästä koittamaan?
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12372
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tilastotiedetorstai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Kai Nalo kirjoitti:
exPertti kirjoitti:
Kai Nalo kirjoitti:Eikä ole. Ylimielinen bättre folket-paikka jossa ei taatusti ulkopuolinen viihdy.
Mikä on arviosi Turusta? :)
Turku on paratiisi verrattuna vaasaan.
17 vuotta Vaasassa asuneena voin myöntää suosista, että tylsä paikka. :komp:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tilastotiedetorstai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Manaaja kirjoitti:Mulla on mm. auto ollut tän vuoden puolella yhteensä alle viikon ehjänä/odottamatta korjaamollepääsyä tän talven takia, nyt viime lauantaista lähtien.
Pakko pistää tähän.. Ois se kuitenkin talven aikana hajonnut. Ei toki talven kelien takia. Noilla kuumilla kissoilla on sellainen ominaisuus.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tilastotiedetorstai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Tuntui koti jotenkin viileeltä tullessani maalta. Ja kas, lämpötila yläkerrassa huimat 14 astetta, mutta onneksi kuitenkin plus-asteita ! Takan ja hellaan pistin tulet samantein. Alakerrassa inhimillesemmät +18 astetta. Tunnin päästä ylhäälläkin +18 ja puolen yön aikan +22.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin