Sipsukan Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Asie Payton

Re: Sipsukan Perjantai

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

Mut ei tänään kannata mennä ulos! Huomenna vasta! Helsinki Blues Festival @ Virgin Oil!! Seesteistä rollaattorihytkyntää :)
Dumis

Re: Sipsukan Perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Asie Payton kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Tuota piisiä vois kuunnella ja saada siitä vähän vauhtia perjatai-iltaansa, kun siitä tehty video oli aika mojova kuvaus kohtuu-vauhikkaasta bileillasta.
Ok! Mä olen joskus yrittänyt toisen vuoksi osallistua tuon kaltaisiin bileiltoihin, mutta kun ei vain pysty. Melusaaste + valosaaste + kuutamolla ulvovat teinixit = paikalta poistuminen alta viiden minuutin.
Niin siis tuosta biisistä on tehty oikea musiikkivideokin jonka MTV sitten bannasi ja leikkeli tjmsp, kun siinä yks tyyppi dokasi&ajoi autolla, pahoinpiteli jengiä, kävi stripparilla ja lopuksi pani naista. Sitä niinQ hain takaa :D
Asie Payton

Re: Sipsukan Perjantai

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

Dumis kirjoitti:dokasi&ajoi autolla, pahoinpiteli jengiä, kävi stripparilla ja lopuksi pani naista. Sitä niinQ hain takaa :D
Muaha! Olikos tää niinQ ohjeistus mun huomiselle illalle? Yritän suorittaa!! Auton jätän kyllä himaan :)
RP

Re: Sipsukan Perjantai

Viesti Kirjoittaja RP »

Kalsarikännit.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Sipsukan Perjantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

RP kirjoitti:Kalsarikännit.
Mulla kanssa!
Dumis

Re: Sipsukan Perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Mullei, meen huomenna töihin ja nyt nuqquu. Hyvää ötyä.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Sipsukan Perjantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Ei kalsareita eikä känniä. Vitu**aa.
Loimulohta kuiviltaan naamaan. Ei sitä aikuinen mies salaatilla koko päivää jaksa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Sipsukan Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä en saanut vieläkään vastausta siihen, mistä Pulkkis tietää miltä Vesperin sauna näyttää...
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Sipsukan Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Lolita kirjoitti:Mä en saanut vieläkään vastausta siihen, mistä Pulkkis tietää miltä Vesperin sauna näyttää...
Tietäisit, jos lukisit näitä ketjuja.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Sipsukan Perjantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Niin, muistakaa kaikki lukea kaikki ketjut joka päivä tai muuten tiputte kärryiltä lol
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Sipsukan Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä luen kaikki joka päivä :oops:

Mut se siitä aiheesta.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Manaaja

Re: Sipsukan Perjantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Lolita kirjoitti:Mä luen kaikki joka päivä :oops:
No kerro sit meille mistä se tietää ne saunan judanssit!

Mäkin luen, en silti tiiä, helvetti!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Sipsukan Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Manaaja kirjoitti:Mäkin luen, en silti tiiä, helvetti!
Huh, piti oikein itsekin tarkistaa että olenko maininnut asiasta täällä vai olenko saanut stalkkerin.

Viiden pisteen vihje: 5.3.2010 20:17

Ette siis luekaan kaikkia mun juttuja ja kirjaa pieniin muistivihkoihinne. Paskiaiset!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Sipsukan Perjantai

Viesti Kirjoittaja huima »

Vesper kirjoitti:Viiden pisteen vihje: 5.3.2010 20:17

Ette siis luekaan kaikkia mun juttuja ja kirjaa pieniin muistivihkoihinne. Paskiaiset!
Onko Pulkannarulla bluray kotiteatteri?
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Sipsukan Perjantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Vesper kirjoitti:Huh, piti oikein itsekin tarkistaa että olenko maininnut asiasta täällä vai olenko saanut stalkkerin.

Viiden pisteen vihje: 5.3.2010 20:17

Ette siis luekaan kaikkia mun juttuja ja kirjaa pieniin muistivihkoihinne. Paskiaiset!
Asia kirjaantui alati sänkeä puskevaan muistikirjaani, koska ensimmäinen mielikuva oli savusauna. Muistikirjaani tupaa tallentumaan helpoiten visuaaliset jutskat.
huima kirjoitti: Onko Pulkannarulla bluray kotiteatteri?
:D
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin