Sipsukan Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Sipsukan Perjantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Lolita kirjoitti: Mulla on vähän tylsää töissä, pitäisi käydä rivi riviltä läpi reilut 3000 ulkomaalaista rikoksesta epäiltyä. Tuntuu etenevän pikkusen hitaaaaasti, kun noita Abd-alkuisia on niin helkkaristi.
Minä kävin kerran jonku tietokanta-accessien kanssa läpi nimilistoja joissa oli ihan hirviä määrä intialaisia. Taisin olla väsynyt koska listojen läpikäynti jäi kesken kun nauroin vedet silmissä niille nimille.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Sipsukan Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vesper kirjoitti:Miten vaikeaa voikaan olla laattojen valitseminen saunan seinään. No ihan v*tun vaikeeta.
Miksi pistää laattoja kun voi laittaa kiveä?

Kuva

http://www.laattatukku.fi/luonnonkivet.html
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sipsukan Perjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Bluntlyn seinäkuva on hieno, tosin löylyissä siihen nojaaminen tai muut aktiviteetit saunassa saattavat jättää kivat jäljet; niin seinään kuin selkään/pakaraan/reiteen jne.

Panettaaks ketään? :jouden:
The great club outshines the individual, always and forever.
Stinky

Re: Sipsukan Perjantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Mua panettaa aina :]

Sipsille onnea :h:
ninnithequeen

Re: Sipsukan Perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:Bluntlyn seinäkuva on hieno, tosin löylyissä siihen nojaaminen tai muut aktiviteetit saunassa saattavat jättää kivat jäljet; niin seinään kuin selkään/pakaraan/reiteen jne.
Just kattelin että ihana, mut tosiaan voipi hiukan epämukava olla :D
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Sipsukan Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Bluntlyn seinäkuva on hieno, tosin löylyissä siihen nojaaminen tai muut aktiviteetit saunassa saattavat jättää kivat jäljet; niin seinään kuin selkään/pakaraan/reiteen jne.
Just kattelin että ihana, mut tosiaan voipi hiukan epämukava olla :D
Saunassa vois olla kiveä mutta mieluumin kiukaassa ja korkeintaan lattiassa! Mut onneksi olenkin saunomisen suhteen puritaaninen!
Jos haluaa noin tummaa saunaa niin asentaa vaikka sitten 2W ledin lattiatasoon? Kaikki mikä näytää hyvältä ei välttis ole mukavaa käytösää, toisaalta saunassa vietetään pari tuntia kuukaudessa, eli kannattaako sijoittaa ihan muhkeita summia seiniin? Kysyn vaan.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Sipsukan Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Bluntly kirjoitti:Kuva
Koska toi on pappamaista ja so last season. Harkitsin kyllä aluksi, mutta olen bongannut niin upeita laattavaihtoehtoja että niillä mennään. En myöskään ole vaihtamassa kiuasta, ja massiivinen kiviseinä vaatisi myös sen operaation. Mut hei, laita ihmeessä omaan saunaasi!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Sipsukan Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Elppis kirjoitti:Panettaaks ketään? :jouden:
Panettaa! Onneks helpotus jo matkalla.
Seitinohut darruli myös vaikken juonu ees kasiin asti aamulla, weird! Onneks siihenkin kohta helpotus.
Pidätte sit mulle suraa tääl illalla. Sit on pari tuntii (?) etten tarvii (jos äijis osaa laskeutuu suunnitellusti firman bileistä tänne) mut sit tarviin taas (kun se kuitenki nukahtaa ennen mua). Tällä kertaa laitatte mut kuitenkin nukkumaan ajoissa, kiitos. (Ois kuulema kiva pulkkamäkioptio huamispäiväst.)

Edit: lisätty kaikkien kaipaamaa lisäinfoa!
Viimeksi muokannut Lapitii, 19.03.2010 14:36. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
ninnithequeen

Re: Sipsukan Perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jaa, saa taas aamulla hihitellä Lapparin yksinpuhelulle täällä vai :D
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Sipsukan Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

^ No höpöhöpö, en tajuu mist keksit noita juttujas.. =P
(Oonpa muuten aika hyvin ehtiny dellaileen viimeöisii!)
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Dumis

Re: Sipsukan Perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Lapitii kirjoitti:^ No höpöhöpö, en tajuu mist keksit noita juttujas.. =P
(Oonpa muuten aika hyvin ehtiny dellaileen viimeöisii!)
Oot muuten kirjoittanut ne aamun puolella, kun mä menin joskus puol neljän aikaan koisii ja en vielä nähnyt mitään tuotoksiasi.

Itsehän kotiuduin torstaina tyylikkäästi joskus noin puoli kahdeksan kotia jatkoilta.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Sipsukan Perjantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Oikein mukava 70v. kauppatieteiden tohtori/juoppo jutteli viisaita bussissa mulle ja muksulle. Ainakin kolme kieltä on hallittava, niin selviää missä päin maailmaa tahansa vaikka tulisi vallankumous. Läksyt on luettava niin, että osaa koulussa vastata kysymyksiin, ja lukeminen kannattaa aina. Enpä voinut eri mieltäkään olla.

Teki melkein mieli kysyä, että mikä äijän luisti Viinamäen mieheksi, välkky ja kohtelias ja varmaan ihan hyvännäköinenkin ollut aikoinaan. Sääli. Onni yksillä, kesä kaikilla.
Prepare for the worstest.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Sipsukan Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vesper kirjoitti:Mut hei, laita ihmeessä omaan saunaasi!
Hankin jo siihen koirankoppia pienempään komeroon niin massiivisen kiukaan ettei sinne mahdu enään muuta kuin minä ja kaljatuoppi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Sipsukan Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Dumis kirjoitti:Oot muuten kirjoittanut ne aamun puolella, kun mä menin joskus puol neljän aikaan koisii ja en vielä nähnyt mitään tuotoksiasi.
Niin siis mähän menin abt hippasen ennen kasii... Kaiffari tais lähtee jtn neljän-vitosen maissa, ja manalaki lopetti mese-viihdyttämisen puol seiskalta näköjään... et siitä sitten...
Muistan ku 7.45 tsiikasin kelloo ja kelasin et vajaan tunnin kuluttuu vois soittaa äijikselle et tuopa töihin mennessäs mulle kesulii nii saat palkkioks kivan pikku suikkarin. Ikävä kyllä sit sammahdin sitä sopivaa aikaa odotellessa. =( Äijis sano äsken et harmi ettet soittanu, kyllähän hän ois siihen het lämmenny! Khihi. Kyllä tuossa ois sellainen laatuyksilö josta kannattais pitää kiinni ja lujaa!

Edit/lisäys: eli joudun taas (? buaha!) myöntämään että mies, tässä tapauksees Dumis, oli oikeessa - aamuhan se jo oli eikä mkn yö.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Dumis

Re: Sipsukan Perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Perjantaifiiwistä kaikille!


Vaikka nyt joudunkin/pääsenkin huomenna töihin, niin hyvä fiiwis kuitenkin.
Saatan ottaa jopa olusen kotivaimoilun ohessa.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Sipsukan Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Kuten huomaatte, vietän latteuksien ja kliseiden päivää. =P

Jäin taas perskeles yksin. Saatana noita organisaatiouudistuksia, joiden takii pitää alvariinsa hypätä wine'n'dineemassa, eli suomeks sanottuna dokaamassa. Mur.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Sipsukan Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Omista duuneistani: Snadisti huvitti lukee eilisen työmeilin yhteydessä "Vielä viime hetkellä sitten päätettiin jättää oluet, siiderit ja lonkerot myöhempään, otetaan nyt vain alkoholittomat ja loput sitten joskus myöhemmin." =D
(Kysehän on siis markkinatutkimuksesta.)
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Sipsukan Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Lapitii kirjoitti:Jäin taas perskeles yksin.
Mut hei! Sain sentäs aika hyvää kuvamateriaalia! Saatan kohta lurauttaa niitä teiänkin iloks galtsuun! On kyllä niin kunnon white trash -meininki. =P
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Asie Payton

Re: Sipsukan Perjantai

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

nowaysis kirjoitti:Oikein mukava 70v. kauppatieteiden tohtori/juoppo jutteli viisaita bussissa mulle ja muksulle. Ainakin kolme kieltä on hallittava, niin selviää missä päin maailmaa tahansa vaikka tulisi vallankumous. Läksyt on luettava niin, että osaa koulussa vastata kysymyksiin, ja lukeminen kannattaa aina. Enpä voinut eri mieltäkään olla.

Teki melkein mieli kysyä, että mikä äijän luisti Viinamäen mieheksi, välkky ja kohtelias ja varmaan ihan hyvännäköinenkin ollut aikoinaan. Sääli. Onni yksillä, kesä kaikilla.
Mä tiedän, mä tiedän!! Nainen! Luonnollisesti.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Sipsukan Perjantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Panettaa. Mutta pitänee tyytyä tietsikan kasamiseen ja remppaan.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Sipsukan Perjantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Tänään oli hyvä päivä.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Sipsukan Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Suvinen kirjoitti:Ja taas baariin. Tää uhkaa tulla tavaksi!
Oho! Mamma alkaa käymään ihan hurjaks! =) Piä kivaa,
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Sipsukan Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

aasi kirjoitti:Tänään oli hyvä päivä.
Miksi? Kerro lisää? Ja miten niin _oli_? Onhan se vieläkin? Vai joko tää ny ilta o?

[Edit/lisäys: Oletan kyllä saavani Aurinkokuninkaaksi itseään tituleeraavalta jantterilta vastaukset Kaikkiin Kysymyksiin. Et niinko mist mä oon veivannu sitä Apon Hopee sekä laululla että ilman, google ei auta ei netti ei, eikä tää mun dvd:kään. Oisko se bonuksena jossain cd:llä? Näähh. Mut kerro! Kerro heti! Tai mä noraan sut!]
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Sipsukan Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Pulkannaru kirjoitti:Panettaa. Mutta pitänee tyytyä tietsikan kasamiseen ja remppaan.
Pilko vähän puita.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Dumis

Re: Sipsukan Perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Lapitii kirjoitti:
Pulkannaru kirjoitti:Panettaa. Mutta pitänee tyytyä tietsikan kasamiseen ja remppaan.
Pilko vähän puita.
Miten se poistaa panetusta? :D
Vastaa Viestiin