Suhina Sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Suhina Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Huomenta kaikille tai sitten päivää niille, jotka ovat tajuttomana kauemmin.

Avasin sunnuntaiketjun kun näin vapaapäivänä polkaisin itseni pystyyn aikaisin.

(TIEDÄN, että Suhina Sunnuntai on yhdyssana, aivan varmasti, mutta tämä erikseen sanojen laittaminen on nyt tyylikysymys edellisten päivien jatkeena!)

Ei muuta kuin onnea päivään kaikille. :) Elektronisen arskahalin myötä.
ninnithequeen

Re: Suhina Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Korvissa toiaan suhisee kun on niin väsynyt....
Manaaja

Re: Suhina Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Puhukaa jotain, että olis hyvä tekosyy laistaa siivoamisesta.
ninnithequeen

Re: Suhina Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mää pyörin kans tytön kans youtubessa ettimässä hauskoja videoita ku tuo imuri mulkoilee niin pahasti...
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Suhina Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Manaaja kirjoitti:Puhukaa jotain, että olis hyvä tekosyy laistaa siivoamisesta.
Nyt on lunta ja ulkona on kylmempi kuin sisällä. Kohta tulee kevät ja sitten tulee kesä ja sitten tulee syksy ja sitten tulee talvi.

Lumesta voidaan tehdä lumiukko ja lumiukolle nenä. Lumiukko sulaa kun tulee lämmintä. Lumiukko tehdään ulos koska sisällä on liian lämmintä...lääh...puuh...tässä aluksi. Jatkakaa. Ymmärrän motiivisi ,Narsku!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Suhina Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kahvi ei maistu nyt kovin hyvältä, mutta yöllä ostettu purilainen oli mitä maittavin jääkaappikylmänä. Josko sitä kohta jaksaisi ryömiä pöydänalle ruuvailemaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Suhina Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja saira »

Jaahas, tällainen päivä. Hiukan väsynyt olo, luin taas tenttiin "muutaman" tunnin illalla, kolmelta vasta nukkuun. Nyt lisää tietokoneella istumista, harjoitustyön tekoa...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Suhina Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Menee auttamaan projektissa joka lähti jo kaukaa matkaan!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Suhina Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Prepare for the worstest.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Suhina Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Pötkylästä ei tullu Eikua, tuli Tuike. Nukuin viime yönä 3x2h ja 1x1h kun se aina säännöllisin väliajoin herätti. Huutamalla. Tommosesta lähtee muuten aika kauhia ääni :D Onneksi olen lomalla että ei valvominen ja töttöröö-oleminen sinänsä haittaa, mutta ku ei muutkaan saa nukkua ko kakara karjuu!

Mut on se reipas :]

Kuva
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Stinky

Re: Suhina Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Voi kun on sulonen!

Messiläviikonloppu takana. Rankka reissu mut tulipahan tehtyä :] Oli ihanaa saunoa kimpassa, tehdä yhessä ruokaa, laulaa, halailtiin paljon ja naurettiin vielä enemmän.
Nyt onkin taas hiljasta ja yksinäinen olo kun oon kotona :( Mä voisin haluta sunnuntaipoikaystävän. Mulla on halipula.
milli

Re: Suhina Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja milli »

annepa kirjoitti:Pötkylästä ei tullu Eikua, tuli Tuike. Nukuin viime yönä 3x2h ja 1x1h kun se aina säännöllisin väliajoin herätti. Huutamalla. Tommosesta lähtee muuten aika kauhia ääni :D Onneksi olen lomalla että ei valvominen ja töttöröö-oleminen sinänsä haittaa, mutta ku ei muutkaan saa nukkua ko kakara karjuu!
Missä pidätte pikkuista? Me laitettiin aikoinaan häkki Mimille keittiöön, jossa se sitten nukkui pitkään yönsä. Ensimmäinen yö oli aivan kauheaa itkua. Yritin aluksi nukkumista omassa sängyssä, mutta sitten itku oli niin kauhean, että siirryin keittiön lattialle nukkumaan, se auttoi. Kaipa se itkeminen hellitti viikossa.

Hitsi, tuosta muisteloinnista huolimatta on koirakuume, kuulema ei kannata kuitenkaan vielä ottaa toista koiraa, vasta sitten kun meidän pikkuinen on parivuotias.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Suhina Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja annepa »

milli kirjoitti:
annepa kirjoitti:Pötkylästä ei tullu Eikua, tuli Tuike. Nukuin viime yönä 3x2h ja 1x1h kun se aina säännöllisin väliajoin herätti. Huutamalla.
Missä pidätte pikkuista? Me laitettiin aikoinaan häkki Mimille keittiöön, jossa se sitten nukkui pitkään yönsä. Ensimmäinen yö oli aivan kauheaa itkua. Yritin aluksi nukkumista omassa sängyssä, mutta sitten itku oli niin kauhean, että siirryin keittiön lattialle nukkumaan, se auttoi. Kaipa se itkeminen hellitti viikossa.
Olen nyt vanhempien luona. Koitin laittaa sille paikkaa sängyn viereen (alunperin ajattelin nukkuvani lattialla sen kans) mut eihän se siihen tyytyny vaan kömpi sängyn alle jo päivällä. Sinne se kömpi illallakin joten menin itte siihen sänkyyn sitten nukkuun. Kerran se on nukkunu sohvan takana. Ihan hyvin se nukkui sen tunnin, pari kerrallaan ja heräs sitten taas vähäksi aikaa huutaan. Ja pissaan. Ja sitten taas sängyn alle könyään ja unta palloon.

Kotona Hgissä sillä on jo kevythäkki, pitää opettaa se siihen. Siitä tulee sen ns turvapaikka, esim jos on vieraita ja se haluaa olla rauhassa niin saa mennä häkkiin eikä sinne oo kellää asiaa (paitsi mulla jos tarpeen). Hgissä pitää varmaan pari yötä nukkua melko lähellä häkkiä lattialla tai sit sohvalla jonka päätyyn se häkki tulee. Luulis että se tästä rauhoittuu parissä yössä.
milli kirjoitti: Hitsi, tuosta muisteloinnista huolimatta on koirakuume, kuulema ei kannata kuitenkaan vielä ottaa toista koiraa, vasta sitten kun meidän pikkuinen on parivuotias.
Minä haluan toisen kans. Mut en nyt :D Tossa on ihan nokko karjujaa O_o

EDIT: Mistä tuo "parivuotias" on tullu? Tai siis kuka sen on sanonu? Meinaatko ottaa samaa vai eri sukupuolta?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Suhina Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Jaahas, BA:n lakon takia huomisella lennolla ei ole mahdollisuutta varata vege-ateriaa. Eli voi olla, että saa safkaa tai sitten ei. Tulee kyllä aika pitkä paasto, jos ei vegeä saa: matka kun tulee kestämään reilun vuorokauden kaikkinensa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Suhina Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ihan jees kylpyläreissu. Sali, poreet, syömingit ja tappiin baarissa. Niinku koko setti. Tyttökin oli isovanhemmilla ollut kuulemma kiltisti.
Ja ysiltä tulee sit Helppo elämä!11!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
milli

Re: Suhina Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja milli »

annepa kirjoitti:Kotona Hgissä sillä on jo kevythäkki, pitää opettaa se siihen. Siitä tulee sen ns turvapaikka, esim jos on vieraita ja se haluaa olla rauhassa niin saa mennä häkkiin eikä sinne oo kellää asiaa (paitsi mulla jos tarpeen). Hgissä pitää varmaan pari yötä nukkua melko lähellä häkkiä lattialla tai sit sohvalla jonka päätyyn se häkki tulee. Luulis että se tästä rauhoittuu parissä yössä.
milli kirjoitti: Hitsi, tuosta muisteloinnista huolimatta on koirakuume, kuulema ei kannata kuitenkaan vielä ottaa toista koiraa, vasta sitten kun meidän pikkuinen on parivuotias.
Minä haluan toisen kans. Mut en nyt :D Tossa on ihan nokko karjujaa O_o

EDIT: Mistä tuo "parivuotias" on tullu? Tai siis kuka sen on sanonu? Meinaatko ottaa samaa vai eri sukupuolta?
Avokki juttelin jonkun koiraharrastajan kanssa, joka puhui tuotsa parista vuodesta. Se syyhen siihen vaikutti ihan järkevältä, mutta en mä sitä muista enää niin sanasta sanaan.

Yritin ehdotella, että vuoden päästä kesällä otettaisi toinen, meillä on kuulema sitä kesänä muutenkin tekemistä. Mitäköhän toi yksi sitten on oikein suunnitellut, mulla ei oo hajuakaan.

Me muuten joskus päätettiin, ettei koiralla ole asiaa meidän sänkyyn jne.. arvaa vain missä Mimi nukkuu yönsä. Eipä se meitä haittaa, kun se antaa meidän nukkua kaikessa rauhassa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Suhina Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Unohtunut parina päivänä venytellä lonkkia, onkohan kaikki aikaisemmin saavutettu hyöty kadonnut oluen mukana viemäristä alas?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Suhina Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja annepa »

milli kirjoitti: Avokki juttelin jonkun koiraharrastajan kanssa, joka puhui tuotsa parista vuodesta. Se syyhen siihen vaikutti ihan järkevältä, mutta en mä sitä muista enää niin sanasta sanaan.
No onhan siinä ainaki se sitte että se vanhempi opettaa nuorempaa, esim meillä on siskon kaani opettanut nöffin autoileen. Aina ko nöffi meinas könytä niin kaani ärähti. Niinpä nöffi on nyt ensiluokkainen matkustaja ja aina menossa kun vaan takaluukun avaa.
milli kirjoitti: Me muuten joskus päätettiin, ettei koiralla ole asiaa meidän sänkyyn jne.. arvaa vain missä Mimi nukkuu yönsä. Eipä se meitä haittaa, kun se antaa meidän nukkua kaikessa rauhassa.
Me on päätetty että koira ei tule ees makuuhuoneeseen, meillä on portti ovessa. Saas nähä miten mun kantti kestää varsinkin jos se hellu lähtee sinne parin kuukauden ulkomaankeikalle eikä ole mua sängyssä lämmittämässä. Tuleeko mulle karvanen patteri sänkyyn vai ei...
Hellu ei myöskään halua että koira on sohvalla. Mulla ei ois mitään sitä vastaan mut voin tehä kompromissin tässä. Koiran sohva on se sen turvapaikka-kevythäkki.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Suhina Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Suvinen kirjoitti: Ota omat eväät. Mulla on aina jotain naksua koneessa mukana. Finnairin vegeateria oli ällöpahaa, en ole sen yhden kerran jälkeen tilannut erikseen vaan odotan jännityksellä sattuisiko ruokana olemaan jotain syötävää. Vähintään salaatin, leivän ja jälkkärin pystyy syömään.

Olen harkinnut asiaa, mutta eväät menevät varmaan pilalle ennen kuin ehdin syödä ne (ellei siis jotain hetelmiä ota). Mikäli niitä saa edes roudattua koneeseen. Sen verran paljon on tullut lenneltyä ja mitä erilaisempia kohtauksia saanut kokea, että mistään ei voi olla varma.

Yleisesti ottaen Finski on perseestä, mutta minä taas antaisin plussaa niiden vegeruuasta. Se on tähän asti ollut parempaa kuin muilla lennokkiyhtiöillä, joilla olen lentänyt.
Vastaa Viestiin