Minkä nimistä haluaisit panna?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Manaaja

Re: Minkä nimistä haluaisit panna?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Itse asiassa sitä mä oon vähän hämmästelly, että kokoasiat ovat tuntuneet olevan muutenkin yleensä tärkeimpiä ja eniten puheenaiheina olevia niille naisille, jotka eivät oo normaalisti kykeneviä saamaan O:ta yhdynnässä.

Jänskä homma sinäänsä, kun ajattelis että se menis yleensä nimenomaan toisinpäin. Yleensä ne naiset joilla O:n saaminen yhdynnässä on arkipäivää, sanovat ettei sillä koolla ole niin hirveästi merkitystä. Ne jotka ei saa ollenkaan, pitävät kokoa taas yleensä suht tärkeenä.

Itse kuvittelisin, että sillon on tärkeempää että kundilla on hyvät sormet ja kielitaitoa, kuin että housuista löytyy se kohtuvasara, joka pistää pariksi päiväksi paikat ihan jauhelihaksi.
RP

Re: Minkä nimistä haluaisit panna?

Viesti Kirjoittaja RP »

Kohtuvasara :D Eikö se keskiverto ollut joku 14cm, johon lienee suht kaikki naiset tyytyväisiä. Ja eihän se pituus, vaan se paksuus.

Mä taas luulen, että ennemminkin on ihan kiva tuntea olonsa täydeksi.

Orkkujen kans ei ongelmaa, nykyään tärskyy muutamassa minsassa. Sen toki sanon, että orkku muna pimpassa on parempi kuin suulla/sormilla.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Minkä nimistä haluaisit panna?

Viesti Kirjoittaja Niba »

RP kirjoitti:Kohtuvasara :D Eikö se keskiverto ollut joku 14cm, johon lienee suht kaikki naiset tyytyväisiä. Ja eihän se pituus, vaan se paksuus.

Mä taas luulen, että ennemminkin on ihan kiva tuntea olonsa täydeksi.

Orkkujen kans ei ongelmaa, nykyään tärskyy muutamassa minsassa. Sen toki sanon, että orkku muna pimpassa on parempi kuin suulla/sormilla.
Onko ne vaihtoehtoisia? Sormi tai pari pimppaan ja kielellä klittaa kittaan? :P

Kun on rriittävän pieni nainen et ei meinaa mahtuu ei sit millää vaikka olis vaan 7" tai jotain..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Minkä nimistä haluaisit panna?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

RP kirjoitti:Mä taas luulen, että ennemminkin on ihan kiva tuntea olonsa täydeksi.
Ehdottomasti.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
prosessi

Re: Minkä nimistä haluaisit panna?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Jussista saan miehen armaan
tiesin, että niin käy varmaan.
Vastaan saapui Jussi tuo.
Pyysi heti papin luo.
Tiesin, että niin käy varmaan.
”Mennään vaan” mä lausahdin,
vaikka sydän lauloikin:
”Jussista saan miehen armaan!”

Jussista mä miehen saan,
saan, saan, saan, saan.
Jussista mä miehen saan.


Jotain tuollaista ehkä Metro-tyttöjen aikaan, mutta synnytyssaliinhan tuo minut talutti kun lapsivedet menivät aamuseksin yhteydessä. Todistetusti siis jotain muuta kuin katkarapu. Alkaa jo ahistaa tämä seksittömyys jälkitarkastukseen asti, kun kerran viime torstaiaamuun asti jatkui tuo aamuin-illoin -tahti.
Manaaja

Re: Minkä nimistä haluaisit panna?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

RP kirjoitti:Kohtuvasara :D Eikö se keskiverto ollut joku 14cm, johon lienee suht kaikki naiset tyytyväisiä. Ja eihän se pituus, vaan se paksuus.

Mä taas luulen, että ennemminkin on ihan kiva tuntea olonsa täydeksi.
Niin no, kai se toisaalta silloin korostuu se tärkeys siinä että on "pantu olo" siinä muhennusmuodossa sitten.

Tohon mä en kyllä oikein usko, että suht kaikki naiset olisivat tyytyväisiä 14-senttiseen. Pikemminkin niinpäin, että suht suuri osa naisista on valmis tyytymään 14-senttiseen, jos muuten hommat toimii. Kyllä mä näkisin, että naisen kannalta optimi/toivottu mitta ois mieheltä yleensä noin 17-19cm välimaastossa. Ota tai jätä korkeintaan sentti tai kaksi.
Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Minkä nimistä haluaisit panna?

Viesti Kirjoittaja Mayah »

Manaaja kirjoitti: Tohon mä en kyllä oikein usko, että suht kaikki naiset olisivat tyytyväisiä 14-senttiseen. Pikemminkin niinpäin, että suht suuri osa naisista on valmis tyytymään 14-senttiseen, jos muuten hommat toimii. Kyllä mä näkisin, että naisen kannalta optimi/toivottu mitta ois mieheltä yleensä noin 17-19cm välimaastossa. Ota tai jätä korkeintaan sentti tai kaksi.
Mihin tämä päätelmä perustuu?

En tiedä, olenko nyt mikään keskivertonainen, mutta olen saanut isompaa ja pienempää kikulia ja edelleen väitän, että keskivertokikuli on parhaimman tuntuinen. Ainakin sellainen on (yhdessä kantajansa kanssa) onnistunut minulle, vaikeasti orgasmin saavalle naiselle, saamaan tajunnanräjäyttäviä orgasmeja aikaiseksi (uh, olipas hankala lause).

Kipu ei ole nautinto. Mitä isompi kikkeli miehellä on, sitä hellemmin sitä täytyy käyttää. Tosin nyt puhun vain omasta puolestani, en tiedä muiden naisten mieltymyksistä, mutta itselläni parhaiten toimii hyvin hidas ja hellä käsittely.

Ja kuten tuolla aikaisemminkin sanottiin, niin paksuus on olennaisempi asia kuin pituus... ei sen peniksen tarvitse tuonne pimpan perälle asti osua, mutta seinämiin osuminen olisi hyvin toivottavaa. Tosin tuohon voi, Luojan kiitos, itsekin vaikuttaa pimppalihaksia treenaamalla, mutta jos kikkeli on hyvin kapea niin silloin se on liian kapea, ei voi mitään.
Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Minkä nimistä haluaisit panna?

Viesti Kirjoittaja Mayah »

McJanne kirjoitti:
Mayah kirjoitti:Miksi Jenna?
OT: Michael on pantavan kuuloinen. John on kans jotenkin seksikäs nimi vaikka onkin niin helkkarin tavallinen. Mutta joo, niitä panisin.
Suomalaisista miehennimistä en keksi oikein yhtään sellasta joka yksistään kuulostaisi pantavalta.
Noh, omalta kohdaltani epäilisin nuoruuden blondi-fetismin vaikutelleen asiaan, harmillisesti jokainen pääsi karkuun verkoista. Yleisesti semmonen kiltin olonen nimi, miten sen nyt sanois.

Mun mielestä kaikki Johanneksesta väännetyt nimet on hyviä :D
Aa, nyt tajuan... Jenna ja Janne mätsäisivät aika hyvin yhteen :D

Johanneksesta väännetyistä nimistä olen päässyt kokeilemaan ainakin Juhaa ja Jannea (ei, en sinua vaan kaimaasi :P). Molemmat olivat hyvin varusteltuja, mutta seksi oli ihan räpeltämistä johtuen kohtuullisesta humalatilasta.
Tottapuhuen suurin osa miehistä, keiden kanssa olen ollut, ovat olleet vähintäänkin keskivertokokoisen peniksen omaavia. Joukkoon mahtuu vain kaksi sellaista, joilla oli pieni, toisella niistä se pienuus korostui kun ei tyypillä meinannut edes seistä kunnolla (eikä se ollut kännissä).

Mutta miksei tässä keskustelussa ole vielä mainittu Jormaa? Vois olla aika siistiä saada Jormalta jormaa 8)
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Minkä nimistä haluaisit panna?

Viesti Kirjoittaja saira »

Teemua...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Minkä nimistä haluaisit panna?

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Mayah kirjoitti: Mutta miksei tässä keskustelussa ole vielä mainittu Jormaa? Vois olla aika siistiä saada Jormalta jormaa 8)
Mulle on kerran Jorma tarjoutunut antamaan Jormaa. En huolinut, vaikka hyvin tyylikkäästi ehdotti että poistuisimme firman bileistä läheiseen hotelliin.
Oon muuten aina ajatellu että Dave näyttää siltä. Semmonen tyylikäs keski-ikäinen mies, hieman harmaata ohimolla. Charmikas. Niin, ja kyllä mun mielessä Daven siviilinimi on Jorma. Jos ei ole, niin pitäisi olla.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Dumis

Re: Minkä nimistä haluaisit panna?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Nimellä väliä, kunhan efektit on kunnossa.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Minkä nimistä haluaisit panna?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Vaola kirjoitti:Haluun panna kaiken nimisiä. Aakkosjärjestyksessä.
:cheer:
Tasan ei mene muumit kanootissa.
bliss

Re: Minkä nimistä haluaisit panna?

Viesti Kirjoittaja bliss »

Manaaja kirjoitti: Jotenkin järkytyin muuten, että bliss on puhumassa tollasia peniksentakiadumppausjuttuja!
No hei, jos räntty on lypsyämpärin kokoinen, pikkupikkupippelillä ei tee juuri mitään. Patonki messuhallissa, juu sii.
Manaaja

Re: Minkä nimistä haluaisit panna?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

bliss kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Jotenkin järkytyin muuten, että bliss on puhumassa tollasia peniksentakiadumppausjuttuja!
No hei, jos räntty on lypsyämpärin kokoinen
:pics:
Asie Payton

Re: Minkä nimistä haluaisit panna?

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

RP kirjoitti:Mul on kyl tää insnööri fiksaatio, ketäs kaikkii tääl olikaan, ilmottautukaa. Kiitti.
:yo:
NuoriD

Re: Minkä nimistä haluaisit panna?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

RP kirjoitti:Eikö se keskiverto ollut joku 14cm.
Naisen euro on 80 senttiä ja siksi he haluavat 20 senttiä.

Miehen 20 senttiä on kuitenkin vain 14 senttiä.

Paitsi internetissä.
Manaaja

Re: Minkä nimistä haluaisit panna?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Naista kun pyytää näyttämään sormin, mikä on se "sopivan optimi keskiverto 14cm", niin sormien väliin jää keskimäärin se 18cm. Naiset ovat huonoja etäisyyksissä.
Asie Payton

Re: Minkä nimistä haluaisit panna?

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

Maailmantilasto

Peniksen kokoa on aikaisemminkin kartoitettu useissa eri tutkimuksissa, ja itse asiassa tulokset vastaavat pitkälle saksalaisen tutkimuksen saamaa tulosta. Kun laitetaan lisää maita riviin, niin suomalaiset miehet eivät olekaan niin heikoilla, kuin saksalainen tutkimus antaa ymmärtää. Jopa yhdysvaltalaiset miehet jäävät toiseksi ja heillä on sentään runsaasti mustaa apuvoimaa. Mustilla miehillähän on tunnetusti valkoista pidempää. Väite on muuten fakta. Tässä 35 maan tiedot peniksen keskimääräisestä erektiopituudesta ja samalla pakollinen pieni kertaus eri maiden lippuihin:

Penisten koon välillä ei muutamaa maata lukuun ottamatta ole järin suuria eroja. Toki suomalaiset jäävät lähes pari senttiä ranskalaisille, mutta mikäli heidänkin peniksensä mitattaisiin tässä synkässä ja kylmässä maassa, niin on aivan varmaa, että kyllä se ranskalaisen miehenkin penis kutistuu. On kieltämättä harmittavaa, että ruotsalaisille jäätiin tässäkin taistossa, mutta he ovat varmasti käyttäneet dopingia tai mittaa, jossa yksi sentti onkin kaksi senttiä. Ruotsalaisten kohdalla olen siis samaa mieltä Wallinin kanssa, eli vilunkipeliä on harrastettu.


Kuva
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Minkä nimistä haluaisit panna?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Manaaja kirjoitti:Naiset ovat huonoja [lisää tähän lähes mitä tahansa, paitsi nalkuttamisessa, miehen hulluksi tekemisessä, elämänilon viemisessä].
Paras päivä ikinä.
Pupu
Kitisijä
Viestit: 16
Liittynyt: 24.03.2010 21:32

Re: Minkä nimistä haluaisit panna?

Viesti Kirjoittaja Pupu »

Asie Payton kirjoitti:
RP kirjoitti:Mul on kyl tää insnööri fiksaatio, ketäs kaikkii tääl olikaan, ilmottautukaa. Kiitti.
:yo:
Tästä hyvästä voin skriivata sulle jonkun kivan @ kunhan muistan ja ehdin. Hitaasti, mutta varmasti tulossa 8)


Ps. Eihän oo katkis?!11+
Antti Tuisku on ihQ.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Minkä nimistä haluaisit panna?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Pupu kirjoitti:
Asie Payton kirjoitti:
RP kirjoitti:Mul on kyl tää insnööri fiksaatio, ketäs kaikkii tääl olikaan, ilmottautukaa. Kiitti.
:yo:
Ps. Eihän oo katkis?!11+
Joskus voi yllättyä iloisesti?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
NuoriD

Re: Minkä nimistä haluaisit panna?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Frederik Krueger kirjoitti:
Pupu kirjoitti:
Asie Payton kirjoitti: :yo:
Ps. Eihän oo katkis?!11+
Joskus voi yllättyä iloisesti?
Onni on kyky iloita pienistä asioista.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Minkä nimistä haluaisit panna?

Viesti Kirjoittaja sipsi »

No nyt mun alko tekee mieli kiinalaista ruokaa. Että kiitti vaan kaverit.
Toisaalta, koska ei tekis?

8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Minkä nimistä haluaisit panna?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

NuoriD kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:Joskus voi yllättyä iloisesti?
Onni on kyky iloita pienistä asioista.
Aijjaa?
Se voi kasvaa jopa 30 cm pitkäksi.
Mutta toisaalta:
..."peukalo" on karvapeitteinen.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
NuoriD

Re: Minkä nimistä haluaisit panna?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Frederik Krueger kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:Joskus voi yllättyä iloisesti?
Onni on kyky iloita pienistä asioista.
Aijjaa?
Se voi kasvaa jopa 30 cm pitkäksi.
Internetsenttejä!
Vastaa Viestiin