Tiustau

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
NuoriD

Re: Tiustau

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

bliss kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
bliss kirjoitti:
Joo. Lähetin täysijärkisimmille vastaukset, jossa kiitin asiallisesta vastauksesta ja kerroin, että ilmo ei ollut vallan tosissaan väsätty.
Enkä oo ihan varma olivatko nekään täysijärkisiä kun vastasivat siihen.
:?

No mikset olisi kokeillut hepillä jäätä?
Koska mä en jaksa treffailla uusia ihmisiä. Mulla ei ole lapselle hoitopaikkaa randomtreffailun ajaksi.
Ja kuten edellä sanoin, kotona on kivaa. Stressaa liikaa lähteä johonkin. VARSINKIN outojen ihmisten seuraan.
:sir:
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Tiustau

Viesti Kirjoittaja swirl »

Jotenkin sellainen meh-fiilis päällä koko ajan. Ruoka ei maistu, koska mitään ei tee mieli, kaikki musiikki kuulostaa tylsältä ja niin poispäin. Sitten tajusin, että se johtuu oluen puuttesta! B-vitamiinivaje! Olutta en oo juonut ihan helvetin pitkään aikaan, koska mulle tulee siitä krapula... enkä kyllä aikoihin juuri mitään muutakaan lasillista enempää. Nyt olisin valmis ottamaan riskin sen darran kanssa.

Paitsi ens viikolla on tentti, joten nou can do :(
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tiustau

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Oon ihan pistoksissa, johonkin pitäis nyt purkaa energiaa. Ilmoittauduin just naisten kymppiinkin. Uaaaaah!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tiustau

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Herra pelastaa epäilevätkin. Tytsä heräs taas ilmeisesti kasvaneen valon vuoksi jo ennen kuutta, enkä mä ollut palautunut vielä lauantain baarireissustakaan. Mutta nukkui juuri reilun kolmen timman päikkändeilit. Kuten minäkin 8) ...kohta vois poiketa lenkillä, kunhan toi mammakin saapuu himaan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tiustau

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Paskasta olosta huolimatta oli käytävä kaupassa hakemassa ruokaa. Matkalla huomasin oikein nätin nahkarotsin alan liikkeessä, joten piti käydä kokeilemassa. Takin koko oli XXXL mutta olkavarsi ei mahtunut hihaan.

Mikä helvetti noita vaatesuunnittelijoita oikein vaivaa?

No olis se ollut kyllä aika tyyriskin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
ninnithequeen

Re: Tiustau

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Iik, me nähtiin The Baseballs livenä, IIIIIIIIIIIIIIIK! :roll:

Tai noin ne teinit ainakin kilju Omenassa. Mut olihan se yks niistä aika syötävä joo.
bliss

Re: Tiustau

Viesti Kirjoittaja bliss »

Mulla olis käsittämättömän kova tarve päästä viikoksi (tai kahdeksi) Haikon kartanoon lojumaan ja rentoutumaan, hoidettavaksi.
Pankkitilini on eri mieltä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiustau

Viesti Kirjoittaja Elppis »

bliss kirjoitti:Mulla olis käsittämättömän kova tarve päästä viikoksi (tai kahdeksi) Haikon kartanoon lojumaan ja rentoutumaan, hoidettavaksi.
Pankkitilini on eri mieltä.
Sielunsysteri.

Miten olis joku vkl sapuskat + lillumiset Haikossa? :D
The great club outshines the individual, always and forever.
bliss

Re: Tiustau

Viesti Kirjoittaja bliss »

Elppis kirjoitti:
bliss kirjoitti:Mulla olis käsittämättömän kova tarve päästä viikoksi (tai kahdeksi) Haikon kartanoon lojumaan ja rentoutumaan, hoidettavaksi.
Pankkitilini on eri mieltä.
Sielunsysteri.

Miten olis joku vkl sapuskat + lillumiset Haikossa? :D
Aaaah. Kyllä, voi kyllä.
nastamuumio

Re: Tiustau

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Bluntly kirjoitti: Mikä helvetti noita vaatesuunnittelijoita oikein vaivaa?
Joo, mä jouduin kans tänään tekeen tämmösen kestävän kehityksen ratkaisun, että ostin 129 euron takin, kun halvoissa Mangossa ja Vero Modassa oli L-koot just tänään vähän niukkoja. Oon nyt nyt lähempänä oikean ylipainon rajaa kuin vuosiin ja ens syksynä oon taatusti muutamia kiloja kevyempi, mutta ei kai toi takki nyt tommosesta korkeintaan viidestä kilosta liian isoks jää.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiustau

Viesti Kirjoittaja Niba »

bliss kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
bliss kirjoitti:^Mutta mitä jos naamakirjakavereissa ei juuri ole potentiaalisia poikaystäväehdokkaita? :P
Mites muuten se sun viestisi Cityssä? Tuliko tarjokkaita?
Joo. Lähetin täysijärkisimmille vastaukset, jossa kiitin asiallisesta vastauksesta ja kerroin, että ilmo ei ollut vallan tosissaan väsätty.
Enkä oo ihan varma olivatko nekään täysijärkisiä kun vastasivat siihen.
Aika tympeää käytöstä, kyl sä oot sitten erinomainen ihminen etkös ookki?
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin