Tiustau

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tiustau

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tämän ketjuan avaaminen aiheutti kamalan pettymyksen, tänään ei olekaan vielä keskiviikko :x
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
NuoriD

Re: Tiustau

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Toimistorotta kirjoitti:^^ & ^^^ Jotenkin tuntuu ton Millikän kohdalla, että seksielämän kuihtuminen ei ole erityisen vakava riski :D Tai ainakaan niin päin, että frouvaa ei enää kiinnostaisi.
No mutta jos iskä menee mukaan synnytykseen, ja ei sen jälkeen enää halua koskea hitusvinkulaan..
Kai Nalo

Re: Tiustau

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

exPertti kirjoitti:Tällaistako teillä on nykyään?
Vittuako se sulle kuuluu?
Kai Nalo

Re: Tiustau

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

exPertti kirjoitti:Ei mulla muuta.
Niin sä vaan olet pohjattoman utelias.
Kai Nalo

Re: Tiustau

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

exPertti kirjoitti:
Kai Nalo kirjoitti:Niin sä vaan olet pohjattoman utelias.
Ei sinulla kyllä ole ihan kaikki ok, sen kyllä huomaa _idioottikin_. :)
Väärin taas Pertti-kulta.

Minua vain ärsyttää tuo sinun jatkuva idioottimainen utelusi muiden elämästä. Veikkaan että olisit varsin loistavaa kerrostalokyttääjäainesta.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Tiustau

Viesti Kirjoittaja swirl »

Mä en tajuu, miksi helvetissä yritykset ei ymmärrä, että niiden nettisivut on ku käyntikortti. Kattelin, että löytyykö Sellosta jotain puljua, jossa saan kulmani muotoiltua ja värjättyä tänään ja törmäsin tohon: http://www.ansumakeup.com/index.html :shock: Ihan järkyttävät sivut. En todellakaan menis tollaiseen paikkaan. Jos nettisivut on täysin kotikutoisen näköiset, vaikea uskoa, että palvelukaan olisi mistään kotoisin.
NuoriD

Re: Tiustau

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

swirl kirjoitti:Mä en tajuu, miksi helvetissä yritykset ei ymmärrä, että niiden nettisivut on ku käyntikortti. Kattelin, että löytyykö Sellosta jotain puljua, jossa saan kulmani muotoiltua ja värjättyä tänään ja törmäsin tohon: http://www.ansumakeup.com/index.html :shock: Ihan järkyttävät sivut. En todellakaan menis tollaiseen paikkaan. Jos nettisivut on täysin kotikutoisen näköiset, vaikea uskoa, että palvelukaan olisi mistään kotoisin.
Äläs nyt, Ansun poikaystävä, joka on työväenopistossa käynyt hötömölö-kurssin, on varmaan tehnyt sivut.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tiustau

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Kiitos vielä kaikille tätäkin kautta onnitelleille! :h:
Tuli tosiaan se kolmekymmentä täyteen, ja sen kyllä huomaa kun ei millään meinaa toipua juhlista. Mut pääasia että oli kivaa, ja seuraavan kerran vasta sitte nelikybäsenä.. 8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Kai Nalo

Re: Tiustau

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

exPertti kirjoitti: Nääh. Kunhan kuittasin sinulle ja nyt tästä on näkytetty jo x-viestiä. :)
Sinä kuittasit? Äläs nyt Pertti sentään hulluja puhu.
RP

Re: Tiustau

Viesti Kirjoittaja RP »

No kaikki muu pitää paikkansa, mutta seksin määrä sen kun lisääntyy. Kestokiima. Nussikaa ihmiset, piristää päivää.

Nyt kun miehen väikkä kasassa niin on nää lomapäivät ollu yhtä herkkuu. Laatuaikaa.

Nussikaa, rakastakaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tiustau

Viesti Kirjoittaja Vesper »

RP kirjoitti:Nussikaa, rakastakaa.
Mä kyllä nussisin mutta kun vastakappaleen löytäminen on niin saatanan vaikeeta! Miks ei niitäkin vaan voi hakea kaupasta?

Tulin viis minsaa sitten töihin. Taidan lähteä lounaalle :]
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tiustau

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Vesper kirjoitti: Miks ei niitäkin vaan voi hakea kaupasta?
Mä aloin seurustelemaan "nyksän" kanssa silleen, et kirjotin Facebook-statukseen toissa halloweeninä et tarttisin poikaystävän viikonlopuks ku en muuten uskalla kattoa kauhuleffoja. No, tämä sitten kommentoi että "mee poikaystäväkauppaan" ja sen jälkeen ollaan oltu tiiviisti kimpassa. Eli tarinan opetus saattaa olla se, että jos Naamakirja oliskin se poikaystäväkauppa.
8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
bliss

Re: Tiustau

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Mutta mitä jos naamakirjakavereissa ei juuri ole potentiaalisia poikaystäväehdokkaita? :P
bliss

Re: Tiustau

Viesti Kirjoittaja bliss »

^:D

Ai missä ja kuinka? :D
bliss

Re: Tiustau

Viesti Kirjoittaja bliss »

exPertti kirjoitti:
bliss kirjoitti:^:D

Ai missä ja kuinka? :D
Emmätiä, netissä? :)
Tää on aika hedelmätöntä :)
Enkä mä jaksa. Kotona on kivaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiustau

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kotona taas.

Pätkiksellä oli normi aamusta noussut ulkoillessa kuume 39,77 asteeseen :shock: Noukin pois, sanoi esimies mitä vittua tahtoi (idiootti). Nyt nukkuu panadolin avulla :h:

Jos saan tästä(kin) murinaa, toi lafka ei ole mulle. Lapsi on tärkeämpi kuin työ, helvetti.
The great club outshines the individual, always and forever.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tiustau

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Elppis kirjoitti: Jos saan tästä(kin) murinaa, toi lafka ei ole mulle. Lapsi on tärkeämpi kuin työ, helvetti.
Nimenomaan, hyvä Elppa. Asiat tärkeysjärjestykseen. (Välillä duunipaikoilla kuvitellaan, että ihmisiä saa kohdella ihan miten sattuu.) Jaksamista teille!
Mua eilen lohdutti pelkkä chattikeskustelu hyvän ystävän kanssa niin paljon, että sain nukuttua hyvin ja jaksoin lampsia töihin. Olin todella lähellä saikunhakemiseen työuupumuksen takia.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Tiustau

Viesti Kirjoittaja annepa »

7 muuttoa ja ainakin yksi vielä edessä.

Olen lomalla ja pomo soitti että "ootkos paikalla?". No todellakin olen paikallani. Ei sillä mitään tehtäviä ollut antaa, ilmoitti vaan palkankorotuksesta. Pienestä, mutta silti :] Tommosia puheluita saa töistä tulla lomallakin!

Me ei meinata kahestaan (+ nyt koira) mahtua kolmioon ja milli meinaa mahtua ukon ja kakaroiden kanssa :shock: No toivottavasti neliöitä on enemmän ko meillä.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
NuoriD

Re: Tiustau

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

bliss kirjoitti:^Mutta mitä jos naamakirjakavereissa ei juuri ole potentiaalisia poikaystäväehdokkaita? :P
Mites muuten se sun viestisi Cityssä? Tuliko tarjokkaita?
Dumis

Re: Tiustau

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Zainkuin zainkin huomizex peccazen, no eiköhän sit tietty just huomenna jaa loput lakkoavustuksista, viddu pitää vapaapäivänäkin tulla tänne käymään.

Nyt olis taas semmoinen fiiwis että jos tuon romulootan(scodillac) sais myytyä ja ropan pidettyä kuosissa, niin tästä vois tulla ihan kivakin vuosi. Kohti uusi pettymyksiä :hep:
Viimeksi muokannut Dumis, 23.03.2010 13:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
bliss

Re: Tiustau

Viesti Kirjoittaja bliss »

NuoriD kirjoitti:
bliss kirjoitti:^Mutta mitä jos naamakirjakavereissa ei juuri ole potentiaalisia poikaystäväehdokkaita? :P
Mites muuten se sun viestisi Cityssä? Tuliko tarjokkaita?
Joo. Lähetin täysijärkisimmille vastaukset, jossa kiitin asiallisesta vastauksesta ja kerroin, että ilmo ei ollut vallan tosissaan väsätty.
Enkä oo ihan varma olivatko nekään täysijärkisiä kun vastasivat siihen.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiustau

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumis kirjoitti:
Nyt olis taas semmoinen fiiwis että jos tuon romulootan(scodillac) sais myytyä ja ropan pidettyä kuosissa, niin tästä vois tulla ihan kivakin vuosi. Kohti uusi pettymyksiä :hep:
Älä oo tollanen! Ainahan sä menestyt.
The great club outshines the individual, always and forever.
NuoriD

Re: Tiustau

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

bliss kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
bliss kirjoitti:^Mutta mitä jos naamakirjakavereissa ei juuri ole potentiaalisia poikaystäväehdokkaita? :P
Mites muuten se sun viestisi Cityssä? Tuliko tarjokkaita?
Joo. Lähetin täysijärkisimmille vastaukset, jossa kiitin asiallisesta vastauksesta ja kerroin, että ilmo ei ollut vallan tosissaan väsätty.
Enkä oo ihan varma olivatko nekään täysijärkisiä kun vastasivat siihen.
:?

No mikset olisi kokeillut hepillä jäätä?
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tiustau

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Nyt tarttis työmotivaatiota! Taas.
Mutta lähden nyt kuitenkin juttelemaan ryssän kanssa. Toivottavasti on ainakin ruma. Niin ei panetus pahentuisi.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
bliss

Re: Tiustau

Viesti Kirjoittaja bliss »

NuoriD kirjoitti:
bliss kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
Mites muuten se sun viestisi Cityssä? Tuliko tarjokkaita?
Joo. Lähetin täysijärkisimmille vastaukset, jossa kiitin asiallisesta vastauksesta ja kerroin, että ilmo ei ollut vallan tosissaan väsätty.
Enkä oo ihan varma olivatko nekään täysijärkisiä kun vastasivat siihen.
:?

No mikset olisi kokeillut hepillä jäätä?
Koska mä en jaksa treffailla uusia ihmisiä. Mulla ei ole lapselle hoitopaikkaa randomtreffailun ajaksi.
Ja kuten edellä sanoin, kotona on kivaa. Stressaa liikaa lähteä johonkin. VARSINKIN outojen ihmisten seuraan.
Vastaa Viestiin