Tiustau

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Tiustau

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Morning.

Mitäs nussukoilla mielessä?
Kai Nalo

Re: Tiustau

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

exPertti kirjoitti:^ Miehenä tähän olisi helppo vastata... :)
Niin on. Mielessä on uusi auto. Tai siis sen hankinta.
Manaaja

Re: Tiustau

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

exPertti kirjoitti:^ Miehenä tähän olisi helppo vastata... :)
No ei muuta kun munia kasvattamaan sitten!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tiustau

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Remppa edistyy :h: Laattoja noutamaan ja uusia tilaamaan. Ja jos vähän töissäkin kävis.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiustau

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Argh mikä olotila. Töissä. EIlen oksensin kun jännitti niin kauheasti soittaa esimiehelle etten tule töihin.

Ichme touhua. Päätin lopettaa lääkityksen, enemmän haittaa kuin hyötyä.
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Re: Tiustau

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Yritän pummaa huomista aamua vapaaksi, mutta se on välillä elämääkin vaikeempaa tässä fakin firmassa. Yöllä sain 4h putkeen nukuttua ja sitten selkä oli taas hajalla.
milli

Re: Tiustau

Viesti Kirjoittaja milli »

Mielessä on muutto, yksi Puntollinen vaatteita roudattu jo. Nyt pitää tehdä iltapäivään asti töitä ja sitten muutetaan nyt oikeasti loput tavarat. Vanhempien luona asumisen hyvä puoli, kuukauden ajan (ainakin) työmatkat eivät voisi olla enää paljoa lyhyemmät :D
edit: ja niin joo.. puulämmitesessä saunassa voi saunoa vaikka joka päivä :)
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tiustau

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Elppis kirjoitti:Ichme touhua. Päätin lopettaa lääkityksen, enemmän haittaa kuin hyötyä.
Toivottavasti kuitenkin konsultoit asiasta lekuria? Vanha kunnon päätin lopettaa lääkityksen issekseni -temppu on vähän kuin hieroisi muniaan juustoraastimella, jos muistatte Andrew Dice Clayn kuolemattoman lausahduksen.
Paras päivä ikinä.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Tiustau

Viesti Kirjoittaja swirl »

Kooma. Oon koko saamarin yön kirjoittanut unissani esseetä, joka on siis vielä kesken. Ja heräillyt siihen, että toinen kissoista raapii raivoisasti vaatehuoneen ovea. Se tahtoo sinne ylähyllylle nukkumaan, jotta saa olla rauhassa siltä toiselta elikolta, joka on välillä rasittava kiusaaja. Ei siinä muuten mittään, mutta se ilkimys on kaikkea muuta kuin siro ja notkea ja vetäisi taas kaikki vaatteet alas hyllyiltä pyrkiessään kiipeämään toisen perään.
milli

Re: Tiustau

Viesti Kirjoittaja milli »

Elppis kirjoitti:Argh mikä olotila. Töissä. EIlen oksensin kun jännitti niin kauheasti soittaa esimiehelle etten tule töihin.

Ichme touhua. Päätin lopettaa lääkityksen, enemmän haittaa kuin hyötyä.
Toivottavasti lopetat asteittain, siitä saattaa nimittäin tulle vielä kauheampi olo.
Manaaja

Re: Tiustau

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

En tykkää millin kuvasta. Katon aina eka että se on ninni.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiustau

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Riemumieli kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Ichme touhua. Päätin lopettaa lääkityksen, enemmän haittaa kuin hyötyä.
Toivottavasti kuitenkin konsultoit asiasta lekuria? Vanha kunnon päätin lopettaa lääkityksen issekseni -temppu on vähän kuin hieroisi muniaan juustoraastimella, jos muistatte Andrew Dice Clayn kuolemattoman lausahduksen.
Soitin juu lekurille, joka ei ollut asiasta samaa mieltä, mutta ymmärsi kuitenkin päätökseni. Eli joka toinen päivä tän viikon loppuun, sit seuraava viikkoa joka kolma pvä ja sit loppuu.
The great club outshines the individual, always and forever.
milli

Re: Tiustau

Viesti Kirjoittaja milli »

^^ Hmm.. värimaailma on sama. Pitäisköhän laittaa jotain pirtsakampaa? Haluan tietenkin erottautua edukseni.

Tänään on muuten elämäni 14 muutto, jos nyt laskin oikein :D
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Tiustau

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Mä oon asunut yli 25 osoitteessa. Ehkä sen takia näen jatkuvasti painajaisia muuttamisesta. Siis niinku useita kertoja viikossa, viimeyönäkin.
milli

Re: Tiustau

Viesti Kirjoittaja milli »

^ no huih..
mulla noi kaikki eivät ole eriosoitteita, oon muuttanut aina välillä takas porukoille..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiustau

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mullakin 14 muuttoa, pari kertaa eestaas äitin helmoihin.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tiustau

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pikkuisen kuumetta, kevyt jysäri, maha krakaa ja vituttaa. Että näin tänään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
milli

Re: Tiustau

Viesti Kirjoittaja milli »

exPertti kirjoitti:
milli kirjoitti:Tänään on muuten elämäni 14 muutto, jos nyt laskin oikein :D
Laskin juuri 15.
Laskin aikaisemmin muuttoja olevan vähemmän, mutta sitten muistin, että tulihan sitä Savonlinnassakin asuttua parissa osoitteesssa ja Vantaallakin yhdessä toisessa osoitteessaa ennen muuttoa vanhemien omakotitaloon. Toivon, ettei tarvitse ihan heti muuttaa, että toivottavasti pärjätään vielä parin pienen lapsen kanssa kolmiossamme sitten joskus tulevaisuudessa.
milli

Re: Tiustau

Viesti Kirjoittaja milli »

exPertti kirjoitti: Aika ruusuisen muikeilta kuulostavat suunnitelmat. :dream:
Juuh :) Mä näen jo sielunisilmin itseni uudessa kodissa parin pienen mukulaattorin kanssa.
bliss

Re: Tiustau

Viesti Kirjoittaja bliss »

Mä olen muuttanut 21 tai 22 kertaa. Jos homma menee kuten olen suunnitellut, tulee vielä yksi muutto reilun vuoden päästä.
Sen jälkeen voin sitten eläkepäivillä muuttaa kattohuoneistoon Kaivopuistoon 8)
Kai Nalo

Re: Tiustau

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

milli kirjoitti: Juuh :) Mä näen jo sielunisilmin itseni uudessa kodissa parin pienen mukulaattorin kanssa.
Osaatko nähdä myös väsymyksen, mustat silmänaluset, loputtoman pyykkivuoron, kuihtuneen seksielämän, lattiat täynnä leluja, keittiön joka ikinen laatikosto tyhjättynä lattialle, koiran hännästä vetämisen, kuran, paskavaippojen määrän, tisikivuoret, jatkuvan ruoan tekemisen ja sen poisheittämisen, valtavan rahanmenon ja vaikkapa valtavan huolen?

:wink:
milli

Re: Tiustau

Viesti Kirjoittaja milli »

Kai Nalo kirjoitti:Osaatko nähdä myös väsymyksen, mustat silmänaluset, loputtoman pyykkivuoron, kuihtuneen seksielämän, lattiat täynnä leluja, keittiön joka ikinen laatikosto tyhjättynä lattialle, koiran hännästä vetämisen, kuran, paskavaippojen määrän, tisikivuoret, jatkuvan ruoan tekemisen ja sen poisheittämisen, valtavan rahanmenon ja vaikkapa valtavan huolen?

:wink:
Kyl :) .. tai no.. en tiedä tuosta valtavasta huolesta, mutta onneksi on kumppani, joka ei jätä yksin huolien kanssa

Äitini on jo ilmoittanut ottavansa lapsenlapset joka toinen kuukausi yhdeksi viikonlopuksi hoitoon, jotta ei vallaan näännytä :)
NuoriD

Re: Tiustau

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Kai Nalo kirjoitti:
milli kirjoitti: Juuh :) Mä näen jo sielunisilmin itseni uudessa kodissa parin pienen mukulaattorin kanssa.
Osaatko nähdä myös väsymyksen, mustat silmänaluset, loputtoman pyykkivuoron, kuihtuneen seksielämän, lattiat täynnä leluja, keittiön joka ikinen laatikosto tyhjättynä lattialle, koiran hännästä vetämisen, kuran, paskavaippojen määrän, tisikivuoret, jatkuvan ruoan tekemisen ja sen poisheittämisen, valtavan rahanmenon ja vaikkapa valtavan huolen?
Ja sitten vielä ne huonot puolet.
Toimistorotta

Re: Tiustau

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

^^ & ^^^ Jotenkin tuntuu ton Millikän kohdalla, että seksielämän kuihtuminen ei ole erityisen vakava riski :D Tai ainakaan niin päin, että frouvaa ei enää kiinnostaisi.
bliss

Re: Tiustau

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Hormonit tekevät ihmeellisiä asioita :P
Vastaa Viestiin