Mistä kelkasta olet pudonnut?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
NuoriD

Mistä kelkasta olet pudonnut?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Facebook, twitter, spotify (mikä wattu se edes on?).

FB tili oli kyllä.

Uudet bändit eivät ole kiinnostaneet enää 90-luvun alun jälkeen. Oasis on mulle edelleen uusi bändi. Onko jo lopettanut? Hyvä biisejä kyllä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Mistä kelkasta olet pudonnut?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriD kirjoitti:Uudet bändit eivät ole kiinnostaneet enää 90-luvun alun jälkeen. Oasis on mulle edelleen uusi bändi. Onko jo lopettanut? Hyvä biisejä kyllä.
Howdy Gattaca!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
bliss

Re: Mistä kelkasta olet pudonnut?

Viesti Kirjoittaja bliss »

Voiko olla pudonnut jos ei ole ikinä päässyt edes kyytiin? :P

Twitter ja spotify, joo. Lisäksi kaikki muutkin palvelut, joihin tarvitaan erikseen kutsu tai jotain muuta vaivalloista liitymiseen.
Kaikki ekan Nintendoversion Super Marion jälkeen tulleet pelit. (Nooo, Game Boyn Tetris on vielä ihan ookoo).
Suurin osa uudesta musiikista. Oon jämähtänyt Kurt Cobainin aikaan.
Pukeutumistrendit (taisin ihmetellä täälläkin mm. sitä kummallisuutta, että toinen housunpuntti pitää kääriä ylös).

Ja mitähän kaikkea vielä... :D
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mistä kelkasta olet pudonnut?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Toimeentuloon ei tarvita työtä -asenne.
Kapeat olen tyttö -hartiat.
Vittumaisen näköiset naamat ja ilmeet.
Perseettömyys fyysisellä ja munattomuus psyykkisellä tasolla.

Noista nyt ainakin.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Mistä kelkasta olet pudonnut?

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Elämä.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
NuoriD

Re: Mistä kelkasta olet pudonnut?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vesper kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Uudet bändit eivät ole kiinnostaneet enää 90-luvun alun jälkeen. Oasis on mulle edelleen uusi bändi. Onko jo lopettanut? Hyvä biisejä kyllä.
Howdy Gattaca!
No Guns 'n' Rosesin kelkkaan pääsin vielä. Sen jälkeen ei ole jaksanut uusista innostua. Miksi kuunnella uutta musaa, kun on niin paljon hyvää vanhaakin?
bliss

Re: Mistä kelkasta olet pudonnut?

Viesti Kirjoittaja bliss »

NuoriD kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Uudet bändit eivät ole kiinnostaneet enää 90-luvun alun jälkeen. Oasis on mulle edelleen uusi bändi. Onko jo lopettanut? Hyvä biisejä kyllä.
Howdy Gattaca!
No Guns 'n' Rosesin kelkkaan pääsin vielä. Sen jälkeen ei ole jaksanut uusista innostua.
Se aloitti jo 80-luvun lopulla!!!1
Toimistorotta

Re: Mistä kelkasta olet pudonnut?

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

Ei pelkästään bändit, vaan populaarimusiikkilajitkin. Ennen radiosta soi pop, rock tai heavy. Sitten tuli hard rock ja tekno. Sitten tuli house ja trance ja trash metal ja rap. Sen jälkeen pikku hljaa tipuin kyydistä ja totesin, että radio on paras bändi ja musiikkilaji.

iVallankumous ja sosiaalinen media. Ei ole ensimmäistäkään iVempelettä, jolla twitteroida, spotifioida ja iTunaroida musiikkia iKaupasta iMuttelemalla. Feispuukissa on pakko olla, koska sinne tulee nykyään suurin piirtein hääkutsutkin.

Kodinelektroniikka. Näen selviäväni jotenkin ihmeellisesti vielä tämänkin vuosikymmenen ilman mediatiedostopalvelimia, 8-kanavaista surroundia, videotykkitornia ja hyperplasmageneraattoria. Tykkään vanhanaikaisesti käydä leffateatterissa, jos kaipaan isoa ruutua.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Mistä kelkasta olet pudonnut?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriD kirjoitti:Miksi kuunnella uutta musaa, kun on niin paljon hyvää vanhaakin?
Tuplahowdy :D

Ja komppaus rotalle, mä putosin musakelkasta siinä vaiheessa kun techno jaettiin alalajeihin. Ja muistanette aikaisemman televisiokyselyni, lähdin kaupasta kun myyjä ahdisti mut nurkkaan ihan kummallisilla kysymyksillään.
Viimeksi muokannut Vesper, 24.03.2010 10:41. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Mistä kelkasta olet pudonnut?

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Jouduin googlettamaan osan Suvisen viestistä kun se ei sanonu mitään. Kaikessa musiikillisessa mä nyt olen tippunut ihan totaalisesti. Sosiaalinen mediakin on aika hakusessa. Löytyy msn ja naamakirja, muuten olenkin sitten ihan pihalla.
Nuorisoryhmistä tunnistan streittarit ja emot.
Me transmitte sursum, Caledoni!
bliss

Re: Mistä kelkasta olet pudonnut?

Viesti Kirjoittaja bliss »

Ai juu. Tosi-tv (paitsi Maajussille morsian!!!1) ja ihan kaikelle väkisin kehitettävä englanninkielinen termistö.
NuoriD

Re: Mistä kelkasta olet pudonnut?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

bliss kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
Vesper kirjoitti: Howdy Gattaca!
No Guns 'n' Rosesin kelkkaan pääsin vielä. Sen jälkeen ei ole jaksanut uusista innostua.
Se aloitti jo 80-luvun lopulla!!!1
Aivan :)
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Mistä kelkasta olet pudonnut?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

NuoriD kirjoitti:Facebook, twitter, spotify (mikä wattu se edes on?).

FB tili oli kyllä.

Uudet bändit eivät ole kiinnostaneet enää 90-luvun alun jälkeen. Oasis on mulle edelleen uusi bändi. Onko jo lopettanut? Hyvä biisejä kyllä.
Kyllähän siitä ettei nykyään kuulu Facebookkiin tai Twitteriin tai mitä kaikkia niitä on tulee melkein kuva kuin olisi nimettömänä yhteiskunnan ulkopuolella kuin Edward 'Brill' Lyle elokuvassa Enemy of the State ikään. FBI, CIA ja SUPO ei löytäisi minua mitenkään koska en ole FB:ssä!

En ole vielä keksinyt hyvää syytä miksi liittyä yllämainittuihin sosiaalisiin medioihin, joten on jäänyt tekemättä. Eräs exäni maanitteli minua aikoinaan FB:hen, mahdollisesti koska halusi tarkkailla paremmin tulemisiani ja menemisiäni.

En niinkään fanita bändejä, vaan yksittäisiä kappaleita. Esim. The Soundsin "No one sleeps while I'm awake" pääsi heti suosikkilistalleni, mutta en juurikaan pidä muusta heiltä kuulemastani tuotannosta, edes we are living in america-renkutuksesta. Näin on erittäin monien nykybändien kohdalla, yksi kappale per bändi.

Tosin, populäärimusiikki on minulle aina ollut ilmeisesti aika EVVK keskimääräiseen sukankuluttajaan verrattuna, myös nuorempana. Kesäfestareiden esiintyjälistat ovat minulle yleensä täyttä hepreaa, mutta Billy Idolia kuumottaisi hieman mennä katsomaan. Mutta mitä turhaan, eiköhän liput sinne ole myyty alta aikayksikön, 95% joko yrityksille tai trokareille. Kuuntelen sen sijaan "Best of Billy Idol" CD:täni.

Yllätyksekseni olen pudonnut kelkasta myös PC- ja konsolipeleissä, en tiedä mikä on nykyisin kuuminta shittiä ja onko esim. Valve tai ID julkaissut jotain uusia mullistavia pelejä tai pelimoottoreita, tai mahdollisesti lopettaneet pelinteon kokonaan. Joko Half-life 3 on ilmestynyt? Pelaan edelleen silloin tällöin, mutta olen edelleen jämähtänyt vanhoihin peleihin (PC:llä 1995-2003 peleihin, konsoleissa PS2-pelit).

EDIT: Yksi syy peliostoksieni laantumiseen on PC-pelien yhä mahdottomammat suojaukset. En halua ostaa pelejä jotka muuttuvat käyttökelvottomiksi sillä sekunnilla jos ja kun pelin julkaisija lopettaa toimintansa. En jaksa myöskään oikein piratoida, jatkuva kräkkien ja kräkättyjen päivitysten perässä juokseminen ei vain jaksa kiinnostaa.

Sama pätee myös PC-tekniikkaan, en tiedä missä nykyisin mennään prosessori- ja näyttökorttirintamalla, aikoinaan seurasin sitä kovinkin tarkkaan. Saattaa olla että seuraava ostamani PC tulee olemaan (teho)läppäri (myös kevyehköön pelikäyttöön).

Kodin viihde-elektroniikassa sama jumitus, telkkari on 32-tuumainen kuvaputki jota luultavasti käytän niin kauan kuin toimii, TV:ssä kiinni olevat hifi-kaiuttimet on ostettu joskus 15 vuotta sitten, ja vahvistin on vieläkin vanhempi, ehkä 25 vuotta vanha, isobroidilta aikoinaan nyysitty. Ei hajuakaan millaiset liitännät ja ominaisuudet äänentoistolaitteistoilta vaaditaan nykyisin, ennen riitti että on stereo. DVD-soittimena toimii modattu XBox-konsoli, VHS-nauhuria ei sentään enää ole.
Viimeksi muokannut Frederik Krueger, 24.03.2010 11:11. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Kai Nalo

Re: Mistä kelkasta olet pudonnut?

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

No Facebook ja kaikki muut netin typerät "ootsä mun kaveri" -palvelut. Linkediin menin vahingossa joskus liittymään ja ihan turha se on ollut.


Edit. Nyt en ole enää sielläkään. Delete toimi.
elco

Re: Mistä kelkasta olet pudonnut?

Viesti Kirjoittaja elco »

IT-tekniikasta en hirveästi enää tajua.

Teinikundien fledat ja housut pistävät naurattamaan. Chatswoodin metroasemalla kävi viime vuonna kuin Axel Foleylle Beverly Hills Copissa eli jouduin ottamaan seinästä tukea kun nauratti niin vastaantullut kiinalaisjuippi.

Tosi-tv:tä en ymmärrä laisinkaan Rock of Lovea lukuunottamatta.

Musiikin suhteen pitää sanoa, etten seuraa trendejä, vaan trendit seuraavat minua: eikös jossain juuri kerrottu, että Mötley Crüe on teini-ikäisten suurimpia suosikkeja?
NuoriD

Re: Mistä kelkasta olet pudonnut?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

elco kirjoitti:
Musiikin suhteen pitää sanoa, etten seuraa trendejä, vaan trendit seuraavat minua: eikös jossain juuri kerrottu, että Mötley Crüe on teini-ikäisten suurimpia suosikkeja?
Pysähtynytkin kello näyttää oikeaa aikaa kaksi kertaa vuorokaudessa :wink:

Aioin pitää sitkeästi mr. Proper-hiustyylini ja odotan, koska se tulee muotiin. En kuitenkaan pidätä hengitystäni odottaessani.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mistä kelkasta olet pudonnut?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kaikki ATK:yyn liittyvä, jossa olen epätoivoisesti pyristellyt. Kodin elektroniikka alkaa olemaan sekin hepreaa. En vaan jaksa kiinnostua riittävästi.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Manaaja

Re: Mistä kelkasta olet pudonnut?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Seksi. ATK:n sen sijaan osaan suvereenisti.
Kai Nalo

Re: Mistä kelkasta olet pudonnut?

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

elco kirjoitti:IT-tekniikasta en hirveästi enää tajua.
Sama. Myös viihde-elektroniikka-asioissa olen totaalisen kuutamolla.

Vieläkö jengi kasailee pöytäkoneita? Miksi?

Mulla on ollut pöytäkone viimeks 2004. Nykyään ja tulevaisuudessa vain läppäreitä, tosin niidenkään tekniiksta en ymmärrä muuta kuin että resoluutio pitää olla iso ja akun kestää kolme tuntia.
RP

Re: Mistä kelkasta olet pudonnut?

Viesti Kirjoittaja RP »

elco kirjoitti:
Musiikin suhteen pitää sanoa, etten seuraa trendejä, vaan trendit seuraavat minua: eikös jossain juuri kerrottu, että Mötley Crüe on teini-ikäisten suurimpia suosikkeja?
Imagessa ainakin.
NuoriD

Re: Mistä kelkasta olet pudonnut?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Frederik Krueger kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Facebook, twitter, spotify (mikä wattu se edes on?).

FB tili oli kyllä.

Uudet bändit eivät ole kiinnostaneet enää 90-luvun alun jälkeen. Oasis on mulle edelleen uusi bändi. Onko jo lopettanut? Hyvä biisejä kyllä.
Kyllähän siitä ettei nykyään kuulu Facebookkiin tai Twitteriin tai mitä kaikkia niitä on tulee melkein kuva kuin olisi nimettömänä yhteiskunnan ulkopuolella kuin Edward 'Brill' Lyle elokuvassa Enemy of the State ikään. FBI, CIA ja SUPO ei löytäisi minua mitenkään koska en ole FB:ssä!
Olisi vain tämäkin tyyppi ottanut meistä mallia.

Mafiapomo innokas facebookkaaja?!

Mihin maailma on menossa. :paavi:
Manaaja

Re: Mistä kelkasta olet pudonnut?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kai Nalo kirjoitti:Vieläkö jengi kasailee pöytäkoneita? Miksi?
Siksi, että jotkut tekevät koneilla myös sellaista duunia joihin läppärien rahkeet eivät riitä. Esimerkiksi HD-videon editoiminen on hommaa, missä läppärin tarjoama levyvauhti sekä -tila on äkkiä kyykytetty.

Kyllä mäkin 99% ajasta läppäriä käytän, mutta kaiken "oikean työn" kuten firman jutut, kuvankäsittelyt, arkistoinnit, videon ja musiikin koodaamiset, hötömölöt sun muut teen silti vielä pöytäkoneella. Läppärin kanssa yrittäessä menisi vain hermot.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12348
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mistä kelkasta olet pudonnut?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Uusin teknologia.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 667
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Re: Mistä kelkasta olet pudonnut?

Viesti Kirjoittaja Leila »

Minun tapauksessa olisi varmaan viisainta kysyä, että minkä kelkan kyydissä enää mukana roikunkaan. Meillä on esim. siirrytty takaisin käyttämään filmikameraa kun sillä nyt vaan saa parempia kuvia kuin diggarilla. Muotivaatteita ostan parin vuoden viiveellä, esim. legginsit olen löytänyt vasta tänä talvena, pillifarkut viime kesänä.
Äiti ei tiedä
Dumis

Re: Mistä kelkasta olet pudonnut?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

NuoriD kirjoitti:
bliss kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: No Guns 'n' Rosesin kelkkaan pääsin vielä. Sen jälkeen ei ole jaksanut uusista innostua.
Se aloitti jo 80-luvun lopulla!!!1
Aivan :)
80-luvun puolivälissä näyttää aloittaneen.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Guns_N'_Roses

Uusi musiikki on monta kertaa paremmin tuotettua ja monivivahteisempaa kuin vanha. Wanha musa usein on tylsää pl. klasarit, niistä en tajua mitään :D

Kaipa tuosta tietotekniikasta on tiputtu jonkun verran kyydistä, tosin kyytiin pääsy nyt vaadi mitään ihmeitä tapahtuakseen.
Vastaa Viestiin