Paskanvitun torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
NuoriD

Re: Paskanvitun torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Alaseivi nyt kuntoon! Brasilian wax tällä kertaa.
En mä nyt noin homo ole, joku roti.
Kamoon. Kuka noita nyt lähtisi nuolemaan:

Kuva
SikaMika

Re: Paskanvitun torstai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

elco kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Heräsin tänään "aikaisin". Mikään ei edelleenkään toimi.
Oliko ylläri, kun menit koneelle unilta toivoen, että ehkä se nyt lähtee ja sitten ei lähtenytkään?
Ei tuo nyt mikään erityinen ylläri edes olisi tietokonemaailman kontekstissa! Mä taistelin aamuneljään asti, ja siis siihen mennessä en saanut hommaa pelittämään.
elco

Re: Paskanvitun torstai

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriD kirjoitti: Moneenko ne sitten nukkuu? Ne ei herää ollenkaan?
Eikun valitettavasti ne ei nuku ikinä.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Paskanvitun torstai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

NuoriD kirjoitti:Moneenko ne sitten nukkuu? Ne ei herää ollenkaan?
Kokemukseni mukaan ovat tunnollisesti töissä ja sinänsä uutteria, mutta suurin osa ei ole juurikaan oma-aloitteisia ja pioneerihenkisiä luonteeltaan vaan hommat jämähtävät aina ekaan ongelmaan kunnes pomo tai suomalainen kollega kertoo heille miten heidän kannattaisi yrittää ratkaista ongelmaa. Joukon oma-aloitteiset tyypit ylennetään pomoiksi alta aikayksikön.

Tänäänkin on homma ollut pysähdyksissä jo kolmeen otteeseen, viimeksi siihen että inkkari halusi varmistaa meilitse että yksikkö käynnistyy uudelleen reboot-komennolla. Pelkäsi ilmeisesti jotain menevän rikki jos koittaa itse, eikä itsetunto myöskään kestänyt kysyä paikallisilta kollegoiltaan.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Paskanvitun torstai

Viesti Kirjoittaja swirl »

elco kirjoitti:hoh, eikös Junger itse käytä sitä noin 10% tuosta?

Lopun aikaa se rikkoo copyrighteja ja hengaa youtubessa.
Joo, se pelaa siellä ristinollaa ja Mafiawarsia. Ja kyllä se pyörii Twitterissäkin!
NuoriD

Re: Paskanvitun torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Frederik Krueger kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Moneenko ne sitten nukkuu? Ne ei herää ollenkaan?
Kokemukseni mukaan ovat tunnollisesti töissä ja sinänsä uutteria, mutta suurin osa ei ole juurikaan oma-aloitteisia ja pioneerihenkisiä luonteeltaan vaan hommat jämähtävät aina ekaan ongelmaan kunnes pomo tai suomalainen kollega kertoo heille miten heidän kannattaisi yrittää ratkaista ongelmaa. Joukon oma-aloitteiset tyypit ylennetään pomoiksi alta aikayksikön.

Tänäänkin on homma ollut pysähdyksissä jo kolmeen otteeseen, viimeksi siihen että inkkari halusi varmistaa meilitse että yksikkö käynnistyy uudelleen reboot-komennolla. Pelkäsi ilmeisesti jotain menevän rikki jos koittaa itse, eikä itsetunto myöskään kestänyt kysyä paikallisilta kollegoiltaan.
Kun kruisailen pyssywagonillani NSN:n pääkonttorin ohi joskus vähän ennen ilta kahdeksaa, niin bussipysäkki on yleensä täynnä intiaaneja kotiin lähdössä. Tuskin tekevät kahta vuoroa vaan viettävät työpaikalla aika pitkän päivän?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23466
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Paskanvitun torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jaahas, lisää mukavuuksia firmalta. Uutuubbi ja nettiradiot blokattu.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Paskanvitun torstai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Tuskin tekevät kahta vuoroa vaan viettävät työpaikalla aika pitkän päivän?
Tosin tuntuvat monesti myös tulevan töihin aikaisintaan klo 10am.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Paskanvitun torstai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Bluntly kirjoitti:Jaahas, lisää mukavuuksia firmalta. Uutuubbi ja nettiradiot blokattu.
Youtube ei kyllä toimi just nyt muutenkaan.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Paskanvitun torstai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Bluntly kirjoitti:Jaahas, lisää mukavuuksia firmalta. Uutuubbi ja nettiradiot blokattu.
Joo, niin täälläkin. Mut eniten kiukuttaa täälläkin parjatun Mafia Warsin kieltäminen! (Miksi sit koko Naamikseen pääsee, jos Mafiaan ei? Niin typerää.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Paskanvitun torstai

Viesti Kirjoittaja swirl »

^^Äsken ei toiminut, mutta nyt toimii. Mä kanssa säikähdin, että se on blokattu täällä.
ninnithequeen

Re: Paskanvitun torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Youtube kiukutellu koko päivän...
Dumis

Re: Paskanvitun torstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

No nyt tuli valokuitu kotia, tästä vaan telkkaria, pleikkaria ja läppäriä säätämään kotiverkkoon. Läppäri luonnollisesti wlanilla.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23466
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Paskanvitun torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ko. palveluihin yrittäessä tulee viesti blokkilistasta.

Tippui juuri katolta jäätä työntekijän auton konepellille, aika kuopan sai aikaiseksi. Tai siis työntekijän isän auto, isä thaikuissa. Olimme ilkeitä ja nauroimme.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
bliss

Re: Paskanvitun torstai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Pääsenkin palkanmaksajani piikkiin hammaslääkäriin. Ei tartte jonottaa kunnalliseen :]
(kamalaa se hammaslääkärissä käynti siitä huolimatta on)
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Paskanvitun torstai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Frederik Krueger kirjoitti:
Tuskin tekevät kahta vuoroa vaan viettävät työpaikalla aika pitkän päivän?
Tosin tuntuvat monesti myös tulevan töihin aikaisintaan klo 10am.
Intsuissa on tyypillistä tulla töihin n klo 10 ja lähtiä kotia aikaisintaan klo 18. Ainaki mejän konttorilla. Tosin monet jäi sinne hengaan ihan huvikseen koska a) kotia on pitkä ja helevetin paskanen matka, b) toimistolla on netti c) toimistolla on virvoikejuoma-automaatti ja raksuja ja d) kaikki kaveritkin jää. Eli se että ne on tstolla ei tarkoita että ne tekee töitä. No mikäs siinä jos haluaa työpaikalla olla mieluummin kuin kotona. Tosin Suomessa olevilla intsuilla ei liene kovin syytä jäädä tstolle kun kotonakin taitaa olla netti ja kaupasta saa raksuja. Ja kavereita voi kutsua kylään kun matka ei kestä kolmea tuntia (kai).

Muuten mulla on samanlaiset kokemukset kuin mitä täällä on jo sanottu.

Ai niin, jos jonkun pitää olla valmis torstaina niin Intiassa se tuntuu tarkoittavan että sitä jotain aletaan tehdä torstaina. Meillä on kuitenkin inpatteja paikalla ja ne taitaa kouluttaa paikallisia aika kovalla kädellä ja tämä "minä päivänä asia on valmiina" lähenee pian uuden työntekijän ensimmäisen työpäivän jälkeen suomalaista versiota.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Paskanvitun torstai

Viesti Kirjoittaja annepa »

bliss kirjoitti:Pääsenkin palkanmaksajani piikkiin hammaslääkäriin. Ei tartte jonottaa kunnalliseen :]
(kamalaa se hammaslääkärissä käynti siitä huolimatta on)
Ei oo kun on hyvä hammaslääkäri :]
T: Pelkäsin ennen hml:iä niin että näin kahta viikkoa ennen varattua aikaa painajaisia. En näe enää.

P.S. Kävin tänään tarkastuksessa, reikiä nolla :]
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Manaaja

Re: Paskanvitun torstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Tuli puskan takaa melkosen yllättävä pusiness propousal. :shock: Jos homma konkretisoituu niin voi olla ettei tarvitse enää parin vuoden päästä ajella millään intialaisilla paskoilla.
Avatar
Charles Ponzi
Wannabe-kitisijä
Viestit: 2
Liittynyt: 09.03.2010 10:54

Re: Paskanvitun torstai

Viesti Kirjoittaja Charles Ponzi »

Manaaja kirjoitti:Tuli puskan takaa melkosen yllättävä pusiness propousal. :shock: Jos homma konkretisoituu niin voi olla ettei tarvitse enää parin vuoden päästä ajella millään intialaisilla paskoilla.
Minulla on erittäin vahva tunne, että projektimme tulee olemaan menestyksekäs.
Manaaja

Re: Paskanvitun torstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Sori, harrastan vain oikeita töitä.
Vastaa Viestiin