Paskanvitun torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
SikaMika

Paskanvitun torstai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Päässä pyörii viinattomuutta suosivia ajatuksia, eli pitäisi kai vetäistä kunnon kännit jotta saa pään taas toimimaan. Venähti vaihteeksi lauantai pitkälle sunnuntain puolelle ja palautuminen vie tolkuttomasti aikaa. Tänään jo uskaltauduin ulkoilmaan ja urheilemaan, töihin en ole vaivautunut kun unirytmi on kymmenisen tuntia työrytmiä perässä ja vuorokausittainen elpyminen vie aikaa yli puolet vuorokaudesta. Lopputyö junnaa paikallaan kun tarviottavat ohjelmat, niiden korjaussarjat, korjaussarjojen korjaussarjat ja niin edelleen eivät oikein futaa. Tänään tapahtui tosin pieni nytkähdys eteenpäin, ihmettelen miten niin on päässyt käymään, lienenkö tehnyt jotain niin pahasti vituilleen että homma on mennyt vahingossa oikein. Jatkan siitä vielä hetken, ehkäpä tää läppäri räjähtää silmille tai jotain, saisi homman takaisin uomiinsa. Haistakaa paska ja hyvää yötä.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Paskanvitun torstai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Paskatorstai. Heräsin ensin puoli kahdelta hiukkasta vailla 39°C kuumeessa, ja nyt puolituntia sitten yltä päältä hiessä. Paska lensi ja taju meinas lähteä. Vessan oven edessä kyljelläni maatessani housut jo valmiiksi puolireidessä oli hyvä miettiä ihmiselämän raadollisuutta.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
ninnithequeen

Re: Paskanvitun torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Pikku-ukko heräs taas aivan täsmälleen klo 5:00. Ja täyttää tänään 2 kuukautta :h:


Josko jaksais raivata vähän tota Nitan huonetta tänään, joka on toiminut varastona viimeset 6 kk...eilen siirsin ihan yksin painavaa peilipöytääni ja pinnasängyn makkariin, ja nyt selkä huutaa hiiohoi. Olipas taas fiksua. Luonnollisesti 10 min. siirtämisen jälkeen broidi soitti että mä voisin tänään tulla siirtää niitä mööpeleitä sun kanssa. Argh!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Paskanvitun torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Haistakaa home! ;)
Pyyhin Netikettiin..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Paskanvitun torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Pätkis meni 18.45 eilen goisaamaan, heräs tänään 8.15. Miten niin hyvät unenlahjat? Ok, no ehkä vähän pipi (tosin toista päivää kuumeeton, veto vaan vex vähän), mutta silti. Kelpais varmaan mullekin.
The great club outshines the individual, always and forever.
Kai Nalo

Re: Paskanvitun torstai

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

aasi kirjoitti:Paskatorstai. Heräsin ensin puoli kahdelta hiukkasta vailla 39°C kuumeessa, ja nyt puolituntia sitten yltä päältä hiessä. Paska lensi ja taju meinas lähteä. Vessan oven edessä kyljelläni maatessani housut jo valmiiksi puolireidessä oli hyvä miettiä ihmiselämän raadollisuutta.
Kävitkös eilen hakemassa karvaranteelta kebabbia tai pizzaa?
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Paskanvitun torstai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Kai Nalo kirjoitti:
aasi kirjoitti:Paskatorstai. Heräsin ensin puoli kahdelta hiukkasta vailla 39°C kuumeessa, ja nyt puolituntia sitten yltä päältä hiessä. Paska lensi ja taju meinas lähteä. Vessan oven edessä kyljelläni maatessani housut jo valmiiksi puolireidessä oli hyvä miettiä ihmiselämän raadollisuutta.
Kävitkös eilen hakemassa karvaranteelta kebabbia tai pizzaa?
En.

Tää oli jo eilen kytemässä, ei ollut oikein ruokahalua päivällä ollenkaan ja luulen että kuumekin tais nousta jo iltapäivällä, sen verran kalsealta tuntui kävellä töistä. Epäilen norovirusta, sitä on ollut liikkeellä.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Paskanvitun torstai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Kun tavaraa tulee ylhäältä ja alhaalta, eikä pää pysy pystyssä, niin silloin ihmiselämä on todellisimmillaan.
Paras päivä ikinä.
Manaaja

Re: Paskanvitun torstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kai se olis vielä puolitettava tää ravintointake tästä, että pääsis noista läskeistä eroon. Sääli sinäänsä lihaskasvun kannalta.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Paskanvitun torstai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Mä olen valaistunut ja lisäksi fanitan Mikael Jungneria. Olin eilen SoMe - Hyödynnä sosiaalista mediaa viestinnässä ja markkinoinnissa -seminaarissa ja olen aivan innoissani kaikesta mahdollisesta. Jungner kertoi, että ihmiskunta käyttää kuukaudessa 2,8 miljardia tuntia Facebookissa, mikä oli aika järkyttävää. Vielä kun niin suuri osa tästä ajasta kuluu Farmvillen ja Mafiawarsin kaltaisissa peleissä. Ensi töikseni kotiin päästyäni blokkasin sen typerän pelin, johon kulutan aikaani.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Paskanvitun torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kaihdinesittelijä oli hjuuz pettymys. Ei mun säkällä ei. Mut iltapäivällä tulee kilpailutuksen nimissä toisesta puljusta varmasti joku yybersilkkinen tapaus.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Paskanvitun torstai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Prkl, taas. Jo koko viikon. Siis työjutksissa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
bliss

Re: Paskanvitun torstai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Muutosta ilmassa.
Toimistorotta

Re: Paskanvitun torstai

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

Tämä varmasti lohduttaa aasia paskavitutuksen keskellä:

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Noro ... 5254940071
NuoriD

Re: Paskanvitun torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Kaihdinesittelijä oli hjuuz pettymys. Ei mun sängellä ei. Mut iltapäivällä tulee kilpailutuksen nimissä toisesta puljusta varmasti joku yybersilkkinen tapaus.
Alaseivi nyt kuntoon! Brasilian wax tällä kertaa.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Paskanvitun torstai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Toimistorotta kirjoitti:Tämä varmasti lohduttaa aasia paskavitutuksen keskellä:

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Noro ... 5254940071
http://www.kaleva.fi/uutiset/noroviruse ... ssa/846258

On se jännä, miten samasta asiasta saadaan kaksi erilaista uutista.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Kai Nalo

Re: Paskanvitun torstai

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

NuoriD kirjoitti: Alaseivi nyt kuntoon! Brasilian wax tällä kertaa.
Ai, mä kun luulin että alaseivi on joku salibandy-termi.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Paskanvitun torstai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Kaikki karvat pois, karvat ovat saatanasta. Sellainen munannäköinen ihminen on kaikkein ihqin. Ja persereikä tulee valkaista, muuten se voi näyttää siltä itseltään. Rekkamiehen pastillit kantsii tsekata myös. Päällä Axen suklaadödöä, niin johan lähtee laulu soimaan.
Paras päivä ikinä.
Toimistorotta

Re: Paskanvitun torstai

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

Riemumieli kirjoitti:Kaikki karvat pois, karvat ovat saatanasta. Sellainen munannäköinen ihminen on kaikkein ihqin. Ja persereikä tulee valkaista, muuten se voi näyttää siltä itseltään. Rekkamiehen pastillit kantsii tsekata myös. Päällä Axen suklaadödöä, niin johan lähtee laulu soimaan.
Riemumieli kirjoitti:Naiset ovat huonoja [lisää tähän lähes mitä tahansa, paitsi nalkuttamisessa, miehen hulluksi tekemisessä, elämänilon viemisessä].
Joko se olisi vihdoin korkea aika tulla kaapista ulos?
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Paskanvitun torstai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Toimistorotta kirjoitti:Joko se olisi vihdoin korkea aika tulla kaapista ulos?
Kel onni on, se onnen kätkeköön. :perse:
Paras päivä ikinä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Paskanvitun torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriD kirjoitti:Alaseivi nyt kuntoon! Brasilian wax tällä kertaa.
En mä nyt noin homo ole, joku roti.

360 egee olis muuten säleet pelkästään alakerran oh:n ikkunoihin. Voi morjestamoromorjens!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
SikaMika

Re: Paskanvitun torstai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Heräsin tänään "aikaisin". Mikään ei edelleenkään toimi.
elco

Re: Paskanvitun torstai

Viesti Kirjoittaja elco »

swirl kirjoitti:Jungner kertoi, että ihmiskunta käyttää kuukaudessa 2,8 miljardia tuntia Facebookissa
Phoh, eikös Junger itse käytä sitä noin 10% tuosta?

Lopun aikaa se rikkoo copyrighteja ja hengaa youtubessa.
elco

Re: Paskanvitun torstai

Viesti Kirjoittaja elco »

SikaMika kirjoitti:Heräsin tänään "aikaisin". Mikään ei edelleenkään toimi.
Oliko ylläri, kun menit koneelle unilta toivoen, että ehkä se nyt lähtee ja sitten ei lähtenytkään?

Nykypäivän IT:ssä globaali ulkoistus on päivän sana: yksi tuollainen sikamikan kaltainen suomalainen jäbä korvataan puolella tusinalla vähän vielä tumpelommalla intiaanilla.
NuoriD

Re: Paskanvitun torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

elco kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Heräsin tänään "aikaisin". Mikään ei edelleenkään toimi.

Nykypäivän IT:ssä globaali ulkoistus on päivän sana: yksi tuollainen sikamikan kaltainen suomalainen jäbä korvataan puolella tusinalla vähän vielä tumpelommalla intiaanilla.
Moneenko ne sitten nukkuu? Ne ei herää ollenkaan?
Vastaa Viestiin