Kitinän kyvyttömin myöntämään olevansa väärässä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Ken heistä on legendaarisen psykopatologisesti kyvyttömin myöntämään olevansa väärässä nettikeskustelussa?

Manala
21
58%
Tixrotta
4
11%
elco
0
Ei ääniä
urpiainen
5
14%
masa
2
6%
Frederik Krueger
1
3%
Everywoman
2
6%
Gat
0
Ei ääniä
prosessi
1
3%
NuoriD
0
Ei ääniä
Riemumieli
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 36

Chap

Kitinän kyvyttömin myöntämään olevansa väärässä

Viesti Kirjoittaja Chap »

Kilpailun taso on kerrankin korkea, kuka on suosikkisi?
elco

Re: Kitinän kyvyttömin myöntämään olevansa väärässä

Viesti Kirjoittaja elco »

Miksei EW ole listalla? Tai So Easy?

Zeb, Suvinen, hellbell?
elco

Re: Kitinän kyvyttömin myöntämään olevansa väärässä

Viesti Kirjoittaja elco »

Varmaan kannattaisi avata joku hulluusgallup kanssa. Se kyllä pitää vetää pudotuskilpailuna tai euroviisupistesäännöillä.
Pupu
Kitisijä
Viestit: 16
Liittynyt: 24.03.2010 21:32

Re: Kitinän kyvyttömin myöntämään olevansa väärässä

Viesti Kirjoittaja Pupu »

Liian vaikeaa mun makuun. Tykkään helpoista nakeista.
Antti Tuisku on ihQ.
Bhven

Re: Kitinän kyvyttömin myöntämään olevansa väärässä

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Entäs Vadim? En kyllä muista sen jutuista mitään muuta kuin sen suoraan sydämestä tulleen purkauksen, jossa kertoi suomalaisissa häntä eniten ärsyttävän suomalaisten rasismi. Tunsi varmaan olonsa helpottuneeksi saatuaan avatua aiheesta.
Toimistorotta

Re: Kitinän kyvyttömin myöntämään olevansa väärässä

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

Vadimin ja MGangin puuttuessa listalta valinta on helppo, muuten olisi vaikea.

Edit: Tai siis toki SoEasy jos laskettaisiin mukaan, niin olisi vielä helpompi.

Kaikkien aikojen legendaarisin väärässäolemismyöntämättömyyspalkinto menee silti
Citystä OUTI:lle perintöveron määrää koskevassa asiassa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kitinän kyvyttömin myöntämään olevansa väärässä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Eiköhän se tämä palstakusipääksikin nimetty ole...no onhan se.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Kitinän kyvyttömin myöntämään olevansa väärässä

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Toimistorotta kirjoitti: Kaikkien aikojen legendaarisin väärässäolemismyöntämättömyyspalkinto menee silti
Citystä OUTI:lle perintöveron määrää koskevassa asiassa.
Emmä nyt tiiä, kyllähän se siinä lopussa myöns että sen lapussa oli virhe (ja oli väärässä). Täällä taas on änkyrää joka ei myönnä vaikka miten päin todistaisi. Jos semmosta meinais ilmetä lopetetaan kirjottaminen ja teeskennellään että ko. keskustelua ei oo ikinä käyty.

Mutta onhan tuo ketju ihan helvetin hauska :D
Me transmitte sursum, Caledoni!
bliss

Re: Kitinän kyvyttömin myöntämään olevansa väärässä

Viesti Kirjoittaja bliss »

Onhan tuossa listassa ainakin neljä sellaista, jotka ovat joskus myöntäneet olleensa väärässä. :)
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16664
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kitinän kyvyttömin myöntämään olevansa väärässä

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Mitä! Joku on mennyt äänestämään minua! Se on valheellista panettelua enkä tule sitä koskaan hyväksymään, vaikka sanoisitte mitä tai esittäisitte mitä todisteita!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kitinän kyvyttömin myöntämään olevansa väärässä

Viesti Kirjoittaja Gat »

EW puuttuu listalta. (edit: näköjän lisätty). Tosin hämärän muistikuvani mukaan EW on jossain asiassa jota en muista ainakin kerran hieman muokannut ennakkokäsitystään. Homeboy kuuluisi myös listalle. Manaaja voittaa, se on selvä. Mutta täytyyhän urpiaisenkin saada ääni, siinäpä taipumaton mies.
par-sky kirjoitti:Jos semmosta meinais ilmetä lopetetaan kirjottaminen ja teeskennellään että ko. keskustelua ei oo ikinä käyty.
Minä olen talven mittaan jättänyt monta asiakeskustelua kesken. Syystä että tiedän olevani oikeassa ja olen oppinut että vastaväittäjät ovat niin täysiä mulkkuja kenties silkkaa pahuuttaan, että heidän kanssaan inttämiseen ei kannata kuluttaa aikaa ja vaivaa. Kitinä on niin pieni paikkakin ettei sivullisten ja lurkereiden sivistykseen sellaisella väittelyllä ole juuri merkitystä. Riittää kun kerran sanon miten asia on. Olisi vain epävarmuutta jatkaa ja sitäpaitsi turhauttaisi nähdä kerta toisen jälkeen etteivät kuuntele eivätkä tajua. Kyllä jämpti on niin ja siitos seisoo.
elco

Re: Kitinän kyvyttömin myöntämään olevansa väärässä

Viesti Kirjoittaja elco »

bliss kirjoitti:Onhan tuossa listassa ainakin neljä sellaista, jotka ovat joskus myöntäneet olleensa väärässä. :)
Ketkä muka?
bliss

Re: Kitinän kyvyttömin myöntämään olevansa väärässä

Viesti Kirjoittaja bliss »

elco kirjoitti:
bliss kirjoitti:Onhan tuossa listassa ainakin neljä sellaista, jotka ovat joskus myöntäneet olleensa väärässä. :)
Ketkä muka?
Löysitkö itse yhtäkään?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kitinän kyvyttömin myöntämään olevansa väärässä

Viesti Kirjoittaja Gat »

bliss kirjoitti:Onhan tuossa listassa ainakin neljä sellaista, jotka ovat joskus myöntäneet olleensa väärässä. :)
Minä en ainakaan itsestäni sellaista muista. Enkä toisistakaan. Vain muiden tapauksessa se on "psykopatologiaa", minun tapauksessani se on oikeassaoloa.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Kitinän kyvyttömin myöntämään olevansa väärässä

Viesti Kirjoittaja par-sky »

^^^^joskus on pakko, joo. Toisella foorumilla oli pakko lopettaa yhteen keskusteluun osallistuminen koska kyllästyin vääntämään rautalangasta. Ja sit uusi akka rupee hourimaan samaa shittiä koska ei ilmeisesti osaa lukea aiempaa keskustelua. Juttu oli oikeesti linjoilla
-maapallo on pyöreä
-ei o
-hyvä on, pyörehkö
-eikä oo, vaan litteä
-öööh? Kyllä se on pyöreä, esim. plaa plaa plaa
-ei oo, se on litteä. Tai siis on siinä mäkiä... mut se on litteä koska se näyttää litteältä!

Tosin muistelen sunkin lopettaaneen yhen keskustelun (missä tiesin!!! olevani oikeassa), ei kye muistaan ketjua, mutta muistaakseni lupasin laittaa kitinään kuvan rinnoistani (alasti, edestä) jos onnistut todistamaan mun olevan väärässä missään kohdassa väitteessäni. Hiljenit. Ei siitä voinut kun yhden johtopäätöksen vetää... ;)

tosin muistan kyllä sun joskus toisessa asiassa kertaalleen myöntäneesi suoraan ja kiertelemättä olleesi väärässä, että älä sure. On siellä selkäranka vielä jossain ehkä.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kitinän kyvyttömin myöntämään olevansa väärässä

Viesti Kirjoittaja Gat »

par-sky kirjoitti: Tosin muistelen sunkin lopettaaneen yhen keskustelun (missä tiesin!!! olevani oikeassa), ei kye muistaan ketjua, mutta muistaakseni lupasin laittaa kitinään kuvan rinnoistani (alasti, edestä) jos onnistut todistamaan mun olevan väärässä missään kohdassa väitteessäni. Hiljenit. Ei siitä voinut kun yhden johtopäätöksen vetää... ;)
:shock: Jos se olin minä.... niin tässä toiminee kognitiivinen dissonanssi. Ristiriita väärässäolon myöntämisen ja tissiesi näkemisen välillä oli niin traumatisoiva, että tapaus on pyyhkiytynyt muististani kokonaan. Vaikka juuri tuollaisen luulisin muistavani.
Manaaja

Re: Kitinän kyvyttömin myöntämään olevansa väärässä

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Chapilla on jonkin sortin taipumusta näihin. Jännä se.
elco

Re: Kitinän kyvyttömin myöntämään olevansa väärässä

Viesti Kirjoittaja elco »

Manaaja kirjoitti:Chapilla on jonkin sortin taipumusta näihin. Jännä se.
Mitä mieltä olet tuloksesta?
Manaaja

Re: Kitinän kyvyttömin myöntämään olevansa väärässä

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

elco kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Chapilla on jonkin sortin taipumusta näihin. Jännä se.
Mitä mieltä olet tuloksesta?
Sitä mieltä että onpa vitun yllättävää. Tuskin säkään niin pahviaivo olet, ettet ole huomannut pientä kausaliteettia näiden henksuäänestysten tulosten ja senhetkisten palstavääntöjen kanssa.

Uus vääntö, uudet vitun yllättävät henksuäänestykset puskanilkeiltä ja uudet vitun yllättävät tulokset.
elco

Re: Kitinän kyvyttömin myöntämään olevansa väärässä

Viesti Kirjoittaja elco »

Manaaja kirjoitti: Sitä mieltä että onpa vitun yllättävää. Tuskin säkään niin pahviaivo olet, ettet ole huomannut pientä kausaliteettia näiden henksuäänestysten tulosten ja senhetkisten palstavääntöjen kanssa.

Uus vääntö, uudet vitun yllättävät henksuäänestykset puskanilkeiltä ja uudet vitun yllättävät tulokset.
Eli siis olet sitä mieltä, että palstan kasvollisten mielissä sinua pidetään keskimääräisen auliina myöntämään virheesi ja että tämän äänestyksen tulos on pahantahtoisten, munattomien ja kasvottomien panettelijoiden hätähuuto?
Manaaja

Re: Kitinän kyvyttömin myöntämään olevansa väärässä

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

elco kirjoitti:Eli siis olet sitä mieltä, että palstan kasvollisten mielissä sinua pidetään keskimääräisen auliina myöntämään virheesi ja että tämän äänestyksen tulos on pahantahtoisten, munattomien ja kasvottomien panettelijoiden hätähuuto?
Noin ylipäätänsä, olisiko asia sinulle henkilökohtainen maailmanloppu?

Ts. Miksi minua pitäisi kiinnostaa keskimääräisen puudelinnokareen vertaakaan, miten jengi täällä tulkitsee tai jättää tulkitsematta? Varmasti jäi monelle sellainen fiilis tuosta keskustelusta. Mitä sitten?
elco

Re: Kitinän kyvyttömin myöntämään olevansa väärässä

Viesti Kirjoittaja elco »

Manaaja kirjoitti: Noin ylipäätänsä, olisiko asia sinulle henkilökohtainen maailmanloppu?
En ainakaan usko, että olisi. Riskiä ei voi kuitenkaan sulkea pois.

Kunhan tässä ihmettelen, mitenköhän kyvytön oikeasti olet.
Manaaja

Re: Kitinän kyvyttömin myöntämään olevansa väärässä

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

elco kirjoitti:Kunhan tässä ihmettelen, mitenköhän kyvytön oikeasti olet.
Ja minä sitä, miten sinä olet tuollainen muiden mielipiteistä riippuvainen pissahousu. Nössö.
elco

Re: Kitinän kyvyttömin myöntämään olevansa väärässä

Viesti Kirjoittaja elco »

Manaaja kirjoitti: Ja minä sitä, miten sinä olet tuollainen muiden mielipiteistä riippuvainen pissahousu. Nössö.
Menikö hermot? Nytkö vasta?

Ylitulkitsenko, jos olet minusta vähän ehkä defensiivinen?
Manaaja

Re: Kitinän kyvyttömin myöntämään olevansa väärässä

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Kaipaatko mitalia vai sielua? Jos myyn sieluni ollakseni samaa mieltä elcon kanssa, minkälaisia palkintoja on luvassa?
Vastaa Viestiin