Pumpattavan Barbababanan perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pumpattavan Barbababanan perjantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

milli kirjoitti:Mä oon ollut kohta kolmisen kuukautta ihan alkoholittomalla, ihan muuten vain. Onneksi mun vatsa sietää noita oluita ihan ilman ongelmia, mä oon muuten löytänyt mun suun mukaisen alkoholittoman, Bavaria :h: ... paremman puutteessa nikolai ja holstein (tms) menee kans, mutta Bavariasa on makua. ja sitten Citymarketista löytyi yksi erittäin hyvä alkoholiton vehnäolut :)
Kopparbergin alkoholiton luomusiideri :h:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
milli

Re: Pumpattavan Barbababanan perjantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Lolita kirjoitti:Kopparbergin alkoholiton luomusiideri :h:
Voisi kokeilla :)
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pumpattavan Barbababanan perjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mullahan on polttarit nyt keväällä tai kesällä. Kuulemma 3/4-päiväiset. Tyhmempikin päättelee, et ulkomaille lähdetään. Veli hehkutti, etten tule pettymään. Sain päähäni, et kyse vois olla jostain futismatsista kaiken muun lisäksi, tarkemmaksi on hieman vaikea päästä. Veikkaan, et kyse vois olla Serie A:sta, La Ligasta tai UCL:sta. Kuuklettelin jo mahdollisia otteluitakin...serlokki kun olen 8)
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Asie Payton

Re: Pumpattavan Barbababanan perjantai

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Mullahan on polttarit nyt keväällä tai kesällä. Kuulemma 3/4-päiväiset. Tyhmempikin päättelee, et ulkomaille lähdetään. Veli hehkutti, etten tule pettymään. Sain päähäni, et kyse vois olla jostain futismatsista kaiken muun lisäksi, tarkemmaksi on hieman vaikea päästä. Veikkaan, et kyse vois olla Serie A:sta, La Ligasta tai UCL:sta. Kuuklettelin jo mahdollisia otteluitakin...serlokki kun olen 8)
kesällä pelataan isosta kannusta!!
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Pumpattavan Barbababanan perjantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Ihmisiä on joskus vaikea ymmärtää. Yli nelikymppinen duunikaveri on vetänyt herneen nenään, koska hänen isänsä ei ole halukas maksamaan hänen häitään, vaikka morsiamen vanhempien pitäisi kuulemma perinteisesti maksaa... Tuleva mieskin on työtön, joten tämä on nyt tosi epäreilua käytöstä :shock: Mulla ei tulisi mieleenikään pyytää vanhemmilta - tai siis vanhemmalta - rahaa, koska olen aikuinen ihminen ja elättänyt itseni muutamia opiskeluaikojen rahallisia avustuspaketteja lukuunottamatta jo 15 vuotta.
bliss

Re: Pumpattavan Barbababanan perjantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Asie Payton kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Mullahan on polttarit nyt keväällä tai kesällä. Kuulemma 3/4-päiväiset. Tyhmempikin päättelee, et ulkomaille lähdetään. Veli hehkutti, etten tule pettymään. Sain päähäni, et kyse vois olla jostain futismatsista kaiken muun lisäksi, tarkemmaksi on hieman vaikea päästä. Veikkaan, et kyse vois olla Serie A:sta, La Ligasta tai UCL:sta. Kuuklettelin jo mahdollisia otteluitakin...serlokki kun olen 8)
kesällä pelataan isosta kannusta!!
Mutta tavattoman kaukana!!!1
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pumpattavan Barbababanan perjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Asie Payton kirjoitti:kesällä pelataan isosta kannusta!!
Kyyl. Veli kehas tuomaan vaatteet sun muut työpaikalle jo ens kuun alussa. Tosin mistä sitä tietää, koska Iso lähtö tulee siltikään.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Asie Payton

Re: Pumpattavan Barbababanan perjantai

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

bliss kirjoitti:Mutta tavattoman kaukana!!!1
Tossahan ne on muutama tunti etelää kohti, pöljä.
bliss

Re: Pumpattavan Barbababanan perjantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Asie Payton kirjoitti:muutama tunti etelää kohti
Sijaitaanks me eri paikoissa? :o
NuoriD

Re: Pumpattavan Barbababanan perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

milli kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti::(

No, auttaisko jos sitten vaihtaisit siihen alkoholilliseen? Ota kerralla ihan kunnolla vaan.
Enhän mä sitä alkoholia tarvitse :D
Avokki pitäisi saada niin tunneliin, että itse unohtais kumin..
Ethän sä tarvi kuin nuppineuloja.
Manaaja

Re: Pumpattavan Barbababanan perjantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Mullahan on polttarit nyt keväällä tai kesällä. Kuulemma 3/4-päiväiset. Tyhmempikin päättelee, et ulkomaille lähdetään.
Tyhmempikin jää miettimään, kuinka pitkälle 18 tunnissa oikein ehtii.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pumpattavan Barbababanan perjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Manaaja kirjoitti:Tyhmempikin jää miettimään, kuinka pitkälle 18 tunnissa oikein ehtii.
Jaguaarilla ei varmasti edes korjaamolle.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Pumpattavan Barbababanan perjantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
On ne hinausautot nopeampia !

Kyllähän 3/4-päivässä käy matsin Italiassa tai Espanjassa katsomassa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pumpattavan Barbababanan perjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

milli kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Kopparbergin alkoholiton luomusiideri :h:
Voisi kokeilla :)
Mä join raskausaikana saunasiiderinä Kopparbergin alkoholittoman omena-karpalo- siiderin. Harmi ettei sitä tehdä alkoholillisena, tosin ostin juuri näitä 2 kpl pari vkl sitten vietettyyn Mexico-iltamaan, kun en ajatellut ko. pippaloissa juoda.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Pumpattavan Barbababanan perjantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

swirl kirjoitti:Ihmisiä on joskus vaikea ymmärtää. Yli nelikymppinen duunikaveri on vetänyt herneen nenään, koska hänen isänsä ei ole halukas maksamaan hänen häitään, vaikka morsiamen vanhempien pitäisi kuulemma perinteisesti maksaa... Tuleva mieskin on työtön, joten tämä on nyt tosi epäreilua käytöstä :shock: Mulla ei tulisi mieleenikään pyytää vanhemmilta - tai siis vanhemmalta - rahaa, koska olen aikuinen ihminen ja elättänyt itseni muutamia opiskeluaikojen rahallisia avustuspaketteja lukuunottamatta jo 15 vuotta.
Mitä selvität?
HÄÄT ovat perinne, jota ei Nussivassa Maailmassa paljoa arvosteta. Joka sitä arvostaa, luulisi arvostavan myös häihin liittyvää vanhaa perinnettä, että morsiammen isä todella maksaa häät.

Täys-ikäisyyden taloudellisesta omillaan olosta tulee mieleen, miten yksikin trefaamani misu suuresti hämmästeli kuultuaan, että kun olin 18, vanhempani maksoivat autokouluni. Hää että "kun olin jo aikuinen, totta kai omat menoni maksoin". Minä taas jotta mitä rahaa mulla olis kotona asuvana lukiolaisena ollut ja että vanhempieni asenne oli, että on hyödyllistä, jos perheessä, siis perheessä, on kaksi ajokorttia. Äidilläni ei ole. Ja hyödyllistä on olleetkin ne lukemattomat kerrat, jolloin olen sillä kortilla kuskannut äitiäni ja tavaraa sinne tänne ympäri Suomea. Ja ajokortin maksu oli ihan sitä samaa, että vanhemmat elättää kersojaan, ainakin Pesän (köh) yhteiseksi hyväksi.

Samaa perhekeskeisyyttä luulisi olevan rakkaan tyttären häät.
Viimeksi muokannut Gat, 26.03.2010 15:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Stinky

Re: Pumpattavan Barbababanan perjantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Pyjamabileet siirtyi kun yks muksuista tuli kipeeks :(
Mut tänään pitäs sit kuulemma lähtee radalle, koska työkaveri sano et me löydetään tänään elämämme miehet. Jep jep. Mulle riittäis mies yheks illaks *virn*.
Kiva kun on perjantai.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Pumpattavan Barbababanan perjantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Työpaikalla lorvinen saa riittää. Kotiin.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
RP

Re: Pumpattavan Barbababanan perjantai

Viesti Kirjoittaja RP »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Tyhmempikin jää miettimään, kuinka pitkälle 18 tunnissa oikein ehtii.
Jaguaarilla ei varmasti edes korjaamolle.
Hei, tää oli paha!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pumpattavan Barbababanan perjantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

swirl kirjoitti:Ihmisiä on joskus vaikea ymmärtää. Yli nelikymppinen duunikaveri on vetänyt herneen nenään, koska hänen isänsä ei ole halukas maksamaan hänen häitään, vaikka morsiamen vanhempien pitäisi kuulemma perinteisesti maksaa... Tuleva mieskin on työtön, joten tämä on nyt tosi epäreilua käytöstä :shock:
Ensimmäisenä tuli mieleen, että pitäisin suun kiinni häiden maksattamisesta vanhemmilla, jos nelikymppiseksi asti olisi venynyt naimisiin meno. Minä en kehtais edes nyt 33-vuotiaana pyytää sellaista vanhemmiltani, vaikka työtön poikaystävä mullakin on. Siis oletuksena, ettei mulle olisi jo kymmenen vuotta sitten maksettu osaa häistä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
milli

Re: Pumpattavan Barbababanan perjantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Elppis kirjoitti:Mä join raskausaikana saunasiiderinä Kopparbergin alkoholittoman omena-karpalo- siiderin. Harmi ettei sitä tehdä alkoholillisena, tosin ostin juuri näitä 2 kpl pari vkl sitten vietettyyn Mexico-iltamaan, kun en ajatellut ko. pippaloissa juoda.
Tuokin kuulostaa hyvältä :) Pitää kokeilla sitäkin.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pumpattavan Barbababanan perjantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Mullahan on polttarit nyt keväällä tai kesällä. Kuulemma 3/4-päiväiset. Tyhmempikin päättelee, et ulkomaille lähdetään. Veli hehkutti, etten tule pettymään. Sain päähäni, et kyse vois olla jostain futismatsista kaiken muun lisäksi, tarkemmaksi on hieman vaikea päästä. Veikkaan, et kyse vois olla Serie A:sta, La Ligasta tai UCL:sta. Kuuklettelin jo mahdollisia otteluitakin...serlokki kun olen 8)
Voi Ylermi! Sun olisi pitänyt nyt kotiäitinä katsella enemmän Salkkareita! Salkkareissa Ossi ja Tuukka lupasivat tyttiksilleen Jennille ja Cindylle, että lähdetään johonkin romanttiselle viikonloppumatkalle. Jenni ja Cindy päättelivät, että koska aikaisemmin Ossi oli vienyt Jennin Las Vegasiin viikoksi romanttiselle matkalle, niin nyt kun aikaa on vaan viikonloppu, matka kohdistuisi varmaankin johonkin Euroopan suurkaupunkiin. Ne matkasivat johonkin rupuiselle sähköttömälle erämaamökille!!!11

Ettet vaan pettyisi.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pumpattavan Barbababanan perjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Lolita kirjoitti:Ettet vaan pettyisi.
Välillä on pakko väijyä myös salkkareita, jotta lunastan laatuaikani vaimon kanssa. En tosin oo noin tarkasti katsellut.

Mut jos veli pettää mut tässä hehkuttamassaan jubinassa, niin lupaan tulla ilman varjoa alas ja lujaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Manaaja

Re: Pumpattavan Barbababanan perjantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Tyhmempikin jää miettimään, kuinka pitkälle 18 tunnissa oikein ehtii.
Jaguaarilla ei varmasti edes korjaamolle.
Kai niillä onneksi yhtä pitkälle tojotoiden kanssa ehtii, jos ovat vain puolet ajasta korjaamolla.
Kai Nalo

Re: Pumpattavan Barbababanan perjantai

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Mulla on koeajossa E 270... Ihan kiva peli huihaihin verrattuna.

Ostaskohan poies.. tsit tsit tsit.. sähköjarrut.. hmm..
Bhven

Re: Pumpattavan Barbababanan perjantai

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Kai Nalo kirjoitti:sähköjarrut.. hmm..
Mitä tämä tarkoittaa? Huomasinpa tuossa eilen, että polkupyöriinkin saa jo hydraulisia levyjarruja. Näin se kehityksen juna etenee.
Vastaa Viestiin