Pumpattavan Barbababanan perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
SikaMika

Pumpattavan Barbababanan perjantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Mikäs se taas mielessä, tussukat? Itse ajattelin aloittaa tämän päivän venyttelemällä jalat ja mahdollisesti syömällä päälle vielä maitorahkaakin jos tulee fiilis vetää koko homma kerralla ranttaliksi. Pitäisi vielä tsekkailla opiskelumatskua aamuk...ylösnousemuksen jälkeistä ajanjaksoa varten.

Taidanpa viimein paljastaa korttini ja kertoa olevani nimimerkin PetriFB taustalla vaikuttava luova kopypastekirjailija, sillä edellisestä - joskin poikkeuksellisesti omasta - virkkeestäni tajusin mistä tämä yli kahden vuosituhannen älytön kohkaaminen on osaltaan peräisin. Iso-J:n poika, Pikku-J:hän oli jo päälle kolmikymppinen, eli samassa ikähaarukassa allekirjoittaneen kanssa, kun tuli Noutaja. Mutta muuten virallista tarinaa on hieman peukaloitu, sillä jo viimeistä ateriaansa mallaava kuvatus paljastaa mistä oli oikeasti kyse: oltiin viettämässä iltaa poikien kanssa ja viini virtasi. Naulat läpi ranteiden ja nilkkojen tarkoittaa oikeasti naulaa päässä ja herääminen kolmantena päivänä ylös kuolleista Vanhan Miehen kiirastulen omaisesta krapulasta havahtumista; nuorempana Pikku-J:kin oli pirteätä poikaa jo heti maanantai-aamuna. Ristiinnaulitsemiset yms. on silkkaa potaskaa, korkeintaan kyse on, kuten termi antaa ymmärtää, poikien välisestä löyhämoraalisesta Lutkailusta. Mutta ei Pikku-J millekään ristille kuivunut, vaan liika viini vaati veronsa; kaikki omaisuus oli jo pantattu trokarinsa Juudaksen toimesta ja viimeisetkin hopearahat sijoitettu leveään poikamieselämään, rännin päästä ei siintänyt valoa joten tyyppi teki ns. oman ratkaisun ja veti itsensä jeesuksenjojoon. Koko ikänsä heebo sammalsi ohikulkijoita kiusaten jotain vitunmoisesta humalasta, nää vaan kuuli väärin ja heistä typerimmät ja vietävissä olevimmat pistivät lapinlisää päälle ja uskoivat/uskottelivat kyseen olevankin jumalasta. Kaiken järjen mukaan Toteuttajat olisivat jo heti kättelyssä palauttaneet moiset Paskanpuhujat ruotuun, mutta nykyisten kristillisdemokraattien ja viherpipulien esi-isomummot saivat sitkeällä agitoinnillaan hoidettua homman pois raiteiltaan. Sittemminhän juuri mikään ei ole muuttunut.

Siinä iltasatu, hyvää yötä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pumpattavan Barbababanan perjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Johan... :o

Töisäh vieläh, kohtah voisinh ajatellah viikonloppuAAAAAH!
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Re: Pumpattavan Barbababanan perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Eilen uutiset oli päässeet haistattelemaan kollegoita ja tietty sieltä jonkun kapina-henkisimmän naama oltiin myös saatu nauhalle jossa toteaa; "meille ei ryppyillä". Arvatkaa vaan että mitä luki isolla ilmoitustaululla tänään yhdessä A4:ssa :hail:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pumpattavan Barbababanan perjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Niille / teille pitäis ostaa tällaista:

Kuva
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Pumpattavan Barbababanan perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tänään syyään viimeset pihvit pakkasesta (tyttö haluu kuitenkin taas kalapuikkoja mielummin, huoh), leivotaan sämpylöitä ja maalataan pääsiäismuneja. Huomenna sukuloidaan oikeen urakalla koko Espoo läpi serkut ja serkun lapset ja broidi ja ja ja...

Nyt kun jaksaisi jatkaa tota tytön huoneen raivaamista, ni hyvä olis. Mä tarviin lisää kaappeja. E noi pojan vaatteet mahdu mihinkään.
milli

Re: Pumpattavan Barbababanan perjantai

Viesti Kirjoittaja milli »

krapula ja vapina yhdestä alkoholittomastai nikolaista, ei oo reilua.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Pumpattavan Barbababanan perjantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

TGIF :] Tänään soffa, tortilloita ja pari olutta. Jee.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Pumpattavan Barbababanan perjantai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

milli kirjoitti:krapula ja vapina yhdestä alkoholittomastai nikolaista, ei oo reilua.
Mulla oli tapana juoda noita kun olin autolla liikenteessä, mutta helvettiläiset pierettivät minua aina niin vietävästi. Yritä siinä sitten olla baarissa coolina kun perä paukkuu jatkuvasti. Alkoholillisella oluella ei ole koskaan ollut sama sivuvaikutusta.

Tänään pitäisi tehdä sitä, tätä ja tota.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
NuoriD

Re: Pumpattavan Barbababanan perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Dumis kirjoitti:Eilen uutiset oli päässeet haistattelemaan kollegoita ja tietty sieltä jonkun kapina-henkisimmän naama oltiin myös saatu nauhalle jossa toteaa; "meille ei ryppyillä". Arvatkaa vaan että mitä luki isolla ilmoitustaululla tänään yhdessä A4:ssa :hail:
No mitä?
milli

Re: Pumpattavan Barbababanan perjantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Frederik Krueger kirjoitti:Mulla oli tapana juoda noita kun olin autolla liikenteessä, mutta helvettiläiset pierettivät minua aina niin vietävästi. Yritä siinä sitten olla baarissa coolina kun perä paukkuu jatkuvasti. Alkoholillisella oluella ei ole koskaan ollut sama sivuvaikutusta.

Tänään pitäisi tehdä sitä, tätä ja tota.
Mä oon ollut kohta kolmisen kuukautta ihan alkoholittomalla, ihan muuten vain. Onneksi mun vatsa sietää noita oluita ihan ilman ongelmia, mä oon muuten löytänyt mun suun mukaisen alkoholittoman, Bavaria :h: ... paremman puutteessa nikolai ja holstein (tms) menee kans, mutta Bavariasa on makua. ja sitten Citymarketista löytyi yksi erittäin hyvä alkoholiton vehnäolut :)
Kai Nalo

Re: Pumpattavan Barbababanan perjantai

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

milli kirjoitti: Mä oon ollut kohta kolmisen kuukautta ihan alkoholittomalla,
Eli nyt voit jo pian ilmoittaa kitinä-kansalle olevasi raskaana?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Pumpattavan Barbababanan perjantai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Kai Nalo kirjoitti:
milli kirjoitti: Mä oon ollut kohta kolmisen kuukautta ihan alkoholittomalla,
Eli nyt voit jo pian ilmoittaa kitinä-kansalle olevasi raskaana?
Ei alkoholin kohtuukäytöllä ole mitään vaikutusta raskauteen!
Onko joku pissinyt mun muroihin?
NuoriD

Re: Pumpattavan Barbababanan perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Frederik Krueger kirjoitti:
Kai Nalo kirjoitti:
milli kirjoitti: Mä oon ollut kohta kolmisen kuukautta ihan alkoholittomalla,
Eli nyt voit jo pian ilmoittaa kitinä-kansalle olevasi raskaana?
Ei alkoholin kohtuukäytöllä ole mitään vaikutusta raskauteen!
Kyllä se mun käsityksen mukaan monesti edistää raskaaksi tulemista.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pumpattavan Barbababanan perjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Davekin paksuna? Huhhuh!

Toi aurinko laskee mun työmotivaatiota superisti. Mä näen (melkein) meren tästä mun työikkunasta, haaveilen tässä just oranssinruskeista bikineistä ja hieman päivettyneestä ihosta, silmät kiinni auringossa napit korvissa hevin soidessa :h:
The great club outshines the individual, always and forever.
Asie Payton

Re: Pumpattavan Barbababanan perjantai

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

Tänään vois yrittää keskittyä johonkin olennaiseen:

http://qsb.webcast.fi/h/hego/hego_2010_0326_Salibandy/
Bhven

Re: Pumpattavan Barbababanan perjantai

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Dumis kirjoitti:Arvatkaa vaan että mitä luki isolla ilmoitustaululla tänään yhdessä A4:ssa :hail:
"meillä ryppyillään" tai "ryppyreikää, anyone?" :think:
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Pumpattavan Barbababanan perjantai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

NuoriD kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:
Kai Nalo kirjoitti: Eli nyt voit jo pian ilmoittaa kitinä-kansalle olevasi raskaana?
Ei alkoholin kohtuukäytöllä ole mitään vaikutusta raskauteen!
Kyllä se mun käsityksen mukaan monesti edistää raskaaksi tulemista.
Humalahakuinen liikakäyttö kyllä juu, kortsutkin tuppaavat unohtumaan jne...
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Pumpattavan Barbababanan perjantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Voi hemmetti ku repesin. Katso uutisen otsikko... ja sitten sen alapuolelta kirjoittajan nimi :o

http://www.timesonline.co.uk/tol/commen ... 065824.ece
milli

Re: Pumpattavan Barbababanan perjantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Frederik Krueger kirjoitti:
Kai Nalo kirjoitti:
milli kirjoitti: Mä oon ollut kohta kolmisen kuukautta ihan alkoholittomalla,
Eli nyt voit jo pian ilmoittaa kitinä-kansalle olevasi raskaana?
Ei alkoholin kohtuukäytöllä ole mitään vaikutusta raskauteen!
Eipä ole vielä pullaa uunissa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Pumpattavan Barbababanan perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mun ihanan kummityttö on menossa treffeille :h: Se on ihan jännäkakkana ja kertoi tän luottamuksella vaan mulle. Ette voi tajuta mikä työ on tehty että ollaan saatu tää elämässä vaikka mitä paskaa kokenut tyttö takas ihkuteiniksikas, oon niin ylpeä!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Dumis

Re: Pumpattavan Barbababanan perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

NuoriD kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Eilen uutiset oli päässeet haistattelemaan kollegoita ja tietty sieltä jonkun kapina-henkisimmän naama oltiin myös saatu nauhalle jossa toteaa; "meille ei ryppyillä". Arvatkaa vaan että mitä luki isolla ilmoitustaululla tänään yhdessä A4:ssa :hail:
No mitä?
"Meille ei ryppyillä". Nauratti se kuinka tosissaan jengi otti sen lausuman, eli porukka naureli sille.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Pumpattavan Barbababanan perjantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kevät. Täytynee mennä kapakoimaan pe ja/tai la. Ellei sitten ilmaannu jotain parempaa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
bliss

Re: Pumpattavan Barbababanan perjantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Mä selvisin hengissä hammaslääkäristä :cheer:
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Pumpattavan Barbababanan perjantai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

milli kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:
Kai Nalo kirjoitti: Eli nyt voit jo pian ilmoittaa kitinä-kansalle olevasi raskaana?
Ei alkoholin kohtuukäytöllä ole mitään vaikutusta raskauteen!
Eipä ole vielä pullaa uunissa.
:(

No, auttaisko jos sitten vaihtaisit siihen alkoholilliseen? Ota kerralla ihan kunnolla vaan.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
milli

Re: Pumpattavan Barbababanan perjantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Frederik Krueger kirjoitti::(

No, auttaisko jos sitten vaihtaisit siihen alkoholilliseen? Ota kerralla ihan kunnolla vaan.
Enhän mä sitä alkoholia tarvitse :D
Avokki pitäisi saada niin tunneliin, että itse unohtais kumin.. tosin.. kait mun pitäis olla kans, ettei tulis niin vilpillinen olo.
Vastaa Viestiin