Lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Lauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Pykkääri pörrää, tiskari lotraa, Vesperi puunaa ja tuunaa ja pääsiäistelee. Kohta Vähän-Isommalla-Mustalla kohti synnyinseutuja ja kummilikan kanssa shopping, sitten Kumman kaa Sibeliustalolla. Vielä kun aurinko paistais :h:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Sä tuut Vesper aina ensin...
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Elppis kirjoitti:Sä tuut Vesper aina ensin...
Ei oo häpee olla nopee!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ihan hyvä vaan, mun topikki alkoikin jollain ihme itkulla parisuhteilusta, hyvä että katosi bittitaivaseen :ditto:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Ehdin lukea! Mitä ihmeen nillitystä, joustoa pitää tulla molemmista suunnista. Laita luu kurkkuun!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vesper kirjoitti:^ Ehdin lukea! Mitä ihmeen nillitystä, joustoa pitää tulla molemmista suunnista. Laita luu kurkkuun!
Oli eilen kiukkuinen, valitti väsymystä. Mä lähden 21.30 goisimaan, että jaksaa tänään, sanoi tulevansa hampipesun jälkeen perästä. Oli tullut ennen puoltayötä.. Ihan kun lapselle puhuis "jos sua kulta väsyttää, mene aikaisemmin nukkumaan". Argh.
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kohta aamukahvia, tuoremehua, ja eilen paistettuja kaurasämpylöitä, uuh! Nuo lapset ny vaan tykkää nukkua vielä...
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23462
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pitäisi siivota niin penteleesti, motivaatio vain puuttuu.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Joko mulla krappaa joku lihas tai Pipa-Taunon pentele potkii jonnekin arkaan paikkaan. Aina välillä kun tulee semmonen imakka vihlasu. Näyttää varmaan naapureista hyvältä kun kuljen täällä ja hytkytän mahaa että penska tajuais kääntyä tai lihas lopettaa kiukuttelunsa.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja saira »

Nyt sit vuoro tehdä omaa kandia, kahden viikon päästä välimallin esittely. Ei halua!!!
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18748
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kahvia koneeseen, Robert's espresso jauhatusta, tummaa italialaistyylistä..
Kun ei nukuttanut niin puhdistin keittiön eilisestä ruoan tekojäljistä..
Sellaista peruna-bataaatti jauheliha laatikkoa, yllättäen oli aika löysää lopulta mutta kovettui jäähtyessään, valitettavasti myös jäljet liedellä..
Koska olen säällinen immeinen laitan pesukoneet päälle vasta klo. 12 ettei mene mummoilta herne nenuun, no keneltä vaan..
Ehkä päivemmällä avantoon niin kauan kuin se on havaittavissa? klo. 15 pulahdus hyyiseen veteeb, ainoa että alkanut jo paskaa sekoittua valumavesien mukana meren rantaveteen, voivottavasti pääsee Uutelaan uimaan pian?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Rautakauppa kutsuu niin kovaa, että on pakko lähteä sinne.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
ninnithequeen

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

par-sky kirjoitti:Joko mulla krappaa joku lihas tai Pipa-Taunon pentele potkii jonnekin arkaan paikkaan. Aina välillä kun tulee semmonen imakka vihlasu. Näyttää varmaan naapureista hyvältä kun kuljen täällä ja hytkytän mahaa että penska tajuais kääntyä tai lihas lopettaa kiukuttelunsa.
Mä en oikeest kestä, toi "Pipa-Tauno" on niiiiiin hyvä :lol:
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Nälkä! Mut miten täällä pimeässä näkee kokata?!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Dumis

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Olipas hyvä rapula ja nyt on kiva paiskoa ketjuja koko yön laivoilla. Saa taistella että pysyy tolpillaan ja varmaan menee ihan aamuun asti. Noh, tilipussi kiittää, mutta huominen varmaan menee sängyssä lihaksia lepäilyttäessä.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Saunaan. Sitten sushia ja jotain muuta.
Toivottavasti uudet termarit toimivat sumeine logiiikoineen, kunhan yösähkö tänään ekaksi vaan alkaisi. Tuntuu kytkeytyminen olevan vaihtelevasti välillä noin klo 20-24.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
bliss

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Kanavasurffailin hetki sitten paskimman tv-kokemuksen pitkiin aikoihin.
Suomi-tv:n Viihdeuutiset - malliesimerkki siitä minkälaisia toimittajia EI pidä päästää telkkariin.
Eikä se materiaalin kokoajakaan ole kyllä ihan kirkkain tähti taivaalla...
Täällä päin maailmaa kiinnostaa enimmäkseen ihan vitusti, jos Havannassa on järjestetty ilmaiskonsertti, jossa esiintyi puertoricolainen rap-artisti. Yeeee.
Bhven

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Bhven »

^ Toihan on just parasta. Jos mulla ois tv-kanava, näyttäisin vain sellaisia ohjelmia ja asioita, mitä ei juurikaan ollenskaan tule muilta kanavilta. Mulle riittäisi että kanavallani on vähintään yksi katsoja.
Dumis

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Nyt tuli kiva pikku vesisade, yläkroppa kastui t-paitaan asti. Seuraavaks laitan snorkkelin ja kumpparit. Enää kolme laivaa ja 200 perävaunua/konttia lastaamatta. Kuudelta sitten kotia kuolemaan.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Olipa mainiot löylyt. Ja sushi erinomaista (vaik en noista juurikaan vieläkään tiedä). Myyjä oli pistänyt maustepusseja tuplana, varmaan mun romanttista iltaa varten? Wasabia jäi puolikas pussi jäljelle ja soijaa koko pussi. Wasabi antoi tolla annostelulla potkua tarpeeksi. Ja uudet lattiatermarit toimii.. eihän sitä mitään sähköasentajan papereita noiden laittoon tarvitse!
Knääh. Päivällä messuille. Vähän pakkopullaa, mutta mitä sitä ei kohta poksahtavan siskon puolesta tekisi?
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Dumis

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

EEEI ITKETÄ LAUANTAINA!!1 :vihelt:
Dumis

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Vittu, alkaa olee hapoilla. Enää neljä tuntia ja sitten pitäs yrittää ajaa kotiin.
Dumis

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Enää pari timmaa, nyt nappaan lasagnea ilta/yö/aamupalaksi.

Kitinän kello on tavliajassa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Pulkannaru kirjoitti:Päivällä messuille.
Hyvä kun muistutit!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Manaaja

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mä en riistokapitalistityönantajana oikein ymmärrä että vedetään itsensä hirveeseen darrakuosiin, ja sitten valitetaan kun töissä onkin epämukavaa eikä työt oikein maistu. Älä saatana?

Kaikille on päivänselvää ettei kännissä mennä töihin, mutta krapulassa painamista ei silti jostain syystä osata nähdä yhtä pahana asiana vaikka työmotivaatio, työkyky, huolellisuus/turvallisuus ja tehokkuus työssä ovat monesti jopa heikommalla tasolla kuin kännissä. Hyvänä esimerkkinä vastikään viinan takia tyhjää potkaissut Keith Floyd, joka teki kympillä parempaa jälkeä jurrissa kuin krapulassa.
Vastaa Viestiin