Kesäsunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Kesäsunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kesäaika alkoi, missä aurinko?!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Kesäsunnuntai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Täällä sataa vissiin alijäähtynyttä vettä.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
bliss

Re: Kesäsunnuntai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Sataa vettä ja linnut laulaa!!!
En ole ihan oikeasti tainnut juuri ikinä olla onnelisempi vesisateesta :]

Olis muuten kiva tietää mitä mun facebook-profiilista näkyy sellaisille, jotka eivät ole kaverilistalla. Saan merkillisiä "kaveri"pyyntöjä joiltain paidattomislta, pullistelevilta myöhäisteineiltä :shock:
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kesäsunnuntai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

bliss kirjoitti:Olis muuten kiva tietää mitä mun facebook-profiilista näkyy sellaisille, jotka eivät ole kaverilistalla. Saan merkillisiä "kaveri"pyyntöjä joiltain paidattomislta, pullistelevilta myöhäisteineiltä :shock:
Eikö se muka riitä kaveripyyntöön, että on näkönen nainen? Piti ihan tsekata ja näkyihän sieltä lätkäseura, juoma, bändi ja jne. On tossa jo tarpeeksi pullistelemattomillekin!

Messuseura vielä 150km päässä. Tunnin päästä vois suunnata junalle.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
bliss

Re: Kesäsunnuntai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Pulkannaru kirjoitti: Eikö se muka riitä kaveripyyntöön, että on näkönen nainen? Piti ihan tsekata ja näkyihän sieltä lätkäseura, juoma, bändi ja jne. On tossa jo tarpeeksi pullistelemattomillekin!
No ei riitä. Mä en halua "kavereiksi" mitään epämääräisiä tyyppejä.
Pitää siis sohia priva-asetuksia. Ei tartte näkyä yhtään mitään ylimääräistä :?
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kesäsunnuntai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Vastasin 'pullisteleva paidattoman' näkökulmaa ajatellen.
Mulle vois kyllä laittaa kaveripyyntöjä paidatomat naiset! Paidattomuus ei tässä yhteydessä sitten tarkoita burkhaa, muuta kansallista kaapua tai muuten vaan yläosan peittävää vaatepartta. Ja kaveripyynnössä tulee sit näkyä paidaton yläkroppa!!1 Pullistelemattomat paidattomatkin tsekataan!!1
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
bliss

Re: Kesäsunnuntai

Viesti Kirjoittaja bliss »

^ :D

Mä en keksi yhtään syytä miksi tämän ikäinen täti-ihminen haluaisi "kaveriksi" ennestään tuntemattomia parikymppisiä (tai alle) poikia.

ONNEKSI meidän rappukäytävän ovi on lukossa. Piha vilisee noitia ja pupuja ja tipuja kerjäyskierroksellaan.
Manaaja

Re: Kesäsunnuntai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kaverin polttarit lusittu. Minimalistista krapulaa pukkaa, ajattelin sortua hampurilaiseen. Ihan oli kivat kekkerit ja silleen, lennettiin ulos jo heti ekasta baarista kun toinen kaveri alkoi leikkimään ninjaa. Enpä ole koskaan aiemmin lentänyt baarista ulos. Varsinkaan yhden 0,33 siiderin ja viskin juoneena.

Sitten mentiin vielä paskempaan lähiöbaariin, jossa polttarisankarin äiti yritti alkaa imuttamaan meikäläistä. Nää baarissa asuvat kansanryhmät on taas vähäksi aikaa nähty.

T: Bättrefolket
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Kesäsunnuntai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Pötsi ei vedä.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
nastamuumio

Re: Kesäsunnuntai

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Kevättä ilmassa ja sutinaa tartteis. Saattais olla, et lähtisin ens viikonloppuna baariin katteleen setiä. En kyl voi mennä Bottalle, kun sielt löysin sen viime kertasen ja se hengaa niil kulmil (siis Storyvilles, Davelle tiedoks) noin ammatillisestikin, ni meen kai sit Rocksiin, kun muut paikat on liian fiinejä tai sit ihan jotain muuta. Lähteeks kukaan mukaan? Kysyn jo ajois, kun just nyt pitäis kirjoittaa paskaa työelämän kehittämisestä ja työelämän oppimisesta, eikä tää aihe inspaa sit yhtään.
Manaaja

Re: Kesäsunnuntai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Äh. Eihän tässä rattiin pääse/uskalla kun kello on noin vähän vielä. Mun piti herätä vasta neljältä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kesäsunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Onneks ei oo omia lapsia, kun stalkkaan täällä jo kummitytön uutta sussuakin :oops: Mut hyvältä näyttää! Siis niinku tää juttu, ei sussu! Tai no sekin! En oo mikään puuma!!1 Argh!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kesäsunnuntai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Messut kierretty. Höyrypuhdistus mikälie laite pitää hankkia ennen pikkujouluja.
Trulleja ei ole käynyt. Mitäs nyt teen, kun on (suklaa)munapussit täysinä?
Pitäis alkaa kiipeilemään seinille. Mutku ei huvittais.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Manaaja

Re: Kesäsunnuntai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vesper kirjoitti:Onneks ei oo omia lapsia, kun stalkkaan täällä jo kummitytön uutta sussuakin :oops: Mut hyvältä näyttää! Siis niinku tää juttu, ei sussu! Tai no sekin! En oo mikään puuma!!1 Argh!
What, onko tästä viikkoakaan kun mainitsit sen olevan eroamassa edellisestä?

En ymmärrä ihmisiä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kesäsunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Manaaja kirjoitti:What, onko tästä viikkoakaan kun mainitsit sen olevan eroamassa edellisestä?
Oli jo eronnut. Ja exän kanssa eronnut jo varmaan 3-4 kertaa, eli tuskin oli enää kovin paha juttu. Ja tämän "nykyisen" kanssa olivat siis ensitreffeillä. Oon vähän kade, nuoruudesta.

Vanha koulukaveri bongasi mut naamiksesta ja nyt lähden leffaan. Kiva viikonloppu :h:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Kesäsunnuntai

Viesti Kirjoittaja saira »

Mulla on loistava, kaikkein parhain mies. :h: :h: Eilen vanhaa kaveriporukkaa moikkaamassa, järjestetään säännöllisin väliajoin kokoontumisia vanhoilla kotitaloilla. Sieltä jo ajoissa hakeen miestä, ja meille kölliin. Tyttö oli mummilla iltapäivään, saatiin rentoutua vielä tämä päivä. Nyt tytön kanssa kaksin taas kotona, illalla pitäis taas jaksaa koulua...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Vastaa Viestiin