Ma-ma-ma-maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Ma-ma-ma-maanantai

Viesti Kirjoittaja Mayah »

Toimistorotta kirjoitti:
Mayah kirjoitti:Tämän palstan lukeminen on kyllä erinomainen lääke vauvakuumeeseen

... tuli vaan mieleen :P
Varoitan kuitenkin, että rokote vanhenee 30 ikävuoden tienoilla.
Shit. No mutta jos vielä silloinkin harrastan kitinäilyä aina silloin tällöin, eikö se auta?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Ma-ma-ma-maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pitäisiköhän hiukan huolestua tuon libidon puolesta. Lauantaiehtoona komennettiin baariin, jossa meuhkasi ihan hyvännäköinen strippari. Ei vain sytyttänyt mitenkään.

Myöhemmin ihan käypä kissa vonkaili, mutta mielessä pyöri vain makkaraperunat. En lähtenyt mukaan, mutta en kyllä saanyt safkaakaan kun oli grilli mennyt omituisen aikaisin kiinni.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Ma-ma-ma-maanantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Bluntly kirjoitti:
Myöhemmin ihan käypä kissa vonkaili, mutta mielessä pyöri vain makkaraperunat. En lähtenyt mukaan, mutta en kyllä saanyt safkaakaan kun oli grilli mennyt omituisen aikaisin kiinni.
En huolestuisi. Ainakaan kovin paljon. Onhan se nyt itsestäänselvää, että hyvät makkaraperunat voittaa huonon seksin. (Tosin tässä on nyt se ongelma, että kummankaan hyvyydestä/huonoudesta ei saatu tietoja.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ma-ma-ma-maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Bluntly kirjoitti:Myöhemmin ihan käypä kissa vonkaili, mutta mielessä pyöri vain makkaraperunat.
Noin voi käydä, ei huolta. Mutta kai sä nyt sentään pyysit/otit vastaan tän vonkaajan puhelinnumeron, jotta voit rimpauttaa, kun Sinua panettaa seuraavan kerran?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Manaaja

Re: Ma-ma-ma-maanantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Bluntly kirjoitti:Pitäisiköhän hiukan huolestua tuon libidon puolesta. Lauantaiehtoona komennettiin baariin, jossa meuhkasi ihan hyvännäköinen strippari. Ei vain sytyttänyt mitenkään.

Myöhemmin ihan käypä kissa vonkaili, mutta mielessä pyöri vain makkaraperunat. En lähtenyt mukaan, mutta en kyllä saanyt safkaakaan kun oli grilli mennyt omituisen aikaisin kiinni.
No kyllä tosta nyt pitäis jo vähän huolestua. Mua ainakin libidoittaa nykyisin joku 24/8. Lauantaina törmäsin baarissa aika kuumottavaan kissaan, eikä sitä tuntunu haittaavan edes se että esittelin itteni Riki Sorsan veljeksi. Onneksi ei ole olemassa virhettä mitä ei viereen sammuvalla ja baarista ulos kannettavalla kaverilla ja lisää alkoholia nauttimalla korjaisi.
Zeb

Re: Ma-ma-ma-maanantai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Manaaja kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Jätä maitotuotteet ja kotimaiset viljat pois. Taatusti laihdut, terveellisyys onkin kokonaan toinen juttu.
Mitä maitotuotteita ja kotimaisia viljoja löydät tuosta? :D
Eikös niissä nugeteissa oo ainakin jompaa kumpaa? Ja nehän tossa on ainoa lihottava muona.

Itsellä toimi liiankin hyvin pakollinen maidoton ja viljaton dieetti, siksi tuli vaan mieleen. Toimiminen perustunee siihen ettei voi syödä oikeastaan juuri mitään.
Manaaja

Re: Ma-ma-ma-maanantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Zeb kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Jätä maitotuotteet ja kotimaiset viljat pois. Taatusti laihdut, terveellisyys onkin kokonaan toinen juttu.
Mitä maitotuotteita ja kotimaisia viljoja löydät tuosta? :D
Eikös niissä nugeteissa oo ainakin jompaa kumpaa? Ja nehän tossa on ainoa lihottava muona.
Onhan niissä toki vähän korppujauhoja, mutta aina kannattaa laittaa asiat järkeviin mittasuhteisiin: Niissä on 7 grammaa rasvaa per 100g. Se on vähemmän kuin esimerkiksi paistijauhelihassa. Hiilareita 13 grammaa. Se on alle viidesosa esimerkiksi täysjyväpastasta, mitä ei sitäkään pidetä GK:ltaan aivan käyttökelvottomana tuotteena...

Ja kuitenkin jonkun verran niitä hiilareita tarvitaan väkisinkin. Nollaan niitä ei voi vetää. Kyllä mä uskaltaisin noita kutsua vielä vähärasvaisiksi ja vähähiilihydraattisiksi tuotteiksi.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Ma-ma-ma-maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kävin Hanin uudessa liikkeessä saamassa hiusten leikkauksen, tammikuu 16. viimeksi.. Lani, Lami tai sellainen teki kaikkensa että tulisin vielä hänen käsiteltäväkseen? No joo, ei tarvi mennä Hesarille jalanhierontaan..
Pyyhin Netikettiin..
nastamuumio

Re: Ma-ma-ma-maanantai

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Vitun vaikeeta saada yks levy taannoiselta panolta takasin.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Ma-ma-ma-maanantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Vielä huominen töitä ja sitten lomaa melkein kaksi viikkoa.
Tiedossa remppaa, mökkiä, remppaa, pikkujoulut ja remppaa. Mahtuiskohan johonkin väliin huvipuisto?
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Ma-ma-ma-maanantai

Viesti Kirjoittaja saira »

Jaahas, taitaa olla aika mennä nukkuun ja jättää taas kandi rauhaan. Josko se vaikka tekis itse itsensä valmiiksi yön aikana...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Vastaa Viestiin