Ma-ma-ma-maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
bliss

Re: Ma-ma-ma-maanantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Mikä hitto mahtais olla paras kanava myydä kotiteatterivahvistin ja kaiuttimet?
Jenny Daa-aah! ling

Re: Ma-ma-ma-maanantai

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Taisin olla molemmista vauveleista erossa ennen kuin täyttivät 6kk. Piti totutella ajoissa niin ei tunnu pahalta reissut näin myöhemminkään. Äitiltä opin, kiitos äiti. On hemmetin upeeta kiertää miehen kanssa viikko kahestaan silloin tällöin, lapsille ihan pala kakkua.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ma-ma-ma-maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Meidän pisin matka kahdestaan on ollut ke-pe Norjassa viime loppukesästä pojan ollessa 14kk.

Kun jätkä oli 3kk, muutettiin koko vkl, poika oli kummatkin yöt mummilla parin kilsan päässä että saatiin porakonetta tarvitsevat jutskat tehtyä ja tavaroita mahd paljon purettua.

Yhden yön yökyliä on sitten ollu noin kerran 1-2 kuukaudessa.

Mulla on jollain tavoin kipeä pieni mies :( Käytiin aamulla verikokeissa, klo 13.20 on lääkärinaika. Oli aika homma ottaa alle 2veeltä verikoe kädestä, yllättävn vahva jätkä :shock: Kassotaan... Pomo muisti heti aamulla kertoa, että kai tiedän että poissaolot ovat palkattomia koska mies oli viime viikolla hoitamassa poikaa pari päivää. :roll: Tiedän, mä oon kotona mun lapsen kans prkel jos se on kipeä, vitut palkasta.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Ma-ma-ma-maanantai

Viesti Kirjoittaja martza »

NuoriD kirjoitti:
Zeb kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: Kamoon, ei pikkupyriksen ikäistä sinappikonetta vanhemmat halua jättää hoitoon. Matkahan menisi sen miettimiseen, kuinka lapsi voi.
Minkäköhän ikäisen sitä aikanaan sitten haluaa jättää? Ite mietin että ens kesänä voisi yhdeksi yöksi mennä rokkeihin, pikku-Zebu silloin noin 8 kk. Mutta pystyyköhän silloin jo nauttimaan siitä "omasta ajasta", vielä ei nimittäin pystyisi.
Nuorin on nyt 9 v ja voisin ajatella jo lähteväni useamman päivän reissulle ilman lapsia. Ottaisin kuitenkin lapset mielummin mukaan, koska heidän kanssaan on hauskempaa kuin ilman heitä.

Mutta tietty parin päivän kännäysreissu vanhojen kaverien kanssa menee kivuttomasti ilman lapsia (en toki missään tapauksessa ottaisikaan lapsia kyseisen kaltaiseen tapahtumaan).
Ilmeisesti hauskempaa kuin vaimon kanssa :lol:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
NuoriD

Re: Ma-ma-ma-maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

bliss kirjoitti:Mikä hitto mahtais olla paras kanava myydä kotiteatterivahvistin ja kaiuttimet?
http://www.huuto.net/fi/ ?
bliss

Re: Ma-ma-ma-maanantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

NuoriD kirjoitti:
bliss kirjoitti:Mikä hitto mahtais olla paras kanava myydä kotiteatterivahvistin ja kaiuttimet?
http://www.huuto.net/fi/ ?
En mä sinne tollasia tavaroita viitti.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Ma-ma-ma-maanantai

Viesti Kirjoittaja martza »

Suvinen kirjoitti:
martza kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti: En mä viikon reissua ilman lasta tekis.
Etkö saa hoitajaa häämatkan ajaksi?
Meillä oli viikon reissulla mummo mukana lapsenvahtina :D
Siis häämatkallanne, mummo hoitamassa? :roll:
Tässä oli kyse Ylermi Ylihakalan häämatkasta, ei tavallisesta etelän matkasta.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ma-ma-ma-maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

martza, toihan on ihan loistoidis, ottaa lastenvahti mukaan. Tuskin se mummi siellä avioparin vuodetta on jakamassa, parhassa tapauksessa on lapsen kanssa omassa huoneessa ;)

Ylermi- mä ehdottaisin jotain villa Firenzestä; esim. sellasta majataloa tmv. missä on yleensä hienosti hoidettu piha, perusteellisen italialaista sapuskaa ja hyviä viinejä (jopa omasta viinitarhasta) jne. Ja paikalliset varmasti neuvovat missä kannattaa kierrellä. Eli: hyvää ruokaa, hyvää viiniä, varmasti lapsiystävällisiä majatalon emäntiä; sinne meidän oli tarkoitus lähteä häämatkalle, mutta päätettiin tehdä se perheen kesken parin vuoden päästä :]
The great club outshines the individual, always and forever.
NuoriD

Re: Ma-ma-ma-maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

bliss kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
bliss kirjoitti:Mikä hitto mahtais olla paras kanava myydä kotiteatterivahvistin ja kaiuttimet?
http://www.huuto.net/fi/ ?
En mä sinne tollasia tavaroita viitti.
Kui? Mikäs vika tuossa on? Suurin kauppapaikka=eniten potentiaalisia asiakkaita.

Laita ehdoksi nouto+käteismaksu.

Mulla on huuto.netistä pelkästään hyviä kokemuksia.

Ollaan ostettu liput AC/DC:n, Iron Maidenin ja Madonnan keikoille, salibandyveskan kamat ja myyty XBOX.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Ma-ma-ma-maanantai

Viesti Kirjoittaja martza »

Elppis kirjoitti:martza, toihan on ihan loistoidis, ottaa lastenvahti mukaan. Tuskin se mummi siellä avioparin vuodetta on jakamassa, parhassa tapauksessa on lapsen kanssa omassa huoneessa ;)
Mummon voisi otta mukaan, jos mummo vielä maksaisi kaikkien matkat.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
bliss

Re: Ma-ma-ma-maanantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

NuoriD kirjoitti:
bliss kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
http://www.huuto.net/fi/ ?
En mä sinne tollasia tavaroita viitti.
Kui? Mikäs vika tuossa on? Suurin kauppapaikka=eniten potentiaalisia asiakkaita.

Laita ehdoksi nouto+käteismaksu.

Mulla on huuto.netistä pelkästään hyviä kokemuksia.

Ollaan ostettu liput AC/DC:n, Iron Maidenin ja Madonnan keikoille, salibandyveskan kamat ja myyty XBOX.
Joo, kyllä mä olen ostanut ja myynyt huuto.netin kautta kaikenlaista, ei siinä mitään. Aattelin vaan, jos olis jollain tiedossa jotain muuta kanavaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ma-ma-ma-maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Keltainen pörssi?
The great club outshines the individual, always and forever.
bliss

Re: Ma-ma-ma-maanantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Liian vaivalloista. Laitan komeroon :D
Manaaja

Re: Ma-ma-ma-maanantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Zeb kirjoitti:Jätä maitotuotteet ja kotimaiset viljat pois. Taatusti laihdut, terveellisyys onkin kokonaan toinen juttu.
Mitä maitotuotteita ja kotimaisia viljoja löydät tuosta? :D
Manaaja

Re: Ma-ma-ma-maanantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

bliss kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Helvetti. Paino senkuin nousee vaikka vedän pelkkää kukkakaalia, broiskua ja nugetteja!
Se määrä!!!
Alle 2000kcal/päivä.
Manaaja

Re: Ma-ma-ma-maanantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

bliss kirjoitti:Liian vaivalloista. Laitan komeroon :D
Mitä sulla on myynnissä ja mihin hintaan? Duunipaikan biljardihuoneen vahvistimesta toinen kanava reistailee ja se ärsyttää mua. Mitään hirveän hifejä ja hinnakkaita panostuksia ei viitti ajatella.
Manaaja

Re: Ma-ma-ma-maanantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ulkona sataa jumalauta lumipallon kokosia mummoja :shock:
bliss

Re: Ma-ma-ma-maanantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Manaaja kirjoitti:
bliss kirjoitti:Liian vaivalloista. Laitan komeroon :D
Mitä sulla on myynnissä ja mihin hintaan? Duunipaikan biljardihuoneen vahvistimesta toinen kanava reistailee ja se ärsyttää mua. Mitään hirveän hifejä ja hinnakkaita panostuksia ei viitti ajatella.
@
ninnithequeen

Re: Ma-ma-ma-maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Me reissattiin tytön ollessa pieni keski-suomeen aika useinkin. Likka oli puolvuotias ja aina lähettiin yöllä ajamaan, että laps nukkuis eikä tarttis pysähdellä. Hyvin meni aina. Mutta neiti olikin itse rauhallisuus (toisin kuin nykyään)
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Ma-ma-ma-maanantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

ninnithequeen kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Helvetti. Paino senkuin nousee vaikka vedän pelkkää kukkakaalia, broiskua ja nugetteja!
Niin, ja menkat kun on tulossa ni turpoo.
Tässähän onkin varmasti ratkaisu Manalan salaperäiseen lihomiseen :lol:

Terkut täältä palmun alta, minulle sopivia kelejä pitelee! :P
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ma-ma-ma-maanantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

bliss kirjoitti:Liian vaivalloista. Laitan komeroon :D
www.dvdplaza.fi
Paras päivä ikinä.
Manaaja

Re: Ma-ma-ma-maanantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Äh. Alkoi ärsyttämään se, että vasta viimeiset vuodet videokuvaustekniikka on ollut yleistä ja siedettävää vähän joka toisessa pokkarikamerassakin jo. Niin paljon on hienoja ralleja ajeltu mistä on jäänyt käteen vain muutamia suttuisia megapikseliluokan kuvia, että ärsyttää.

Haluaisin lähettää HD-videokameran aikakapselissa 10 vuoden taakse, kiitos.
Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Ma-ma-ma-maanantai

Viesti Kirjoittaja Mayah »

Tämän palstan lukeminen on kyllä erinomainen lääke vauvakuumeeseen

... tuli vaan mieleen :P
Toimistorotta

Re: Ma-ma-ma-maanantai

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

Mayah kirjoitti:Tämän palstan lukeminen on kyllä erinomainen lääke vauvakuumeeseen

... tuli vaan mieleen :P
Varoitan kuitenkin, että rokote vanhenee 30 ikävuoden tienoilla.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Ma-ma-ma-maanantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Manaaja kirjoitti: 'paino ei tipu tms'.. nugetteja..
http://www.iltalehti.fi/laihdutus/20100 ... 6_lh.shtml

Jätä ne nugetit pois ja korvaa paremmalla ravinnolla. Ja isot annokset kerran tai pari per päivä ei ole oikein hyväksi painon tiputukselle (en kyllä tiedä annoskokojasi ja ruokalutiheyttä). Itelläni ainakin tippuu parhaiten pieniä annoksia päivän aikana syöden. Tosin kun on töissä ja vaihteleva työpaikka/tehtävä hieman vaikea toteuttaa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin