Ma-ma-ma-maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Ma-ma-ma-maanantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Jee jee, kiss my ass stupid Monday.
Paras päivä ikinä.
RP

Re: Ma-ma-ma-maanantai

Viesti Kirjoittaja RP »

Mun sisäinen kelloni on pahasti rikki. Saatanan siirtymät.
ninnithequeen

Re: Ma-ma-ma-maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Juu niin ne kellot...pitäis varmaan siirtää jo. Meillä kun ei niitä hirveesti ole kun keräillään niitä...mut jotain positiivista, poika herättää nyt sitten vasta tasan klo 3 ja tasan klo 6 :D
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Ma-ma-ma-maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Hyvää huomentaq kaikki kakistekijat, kun karva tarttuu kurkkuun se vie ?

Kaikki kellot näyttää liikaa..
Pyyhin Netikettiin..
Dumis

Re: Ma-ma-ma-maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Saatanan selkä, pitänyt jo yli tunnin hereillä. Kuuntelen tässä Mokoman uusinta ja syön Activiaa. Naureskelen imperiumin keskusteluille, ihan samoin jatkoajan palstalta löytyy hyvää läppää kun isosti sydämellä varustetut kirjoittajat heittävät sekaisin ironiaa ja itkua :D
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Ma-ma-ma-maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

2 päivää koulua, aaah. Vähän ku olis loma.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
NuoriD

Re: Ma-ma-ma-maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Sumppi pihisemään!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ma-ma-ma-maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriD kirjoitti:Sumppi pihisemään!
Muki tolkulla...sitten.

Kotidädi miettii ottaisko unoset kun tyttökin otti tai ottaa. Sitten pitäis varata hääreissu. Ajattelin Italiaa, pohjoista seutua, jotain oikein silkkistä kohdetta. Lapsen vuoksi en ajatellut juuri aikavyöhykettä vaihtaa, enkä liian alhaisen hygieniatason maahan laskeutua. Eikä pitkä lentomatkakaan houkuttele. Joo...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ma-ma-ma-maanantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Sitten pitäis varata hääreissu. Ajattelin Italiaa, pohjoista seutua, jotain oikein silkkistä kohdetta. Lapsen vuoksi en ajatellut juuri aikavyöhykettä vaihtaa, enkä liian alhaisen hygieniatason maahan laskeutua. Eikä pitkä lentomatkakaan houkuttele. Joo...
Häämatka lapsen kanssa: Perseelleen se menee.
Paras päivä ikinä.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Ma-ma-ma-maanantai

Viesti Kirjoittaja martza »

Riemumieli kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Sitten pitäis varata hääreissu. Ajattelin Italiaa, pohjoista seutua, jotain oikein silkkistä kohdetta. Lapsen vuoksi en ajatellut juuri aikavyöhykettä vaihtaa, enkä liian alhaisen hygieniatason maahan laskeutua. Eikä pitkä lentomatkakaan houkuttele. Joo...
Häämatka lapsen kanssa: Perseelleen se menee.
Häämatka lapsen kanssa. Voi eiiiiiiiiiiiiii.
Otan osaa!
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ma-ma-ma-maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Riemumieli kirjoitti:Häämatka lapsen kanssa: Perseelleen se menee.
En mä viikon reissua ilman lasta tekis.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Ma-ma-ma-maanantai

Viesti Kirjoittaja martza »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:Häämatka lapsen kanssa: Perseelleen se menee.
En mä viikon reissua ilman lasta tekis.
Etkö saa hoitajaa häämatkan ajaksi?
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
NuoriD

Re: Ma-ma-ma-maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

martza kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:Häämatka lapsen kanssa: Perseelleen se menee.
En mä viikon reissua ilman lasta tekis.
Etkö saa hoitajaa häämatkan ajaksi?
Kamoon, ei pikkupyriksen ikäistä sinappikonetta vanhemmat halua jättää hoitoon. Matkahan menisi sen miettimiseen, kuinka lapsi voi.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Ma-ma-ma-maanantai

Viesti Kirjoittaja martza »

NuoriD kirjoitti:
martza kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti: En mä viikon reissua ilman lasta tekis.
Etkö saa hoitajaa häämatkan ajaksi?
Kamoon, ei pikkupyriksen ikäistä sinappikonetta vanhemmat halua jättää hoitoon. Matkahan menisi sen miettimiseen, kuinka lapsi voi.
Näinhän se on. Kai he ottavat lapsen häävuoteeseenkin nukkumaan, jotta ikävä ei pääse yllättämään.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ma-ma-ma-maanantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

NuoriD kirjoitti:Kamoon, ei pikkupyriksen ikäistä sinappikonetta vanhemmat halua jättää hoitoon. Matkahan menisi sen miettimiseen, kuinka lapsi voi.
No matka sitten, kun vanhemmat ovat sen verran kokeneempia, että uskaltavat luottaa myös muiden kykyyn pitää pieni lapsi hengissä.
Paras päivä ikinä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ma-ma-ma-maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Riemumieli kirjoitti:No matka sitten, kun vanhemmat ovat sen verran kokeneempia, että uskaltavat luottaa myös muiden kykyyn pitää pieni lapsi hengissä.
Onneksi mulla ei ole tässä ongelmaa. Ei tämä normaali perhe-elämä niin tylsää ja kahlitsevaa ole, että pitäisi paeta sitä kaksin johonkin todella kauas. Nussiakin voi ihan riittävästi.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Stinky

Re: Ma-ma-ma-maanantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Näin kamalaa painajaista ja heräsin omaan itkuuni. Ei hyvä.

Mut onneks on taas maanantai :h:
Töiden jälkeen kauppaan ostaa salaattiainekset ja sit salille hikoileen.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Ma-ma-ma-maanantai

Viesti Kirjoittaja martza »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:No matka sitten, kun vanhemmat ovat sen verran kokeneempia, että uskaltavat luottaa myös muiden kykyyn pitää pieni lapsi hengissä.
Onneksi mulla ei ole tässä ongelmaa. Ei tämä normaali perhe-elämä niin tylsää ja kahlitsevaa ole, että pitäisi paeta sitä kaksin johonkin todella kauas. Nussiakin voi ihan riittävästi.
Kyllä mä katsoisin, että matka olisi omaa aikaa, teille kahdelle, ilman lapsen kaitsemista Jos katsot, että se on pakenemista arkirutiineista niin, sitten on parasta ottaa vaan lapsi mukaan.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
ninnithequeen

Re: Ma-ma-ma-maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Salaattipäivä täälläkin. Mähän alan kohta taas lihoomaan muuten...

Tonnikalaa vedessä, raejuustoa, salaattia, kurkkua, ohuita siivuja sipulia ja sitruunapippuria. Nam.
Zeb

Re: Ma-ma-ma-maanantai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

NuoriD kirjoitti: Kamoon, ei pikkupyriksen ikäistä sinappikonetta vanhemmat halua jättää hoitoon. Matkahan menisi sen miettimiseen, kuinka lapsi voi.
Minkäköhän ikäisen sitä aikanaan sitten haluaa jättää? Ite mietin että ens kesänä voisi yhdeksi yöksi mennä rokkeihin, pikku-Zebu silloin noin 8 kk. Mutta pystyyköhän silloin jo nauttimaan siitä "omasta ajasta", vielä ei nimittäin pystyisi.
Manaaja

Re: Ma-ma-ma-maanantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Helvetti. Paino senkuin nousee vaikka vedän pelkkää kukkakaalia, broiskua ja nugetteja!
Zeb

Re: Ma-ma-ma-maanantai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Jätä maitotuotteet ja kotimaiset viljat pois. Taatusti laihdut, terveellisyys onkin kokonaan toinen juttu.
ninnithequeen

Re: Ma-ma-ma-maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Manaaja kirjoitti:Helvetti. Paino senkuin nousee vaikka vedän pelkkää kukkakaalia, broiskua ja nugetteja!
Ne on vaan ne lihakset ku kasvaa ;)

Niin, ja menkat kun on tulossa ni turpoo.
bliss

Re: Ma-ma-ma-maanantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Manaaja kirjoitti:Helvetti. Paino senkuin nousee vaikka vedän pelkkää kukkakaalia, broiskua ja nugetteja!
Se määrä!!!
NuoriD

Re: Ma-ma-ma-maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Zeb kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: Kamoon, ei pikkupyriksen ikäistä sinappikonetta vanhemmat halua jättää hoitoon. Matkahan menisi sen miettimiseen, kuinka lapsi voi.
Minkäköhän ikäisen sitä aikanaan sitten haluaa jättää? Ite mietin että ens kesänä voisi yhdeksi yöksi mennä rokkeihin, pikku-Zebu silloin noin 8 kk. Mutta pystyyköhän silloin jo nauttimaan siitä "omasta ajasta", vielä ei nimittäin pystyisi.
Nuorin on nyt 9 v ja voisin ajatella jo lähteväni useamman päivän reissulle ilman lapsia. Ottaisin kuitenkin lapset mielummin mukaan, koska heidän kanssaan on hauskempaa kuin ilman heitä.

Mutta tietty parin päivän kännäysreissu vanhojen kaverien kanssa menee kivuttomasti ilman lapsia (en toki missään tapauksessa ottaisikaan lapsia kyseisen kaltaiseen tapahtumaan).
Vastaa Viestiin