Tissitiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Toimistorotta

Re: Tissitiistai

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

Melnais kirjoitti:Ihan otsikon kannustamana tahdon kertoa, että rintani joko törröttävät kivikovina tai vuotavat maitoa.
Markka vetoa, että G-mies runkkii tälle(kin) kuvaukselle intiimeistä paikoista.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Tissitiistai

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Aika epäeroottiselta tämä meijeripuoli itsestä ja muusta taloudesta tuntuu. Kissakin loukkaantui ikiajoiksi kun ruikkasin sitä vahingossa maitosuihkulla naamaan.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tissitiistai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Mutta mies pitää autopesula-jutskasta ?
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
bliss

Re: Tissitiistai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Jäin äsken betoniauton alle, jonka jälkeen sain vielä vasarasta päähän :?
Dumis

Re: Tissitiistai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

bliss kirjoitti:Jäin äsken betoniauton alle, jonka jälkeen sain vielä vasarasta päähän :?
Pelaatsä habbo-hotellia vai mitäs?
bliss

Re: Tissitiistai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Dumis kirjoitti:
bliss kirjoitti:Jäin äsken betoniauton alle, jonka jälkeen sain vielä vasarasta päähän :?
Pelaatsä habbo-hotellia vai mitäs?
Mulla on 4,5-vuotias poika :D

edit: Betoniauto on tollanen 40cm mittainen ja vasara on puhallettava muovinen... :mrgreen:
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tissitiistai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Työt saa riittää. Nyt kotiin ja lomalle melkein kahdeksi viikoksi.
Missä ne tissit viipyy?
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Tissitiistai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Kiesus, kylläpä Kehä Ykkönen on "kunnossa".
Ne korjuutyömutkat tietysti.
Mutta ihan suoralla porskautin kahdeksaakymppiä sulamisvesilätäkköön joka oli oikeastaan järvi. Nelivedonkin luistonesto taisteli liirtoa vastaan. Ja valehtelematta siitä pärskähti tuulilasin yli sellainen aalto, ettei hetkeen nähnyt mitään. Äkkiä kaistan vaihto.

Lisäksi joka sillasta tippuu vettä tai spermaa.
Dumis

Re: Tissitiistai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

bliss kirjoitti:
Dumis kirjoitti:
bliss kirjoitti:Jäin äsken betoniauton alle, jonka jälkeen sain vielä vasarasta päähän :?
Pelaatsä habbo-hotellia vai mitäs?
Mulla on 4,5-vuotias poika :D

edit: Betoniauto on tollanen 40cm mittainen ja vasara on puhallettava muovinen... :mrgreen:
Eli pelailet siis 4,5-vuotiaalla mukulalla... leikki-ikää on koko ikä!
Vähän kade tuosta kun on joku jonka kanssa leikkiä, ehkäpä meen elpalle kylään joku päivä taas kun poju on kuosissa :D
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Tissitiistai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Bhven kirjoitti:
Entäs esmes kamppailulajeja harrastavat? Voiko niissä koutsata jos ei ole turpaanvedon ammattilainen?
Varmaankin voi, mutta uskoisin että olisi erittäin jännä tunne silloin.
Periaatteessa kyllä, osan siitä.

Verraten miten hemmo, joka ei kelpaisi armeijaan, voi keksiä nerokkaan ampuma-aseen tai jopa ydinaseen ja kouluttaa sen käyttöön.. vaikkei kaikkea sotapuuhaa.

Likinäköiset nynnynörtit ovat suunnitelleet avaruusaluksia ja kouluttaneet supermies-fighterjockey-astronautteja lentämään niillä.

Kamppailun puolella en menisi takuuseen siitäkään, olisiko idolistani Bruce Leestä ollut tositappelussa paljon mihinkään (pieni, kynäniska, monivaivainen) .. mutta oli vallankumouksellinen innovaattori ja opettaja.

Tai mites olisko portsari tai pari kertaa kännissä puukkotapellut juntti tietävämpi opettamaan kuin joku, joka todella on tutkinut asioita vaikkei itse tosimaailmaotellut?

Mark Twainin kirjassa.. oliko se "Kapteeni taivaassa".. yksi henkilö oli köyhä räätäli, joka vasta kuolemansa jälkeen paljastui strategian neroksi. Kaikki kuolleet sotapäälliköt. Aleksanteria ja Hannibalia ja Napoleonia myöten, kuuntelivat häntä.
elco

Re: Tissitiistai

Viesti Kirjoittaja elco »

Manaaja kirjoitti:Lounaaksi meni 120g kukkakaali-parsakaali-porkkanasekoitusta, yksi lihapulla ja kaksi ruokalusikallista oliiviöljyyn tehtyä bearnaisekastiketta. Omnom.
Mä en tajua näitä. Välillä menee 120g kukkakaalia ja välillä 600g jotain ihan muuta.

Onko tämä rehentelyä (kenelle?) vai itsepetosta vai mitä?

Ketä kiinnostaa?
elco

Re: Tissitiistai

Viesti Kirjoittaja elco »

Kai Nalo kirjoitti:Tulos oli notta: "arvot olivat erittäin hyvät, ja jopa hämmästyttävän hyvät sinun ikäiselle miehelle"
Parikymppiselle tilattaisiin arkku, mutta sä oot niin vanha, ettei luvut enää haittaa.
Manaaja

Re: Tissitiistai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

elco kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Lounaaksi meni 120g kukkakaali-parsakaali-porkkanasekoitusta, yksi lihapulla ja kaksi ruokalusikallista oliiviöljyyn tehtyä bearnaisekastiketta. Omnom.
Mä en tajua näitä. Välillä menee 120g kukkakaalia ja välillä 600g jotain ihan muuta.
Et tietenkään tajua. Joutuu syömään kulutuksen mukaan kato. Jos vedetään kunnon salireeni niin päälle voi/kannattaa syödä vähän eri tavalla kuin päivä pöydän ääressä istuen.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tissitiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumis kirjoitti:ehkäpä meen elpalle kylään joku päivä taas kun poju on kuosissa :D
Tervetuloa, terveitä ollaan!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Tissitiistai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Kun syö kulutuksen mukaan ei liho eikä laihdu.
Prepare for the worstest.
Manaaja

Re: Tissitiistai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

nowaysis kirjoitti:Kun syö kulutuksen mukaan ei liho eikä laihdu.
Kulutuksen mukaan voidaan lisätä tai vähentää ravinnonsaantia myös ilman että kokonaiskulutus ja kokonaisravinnonsaanti ovat identtiset.

Jos esimerkiksi syödään 80% kulutuksesta, se on silti kulutuksen mukaan syömistä. Toisena päivänä syödään 80% 2000 kilokalorista ja toisena päivänä 80% 3000 kilokalorista.
Dumis

Re: Tissitiistai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Voisko joku kertoa vielä jonkun itsestäänselvyyden ja kolmas jätkä vasemmalta tulla tarkentamaan sitä?
Manaaja

Re: Tissitiistai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Kyllä. Kun pissaa, paino vähenee. Paino nousee juomalla.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tissitiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Punttireenaaja syö koko ajan ihan vitusti mutta terveellisesti. Punttireeni kuluttaa 400-500/h, joten reenipäivänä tulisi syödä tuon verran ylimääräistä reenittömään muuten samantasoisen kulutuksen päivään.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Manaaja

Re: Tissitiistai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Go Ylermi!
Kai Nalo

Re: Tissitiistai

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

elco kirjoitti:
Kai Nalo kirjoitti:Tulos oli notta: "arvot olivat erittäin hyvät, ja jopa hämmästyttävän hyvät sinun ikäiselle miehelle"
Parikymppiselle tilattaisiin arkku, mutta sä oot niin vanha, ettei luvut enää haittaa.
Entäs jos verrataan teikäläisen arvoihin?
elco

Re: Tissitiistai

Viesti Kirjoittaja elco »

Kai Nalo kirjoitti: Entäs jos verrataan teikäläisen arvoihin?
Pissimiskilpailu! Vanhuuteenhan tässä pitäisi jo kuolla tai joutua sapelihammastiikerin kitaan. Valitettavasti kaikki arvot ovat vihreällä ja olen terve kuin Pukki.
Vastaa Viestiin