Tissitiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Tissitiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:Öljyssä nimenomaan, vedessä on yöks. Sellasta vähän nirskahtelevan kuivaa IMHO. Onhan tuolla tonnikalaa vihanneksilla kaupassa, mistä te nyt puhutte? Siellä on tonnikalaa ja chilä, tonnikalaa ja pestoa jne.
Mun silmään ei oo osunu vihanneksien kans, kaikki tomaattimurskat ja pestot ja muut kyllä. Mut otan aina sitä mikä on hiutaleina vedessä, makuasia :)
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5043
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Tissitiistai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

ninnithequeen kirjoitti:Mut otan aina sitä mikä on hiutaleina vedessä, makuasia :)
No juu, tosiaan makuasia. Ne hiutaleet on mun mielestä ihan kamalia :D Piti olla paloja vedessä!
ninnithequeen

Re: Tissitiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kreitsu kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mut otan aina sitä mikä on hiutaleina vedessä, makuasia :)
No juu, tosiaan makuasia. Ne hiutaleet on mun mielestä ihan kamalia :D Piti olla paloja vedessä!
Ne sekottuu kivasti salaattiin tai nuudeleitten kans, palat ei :)

Ja sen liemen mä valutan aina kissojen kuppiin, että saan syyä rauhassa :lol:
NuoriD

Re: Tissitiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

martza kirjoitti:Huomenna Lilleen ja sieltä Pariisiin. Lällälläääääää.....
Sääennuste ei lupaa kovin hyvää, 9-13 astetta ja kevyttä sadetta, mutta kuitenkin..
Huomenna Lontooseen, siellä ei puhuta ranskaa.

*lällällää*
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5043
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Tissitiistai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Menkää lomamatkaretosteluketjuun!!!!!1
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tissitiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kreitsu kirjoitti:Piti olla paloja vedessä!
Hiutaleina öljyssä. Tästä ei tingitä 8)
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Manaaja

Re: Tissitiistai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Öljytonnari on kyllä ällöä munkin mielestä salaatissa. Sopii IMO ainoastaan tunasoosiin valutettuna ja kevyesti freesattuna.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5043
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Tissitiistai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^^ Oksennus :twisted:
bliss

Re: Tissitiistai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Kaikki tonnikala on kauheeta. Asia on loppuunkäsitelty. Seuraava kiista tulille.
Bhven

Re: Tissitiistai

Viesti Kirjoittaja Bhven »

martza kirjoitti:Huomenna Lilleen ja sieltä Pariisiin. Lällälläääääää.....
Sääennuste ei lupaa kovin hyvää, 9-13 astetta ja kevyttä sadetta, mutta kuitenkin..
Kuvia galleriaan sitten Asterix-huvipuiston Goatse-karusellista.
Manaaja

Re: Tissitiistai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Tonikalaa tullut vedettyä oilissa nyt koti-isänä 3-4 kertaa viikossa magaronin kera. Helppoa ja nopeaa kuin lasta löis. Ja ravitsevaa.
Miten sä käsität ravitsevuuden? Vissiin silleen että nälkä lähtee hetkeksi? Ravintoarvoiltaanhan tollanen setti on aikamoista kuraa ilman kovinkaan monipuolisia ja korkeita hivenaine-, vitamiini- ja kuitupitoisuuksia. Ravintoaineiden laadullisesta jakaumasta puhumattakaan (pääosin pelkkää nopeeta hiilaria).
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Tissitiistai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Manaaja kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Tonikalaa tullut vedettyä oilissa nyt koti-isänä 3-4 kertaa viikossa magaronin kera. Helppoa ja nopeaa kuin lasta löis. Ja ravitsevaa.
Miten sä käsität ravitsevuuden? Vissiin silleen että nälkä lähtee hetkeksi? Ravintoarvoiltaanhan tollanen setti on aikamoista kuraa ilman kovinkaan monipuolisia ja korkeita hivenaine-, vitamiini- ja kuitupitoisuuksia. Ravintoaineiden laadullisesta jakaumasta puhumattakaan (pääosin pelkkää nopeeta hiilaria).
Tonnikala-tuorekurkku-paprika-majoneesisalaatti. Nam. Löytyy protskut, rehut ja rasvat. Ja nam.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tissitiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Manaaja kirjoitti:Miten sä käsität ravitsevuuden? Vissiin silleen että nälkä lähtee hetkeksi? Ravintoarvoiltaanhan tollanen setti on aikamoista kuraa ilman .
Niin, kumpi meistä on lihava? Oletko sä manala varma, ettei sun munuaiset ole kytketty väärin? Nimittäin ne näyttäs pumppaavan kusen päähän.

Ja itse asiasta, salaattia kuuluu settiin myös, mutten viitsinyt sitä erikseen mainita, koska se ei ollut relevanttia. Olisi ilmeisesti pitänyt :roll:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Stinky

Re: Tissitiistai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Manaaja kirjoitti:
Stinky kirjoitti:Vakipano ois kiva :roll:

Tissit löytyy.
Sait ylipuhuttua.
Sä oot ihanan helppo :h:
NuoriD

Re: Tissitiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: Oletko sä manala varma, ettei sun munuaiset ole kytketty väärin? Nimittäin ne näyttäs pumppaavan kusen päähän.
Naurahdin.
Manaaja

Re: Tissitiistai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Miten sä käsität ravitsevuuden? Vissiin silleen että nälkä lähtee hetkeksi? Ravintoarvoiltaanhan tollanen setti on aikamoista kuraa ilman .
Niin, kumpi meistä on lihava? Oletko sä manala varma, ettei sun munuaiset ole kytketty väärin? Nimittäin ne näyttäs pumppaavan kusen päähän.
Sä olet jotenkin vähän turhan ennalta-arvattava. Ihan kun sua olisi alkanut nykyään ottamaan jo itseäsikin päähän se, että sä olet aivan uskomattoman yksinkertainen.
Manaaja

Re: Tissitiistai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

exPertti kirjoitti:Natsisiwa myy kohtuuhintaista tonnikalaa palana oliiviöljyssä. Ihan mahtavaa.
Then again: Ostin viimeksi juuri sitä öljyisistä tonnikaloista. Mun mielestä se oli ainoastaan mautonta ja ällöä. Salitreenin päälle siitä tuli itse asiassa aika huono olo.
Bhven

Re: Tissitiistai

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Manaaja kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Tonikalaa tullut vedettyä oilissa nyt koti-isänä 3-4 kertaa viikossa magaronin kera. Helppoa ja nopeaa kuin lasta löis. Ja ravitsevaa.
Miten sä käsität ravitsevuuden? Vissiin silleen että nälkä lähtee hetkeksi? Ravintoarvoiltaanhan tollanen setti on aikamoista kuraa ilman kovinkaan monipuolisia ja korkeita hivenaine-, vitamiini- ja kuitupitoisuuksia. Ravintoaineiden laadullisesta jakaumasta puhumattakaan (pääosin pelkkää nopeeta hiilaria).
Se on jännä tunne, kun ylipainoinen henkilö tulee neuvomaan muita syömisasioissa.
Viimeksi muokannut Bhven, 30.03.2010 10:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Tissitiistai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

exPertti kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Olen yhteishuoltaja :)
Ahaa, lähivanhempi? Muttet kuitenkaan siis yksinään näissä homissa?
Lähivanhempi yhtä lailla kuin isäkin. Joka toinen viikko isällä ja joka toinen äidillä. On toiminut meillä varmaan niin hyvin kuin tuollainen nyt voi toimia.

Ja ennen kuin kukaan alkaa jeesustelemaan kuinka kauheaa tämä on lapselle, kehotan tutustumaan aiheesta tehtyihin tutkimuksiin ja kahden kodin lasten elämään hieman tarkemmin ;) Voin myös mieluusti avautua aiheesta toisaalla enemmän, jos joku niin kauniisti pyytää.
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Tissitiistai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Lapsen isän kanssa erottiin jo yli viisi vuotta sitten, että siitä parisuhteesta en ole tällä palstalla kirjoitellutkaan kuin menneessä aikamuodossa. Mielestäni olen hyvin harvoin hehkuttanut nykyistäkään parisuhdetta täällä, vaikka toisinaan olisi ehkä ollut aihettakin ;) Melkein tekisi mieli vaatia todisteita, vai sekotitkohan mut johonkin toiseen?
Prepare for the worstest.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Tissitiistai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Tonnikala paloina öljyssä. Piste.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Tissitiistai

Viesti Kirjoittaja martza »

NuoriD kirjoitti:
martza kirjoitti:Huomenna Lilleen ja sieltä Pariisiin. Lällälläääääää.....
Sääennuste ei lupaa kovin hyvää, 9-13 astetta ja kevyttä sadetta, mutta kuitenkin..
Huomenna Lontooseen, siellä ei puhuta ranskaa.

*lällällää*
Tuo on kyllä totta. Siitä pitkä miinus Ranskalle, että puhuvat Ranskaa. :D
Ranskan kieli ei ole minulla hallussa, mutta englannin kielellä laitan ne ymmärtämään, mitä haluamme vaikka eivät sitä haluaisi ymmärtääkään.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Manaaja

Re: Tissitiistai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Bhven kirjoitti:Se on jännä tunne, kun ylipainoinen henkilö tulee neuvomaan muita syömisasioissa.
Mites alipainoiset? Entäs esmes kamppailulajeja harrastavat? Voiko niissä koutsata jos ei ole turpaanvedon ammattilainen?

BTW. Vaiks mulla se 15kg onkin ylipainoa, kaikki kolestroliarvot ja muut veriarvot ovat esimerkillisiä. Mitenhän mahtaa olla mm. tunamakaronimiehellä?
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Tissitiistai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Bhven kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Tonikalaa tullut vedettyä oilissa nyt koti-isänä 3-4 kertaa viikossa magaronin kera. Helppoa ja nopeaa kuin lasta löis. Ja ravitsevaa.
Miten sä käsität ravitsevuuden? Vissiin silleen että nälkä lähtee hetkeksi? Ravintoarvoiltaanhan tollanen setti on aikamoista kuraa ilman kovinkaan monipuolisia ja korkeita hivenaine-, vitamiini- ja kuitupitoisuuksia. Ravintoaineiden laadullisesta jakaumasta puhumattakaan (pääosin pelkkää nopeeta hiilaria).
Se on jännä tunne, kun ylipainoinen henkilö tulee neuvomaan muita syömisasioissa.
Se, että on laiha tai hoikka, ei tarkoita että on terve ja/tai hyvin ravittu. Se että on paksu, ei tarkoita että on sairas ja/tai huonosti ravittu. Tämä paksu on kuitenkin laihtunut 15 kiloa, joten kai se jotain tekee oikeen?

Selvennykseksi: hyvin ravittu tarkoittaa tässä sitä että saa kaikki tarpeelliset ravintoaineet ruuasta.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Tissitiistai

Viesti Kirjoittaja annepa »

No voihan perse mitä säätöä :D
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Vastaa Viestiin