Torstaageni

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Ja ne vittu meni siihen. Molemmat soitti samaan aikaan, Ukkokulta kiukuspäissään oikein onnitteli ennenku sanoin et hei, tieks mikä päivä tänään on :lol:
Ja tää toinen funtsi että ....?
ET VOI OLLA!!!! Ja sit mä repesin....
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mukavaa Pääsiäistä kuukunat! :]

Mökille lomps!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vaikkei savi irronnutkaan odotetulla tavalla, oli uitsussa varsin hauskaa. Tosin en meinannut mahtua ineen, kun mulla oli samaa sarjaa oleva liikuntaseteli kuin vaimolla. Ei meinannut millään uskoa, että olemme samassa työpaikassa ja henkilökohtaisina seteleinä meillä firma kirjoittaa haltijan nimen eikä setelin haltija itse valvomatta. Saatanan lehmä!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Auto pakattuna, kohta matkaan. Mökillä melkein viikko.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

10 raatia 8) => lenkille!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Dumis

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Tuli yhtäkkiä järkyttävä chokon tarve, piti hakea 3 patukkaa alakerran karkkikoneesta. Tästä ja mahasta päätellen olen kait jo viidennellä kuulla :?

No kohta muuttuu, seuraavan iltavuoroviikon aikaan alan zygäilee dyyniin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23462
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ooppeli melkein kesti reissun, vain penkistä hajosi jokin ristiselkää tukeva juttu.


Oltu puolituntia Keuruulla, koska täältä pääsee pois?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja par-sky »

keuruullahan on semmonen mystinen juttu kun kiskobussi. Mee kattoo sitä. Yritä kumminkin välttää paikallisia, ne on kaikki juoppoja, se voi olla tarttuvaa.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23462
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

par-sky kirjoitti: Yritä kumminkin välttää paikallisia, ne on kaikki juoppoja, se voi olla tarttuvaa.
Tiedän, asuinhan täällä elämäni ensimmäiset 16 vuotta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dumis

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Bluntly kirjoitti:Ooppeli melkein kesti reissun, vain penkistä hajosi jokin ristiselkää tukeva juttu.
Kuinka paljon itseään voi pitää jännityksessä, ei paljoa enempää kuin mitä sä teit.
Vastaa Viestiin