Torstaageni

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Manaaja kirjoitti:Ei nimi miestä pahenna, mutta kotihomo kyllä pahentaa pätevästi nimen.
:D
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja sipsi »

ninnithequeen kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Ei nimi miestä pahenna, mutta kotihomo kyllä pahentaa pätevästi nimen.
:D
Joo, siis nauroin kerran vaik kuin kauan sille ku erehdyin luulemaan että yks kitinäläinen flirttailee mulle Facebookissa..ja sitten se olikin Kotihomo.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja annepa »

sipsi kirjoitti:Matkakuume iski. Rovaniemi, here I come! 8)
Olen kade.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja annepa »

ninnithequeen kirjoitti: Sult tais ny mennä vähän ohi...

Ja juu, tää rakas kotihomoseni asuu nykyään Turussa :rofl:
Niin, tai sulta.

Kotihomosta olenkin lukenut aikaisemmin.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Manaaja

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

sipsi kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Ei nimi miestä pahenna, mutta kotihomo kyllä pahentaa pätevästi nimen.
:D
Joo, siis nauroin kerran vaik kuin kauan sille ku erehdyin luulemaan että yks kitinäläinen flirttailee mulle Facebookissa..ja sitten se olikin Kotihomo.
No ei sullakaan hyvin mene jos vain homot flirttailee.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Manaaja kirjoitti: No ei sullakaan hyvin mene jos vain homot flirttailee.
Ei meekään. Mut ei se haittaa, mulla on melko onnellinen parisuhde.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja sipsi »

annepa kirjoitti:
Olen kade.
Tuu mukaan näyttää mestoja..?? 8) Saan kuulemma tutustua vähän yöelämäänkin; ennen oon käyny vaan nopeasti ja päiväsaikaan.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja annepa »

sipsi kirjoitti:
annepa kirjoitti:
Olen kade.
Tuu mukaan näyttää mestoja..?? 8) Saan kuulemma tutustua vähän yöelämäänkin; ennen oon käyny vaan nopeasti ja päiväsaikaan.
No voisin tullakin mutta pitää pysyä täällä pks:llä kun hellu lähtee ens torstaina kaheksi kuukaudeksi pois. Pitää viettää siis laatuaikaa yhdessä ennen eroa.

Yöelämästä siellä en tiiä enää mitään :D Minä menen vaan metsään. Tosin voihan sielläkin yöllä käydä.

EDIT: haha Arktikumissa on kesällä näyttely viinasta! "Näyttely esittelee alkoholikulttuurin kansallisia ja lappilaisia erityispiirteitä, ainetta itseään, esineistöä sekä käytön moninaisia vaiheita, tapoja, lieveilmiöitä, haittoja ja tilastolukuja. Eikä näyttelyssä unohdeta myöskään ehtymätöntä kielellistä kansanperinnettä, joka on kukoistanut varsinkin lauluissa, kaskuissa ja sanastossa. " Sinne sit :D
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja Lolita »

par-sky kirjoitti:^^ eikö muste tartu?
Ei tartu ei, eikä lehti nukkaa eikä nöyhtää.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Stinky

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Mulle ei tuu hesaria :(
Eikä kyllä oikeestaan muitakaan mainoslehtisiä, täytyy ehkä lähtee dyykkaamaan lehtiroskista.
Sitä muuten tuli pentuna tehtyä paljonkin. Leikkiikö muksut muuten vielä tennispallolla sillain et sitä heitellään seinään ja sillä välin kun se osuu seinään, pompahtaa maasta niin pitää pyörähtää, taputtaa käsiä jalkojen takana tms? Se oli hauskaa :]
Kai Nalo

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Stinky kirjoitti:^Mulle ei tuu hesaria :(
Eikä kyllä oikeestaan muitakaan mainoslehtisiä, täytyy ehkä lähtee dyykkaamaan lehtiroskista.
Sitä muuten tuli pentuna tehtyä paljonkin. Leikkiikö muksut muuten vielä tennispallolla sillain et sitä heitellään seinään ja sillä välin kun se osuu seinään, pompahtaa maasta niin pitää pyörähtää, taputtaa käsiä jalkojen takana tms? Se oli hauskaa :]
Ei. Ne pelaa pleikkaa.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Stinky kirjoitti:Leikkiikö muksut muuten vielä tennispallolla sillain et sitä heitellään seinään ja sillä välin kun se osuu seinään, pompahtaa maasta niin pitää pyörähtää, taputtaa käsiä jalkojen takana tms? Se oli hauskaa :]
Joo, jee..kymppiksiä! 8) Se muuten OLI hauskaa. Leikittiin tosin välillä sisälläkin..

Ja Annepa: Kesällä joutuu ehkä tosiaan tehdä toisenki reissun pohjoseen. Että ei tiedä vaikka kävisin tsekkaamassa ton näyttelynki.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja aasi »

Voi helvetti, mua onnistuttiin aprillaamaan silti.

Työkaveri ilmoitti tehneensä tietyn toimenpiteen yhden tietokannan kanssa, kysyin että miten teki varmistaakseni että on tehnyt oikein. Läväytti sitten ruudulle SQL-kyselyn joka naiivisti ajatellen voisi poistaa oikeat rivit kannasta, mutta todellisuudessa poistaa ihan perkeleesti liikaa ja rikkoo oikeastaan kaiken.

Kirosanalitaniani jälkeen aprillaus päälle. Hemmetti.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Eipä ole ollut ikkunoiden pesussa ongelmia. Sekoitan painepumppupulloon liuoksen, suihkutan lasiin, hankaan autonpesusienellä lian irti ja kuivaan lopuksi mahdollisimman isolla lastalla. Ei jää likarantuja. Piti oikein laskea tulevaa pesumaratonia varten pestävien ikkunapintojen määrät: yläkerta 95 pintaa ja alakerta 42.. Saa mikrokuituliina ja Hesari jäädä käyttämättä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Manaaja

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Pulkannaru kirjoitti:Eipä ole ollut ikkunoiden pesussa ongelmia. Sekoitan painepumppupulloon liuoksen, suihkutan lasiin, hankaan autonpesusienellä lian irti ja kuivaan lopuksi mahdollisimman isolla lastalla. Ei jää likarantuja. Piti oikein laskea tulevaa pesumaratonia varten pestävien ikkunapintojen määrät: yläkerta 95 pintaa ja alakerta 42.. Saa mikrokuituliina ja Hesari jäädä käyttämättä.
Meinaaksä et autonpesusieni on sit jotenkin ihan hirveesti tehokkaammanoloinen ratkaisu?
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Tollasesta jumbokokosesta pesusienestä on hyvä pitää kiinni ja saa nopeasti huidottua ikkunan kuivauskuntoon. Toi toimii mulla, muista en tiedä. Tosin lasinpesuani katselleet ovat todeneet homman nopeaksi ja jäljen hyväksi, mutta pesutavan aivan vääräksi.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja annepa »

Pulkannaru kirjoitti:^
Tollasesta jumbokokosesta pesusienestä on hyvä pitää kiinni ja saa nopeasti huidottua ikkunan kuivauskuntoon. Toi toimii mulla, muista en tiedä. Tosin lasinpesuani katselleet ovat todeneet homman nopeaksi ja jäljen hyväksi, mutta pesutavan aivan vääräksi.
ARGH mua ärsyttää ihmiset jotka tekee väärin vaikka lopputulos oiski oikeen! Eiku.. siis ärsyttää tommoset ihmiset!

T:Laiska
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Stinky

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Ei vittu. Taidan palkata jonkun (komeen ja hyväkroppasen) miehen tohon hommaan. Jos se lisämaksusta suostuis oleen vaikka vähän vähemmissä vaatteissakin :kuolaava hymiö:
SikaMika

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Sori, mä en tee ikkunanpesukeikkoja.
ninnithequeen

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Molempia lasten isiä aprillattu oikeen kunnolla :rofl:

Kilpaa soittivat ja menivät lankaan. "Etkö ny tajuu mikä päivä tänään on?"

Ai hitto mä oon kamala ihminen.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:Molempia lasten isiä aprillattu oikeen kunnolla :rofl:
(nyt tulee päivän huonoin:)

Kerroit että oot raskaana? :wink:
The great club outshines the individual, always and forever.
Stinky

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja Stinky »

SikaMika kirjoitti:Sori, mä en tee ikkunanpesukeikkoja.
Dämit!
ninnithequeen

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Molempia lasten isiä aprillattu oikeen kunnolla :rofl:
(nyt tulee päivän huonoin:)

Kerroit että oot raskaana? :wink:
Mistä sä tiesit :lol:

Ja ne vittu meni siihen. Molemmat soitti samaan aikaan, Ukkokulta kiukuspäissään oikein onnitteli ennenku sanoin et hei, tieks mikä päivä tänään on :lol:

Mä oon hirvee.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti: Ja ne vittu meni siihen. Molemmat soitti samaan aikaan, Ukkokulta kiukuspäissään oikein onnitteli ennenku sanoin et hei, tieks mikä päivä tänään on :lol:
Ja tää toinen funtsi että ....?
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja Niba »

Joku on jo pessyt mun ikkunat! :shock:
Manaaja kirjoitti:Ei nimi miestä pahenna, mutta kotihomo kyllä pahentaa pätevästi nimen.
Joo, vitun ahdasperse! :lol:

RymyEetussa on muuten päivällinen puoleen hintaan 17 jälkeen! Jos ostaa kaksi..
rymy-Eetussa ky sellasia daameja juhlimassa että Manalaltakin menee perseneitsyys!
Viimeksi muokannut Niba, 01.04.2010 14:50. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin