Torstaageni

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja sipsi »

nowaysis kirjoitti:Pitänis pakata ja lähteä pohjoiseen.
No hemmetti, sanopa muuta!
Miten voin muka ehtiä tehä kaiken jos oon viiteen (!) asti töissä? Hmpf. Ihania nämä ex tempore-reissut kyllä. Lisäksi olis treffit hyvän ystävättären ja juuri tulossa olevan maha-asukin kanssa. Ja kaiken muun lisäksi kurkku on kipeä (ei just nyt, kiitos). No ehkä siellä junassa voi nukkua..
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja Niba »

Elppis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:No tulihan se viesti sieltä sairaalasta. Me ollaan saatu keisarinleikkauksella terve tyttöystävä :h:
Onnea hälle. Äläs ny poikaas parita, mitä jos se on homo?! :o

Väittävät että jos äiti vain ja liian huolehtivainen pojan taipumukset tulevat selvemmin esiin? Lisäksi väitetään että Naisten valloittaminen ja makuulleenpano suuressa mitakaavassa on vain seurausta että yrittää vastustella liikaa sitä "oikeaa" Jani Toivola tarvettaan. ;-)
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja Lolita »

annepa kirjoitti:Tuo on kiva tunne! Mulle on monta kertaa työuran aikana sanottu että "kun sinä olet niin tehokas ja saat niin paljon aikaiseksi" ja muuta semmoista. Itestä musta taas tuntuu että teen kaiken vasemmalla kädellä selän takaa silmät kiinni. Eli omasta mielestä pystyisin paljon enempään, mutta koska olen laiska, en viitsi. Toisaalta tulee mieleen että jos minä olen tällä asenteella niin hemmetin tehokas, niin minkälaisia työntekijöitä ne muut on? :o

Sitten vielä semmoinen että jos oikeasti tekisin sadalla prosentilla työjutskat, niin multa odotettais jatkossakin samaa panosta ja se ois raskasta. Pitää siis laiskotella ettei aleta jatkossa vaatimaan enempää ja enempää. Kun tämä nykyinen panos kerran on kaikkien - myös pomon - mielestä erittäin hyvä.
Samat täällä. Kehutaan, kun olen niin ahkera ja osaava, mutta omasta mielestä olen laiska kuin mikä. Olen tullut siihen tulokseen, että koska pidän suuni kiinni enkä pidä itsestäni meteliä, vaikutan paremmalta kuin olenkaan. Toisaalta tykkään tehdä välillä (aika harvoin) urakalla töitä, enkä saa mitään aikaiseksi jollei niskassa ole huohottamassa ainakin viittä lisähommaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja annepa »

Lolita kirjoitti:
annepa kirjoitti:Tuo on kiva tunne! Mulle on monta kertaa työuran aikana sanottu että "kun sinä olet niin tehokas ja saat niin paljon aikaiseksi" ja muuta semmoista. Itestä musta taas tuntuu että teen kaiken vasemmalla kädellä selän takaa silmät kiinni. Eli omasta mielestä pystyisin paljon enempään, mutta koska olen laiska, en viitsi. Toisaalta tulee mieleen että jos minä olen tällä asenteella niin hemmetin tehokas, niin minkälaisia työntekijöitä ne muut on? :o

Sitten vielä semmoinen että jos oikeasti tekisin sadalla prosentilla työjutskat, niin multa odotettais jatkossakin samaa panosta ja se ois raskasta. Pitää siis laiskotella ettei aleta jatkossa vaatimaan enempää ja enempää. Kun tämä nykyinen panos kerran on kaikkien - myös pomon - mielestä erittäin hyvä.
Samat täällä. Kehutaan, kun olen niin ahkera ja osaava, mutta omasta mielestä olen laiska kuin mikä. Olen tullut siihen tulokseen, että koska pidän suuni kiinni enkä pidä itsestäni meteliä, vaikutan paremmalta kuin olenkaan. Toisaalta tykkään tehdä välillä (aika harvoin) urakalla töitä, enkä saa mitään aikaiseksi jollei niskassa ole huohottamassa ainakin viittä lisähommaa.
LISÄKSI laiskat on fiksuja! Pitää aina keksiä miten pääsee siitä mistä aita on kaatunu :D
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Lolita kirjoitti:Samat täällä. Kehutaan, kun olen niin ahkera ja osaava, mutta omasta mielestä olen laiska kuin mikä. Olen tullut siihen tulokseen, että koska pidän suuni kiinni enkä pidä itsestäni meteliä, vaikutan paremmalta kuin olenkaan. Toisaalta tykkään tehdä välillä (aika harvoin) urakalla töitä, enkä saa mitään aikaiseksi jollei niskassa ole huohottamassa ainakin viittä lisähommaa.
Ei kai julkisella ole ahkeria työntekijöitä? Kehutaan, koska ei ole tarjolla muita palkitseminen muotoja niin kuin rahaa. Kissa kiitoksillä elää. Liikaa ei tosiaan kannata tehdä, vain sen verran, että ei tule sanomista ja tasaisuus ennen kaikkea.
Paras päivä ikinä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja Elppis »

annepa kirjoitti: LISÄKSI laiskat on fiksuja! Pitää aina keksiä miten pääsee siitä mistä aita on kaatunu :D
Aivan! Tällä palkalla mä en tee yhtään enempää, kun mitä multa velvoitetaan. Joskus on niitä päiviä että on draivia ja halua tehdä kunnolla töitä, mutta ei sitä aina pysty 110% hommiin, varsinkin kun tietää että oma 60% panos on noin 100% loppujen työtekijöiden panoksesta (verrattuna). Pah, vaatimattomuus kunniaan :perse:
The great club outshines the individual, always and forever.
Stinky

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Manaaja kirjoitti:Ei jää ku ei käytä paljoa vettä ja niitä ihmeen kumilastoja. Mikrokuituliinalla vaan ja suihkepullo käteen ja suihkuttaa lasinpesuainetta vaan sen verran ettei liina oo ihan kuiva niin hyvä tulee.
Äiti on opettanut että vettä ja pari tippaa fairyä tms. Viimeks kun kokeilin jollain suihkutettavalla lasinpesuaineella ja mikrokuituliinalla ni jälki oli vielä kauheempaa kun rätin ja lastan kanssa riehuessa.
Joo, mä en vaan osaa :oops:
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Stinky kirjoitti:Äiti on opettanut että vettä ja pari tippaa fairyä tms.
Noin mullekin opetettiin ensimmäisessä kesätyöpaikassani siivoojana vuonna nakki ja kirves, ja samaa systeemiä olen käyttänyt menestyksekkäästi siitä asti.

Ei sitä lastaa tosiaankaan tarvitse elleivät ikkunat ole aivan ältsin valtavia tai ikkunat aivan saatanan likaisia. Lasta jossa on "moppi" mukana varressa on toiminut myös aika hyvin.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ikkunanpesuainetta ja rypistettyä sanomalehteä, ruiskutetaan ja hinkataan kunnes ikkuna on kuiva ja kirkas. Helppoa ja nopeaa, mutta siitä huolimatta meillä on aina vaan ikkunat pesemättä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Perkele Elppa. Mun poika EI OLE HOMO. :D
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja par-sky »

^^ eikö muste tartu?
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja annepa »

ninnithequeen kirjoitti:Perkele Elppa. Mun poika EI OLE HOMO. :D
Mikä siinä ois niin kamalaa? Oletko jotenkin ahdasmielinen?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
bliss

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja bliss »

par-sky kirjoitti:^^ eikö muste tartu?
Ei.

Hesari toimii parhaiten!! :]
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Lähdetään kohta uimahalliin tytön kanssa ekaa kertaa. Ostin eilen stokkalta venelelusetin. Saas nähdä paskantaakohan altaaseen...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

^ Pasko sä ja sit syytä sitä! Sit vielä kehut sen kakan kokoa ja teet muut isit ihan kadeiks.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:^ Pasko sä ja sit syytä sitä! Sit vielä kehut sen kakan kokoa ja teet muut isit ihan kadeiks.
Ok. Vedän neidin luumusosetta pari purkkia just in case.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Veden alla vörkkivä kamera! Oijjoi!
ninnithequeen

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

annepa kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Perkele Elppa. Mun poika EI OLE HOMO. :D
Mikä siinä ois niin kamalaa? Oletko jotenkin ahdasmielinen?
Muistuttaisin tässä vaiheessa että toinen parhaista ystävistäni on umpihomo. Mut on se ny helvetti ku 2 kk vanhaa haukutaan homoksi :D
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Tihihihih :twisted:

Mä tahtoisin Ikeaan, niinQ oikeasti. YKSIN, tai ainakin ilman niitä pirun rattaita.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja annepa »

ninnithequeen kirjoitti:
annepa kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Perkele Elppa. Mun poika EI OLE HOMO. :D
Mikä siinä ois niin kamalaa? Oletko jotenkin ahdasmielinen?
Muistuttaisin tässä vaiheessa että toinen parhaista ystävistäni on umpihomo. Mut on se ny helvetti ku 2 kk vanhaa haukutaan homoksi :D
Ah, no enhän tunne parhaita tai muitakaan ystäviäsi ja ihmettelen tätä lausuntoasi kun olet valitellut että olet niin yksinäinen eikä ole kavereita.
Lisäksi kukaan ei haukkunut, vaan lausuttiin mahdollisuus, että mitä sitten jos, turha sitä sitten on paritella tyttöjen kanssa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
ninnithequeen

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

annepa kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
annepa kirjoitti:
Mikä siinä ois niin kamalaa? Oletko jotenkin ahdasmielinen?
Muistuttaisin tässä vaiheessa että toinen parhaista ystävistäni on umpihomo. Mut on se ny helvetti ku 2 kk vanhaa haukutaan homoksi :D
Ah, no enhän tunne parhaita tai muitakaan ystäviäsi ja ihmettelen tätä lausuntoasi kun olet valitellut että olet niin yksinäinen eikä ole kavereita.
Lisäksi kukaan ei haukkunut, vaan lausuttiin mahdollisuus, että mitä sitten jos, turha sitä sitten on paritella tyttöjen kanssa.
Sult tais ny mennä vähän ohi...

Ja juu, tää rakas kotihomoseni asuu nykyään Turussa :rofl:
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Matkakuume iski. Rovaniemi, here I come! 8) (Ehkä oon jopa samassa junassa Nowan kaa..)
Jouduin perumaan ne treffit ystävän kanssa, mutta ehkä se pikkutyyppi pysyy siellä mahassa ensi viikkoon. Lisäksi soitin kiinteistötoimistoon ja se mimmi siellä naureskeli mulle.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Me mennään lentskalla, mut hyvää reissua sulle! :)
Prepare for the worstest.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja sipsi »

nowaysis kirjoitti:Me mennään lentskalla, mut hyvää reissua sulle! :)
No aijaa, ihme porvareita.. :wink: Mut kiitti, samoin sulle!
Voisinki alkaa jo suunnittelee, että mitä kaikkea mun pitäis tehdä/nähdä siellä. Viime pääsiäisenä en nähny ees PUKKIA vaika käytiinki napapiirillä..ja porotkin oli jossain lisääntymässä tai jossain pusikossa, vissiin. 8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Manaaja

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ei nimi miestä pahenna, mutta kotihomo kyllä pahentaa pätevästi nimen.
Vastaa Viestiin