Sunnunstaaki

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Sunnunstaaki

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Meil on tänään ristiäiset, iiiiiik!

Ja Lapitiille hyvää synttäriä :)
Manaaja

Re: Sunnunstaaki

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Eilen kahdet päikkärit, eka 13:30-15:30, sitten 19-22, ja sitten nukkumaan kello 23. Oli tavoiterikas päivä! Mut huomasin, ettei enää ole ainakaan krapulaa!
Stinky

Re: Sunnunstaaki

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Huomenta.
Aamukaffet masussa ja kova pohtiminen et mitäs sitä tänään tekis. Kroppa on ihanasti kipee eilisestä salikeikasta. Tänään vois tehdä lenkki hyvää tai sit intoudun taas salille.
Vaatekaapit pitäs siivota, rikkinäisiä vaatteita pitäs korjata ja siivotakkin kait vois. Ja hiukset pitäs kans leikata.
Mut jos tässä hetken vie surffailis netin ihmeellisessä maailmassa ja nauttis vie vähän kahvia :]

Lapitiille synttärionnittelut!
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 667
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Re: Sunnunstaaki

Viesti Kirjoittaja Leila »

Olette pelottavan aktiivisia. Itse meinasin keskittyä suklaamuniin tämän sateisen sunnuntain ajan.
Äiti ei tiedä
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Sunnunstaaki

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Eilen sukulointia Konala-Malminkartano. Kohta vaimon kummitytön syndet. Nää kun kunnialla lusii, niin saa omaa kivaa tulevaisuudessa. Iltapäivällä olis futisreenit tuolla sateessa, vitun vasen penikka kun vihoittelee. Taidan hakea Aamulehden ennenkuin tyttö herää...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
ninnithequeen

Re: Sunnunstaaki

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vai Malminkartano. Näytä pojan isälle keskisormea sinne lähiräkälän suuntaan.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18749
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Sunnunstaaki

Viesti Kirjoittaja Niba »

Lapparille paljon lapparia!
Mutta muista sun kroppas sen tulee muistamaan!


Joutuu menee vanhuksia viihdyttämään huomenna on sitten pikkuveljen vuoro, hänellä menee hyvin vaikka firma meni alta niin työt jatkuu toisaalla.
Mullakiin jatkuu pienessä mittäkaavassa, mutta ei sitä ATMn kyljestä viitsisi luopua Suomen pääsolmu parin sadan metrin päässä.
Pyyhin Netikettiin..
Manaaja

Re: Sunnunstaaki

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ninnithequeen kirjoitti:Vai Malminkartano. Näytä pojan isälle keskisormea sinne lähiräkälän suuntaan.
LOL! Ai että tällaista ystävyyttä sitten tänään? Joka toinen viikko sakset auki ja joka toinen viikko haistakoon paskan. Just oikea meininki!

Muistahan taas ens viikolla puhalluttaa ovella.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sunnunstaaki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:Vai Malminkartano. Näytä pojan isälle keskisormea sinne lähiräkälän suuntaan.
On siellä palsta-asukkaitakin ;) (terkut krapulaisille!)

Mä lähden kohta kirpparille. Tästä päivästä taitaa tulla aika pitkä, jos viime marraskuun Pooligan-kokous antaa mitään osviittaa.. Jei! Poikakin lähti Cars-uimahousut kädessä mumin luokse "uimaan!uimaan!", vaikka menee vasta huomenna hallille :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Stinky

Re: Sunnunstaaki

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Ysti soitti "kai sä sit tuut tänään?" Tä?
Perkele, oon hyvin tyylikkäästi unohtanut kummipojan syntymäpäivät :doh: Eikä mulla tietenkään oo lahjaa. Vitun vitun vittu. Eikä kaupatkaa oo auki. Vittu.
nastamuumio

Re: Sunnunstaaki

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Koska en voi olla huono äiti, olen keskittynyt olemaan huono tytär. Soitin vanhemmille, etten tule esittämään pääsiäistervehdystä livenä, koska haluan pelata lautapelejä. Joita sivumennen sanoen pelasin eilenkin kymmenen tuntia putkeen ilman ateriointitaukoa. Tää on vissiin menoa nyt.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Sunnunstaaki

Viesti Kirjoittaja saira »

Ha, mikä koulu?! Vaihdellaan musiikkivinkkejä Kaamosessa asustelevan kummitytön kanssa, Spotifyt auki... Ahkera olo! Sit illalla näkee miehen... Ehkä pitäis hiukan edes yrittää ettei sit tartte potea huonoa omatuntoa...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Dumis

Re: Sunnunstaaki

Viesti Kirjoittaja Dumis »

No nytkö noi natsipaskat kekkas että on päästäinen, eivätkä suoriudu töistään... just kun mun pitäs päästä vapaata viettämään (lue: ryyppäämään)! Koittakaa nyt saatana saada aikaseks, halua täällä toimistolla koko päivää viettää!
Asie Payton

Re: Sunnunstaaki

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

Haluan ilmoittaa, että olen edelleen hengissä. Olitte kuitenkin huolissanne :)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23466
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Sunnunstaaki

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kisa katsottu. Jos sitten alkaisi puuhastelemaan ja vetäisi vaikka toisen öljykerroksen tuohon rakennelman pintaa, että Dumari huolisi sen vaikka vessansa paperitelineeksi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Sunnunstaaki

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Stinky kirjoitti:Ysti soitti "kai sä sit tuut tänään?" Tä?
Perkele, oon hyvin tyylikkäästi unohtanut kummipojan syntymäpäivät :doh: Eikä mulla tietenkään oo lahjaa. Vitun vitun vittu. Eikä kaupatkaa oo auki. Vittu.
ABC? Tai tee lahjakortteja!
Me transmitte sursum, Caledoni!
Stinky

Re: Sunnunstaaki

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^ ja ^^
Pikkunen on vasta 1v. Veikkaan et abc:ltä ei löydy mitään, toi lähin on aika pieni ja muistaakseni aika suppee valikoima muutenkin. Aattelin tuossa sit antaa lahjani myöhemmin. Käyn ostaa jotain kivaa lankaa ja neulon pikkuselle kevätpipon.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Sunnunstaaki

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Pilkkikisat meni paremmin ku viime vuonna. Saalista sain niukasti, voittajan saalis jaettuna kahdeksalla. Viime vuonna se veti yli 10kg. Arpajaisissa meni paremmin, sain päävoiton - pääsiäiskakku.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Manaaja

Re: Sunnunstaaki

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Onks tääl joku Will Smithin leffa menos, mis kaikki muut on kuallu, ja mä oon viiminen ihminen maan päällä töks?
bliss

Re: Sunnunstaaki

Viesti Kirjoittaja bliss »

Olen palannut ihmisten ilmoille. Hiljasta pitelee näköjään...
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Sunnunstaaki

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Kiitos onnitelleille! =)
Täällä juhlitaan niinkin railakkaasti kuin tsiikaamalla Toy Story ja ajelemalla autoradalla. Oh ziisös mikä darruli, en kyllä taaskaan ollut tällaista tilannut.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
RP

Re: Sunnunstaaki

Viesti Kirjoittaja RP »

Manaaja kirjoitti:Onks tääl joku Will Smithin leffa menos, mis kaikki muut on kuallu, ja mä oon viiminen ihminen maan päällä töks?
Jep. Sä, ja me muut örkit. Pelottaaks?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Sunnunstaaki

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Huh, hengissä ollaan! Vein just kauppaan 337 tölkkiä/pulloa, vähän tuli sellanen pulimummomainen olotila. Vielä jos vähän munaa, en osaa lopettaa kun oon makuun päässyt!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Stinky

Re: Sunnunstaaki

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Ei mua nyljetty vaikka ei ollut lahjaa. Sain jopa kahvia ja kakkuakin :]
Ja synttärisankarin isä ja veljensä pyysivät vielä lenkillekkin seuraks. Käytiin siis äsken vetäsee n. 5km lenkki ja nyt suihkunraikkaana aijon korkata kaljan.
Manaaja

Re: Sunnunstaaki

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

RP kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Onks tääl joku Will Smithin leffa menos, mis kaikki muut on kuallu, ja mä oon viiminen ihminen maan päällä töks?
Jep. Sä, ja me muut örkit. Pelottaaks?
Noinhan se on aina ollu. Minä vastaan nussiva maailma. Ei mitään uutta auringon alla.
Vastaa Viestiin