Messiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dumis

Messiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Lionel teki neljä häkkiä maailman suosituimmassa urheilulajissa ja sen arvostetuimmassa seuraturnauksessa, nice.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Messiviikko

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Messi on kova, mutta kattellaan vielä MM-kisat ennen kuin hänet julistetaan uudeksi kuninkaaksi. Suuret pelaajat ovat onnistuneet aina myös arvokisoissa. Uskomatonta osaamista kyllä, siitä ei pääse mihinkään.
Paras päivä ikinä.
milli

Re: Messiviikko

Viesti Kirjoittaja milli »

Niin onni onnettomuudessa, toivottavasti. Muutettiin kaksi viikkoa sitten, nyt eilen sitten vanhan kodin yläkerrassa remontoidessa hajottivat jonkin vesiputken. Ei kyllä naurata siltikään, ihan hirveä morkkis, ja harmitus sen uuden omistajan puolesta.
milli

Re: Messiviikko

Viesti Kirjoittaja milli »

exPertti kirjoitti: Eli osakkeet olivat juuri ehtineet vaihtaa omistajaa? Aika tarkalle meni... :)
Juh. Mieletön tuuri meillä, olis varmaan jäänyt kämppä myymättä, ja oltais oltu kusessa uuden kanssa, jos toi olis käynyt vähän aikaisemmin.
Dumis

Re: Messiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Ulkona ripottelee lunta!
Bhven

Re: Messiviikko

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Dumis kirjoitti:Ulkona ripottelee lunta!
Päiville 16-20 tai jotain luvattu 10 astetta yöpakkasta.
NuoriD

Re: Messiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Bhven kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Ulkona ripottelee lunta!
Päiville 16-20 tai jotain luvattu 10 astetta yöpakkasta.
Kesä meni jo!
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Messiviikko

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Ulkona sumua ja tihkusadetta.
Sahat vielä hetkeksi soimaan. Sitten auto täyteen klapeja, ruoaksi eilen pyydettyä kuhaa paistettuna ja kohti kotia.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Messiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Puhelin sanoi näemmä sopimuksen irti ja uusi ei ole vielä tullt. Hmph. Ja mitä hiton jalkarättejä tuolla leijailee? Ja kysyisin vielä, että koska tää pääsiäispöhnä helpottaa?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Messiviikko

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Nyt ajatus taas kulkee ja mieli on seesteinen.
Paras päivä ikinä.
NuoriD

Re: Messiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Riemumieli kirjoitti:Nyt ajatus taas kulkee ja mieli on seesteinen.
Vaimo on taas myöntynyt aviollisiin velvollisuuksiin?
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Messiviikko

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Jåå, hihihihi.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Messiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pistäisköhän simaa pulputtamaan? Perinteinen ei ehtisi valmistua kuin kesäksi, mutta normikama tulee kai parissa viikossa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Messiviikko

Viesti Kirjoittaja annepa »

Bhven kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Ulkona ripottelee lunta!
Päiville 16-20 tai jotain luvattu 10 astetta yöpakkasta.
Jos tämä pitää kutinsa niin laitan toisen satsin lihoja kuivumaan!

Kakara läks litomaan eilen aidan alta! Onneksi hellu hoksas karkaamistapahtuman ja pillillä luoksetuloa on harjoiteltu julmetusti. Koira tuli takas kun kuuli pillin. Sitten tukittiin aidanalusreikiä ja tänään pitäisi verkottaa. Mutta en jaksa kantaa kotia sitä määrää verkkoa mitä tarvii! Siis fyysisesti, verkko painaa jos sitä tarvii metritolkulla!

Se on yllättävän pieni rako mistä tommonen pentu pääsee läpi :o
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
NuoriD

Re: Messiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Hitsi, että olen ahkera. Vaihdoin uuden mustekasetin monen päivän latautumisen jälkeen.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Messiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

NuoriD kirjoitti:Hitsi, että olen ahkera. Vaihdoin uuden mustekasetin monen päivän latautumisen jälkeen.
Varokaa amatöörejä!
Amatöörit liikkeessä!
Olen mustekasettimessi-as..

Englantilainen jalkapallo on mielikuvituksetonta paskaa ei auta ranskan apukaan..
Pyyhin Netikettiin..
Asie Payton

Re: Messiviikko

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

Vituiksi meni vapaussota, mutta pääasia että eteenpäin on päästy. Kesäksi kuntoon!
Dumis

Re: Messiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

NuoriD kirjoitti:Hitsi, että olen ahkera. Vaihdoin uuden mustekasetin monen päivän latautumisen jälkeen.
Nää, onkin noita rankkoja toimistotyön haasteita. Nokitan sillä että äsken kävin tankkaamassa virman auton.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Messiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Hahaa! Kävinpä eilen bänditreeneissä, enkä edes hankkinu krapulaa. (Kyllä musta vielä muusikko tulee. 8) )
Muutenki on yllättävän hyvä päivä, vaik aamu meniki vituiks. Työtarjouksia vaan satelee! Ja jalkarätitkin loppu jo. Pomoa tarvitsee kestää enää alle puoli päivää tällä viikolla.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Messiviikko

Viesti Kirjoittaja swirl »

Ärrrh, työ haittaa mun elämääni. Taas on sellainen olo, että pitäisi päästä kotiin maalaamaan, sisustamaan, siivoamaan ja väkertämään kaikenlaisia pieniä projekteja. Lueskelin eilen illalla yhtä sisustuskirjaa ja nyt olen taas kerran päättänyt hankkiutua eroon kaikesta turhasta roinasta ja hankkia Ikea-paskan tilalle "uutta" kirpparilta.

Rehellisyyden nimissä on kuitenkin mainittava, että jos olisin oikeasti kotona juuri nyt, niin luultavasti mut löytäisi soffalta lämpimän huovan alta kissa kainalossa.
NuoriD

Re: Messiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Dumis kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Hitsi, että olen ahkera. Vaihdoin uuden mustekasetin monen päivän latautumisen jälkeen.
Nää, onkin noita rankkoja toimistotyön haasteita. Nokitan sillä että äsken kävin tankkaamassa virman auton.
Kyllä mä just viime viikolla myös piirsin seinään ristin kohtaan, johon haluan uuden näkötaulun.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Messiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Klo 13 käyn lekurissa tarkastuttamassa onko mun nenä murtunut vai ei. Hedari on ainakin sen tuntuinen, mutta turvotuksen puutteestä päätellen tais olla vaan hyvä tälli.
The great club outshines the individual, always and forever.
bliss

Re: Messiviikko

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Oleksä tapellu?

Oon päässyt huuto.netin kautta eroon polkupyörän turvaistuimesta, vahvistimesta, yksistä rullaluistimista ja brion rattaista. Vielä kun joku hakis kaiuttimet ja dvd-masiinan veks ni olis aika hjuva :)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Messiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Joo, 2veellä on kova kallo.
The great club outshines the individual, always and forever.
Manaaja

Re: Messiviikko

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Blantlii, kerro kannattaako sitä jerkyä tilata enää nykyjään, vai jääkö tulliin?
Vastaa Viestiin