Pörjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
NuoriD

Re: Pörjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Dumis kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Dumis kirjoitti: Tänään vetäsen kännin vutisjengin saunaillassa, sitten yritän mennä stadiin kattelee tipuja, mutta huomaan että olen niin kännissä kuitenkin ettei suusta tule luultavasti mitään viksua, joten päätän viimeistellä jurrit. Aikaisin (eli 02-04) kotiin ja aamulla herään 12:ta ja korkkaan kaljan ja lähden dyynikaverin luokse venaamaan pokeri-iltaa. Pokeri-ilta sujuu hyvin eli +- 40 0e:sta ja stadiin tai sitten pokeri sujuu huonosti ja en lähde städiin :D
On se hyvä että tietää mitä haluaa. On se hyvä että tietää mitä ei halua.
Eihän tuossa ole mitään järkeä, toisaalta ei ole myös munkaan toiminnassa :twisted:

edit: tosiasiassa kun alan olemaan huppelissa, niin ei vaan kiinnosta puhua suodatetusti, joten se on ihan sama heitänkö niitä sammakoita jollekin vähän kännissä olevalle akkelille, tuskin siitä mitään kuitenkaan tylee. Jos taas akkeli on ihan naamat, niin sit mahiksia on jonkinmoisia!
Kohta saadaan ihastella pikkuahtaajaa!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pörjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumis kirjoitti:
edit: tosiasiassa kun alan olemaan huppelissa, niin ei vaan kiinnosta puhua suodatetusti, joten se on ihan sama heitänkö niitä sammakoita jollekin vähän kännissä olevalle akkelille, tuskin siitä mitään kuitenkaan tylee. Jos taas akkeli on ihan naamat, niin sit mahiksia on jonkinmoisia!
Susikäsiaamu :D

Onx teillä mihin aikaan se sauna? Moon illalla syömässä kaupungissa, tuun heiluttelemaan tuopin taakse jos oot kulmilla (KALLIOSSA!) aiemmin.

Sipsi, this goes for you too!
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Re: Pörjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Elppis kirjoitti: Susikäsiaamu :D

Onx teillä mihin aikaan se sauna? Moon illalla syömässä kaupungissa, tuun heiluttelemaan tuopin taakse jos oot kulmilla (KALLIOSSA!) aiemmin.
Aika harvoin susikättä ollut, yhden käden sormilla pystyy laskee.
Saunaillan jatkoiluista kun ei voi sanoa yhtään mitään, voidaan olla myllypuron paikallisessa tai sitten mennä suoraan taxilla tavastialle :D
Kalliokin toki on yksi varteenotettava vaihtis välietappina.
Eniveis sauna on 18-22 käsittääkseni.
Dumis

Re: Pörjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

NuoriD kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Eihän tuossa ole mitään järkeä, toisaalta ei ole myös munkaan toiminnassa :twisted:

edit: tosiasiassa kun alan olemaan huppelissa, niin ei vaan kiinnosta puhua suodatetusti, joten se on ihan sama heitänkö niitä sammakoita jollekin vähän kännissä olevalle akkelille, tuskin siitä mitään kuitenkaan tylee. Jos taas akkeli on ihan naamat, niin sit mahiksia on jonkinmoisia!
Kohta saadaan ihastella pikkuahtaajaa!
Vasta sitten kun töh_oikea_kumppari on löydetty ja hyväksi todettu.
ninnithequeen

Re: Pörjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:^Mul vois jotain taulua olla, seinät loppuu kesken....mimmosesta tykkäät?

EDIT: siis mul on miljoona taulua :roll:
Mä funtsin noita mustavalkoisia valokuvan näköisiä, ei mitään maisemakuvia tai kukka-asetuksia / eläinkuvia. Yksi hiilipiirros pojasta on kaapissa odottamassa kehystystä, sen vois kans laittaa seinälle.
No sit ei taida löytyä, ellei mun ite maalaamat kelpaa :roll:

Yks ihana hiilipiirros kans ilman kehyksiä, v. 2001 mulle ja Ukkokullalle tehty, joka on erittäin taiteellisen kaverin tekemä. No siit en luovu juu.
NuoriD

Re: Pörjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Pitäisi laittaa nitojaan niittäjä.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Pörjantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Siis häh? 8) Elppa mainitsi mun nimen, mut muuten en tajunnu tosta aikataulutuksesta ja muusta yhtikäs mitään. Kuka mitä mihin aikaan Kalliossa??
Ja Dumis. Myllikän paikalliset: EI! Ei ei ei ei ei!
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Dumis

Re: Pörjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

sipsi kirjoitti:Ja Dumis. Myllikän paikalliset: EI! Ei ei ei ei ei!
No en minä sitä päätä! Otetaan sen mukaan mitä jengi on kännissä ja apinalauma saa päähänsä, yleensä vasta valittu jengin kapteeni valitsee paarit ja naiset! :P
RP

Re: Pörjantai

Viesti Kirjoittaja RP »

Onnee aasimus! <3

Sipsistä tuli mieleen, että tänään vois ostaa kaupasta sipsejä, josko viettäisi miehen kanssa leffailtaa. Huomenna kyläilemään. Jees.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pörjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

sipsi kirjoitti:Siis häh? 8) Elppa mainitsi mun nimen, mut muuten en tajunnu tosta aikataulutuksesta ja muusta yhtikäs mitään. Kuka mitä mihin aikaan Kalliossa??
Ja Dumis. Myllikän paikalliset: EI! Ei ei ei ei ei!
Eikun sitä, et mä voisin mielelläni tulla vaiks Kallion suuntaan moikkaamaan sua ja/tai Dumista jos siellä päin ootte :)

Mun ruokailu aikaistui, klo 16 mulla pitäis olla edessä jo alkupala. Lääh, pieniä luksuksia.

Löysin aivan MAHTAVAN ja sopivan maton tosta itsepalvelukirppikseltä, mukana vielä kuitti pesusta (5,99€) kun matto maksoi itsessään 10€. :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pörjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Dumis kirjoitti:Vasta sitten kun töh_oikea_kumppari on löydetty ja hyväksi todettu.
Eikö Tosi Ahtaaja paina kelillä kun kelillä ja vaikka vanteilla? Määrää, määrää!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pörjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Vasta sitten kun töh_oikea_kumppari on löydetty ja hyväksi todettu.
Eikö Tosi Ahtaaja paina kelillä kun kelillä ja vaikka vanteilla? Määrää, määrää!
Kuten lakko kertoi, osaa Ahtaajatkin vaatia parempaa tasoa ;) Oli kyse sitten naisten tai työehtosopimusten tasosta.
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Re: Pörjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Vasta sitten kun töh_oikea_kumppari on löydetty ja hyväksi todettu.
Eikö Tosi Ahtaaja paina kelillä kun kelillä ja vaikka vanteilla? Määrää, määrää!
Vanteilla vain vakituisessa suheessa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pörjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kaihtimet ja pimennysverho paikoillaan. Jos mahdollista kämppä on vieläkin upeampi. Loppuviikko menee vielä lasta hoitaessa sekä erinäisissä puhdetöissä, koska työvuorojen päällekäisyys on välttämätöntä taloudellisen hyvän vuoksi. Yksi viikko meni päälletysten, onneksi selvittiin yhdellä työvuoron siirrolla.

Aamulla poikkesin legolandiassa, korjasivat lohjenneen hampaan, puoli tuntia infernaliaa. Kutsukirjeet häihin lähtee maanantaina, polttarit luonnollisesti lähenevät, veikkaan ens viikon viikonloppua ja Etelä/Keski-Eurooppaa...mitähän futismatseja siellä silloin on 8) Pitäis mukamas nyt jo viedä pakattu laukku työpaikalle odotukselle. Helppo pakata, kun ei tiedä kohdetta eikä ajankohtaa saati säätä. Enkä mä mun parranajokonetta ala edes takas kuskaamaan. Juuh...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Pörjantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Elppis kirjoitti: Eikun sitä, et mä voisin mielelläni tulla vaiks Kallion suuntaan moikkaamaan sua ja/tai Dumista jos siellä päin ootte :)

Mun ruokailu aikaistui, klo 16 mulla pitäis olla edessä jo alkupala. Lääh, pieniä luksuksia.
Juu, no nyt ymmärsin vähän paremmin. 8) Luulen kyllä, että oon Kalliossa mutta sohvaperunana..on ollu pirun rankka viikko ja huomenna taas tiedossa kevätsiivousta ja sen semmosta mukavaa. Mut jee, astianpesukone saapuu huomenna!!
Toisaalta olis kyllä ollu tosi kiva nähdä, mutta yli neljän kellonajat alkaa olemaa liian myöhäisiä ajankohtia sipsukan päiväsiideriaikataulussa. 8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Stinky

Re: Pörjantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Mää mihinkään salille mee. Mää leivon mokkapaloja!
Manaaja

Re: Pörjantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Oon vahannut kolme tuntia autoa, ja alan olemaan sitä mieltä että homma alkaa käydä työstä. Olen puolessa välissä. Tota vehjettä on kyllä ihan mahdoton vetää koneella. Mitään muuta koneellavedettävää ei löydy kuin neliömetrin kokoinen katto ja konepelti. Kaikki muu on niin vekkimäistä skäbää ja ilmanottoaukkoa, että saa olla aika ichmekone että sillä tekee yhtään mitään.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Pörjantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Me käytiin pötkylän kans ekan kerran töissä ja ajeltiin ekan kerran metrolla. Hyvä siitä tulee. Jotenkin kauhean sosiaalinen olo kun niin moni haluaa tulla kertomaan että "oi kun se on söpö". Joo tiedän :) Jotkut kyllä kyselivät ihan fiksujakin.
Pötkylä-parka vaan on niin pieni vielä että bussiin meno ja portaiden nousu on aika hankalaa kun se on itse niin matala! Hitaasti hyvä tulee ja toistaiseksi sen jaksaa vielä nostaakin.
Se sai tietysti tosi paljon ärsykkeitä reissussa. Kun tultiin kotiin niin annoin ruokaa ja nyt se on ollu jo pari tuntia taju kankaalla :D

P.s Siivosin kakat tien vierestä, kainalo :P ja mulla oli suihkutettavaa Tolua ja talouspaperia mukana siltä varalta että piski pissii metroon tai bussiin. NIINKERTA!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Pörjantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Aasille porkkanoita pitkillä naateilla.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Pörjantai

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

^^ Mulla oli joskus gerbiili nimeltään Pötkylä. :]

On taas poikkeuksellisen kuumana jokavuotinen koirakuumeeni. Kaverille tulee ens viikolla pentu ja vielä ois pennun sisaruksista pari vapaana... Mut jotenkin on ollu nyt niin väsy talvi, etten varmaan jaksais kerätä kakkoja. Parempi taas siirtää, pian on muksuistakin jo hoitoapua...
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Pörjantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Huomenna tulee kiireinen päivä ennen (toivottavasti) hauskaa iltaa.
Toisaalta paineen alla kaikki tulee tehtyä tehokkasti ja vähintään hyvin. Tänään vielä tunti pakerrusta, sitten 8h unta. Aamusta lukien 11h aikaa tehdä jutskat valmiiksi.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Pörjantai

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

McJanne kirjoitti:
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:^^ Mulla oli joskus gerbiili nimeltään Pötkylä. :]
Mun koira on kanssa Pötkö :C

Mut kun se pääs mulle niin siitä tuliki Sportti-Pötkö :[]
Pötköstä ei ole yhtään kuvaa galtsussa, mitä kummaa!!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pörjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Jaah ehdin tähän päivään?
Joo e..
Kaljaa baltianvuorilta ja belorussiasta kaadettu muitten lasiin ja omaan suuhun kohtuullisesti!
Oli siellä yks missi meidän standillä..
Ei sesuostunu maistamaan kun mun vahvaa 16.1%sta Suomen vahvinta Malmgårdin tuotetta..
Onse mukava juoda ehtaa vuosikertaa Ellenin porttoa oikein kunnolla! 2cl..
Kuva
Reel3reel! <3


Onneks en tykkä nigge musasta, poikkeus vahvistaa säänön..
Tollasskin noi nenä vähän niiku porsaalla..
Oliko hyvää homma juttua?? :lol: :lol: 8)
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Pörjantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

McJanne kirjoitti:
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:^^ Mulla oli joskus gerbiili nimeltään Pötkylä. :]
Mun koira on kanssa Pötkö :C

Mut kun se pääs mulle niin siitä tuliki Sportti-Pötkö :[]
Pötkylä, pönteri, rapasaukko, paskasaukko, pötky, eikupönö ja nyt vielä einopönö (työkaveri muisti väärin). Tuike se oikeasti on ja ehkä jo tunteekin nimensä (aina kun malttaa).
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
NuoriD

Re: Pörjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

NuoriD kirjoitti:Pitäisi laittaa nitojaan niittäjä.
Laitoin :cheer:
Vastaa Viestiin