Pörjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Pörjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mitäs mielessä nussukat?
Dumis

Re: Pörjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Mäkihyppyhän se aina on mielessä.
bliss

Re: Pörjantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

aasille isot onnittelut :h:
Dumis

Re: Pörjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

EKATPK!!!

Uazille paaaaaljon onnea vaan, paaaaljo onnea! :miitti:
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Pörjantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Mahtavaa syntymäpäivää Aasille!
:h:
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Manaaja

Re: Pörjantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Onks sillä teinikääkällä jotkut synttärit? No onneanytsitten!
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Pörjantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Hyvää aasinpäivää!

Kohta lekurille ottamaan selvää, jäänkö henkiin vai koituuko tämä flunssa kohtalokseni. Illalla pitäisi mennä ystävän valmistujaisiin, mutta ei kyllä voisi tällä hetkellä paljon vähempää kiinnostaa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Pörjantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Pitäis tehdä mitä tahansa muuta kuin roikkua täällä. Haastetta kerrassaan.

Aasille onnittelut jos on kerta synttärit :)

Oon ihastunut tohon Aussien kolmen minuutin ihmeeseen :h: Pitäisköhän kokeilla muitakin..
Prepare for the worstest.
Stinky

Re: Pörjantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Hyvää syntymäpäivää Aasille :h:

Töiden jälkeen salille, sit saunaan ja illalla humpalle. Johan mä koko pitkän viime viikonlopun olinkin ihmisiks ja kuntoilin. Jo on aika päästä aiheuttamaan pahennusta :P
Lähen työkaverin kanssa kinkkiin lounaalle, nam. Ja kovasti ootan jo sunnuntaita ja uusia hyllyjä sekä uutta pyörää (toivottavasti son sopivan kokonen mulle) :]
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Pörjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Aasille porkkanoita! Miks ei täällä muuten ole porkkanahymiötä?

Kynnet huollatettu ja pää täynnä räkää. Onneks sain illan keikan peruttua, silti olis vielä yhdet pakolliset läksiäisdrinkit edessä. Ei nappais tippaakaan, mut pakko venyä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Pörjantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Kiitokset onnitteluista. Saatan jo tuntea kolotuksien leviävän ruumiissani ja hiusten harmaantuvan.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pörjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

aasi kirjoitti:Kiitokset onnitteluista. Saatan jo tuntea kolotuksien leviävän ruumiissani ja hiusten harmaantuvan.
Siitä se alamäki alkaa ja kuolema lähenee päivä päivältä!

MArja Tiurakin on hävinnyt tänään ja toivottavasti viimein liittyy Keskusta-puolueeseen? Taas vittu ollaan kiinnostuneita muustakin kun Haitin kriisistä.

Muistitikku. 0--->
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Pörjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Aasille porkkanoita täältäkin :h:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pörjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Onnea Aasi :)

Mä olen paljon köyhempi oikeasti, kun mitä mun ajatusmaailma antaa ymmärtää. Kevätsiivouksen suoritti tänä vuonna mies, meikäläinen viimeisteli. Nyt on yhteisymmärryksessä heitetty noin 1/3 kämpän sisällöstä pihalle, kaapit on siistejä ja ammottavat tyhjyyttään kaikesta turhasta skeidasta, seinätkin näkyvät jne. Nyt pitäis hommata pari taulua/sisustuselementtiä, olohuoneeseen pieni sohvapöytä, olkkariin matto, pojan huoneeseen tuolit ja pöytä ja ja ja. Pitää vaan ensin LÖYTÄÄ sitä rahnaa jostain :D
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Pörjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

^Mul vois jotain taulua olla, seinät loppuu kesken....mimmosesta tykkäät?

EDIT: siis mul on miljoona taulua :roll:
Viimeksi muokannut ninnithequeen, 09.04.2010 12:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NuoriD

Re: Pörjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

nowaysis kirjoitti: Oon ihastunut tohon Aussien kolmen minuutin ihmeeseen :h: Pitäisköhän kokeilla muitakin..
Eikö elco nykyään lueta taas suomalaiseksi?
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Pörjantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Elppa, meillä saattaisi olla yksi ylimääräinen sohvapöytä. Mun pitää tosin vielä varmistaa mieheltä, saanko antaa sen pois ja kattoa missä kunnossa se on, koska on ollut (lasitetulla) parvekkeella jonkin aikaa. Jos kaikki on ookoo ja sua kiinnostaa, nii laitan kuvan tässä viikonloppuna.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pörjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

swirl kirjoitti:Elppa, meillä saattaisi olla yksi ylimääräinen sohvapöytä. Mun pitää tosin vielä varmistaa mieheltä, saanko antaa sen pois ja kattoa missä kunnossa se on, koska on ollut (lasitetulla) parvekkeella jonkin aikaa. Jos kaikki on ookoo ja sua kiinnostaa, nii laitan kuvan tässä viikonloppuna.
Jes :) PIENTÄ sohvapöytää etsitään, tarkoituksena nimenomaan se, että ruokailu tästä lähtien tapahtuisi keittiön pöydän ääressä, eikä olohuoneessa telkkarin edessä - divaani ns. keskellä olkkaria lyhintä seinustaa vasten tekee myös ison sohvapöydän sijoituksen niin tilaa vieväksi kuin rumaksi. Näin siis minä päättelin, luonnollisesti mies oli samaa mieltä :twisted:
Viimeksi muokannut Elppis, 09.04.2010 12:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
bliss

Re: Pörjantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Sisustusjutuista tuli mieleen, että mun tarttis etsiä 4 (tai mielummin 6) 60-70-luvun puista pinnatuolia. Ei tarvii olla edes keskenään samanlaisia. Kierrätyskeskukset :h:
Dumis

Re: Pörjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Mulla olis kans E-kadetin kattotelineet! Jäi ylimääräisiks kun unohdin antaa messiin kun veli myi koslan 7-8 vuotta sitten, joten ikääkään niillä ole kuin ehkä 15 vuotta, lähes pakasta vedetyt siis!

Tänään vetäsen kännin vutisjengin saunaillassa, sitten yritän mennä stadiin kattelee tipuja, mutta huomaan että olen niin kännissä kuitenkin ettei suusta tule luultavasti mitään viksua, joten päätän viimeistellä jurrit. Aikaisin (eli 02-04) kotiin ja aamulla herään 12:ta ja korkkaan kaljan ja lähden dyynikaverin luokse venaamaan pokeri-iltaa. Pokeri-ilta sujuu hyvin eli +- 40 0e:sta ja stadiin tai sitten pokeri sujuu huonosti ja en lähde städiin :D
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pörjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

bliss kirjoitti:Sisustusjutuista tuli mieleen, että mun tarttis etsiä 4 (tai mielummin 6) 60-70-luvun puista pinnatuolia. Ei tarvii olla edes keskenään samanlaisia. Kierrätyskeskukset :h:
Isken kohta itseni Pelastusarmeijan tiloihin, sairaasti huonekaluja. Samalla ajattelin myös terrorisoida tota paikallista itsepalvelukirpparia maton etsimisessä.. väliaikaisratkaisuja kuluttajaystävällisessä suomessa :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pörjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumis kirjoitti: Tänään vetäsen kännin vutisjengin saunaillassa, sitten yritän mennä stadiin kattelee tipuja, mutta huomaan että olen niin kännissä kuitenkin ettei suusta tule luultavasti mitään viksua, joten päätän viimeistellä jurrit. Aikaisin (eli 02-04) kotiin ja aamulla herään 12:ta ja korkkaan kaljan ja lähden dyynikaverin luokse venaamaan pokeri-iltaa. Pokeri-ilta sujuu hyvin eli +- 40 0e:sta ja stadiin tai sitten pokeri sujuu huonosti ja en lähde städiin :D
On se hyvä että tietää mitä haluaa. On se hyvä että tietää mitä ei halua.
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pörjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:^Mul vois jotain taulua olla, seinät loppuu kesken....mimmosesta tykkäät?

EDIT: siis mul on miljoona taulua :roll:
Mä funtsin noita mustavalkoisia valokuvan näköisiä, ei mitään maisemakuvia tai kukka-asetuksia / eläinkuvia. Yksi hiilipiirros pojasta on kaapissa odottamassa kehystystä, sen vois kans laittaa seinälle.
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pörjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mä floooodaaaaaaan! Jes :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Re: Pörjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Elppis kirjoitti:
Dumis kirjoitti: Tänään vetäsen kännin vutisjengin saunaillassa, sitten yritän mennä stadiin kattelee tipuja, mutta huomaan että olen niin kännissä kuitenkin ettei suusta tule luultavasti mitään viksua, joten päätän viimeistellä jurrit. Aikaisin (eli 02-04) kotiin ja aamulla herään 12:ta ja korkkaan kaljan ja lähden dyynikaverin luokse venaamaan pokeri-iltaa. Pokeri-ilta sujuu hyvin eli +- 40 0e:sta ja stadiin tai sitten pokeri sujuu huonosti ja en lähde städiin :D
On se hyvä että tietää mitä haluaa. On se hyvä että tietää mitä ei halua.
Eihän tuossa ole mitään järkeä, toisaalta ei ole myös munkaan toiminnassa :twisted:

edit: tosiasiassa kun alan olemaan huppelissa, niin ei vaan kiinnosta puhua suodatetusti, joten se on ihan sama heitänkö niitä sammakoita jollekin vähän kännissä olevalle akkelille, tuskin siitä mitään kuitenkaan tylee. Jos taas akkeli on ihan naamat, niin sit mahiksia on jonkinmoisia!
Vastaa Viestiin