Laahus Lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Laahus Lauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

KINKKAATKO, konkkaatko VAI VEDÄTKÖ PERÄSSÄ
lOISTAVAA! joka tapauksessa..

kylläpäs naurattaa..
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Laahus Lauantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Meillä herättiin turhan aikaisin. Herätessäni vannoin tytön ekoilla päikkiksillä ottavani itsekin, mutta junnaan koneella nauttien omasta ajastani. Eilen oli vaihteeksi roteva perhis, kun mulla hitsasi kiinni muijan nuiva suhtautuminen tytön iltatoimiin pitkän työpäivänsä jälkeen. Näistä meillä herkullisimmat syntyy.

Tänään ohjelmassa lastenhoidon lisäksi imurointia ja illalla juoksulenkki. Hääkutsujen postituslista pitäis viimeistellä. Nettirunkkia ei tarvitse, koska vemputin eilen :roll:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Laahus Lauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Oho, nopeeta toimintaa! Vein töllön liikkeeseen tiistai-iltana, lähettivät huoltoon ja eilen tuli puoli seiskalta viesti että valmista on. Ja piti mennä noin pari viikkoa. Nyt ku vielä sais jostain energiaa lähteä hakemaan lapsi kotiin... Viime yö meni kuumeessa pyöriessä ja nenää niistäessä, nyt ei oikeen jaksais. Mut kun just nyt sille telsulle olis käyttöä...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Laahus Lauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Menen jatkamaan olut esittäytymistä Kaapelille, toivottavasti koriste saapuu paikalle? ;)
Ei jaksa noit kaljan pöhöttämiä emmiä..
SALUT!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Laahus Lauantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Hikeä pukkaa. 5h43min jäljellä. Onnistuu !
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Dumis

Re: Laahus Lauantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Tuli pelailtua pokkaa aamuseiskaan, kasiin... ysiiin? No kohta yydestaan martsariin dyynikavereitten luo pelaileen.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Laahus Lauantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Sama. Olin vain niin tuiterissa, että finaali meni ketuiks. Na fyffeä kuitenkin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
SikaMika

Re: Laahus Lauantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

^Sama.

Muutin Grand Sasinolla pikkusetelit Isoiksi seteleiksi ja jatkettiin pienimuotoisemmin pelejä vielä meillä. Voittosaldo: +260€.
Manaaja

Re: Laahus Lauantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Jalakapöyvvät aika kippeet. On taas kontattu ja ryömitty ja tepasteltu autohallissa. Ny ois vähän niinku tylsää. Mitäs nyt sitte?
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Laahus Lauantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Terassikausi avattu! Käytiin pönön kans vanhakaupunginkoskella ja siinä koskenniskan ravintelissa. Voi miten hienosti kakara makoili pöydän alla! Lisäksi aurinko paistoi, seura oli loistavaa ja olut hyvää. Kotia päästyämme kokkasimme hyvää sapuskaa (huonoa ei kantsi tehä), haukuimme terapeutteja, Amnestyä ja Unicefiä sekä puhuimme yleisesti paskaa ja nautimme lasin viiniä. Nyt seura läks ja pönö on taas tajuttomana.

Kylläpä oli kiva päivä :)

Paitsi että aamulla kun läksimme retkelle, niin tuossa kotitiellä kaaduin turvalleni. Koiralla on tapana pyöriä jaloissa ja nyt en ehtinyt väistää ja olimme molemmat kentässä. Mulla on mustelma säären etuvasemmalla ja asfaltti-ihottumaa kädessä. Tuike vinkasi aika pahasti mut ilmeisesti ei saanut mitään vammoja, ainakaan mustelmia pahempaa (liikkuu normaalisti). Ja tie oli kuiva, eli pääsimme heti jatkamaan matkaa, ei tarvinnut palata kotiin vaihtamaan vaatteita.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Laahus Lauantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Eilen Mikki Hiiren etusormi osoitti ekaa kertaa viiteen vuoteen 7:lla alkavaa. Maaliskuussa painoin vielä 85kg. Varmistin vaimolta, etten kuitenkaan ole vielä liian ruipelo. Pitäis varmaan syödä, taisin syödä lounaan siinä klo 11:30 :roll:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Stinky

Re: Laahus Lauantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Väsyttää.
Manaaja

Re: Laahus Lauantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Eilen Mikki Hiiren etusormi osoitti ekaa kertaa viiteen vuoteen 7:lla alkavaa.
:shock: Miten pitkä sä olitkaan?
bliss

Re: Laahus Lauantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Katsoisko leffaa vai jotain noista lukemattomista sarjoista vai mitä sitä tekis?
SikaMika

Re: Laahus Lauantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Nettipokeri :h: Pari satkua lisää rolliin.
Vastaa Viestiin