Kirkas hetki

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
NuoriD

Kirkas hetki

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Useamman oluen ja viinilasillisen jälkeen tajuaa sen faktan, että mulla on asiat ihan helvetin hyvin. Harmi, että suurimman osan ajasta en pysty ymmärämään sitä.
bliss

Re: Kirkas hetki

Viesti Kirjoittaja bliss »

Kuuluisia viimeisiä sanoja...
NuoriD

Re: Kirkas hetki

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Ei, kyllä se on totta. Suurimman osan ajasta tiedän sen rationaalisesti, mutta en pysty tuntemaan sitä. Objektiivisesti mulla on asiat äärettömän hyvin. Ainoa ongelma on, että en pysty tuntemaan sitä.
bliss

Re: Kirkas hetki

Viesti Kirjoittaja bliss »

ND ei nyt punaviinihumalassaan ymmärtänyt mitä mä tarkoitin :P
NuoriD kirjoitti:mulla on asiat ihan helvetin hyvin
^Tuon sanomisen jälkeen seuraa väistämättä Romahdus.
Chap

Re: Kirkas hetki

Viesti Kirjoittaja Chap »

ND, odota nyt aamuun saakka ennen kuin alat vetämään näitä johtopäätöksiä.
NuoriD

Re: Kirkas hetki

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Ehkä olen liian känässä, mutta kyllä mä selvin päinkin objektiivisesti tarkastellen olen sitä mieltä, että mulla pitäisi olla kaikki helvetin hyvin. Silti olen ahdistunut, enkä pysty nauttimaan siitä, mitä mulla on. En tarkoita materiaa, vaan sitä, että mulla objektiivisesti on kaikki äärettömän hyvin.
NuoriD

Re: Kirkas hetki

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Chap kirjoitti:ND, odota nyt aamuun saakka ennen kuin alat vetämään näitä johtopäätöksiä.
Kirkas hetki tarkoittaa tässä tapauksessa juuri kännissä saavutettavaa kirkasta hetkeä. Totta kai selvin päin olen taas ahdistunut, ei mulla ole pienintäkään epäilystä siitä.
ninnithequeen

Re: Kirkas hetki

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Voi luoja joo. Joskus kaikki oli niiiiiiin hyvin ja silti mä valitin. Pitäskö tuota noin, korkata kalja perkele tai hirttää ittensä?
NuoriD

Re: Kirkas hetki

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

En suosita hirttämistä kenelläkään.

Mun pikkuveli hirtti itsensä, kuten olen kertonut. Siinä on se ongelma, että se on lopullinen ratkaisu. Eihän täällä nyt kenelläkään niin kiire ole, katsellaan rauhassa loppuun asti.

Aiemmini kerroin, että en ole koskaan ajatellut suicidaalisia ajatuksia. Viime kesänä, kun lopetin ssri-lääkkeet, niin hetkellisesti välähdyksen omaisesti tuli suicidaalisia ajatuksia. Oli jotenkin opettavaista. Opin ymmärtämään sitä tunnetta ja se ei ole mukava tunne. Nyt siis taas asiat paremmin. Asiat yleensä menevät parempaan suuntaan ja voihan sitä aina tappaa itsensä myöhemmin. Ei kannata hätäillä, mulla siis ei mitään sen kaltaisia ajatuksia ja en suosittele muillekaan.
bliss

Re: Kirkas hetki

Viesti Kirjoittaja bliss »

Tästä sais pari ihan hyvää aihetta irti.
-Onnellisuuden rakennusaineet
-Milloin olet/olisit onnellisimmillasi

Ehkä jollekin toiselle foorumille.
NuoriD

Re: Kirkas hetki

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

bliss kirjoitti:Tästä sais pari ihan hyvää aihetta irti.
-Onnellisuuden rakennusaineet
-Milloin olet/olisit onnellisimmillasi

Ehkä jollekin toiselle foorumille.
Tämä on hyvä foorumi.

Onnellisuuden rakennusaineista sanon itseni suhteen, että vika ei ole lähetyksessä, vaan vastaanottimisessa. Ja siis en välttämättä edes ole mitenkään erityisen onneton, vaan ainoastaan pidän kovaa ääntä ja rakastan ääntäni..
NuoriD

Re: Kirkas hetki

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Haen lisää juotavaa
Manaaja

Re: Kirkas hetki

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriD kirjoitti:Viime kesänä, kun lopetin ssri-lääkkeet, niin hetkellisesti välähdyksen omaisesti tuli suicidaalisia ajatuksia. Oli jotenkin opettavaista. Opin ymmärtämään sitä tunnetta ja se ei ole mukava tunne.
Mul o vähä noit. Voisiks kirjottaa mulle lääkekannabista?
NuoriD

Re: Kirkas hetki

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Manaaja kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Viime kesänä, kun lopetin ssri-lääkkeet, niin hetkellisesti välähdyksen omaisesti tuli suicidaalisia ajatuksia. Oli jotenkin opettavaista. Opin ymmärtämään sitä tunnetta ja se ei ole mukava tunne.
Mul o vähä noit. Voisiks kirjottaa mulle lääkekannabista?
Asia 1) Itseään ei kannata tappaa, ei tässä nyt niin kiire ole
Asia 2) Suositen lääkärille hakeutumista (ellet ole hakeutunut). Asiaa voidaan yleensä auttaa.
NuoriD

Re: Kirkas hetki

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Kuva

Hyvää on.
Toimistorotta

Re: Kirkas hetki

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

NuoriD kirjoitti:Hyvää on.
Ensi viikonlopun kirkkaan hetken hankkimiseen kokeile Painter's covea. Käsittämätöntä miten hyvää punkkua yhdeksällä eurolla voi saada.
NuoriD

Re: Kirkas hetki

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Toimistorotta kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Hyvää on.
Ensi viikonlopun kirkkaan hetken hankkimiseen kokeile Painter's covea. Käsittämätöntä miten hyvää punkkua yhdeksällä eurolla voi saada.
Placebovaikutus rulez, kalliimpi maistuu paremmalta, tymää on joo.
Toimistorotta

Re: Kirkas hetki

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

NuoriD kirjoitti:
Toimistorotta kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Hyvää on.
Ensi viikonlopun kirkkaan hetken hankkimiseen kokeile Painter's covea. Käsittämätöntä miten hyvää punkkua yhdeksällä eurolla voi saada.
Placebovaikutus rulez, kalliimpi maistuu paremmalta, tymää on joo.
Voin myydä sitä sinulle kaks kymppiä pullo, niin ei tule ongelmaa.
Manaaja

Re: Kirkas hetki

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriD kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Viime kesänä, kun lopetin ssri-lääkkeet, niin hetkellisesti välähdyksen omaisesti tuli suicidaalisia ajatuksia. Oli jotenkin opettavaista. Opin ymmärtämään sitä tunnetta ja se ei ole mukava tunne.
Mul o vähä noit. Voisiks kirjottaa mulle lääkekannabista?
Asia 1) Itseään ei kannata tappaa, ei tässä nyt niin kiire ole
Asia 2) Suositen lääkärille hakeutumista (ellet ole hakeutunut). Asiaa voidaan yleensä auttaa.
No vittu. Kohta tulee oikeasti suicidaalisia ajatuksia jos ei sitä lääkekannabista tipu. Ei se itsemurha oo niin justiinsa, mutta toi lääke pahan päivän varalle tulis tarpeeseen. Tajuuks?
bliss

Re: Kirkas hetki

Viesti Kirjoittaja bliss »

Australian viinit ovat enimmäkseen hyviä.
NuoriD

Re: Kirkas hetki

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Toimistorotta kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
Toimistorotta kirjoitti:
Ensi viikonlopun kirkkaan hetken hankkimiseen kokeile Painter's covea. Käsittämätöntä miten hyvää punkkua yhdeksällä eurolla voi saada.
Placebovaikutus rulez, kalliimpi maistuu paremmalta, tymää on joo.
Voin myydä sitä sinulle kaks kymppiä pullo, niin ei tule ongelmaa.
Mulla olisi nigerialaisia seteleitä, jotka vaativat ainostaan valkaisua erikoiskemikaalilla, kai ne kelpaa maksuksi?
Asie Payton

Re: Kirkas hetki

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

Jos ens alkuun lopettaisit noi juomiset. Elämä kirkastuu ja tunteet alkaa taas tuntua. Liiku.
Manaaja

Re: Kirkas hetki

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Toimistorotta kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Hyvää on.
Ensi viikonlopun kirkkaan hetken hankkimiseen kokeile Painter's covea. Käsittämätöntä miten hyvää punkkua yhdeksällä eurolla voi saada.
Onpas hinta noussut. Se oli 7 euroa vielä toissavuonna.
NuoriD

Re: Kirkas hetki

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Manaaja kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Mul o vähä noit. Voisiks kirjottaa mulle lääkekannabista?
Asia 1) Itseään ei kannata tappaa, ei tässä nyt niin kiire ole
Asia 2) Suositen lääkärille hakeutumista (ellet ole hakeutunut). Asiaa voidaan yleensä auttaa.
No vittu. Kohta tulee oikeasti suicidaalisia ajatuksia jos ei sitä lääkekannabista tipu. Ei se itsemurha oo niin justiinsa, mutta toi lääke pahan päivän varalle tulis tarpeeseen. Tajuuks?
Jaa jaa. Taas tyhmää kusetaan. Jätä 1000 euroa eläintarhan esson ilmapisteen sisään ruskeassa kirjekuoressa, niin katsotaan mitä voidaan tehdä.
NuoriD

Re: Kirkas hetki

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Asie Payton kirjoitti:Jos ens alkuun lopettaisit noi juomiset. Elämä kirkastuu ja tunteet alkaa taas tuntua. Liiku.
Olin kerran yli vuoden juomatta mitään, oli pettymys. Odotin etukäteen, että temppelin esirippu repäisi, ja tuntisin itseni jotenkin erinomaiseksi ihmiseksi jne. Mitään ei tapahtunu. Ainoa efekti oli, että pe ja la olivat kuin kaikki muutkin viikonpäivät.

Ainoa muutos oli, että olin - jos mahdollista - vielä tylsempi.
Vastaa Viestiin