Sunnunnussusnussuntaitaitai...

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
bliss

Re: Sunnunnussusnussuntaitaitai...

Viesti Kirjoittaja bliss »

Tuuli loppui, linnut hiljenivät ja jostain tuli tosi uhkaavan mustia pilviä :shock:
Jos olisi heinäkuu, sanoisin, että kohta ukkostaa.
Stinky

Re: Sunnunnussusnussuntaitaitai...

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Tän päivän suunnitelmat meni vähän uusiks, kiitos siskon kiireellisen aikataulun :(
Nyt jos oisin hyllyjen (ja pyörän) onnellinen omistaja, kipittäisin yläkertaan. Siellä nimittäin porataan jotain, joten mä oisin käynyt kysymässä oisko ne laittanut munkin hyllyt paikoilleen. Jos mulla ois ollut ne hyllyt mä voisin ihailla niitä tossa seinällä. Nyt mua vaan ärsyttää toi porausääni.
NuoriD

Re: Sunnunnussusnussuntaitaitai...

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Jokohan sitä kohta hakisi mopon talvisäilöstä. Teillä on kyllä hiekkaa aika lailla, eli viksumpaa olisi vielä odottaa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Sunnunnussusnussuntaitaitai...

Viesti Kirjoittaja Gat »

Sunnuntai. Kyläkauppa sadan metrin päässä kiinni jo. "Kaupungille" kymmenen kilsaa. Minä kännissä. Ei moraali vaan rangaistuksen pelko syynä olla uskaltamatta ajaa sinne. Vaikka ärrälle. Syystä että vain neljä Karhupulloa, (ei edes tölkkejä, vaan kolmasosa litrasia) jäljellä.
bliss

Re: Sunnunnussusnussuntaitaitai...

Viesti Kirjoittaja bliss »

Gat kirjoitti:Sunnuntai. Kyläkauppa sadan metrin päässä kiinni jo. "Kaupungille" kymmenen kilsaa. Minä kännissä. Ei moraali vaan rangaistuksen pelko syynä olla uskaltamatta ajaa sinne. Vaikka ärrälle. Syystä että vain neljä Karhupulloa, (ei edes tölkkejä, vaan kolmasosa litrasia) jäljellä.
Taksi.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Sunnunnussusnussuntaitaitai...

Viesti Kirjoittaja Gat »

bliss kirjoitti:
Gat kirjoitti:Sunnuntai. Kyläkauppa sadan metrin päässä kiinni jo. "Kaupungille" kymmenen kilsaa. Minä kännissä. Ei moraali vaan rangaistuksen pelko syynä olla uskaltamatta ajaa sinne. Vaikka ärrälle. Syystä että vain neljä Karhupulloa, (ei edes tölkkejä, vaan kolmasosa litrasia) jäljellä.
Taksi.
Ei, täytynee sinnitellä ja säästää olutta teitin mielestä paskaa "Me kaksi ja Ireneä" mehevöittämään klo 21 subilla. Ostin kyläkaupasta nääs vain pullo-mäyräkoiran. Olen nimittäin nuuka, ja tajusin että en käytä rahaa oikeastaan muuhun kuin kaljaan, tupakkaan, halpislihapiirakoihin ja joskus harvemmin bensaan. Jos nyt säästän taksikulut niin hyvä. Päätyisin kuitenkin Orimattilalaiseen räkälään, toivoisin saavani pillua (jos sitä sunnuntaina on liikkeellä, tuskin landella myöskään), enkä kumminkaan saisi.
ninnithequeen

Re: Sunnunnussusnussuntaitaitai...

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Manaaja kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Jessus. Nyt on pää sekasin.
Kerta se on ensimmäinenkin...
Eikös tän pitäis olla ihan iloinen juttu?


Gattis, taksin otat ni selviit :D
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Sunnunnussusnussuntaitaitai...

Viesti Kirjoittaja Gat »

En todellakaan jaksa. Pistin saunan lämpiimään. Saunassa olen ihan alastomana.
ninnithequeen

Re: Sunnunnussusnussuntaitaitai...

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Siis eihän kukaan herranjumala saunaan mee alasti!
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Sunnunnussusnussuntaitaitai...

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Päivä mennyt torkkuen ja lukien. Yläselän jumi on valunut alaselkään. Ja vaikka ei oo krapulaa, niin panettaa. Yhä.
Ei noita eilisen tapasia pikkujouluja jaksa pitää kuin yhdet vuodessa.
Paniskohan saunaan tulen. joo.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Stinky

Re: Sunnunnussusnussuntaitaitai...

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Tämmösiä päiviä lisää kiitos. Varsinkin tämmösiä sunnuntaipäiviä. Kertaakaan oo ees ahistanut :]
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Sunnunnussusnussuntaitaitai...

Viesti Kirjoittaja saira »

Mielenkiintoinen päivä. Miehen entinen avokki tuli kaupunkiin, ja kävimme moikkaamassa ex-avokkia ja koiraansa tytsyn ja miehen kanssa. Tyttäreni ei oikeastaan tiedä suhteestani mieheen, olemme pitäneet matalaa profiilia jo sen vuoksi, että tytöllä on ollut paljon käsiteltävää viimeisen vuoden aikana. Siksi myöskään kaikki tuttavat eivät tiedä suhteestamme. Ja siksi myös tämä ex on vasta joitain aikoja sitten kuullut asiasta. Miehen entisen tunnen erittäin hyvin, sillä olimme miehen kanssa luottoystäviä kun seurustelivat. Hassu tilanne kaikin puolin, mut ihan mukavaa oli! Yllättävän helppoa.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Sunnunnussusnussuntaitaitai...

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Vielä tänäänkin lämpöä, jään siis suosiolla huomennakin lepäämään enkä lähde tartuttamaan muita työpaikalle. Mistähän se johtuu, että sitä kuvittelee olevansa jotenkin laiska tai muuten vaan huono ihminen, jos jää kotiin eikä ole vähintään pää kainalossa?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Sunnunnussusnussuntaitaitai...

Viesti Kirjoittaja Gat »

Kylläpä saunominen teki hyvää.

Oli alkuun vaikeuksia, kiukaani nuppi kun on vähän omituinen. Ensin nousi vain kahdeksaankymppiin ja sitten laski. Hiplasin uudestaan ja johan sain yli sataan. Lamppukin oli kärähtänyt, kiuasta en nähnyt, joten kaadoin vettä suoran paljusta. AAh!

Niin ja olin ihan alasti! Olisipa ollut alaston emäntäkin minulla, saunan jälkeen olisin saippuoinut Hänet..
Vastaa Viestiin