Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
bliss

Maanantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

:maanantai:
Mikä ihana päivä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Himahimmailua, olisko aika kaivaa Supernaturalit kaapista. Ja piti kysymäni että onko millaisia kokemuksia sarvikuonosta eli nenähuuhtelukannusta?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

No mulla on sarvikuono ollut pitkään. Siinä pitää olla tarkkana että vesi on kädenlämpöistä hiukan lämpimämpää ja veteen sekoitetaan noin puoli teelusikkaa suolaa ja sekoitetaan se hyvin. Jotenkin se on aika hienosäätöä, koska joskus se neste ei tunnun niin hyvin sopivan limakalvolle.

Siis neste kaadetaan toisesta sieraimesta ja pää kallistetaan toiselle puolelle niin ettei se neste valu suoraan nieluun nenäontelosta. Vaan menee sieraimesta poskionteloon ja sitten toisesta sieraimesta ulos. Ja sitten tulee niistettyö ulos. Joskus jos jaksaa voisi tehdä asian kaksi kertaa.
Tietenkin on huolehdittava, ettei kuljeta niitä mikrobeja sinne limakalvoille noin vapaaehtoisesti vaan huolehtii aseptiikasta.

Itse toimenpide hiukan polttaa juuri alkuvaiheessa, mutta se riippuu suolan määrästä.
Ei se tietenkään ole joskus niin mukavaa, mutta sitten kun vesi kulkee ja tuntee olon parantuneen niin tuntee hyvää oloa.
Päänkallistusaste on tärkeä.
Ikävä kaverihan minä olen kun tällaista ikävää puhun, mutta tässä nyt realismia on kuitenkin. Kokeile. :)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Sarvikuono on tosi jees, suosittelen :) Mulla oli monen vuoden ajan krooninen poskiontelontulehdus joka läks nenänhuuhtelukannun myötä.

Töissä - eilinen sunnuntaivuoro vähän sekoittaa päätä; mä oon ihan keskiviikossa jostain syystä.
The great club outshines the individual, always and forever.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Jostain pelmahti eeppinen ahdistus. Liekö työallergiaa. Miten ihmeessä ihmisen pitää kiinnostua töistä samantein pitkiltä vapailta palattuaan?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
ninnithequeen

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mun vanhin "lapsi" täyttää tänään 12 v. Justhan se vasta oli pentu. Siel se makoilee saunassa eikä narttu tajunnu kun äippä kävi onnittelemassa. Shebaa tiedossa vanhukselle.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Unohtu sit laittaa herätyskello päälle loman päätteeksi. Onneksi heräsin muutenkin ennen 0800. Kengät jalkaan ja töihin.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Kai Nalo

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Motarilla satoi nastoja. Yngh. :evil:
Kai Nalo

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Ja Maddekaan ei näytä enää pantavalta. Huoh..


Kuva
bliss

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Kai Nalo kirjoitti:Ja Maddekaan ei näytä enää pantavalta. Huoh..
Entä jos rajaa sen miehen pois kuvasta? :P
Kai Nalo

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

bliss kirjoitti:
Kai Nalo kirjoitti:Ja Maddekaan ei näytä enää pantavalta. Huoh..
Entä jos rajaa sen miehen pois kuvasta? :P
Kokeiles, mut veikkaan että ei auta tänne asti

Kuva
ninnithequeen

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Miks te kuolaatte tota Maddee? Ukkokulta kuolas jo vuosia sitten ja mää en vaan tajunnu. No onhan se nätti tyttö joo.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

exPertti kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:No onhan se nätti tyttö joo.
Liittyisiköhän se tähän? 8)
Blondi JA fiksu, fyrkkaa ja tissit. Duh!

EDIT: samoista syystä kuolataan blissiä :D
The great club outshines the individual, always and forever.
bliss

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Ihan kiva, mutta 1/4 osuu :D
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kai Nalo kirjoitti:Motarilla satoi nastoja.
Ainakin kiviä on ilmassa. Ja parhaiten ne nostaa ilmaan kitkarenkaat..
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
NuoriD

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Elppis kirjoitti:
exPertti kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:No onhan se nätti tyttö joo.
Liittyisiköhän se tähän? 8)
Blondi JA fiksu, fyrkkaa ja tissit. Duh!
Kui sä Madden fiksuudesta tiedät?

Ainakin isästään on vihjailtu, että ei olisi mikään ruudinkeksijä. Toisaalta kerrankos omena päärynäpuusta putoaa.
Viimeksi muokannut NuoriD, 12.04.2010 11:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

bliss kirjoitti:^Ihan kiva, mutta 1/4 osuu :D
Das a fing u know nuffin about! Coz you know like it wasn't my fault it was you know like written there just like kinda by itself so stop blaming me you cunt ok by the way your hair's blonder than mine so you're kinda stupid you know? Yeah. Bitch!





(imitaatio avattaren perusteella, no pun inteded, YOU KNOW?)
The great club outshines the individual, always and forever.
bliss

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Ruah :D
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Äääää, tänään ahistaa kaikki! Isommista ja tärkeämmistä asioista siihen, että mulla on housut jalassa! Yleensä käytän vain hameita ja mekkoja ja nyt mulla on jotenkin kamalan epänaisellinen fiilis :? Ahistaa!
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Elppis kirjoitti:Sarvikuono on tosi jees, suosittelen :) Mulla oli monen vuoden ajan krooninen poskiontelontulehdus joka läks nenänhuuhtelukannun myötä.
Ja jos on allergioita niin helpottaa oloa siitepölyaikaan. Vaikka ei olisikaan allergioita niin helpottaa oloa katupölyaikaan. Suosittelen. Käyttö on kuten Arska kuvasi, outoa ja hassun tuntuista mutta ei kivuliasta tai ällöttävää.

Onneksi mulla ei oo vielä allergiaoireita siitepölystä, vois olla melko mielenkiintoinen olo yhdistettynä tohon katupölyyn. Yök.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kai Nalo kirjoitti:Motarilla satoi nastoja. Yngh. :evil:
Viime viikonloppuna yksi meinasi tulla sisään, teki nätin tähtimäisen kuvion. Olikin jo ennestään ikkuna halennut alareunasta melkein koko matkalta ja yläreunassa menee halkeamia sinne sun tänne. Nyt sitten taitaa mennä pelkääjänpuolelta halkipoikki.

No ei haittaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Kai Nalo

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Mun duunipäiväni on taas niin tylsä, että taidan alkaa harrastamaan samaa kuin tämä jannu:
Mies, 36 v
28.2.2010 13:48

Työssäni on tylsää, kuluttelen päivät toimistossa tuijottamalla monitoria ja soittelemalla häiriöpuheluita liikkeisiin jossa tiedän olevan nuoria naisia töissä.
Olen jopa leikannut housujeni vasemman taskun pois jotta voin masturboida istuessani tietokoneen ääressä.

Olen nykyään alkanut ottamaan taskumatin mukaan töihin josta käyn aina ottamassa virikkeitä wc:ssä. Olen huomannut että lievää humalaa ei huomaa kukaan ja työpäivät kuluu nopeasti, joskus jopa ylityön puolelle kun innostuu soittelemaan puhelimella !

Huomenna taas uusi viikko.
Kommentoi (14)
Manaaja

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ILIMAHÄLLYYTYS!
Manaaja

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vesper kirjoitti:Ja piti kysymäni että onko millaisia kokemuksia sarvikuonosta eli nenähuuhtelukannusta?
Kokeilin yhden kerran, totesin paskaksi säätämiseksi, tukehtumisvaaraksi ja toimimattomaksi lopputulokseksi, ja annoin vehkeen parempaan käyttöön.

Apteekista saatavat valmiit keittosuolaliuokset pumppu- tai painepulloissa toimivat paremmin ja ovat kätevämpiä käyttää.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Suuri kiitos Elpalle, Dumikselle ja muille ihkuille perjantaiseurasta!
Olipa kiva nähdä pitkästä aikaa. "Autossa ei oikeasti saa polttaa tupakkaa, se on tosi paha tapa".
Muuten oliki sit melkoisen boring viikonloppu. Ei jaksanu tehdä oikein mitään järkevää.

Kivaa maanantaita kaikille!
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Vastaa Viestiin