Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Oon tehnyt tänään kokeellisia tahnoja vappua silmällä pitäen. Aika herkkuja.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vappu :shock:

Taidan poikkeuksellisesti pistää pystyyn lähipuistoon mehu- ja munkkikestit kersalauman kera!
The great club outshines the individual, always and forever.
milli

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Me pääsemme vappuna uuteen kotiin :h:

Avokki on vappuaaton töissä, joten pitää keksiä sit jotain omaa kivaa.
Manaaja

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ninnithequeen kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:ILIMAHÄLLYYTYS!
Meinasin saada slaagin. Pitäs muistaa et se on aina se joka kuukauden ensimmäinen maanantai....
Aika pitkä viikko sulla on takana jos kuun eka maanantai tulee 12. päivä.
Manaaja

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

bliss kirjoitti:Oliskohan jossain sellasta kauppaa, jossa myydään ystäviä?

Siis tiiättekö, sellasia, jotka ei tuomitse vaan kuuntelee, hyväksyy sellaisena kuin on, joille ei tartte olla mitään erikoista, joiden kanssa voi istua kesäaikaan parvekkeella juomassa viiniä vaikka aamutunneille asti ja joiden olemassaolo pitää pinnalla vaikka olis ihan just hukkumaisillaan.
Noissa on se paska puoli että ne vaatii myös sulta yleensä samaa. :D
ninnithequeen

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Manaaja kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:ILIMAHÄLLYYTYS!
Meinasin saada slaagin. Pitäs muistaa et se on aina se joka kuukauden ensimmäinen maanantai....
Aika pitkä viikko sulla on takana jos kuun eka maanantai tulee 12. päivä.
Eiks toi ennen tullut aina kuun eka maanantai? :oops:
Manaaja

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Ei, vaan joka kuun 15. päivä.
bliss

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Manaaja kirjoitti:
bliss kirjoitti:Oliskohan jossain sellasta kauppaa, jossa myydään ystäviä?

Siis tiiättekö, sellasia, jotka ei tuomitse vaan kuuntelee, hyväksyy sellaisena kuin on, joille ei tartte olla mitään erikoista, joiden kanssa voi istua kesäaikaan parvekkeella juomassa viiniä vaikka aamutunneille asti ja joiden olemassaolo pitää pinnalla vaikka olis ihan just hukkumaisillaan.
Noissa on se paska puoli että ne vaatii myös sulta yleensä samaa. :D
Tiedän. En mä oo yksipuolista diiliä tekemässäkään.
Manaaja

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Se oli sitten sä-passiivi, noin tarkennukseksi.
bliss

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Manaaja kirjoitti:^ Se oli sitten sä-passiivi, noin tarkennukseksi.
Arvasin, mutta inhoan sitä - joten vastaan niihin kuin ne olisi henkilökohtaisesti mulle osoitettu.
SikaMika

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Tuli aamulla kasin aikoihin pyyntö töihin klo 08.15 alkaen. Ilmoittelin etten aivan ennätä noilla spekseillä 12km päähän hommiin, mutta voin tulla kun kerkeilen. Kiinni veti, olin mestoilla klo 09.10. Olo on ollut yllättävän raikas siihen nähden, että vielä eilen heräilin yöunilta siinä puoli kuuden aikaan pm. Koska olen superMies, kävin kotimatkalla vielä salilla.

Verottaja heitti lapulla tänäkin vuonna. Normaalisti se on kehdannut kinuta vielä lisää, mutta ilmeisesti tällä kertaa oli tajunnut ettei kannata potkia kultamunia munivaa kuollutta hevosta kultamunille vaan heitti kuolleen hevosen pään sänkyyni eli teki tarjouksen josta ei voi kieltäytyä. Laskusta uupuivat vielä matkakorvaukset yms. tipit joten laitettuani ne perintään nousee palautusten määrä noin 1,5k€:oon. Ihan jees, mistä näitä senttejä oikein tulee?
Dumis

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Joo, töissä on tosi ihkua taas. Työnantaja on ottanut tavoitteeksi taas kytätä kahvitaukoja, mutta samalla yritetään nakittaa aamuöveriin huomenna, ei nyt oikein onnaa. Lomautuksetkin taas peruttiin ja aamuöveriä pitäis painaa, ei nyt oikein sekään onnaa.

Härkäruuccua naamariin ja talvirotsia niskaan, olis kiva jossei tartteis tänään ihan tappiin asti olla.
Manaaja

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

bliss kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:^ Se oli sitten sä-passiivi, noin tarkennukseksi.
Arvasin, mutta inhoan sitä - joten vastaan niihin kuin ne olisi henkilökohtaisesti mulle osoitettu.
Noinko sitä inhodissataan heti alkumetreiltä uutta ystävää?
Manaaja

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dumis kirjoitti:Joo, töissä on tosi ihkua taas. Työnantaja on ottanut tavoitteeksi taas kytätä kahvitaukoja, mutta samalla yritetään nakittaa aamuöveriin huomenna, ei nyt oikein onnaa.
Siis mitä? Työnantaja kyttää että työntekijät täyttäisivät työsopimuksestaan oman puolensa, eivätkä lorvisi kahvitauoilla sovittua pidempään? No eihän sellanen kyllä saatana vieköön sovi.

Kokeilkaa sitä...mikä se nyt oli. Alkoi L:llä. Ei uskalla sanoa ääneen.
ninnithequeen

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vittu sä Manala oot idiootti.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Just varmistui ohjelma vapunpäivälle pimeän tuloon asti :)
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Dumis

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Manaaja kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Joo, töissä on tosi ihkua taas. Työnantaja on ottanut tavoitteeksi taas kytätä kahvitaukoja, mutta samalla yritetään nakittaa aamuöveriin huomenna, ei nyt oikein onnaa.
Siis mitä? Työnantaja kyttää että työntekijät täyttäisivät työsopimuksestaan oman puolensa, eivätkä lorvisi kahvitauoilla sovittua pidempään? No eihän sellanen kyllä saatana vieköön sovi.

Kokeilkaa sitä...mikä se nyt oli. Alkoi L:llä. Ei uskalla sanoa ääneen.
Jaa, no kokeiles ite tehdä 16 tuntia fyysistä töytä vartin kahveilla joista valtaosa menee transportaatioon. Jossain välissä saattaa ne mehut yksinkertaisesti loppua. Ei ole ihan sama asia kuin kävelee huoneesta toiseen ja sit on kahvilla. Toki on TESsissä sovittu ne vartin mittaisiksi, mutta eipä kenenkään ole sitten pakko tehdä ylitöitäkään, sitten se on no-win-kellekään.
Manaaja

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ninnithequeen kirjoitti:Vittu sä Manala oot idiootti.
Tässä kyllä taitaa enemmän teot kuin sanat puhua puolestaan. En käy edes kilpailemaan kuningattaren kanssa.
Manaaja

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dumis kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Joo, töissä on tosi ihkua taas. Työnantaja on ottanut tavoitteeksi taas kytätä kahvitaukoja, mutta samalla yritetään nakittaa aamuöveriin huomenna, ei nyt oikein onnaa.
Siis mitä? Työnantaja kyttää että työntekijät täyttäisivät työsopimuksestaan oman puolensa, eivätkä lorvisi kahvitauoilla sovittua pidempään? No eihän sellanen kyllä saatana vieköön sovi.

Kokeilkaa sitä...mikä se nyt oli. Alkoi L:llä. Ei uskalla sanoa ääneen.
Jaa, no kokeiles ite tehdä 16 tuntia fyysistä töytä vartin kahveilla joista valtaosa menee transportaatioon. Jossain välissä saattaa ne mehut yksinkertaisesti loppua. Ei ole ihan sama asia kuin kävelee huoneesta toiseen ja sit on kahvilla. Toki on TESsissä sovittu ne vartin mittaisiksi, mutta eipä kenenkään ole sitten pakko tehdä ylitöitäkään, sitten se on no-win-kellekään.
No joo, tuo on kyllä meikäläiselle ihan arkipäivää kesäviikonloppuisin, että työpäivät venyvät kasista aamulla seuraavan vuorokauden puolelle. Välillä ei meinaa ehtiä edes paskalla käymään, saati taukoja pitämään. Aika normimeininkiä tuntuu olevan useillakin alan yrittäjillä.

Kyllähän 16-tunnin työpäivään kuitenkin kuuluu enemmän kuin yksi vartin kahvitauko, eikös? En mä sitä etteikö rankka duuni ois rankkaa duunia, mutta kai työnantaja saa ihan yhtäläisesti vaatia työntekijää pelaamaan työsoppareiden mukaan, kun työntekijät ovat kuitenkin itse 100% varmuudella automaattisesti vaatimassa työnantajalta samaa?

Tätä mä just tarkotin sillä kun lakkoillaan työnantajaa vastaan vähän triviaalimmissa asioissa. Siinä loppuu helposti huumori silloin työnantajapuolelta, ja ne "edut" mitä työntekijöillä on ollut sormien ja työsopparin läpi katsoen, alkavat aika helposti katoamaan, kuten ne ylipitkät ruoka-, safka- ja röökitauot. Kumpikaan ei loppupeleissä voita, se on kyllä ihan totta.
ninnithequeen

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vierestä hyvinkin läheltä katsoneena, ihan oikeesti, se on rankkaa hommaa. En voi ees kuvitella kuin rankkaa lakkojen takia.

Mut hei Manis, sähän varmaan tiedät paremmin taas.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Perskuta. Lueskelin uusia tulospalkkio-kriteereitäni.
Viimeksi muokannut Pulkannaru, 21.04.2013 14:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Manaaja

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ninnithequeen kirjoitti:Vierestä hyvinkin läheltä katsoneena, ihan oikeesti, se on rankkaa hommaa. En voi ees kuvitella kuin rankkaa lakkojen takia.

Mut hei Manis, sähän varmaan tiedät paremmin taas.
Eiköhän tässä yksi jos toinenkin ole rankkoja hommia tehnyt. Kaikilla vain ei ole varaa valittaa.

Mä en kyllä itse koskaan oo ajatellut toisten leivissä, ettei työnantajalla ois varaa nillittää mulle, jos mä oon viettämässä ylimääräistä taukoaikaa. Onneks oon niin helppo ja joustava työntekijä, että työnantajakin on yleensä ollut ihan mieluusti joustava ja helppo mua kohtaan. :-p
bliss

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Työnteosta puheenollen, meidän täytyy aika varmasti palkata mulle työkaveri kesän jälkeen :shock:
Toimistorotta

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

bliss kirjoitti:Työnteosta puheenollen, meidän täytyy aika varmasti palkata mulle työkaveri kesän jälkeen :shock:
No olishan se kiva jos sulla olis joskus loma jona ei tehdä töitä. Tiedät keltä kysyä jos tarttet sopparijuttuihin apuja.
nastamuumio

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Heippistärallaa, kun puhutaan liikkeenjohdonstrategioista ja työelämässä oppimisesta yms., niin eikö näissäkin yhteyksissä keskeinen työtoiminnan muoto tarkoita samaa kuin keskeinen työmuoto tai vielä paremmin tärkeä työtapa tai -muoto? Ihan hirvee tommonen substantiivitauti parilla oppikirjankirjoittajalla, lähes joka kappale pitää kääntää omassa päässä kökkökielestä normisuomeksi, että vois ymmärtää - tai siis että ymmärrysprosessit voisivat aloittaa toimintansa.
Vastaa Viestiin