Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ostin ihanan ja kalliin banaanipaperista tehdyn kierrätysvihkon ja viiden värisiä pyöreitä söpixiä post-ittejä. Opiskelumotivaatio ei kuitenkaan noussut, mitähäh eikö tää ookkaan välineurheiluu?? :?:

Ehkä päikkärit auttais asiaa.
Prepare for the worstest.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Manaaja kirjoitti:ILIMAHÄLLYYTYS!
Hälytyksesi oli perin aikaista Narskuliinov!

Tulin vasta nyt! :twisted:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

sipsi kirjoitti: "Autossa ei oikeasti saa polttaa tupakkaa, se on tosi paha tapa".
Näin toruu henkilö, joka sen tupakan sytytti :D Oli kiitos hirmu hauska nähdä ja turista :h: (mies oli EHKÄ vähän ryppy otsassa lauantaina)
The great club outshines the individual, always and forever.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Elppis kirjoitti: (mies oli EHKÄ vähän ryppy otsassa lauantaina)
No niin munki ihan pikkusen..tai se käytti semmosta outoa käänteispsykologiaa, että alko mekastaa ja soittelee musaa heti aamutuimaan, ja kysy, että "mitä, meinaatsä vielä nukkua?". 8) Mut ainaski oli hauskaa, ja hyvä että oot päässy turvallisesti kotiin. :)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
ninnithequeen

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Manaaja kirjoitti:ILIMAHÄLLYYTYS!
Meinasin saada slaagin. Pitäs muistaa et se on aina se joka kuukauden ensimmäinen maanantai....
bliss

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Tää palsta ahistaa mua nykyään.
NuoriD

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

bliss kirjoitti:Tää palsta ahistaa mua nykyään.
Kui?
bliss

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

NuoriD kirjoitti:
bliss kirjoitti:Tää palsta ahistaa mua nykyään.
Kui?
Kaikki on ihan outoja nykyään. Ainoastaan Gat, niba ja homeboy eivät muutu ja sekin on pelottavaa.
NuoriD

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

bliss kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
bliss kirjoitti:Tää palsta ahistaa mua nykyään.
Kui?
Kaikki on ihan outoja nykyään. Ainoastaan Gat, niba ja homeboy eivät muutu ja sekin on pelottavaa.
:D

Mitens mä olen muuttunut?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mulla on taas identiteettikriisi. Voisin laittaa melkein jokaiseen RP:n kommenttiin lisänä "komppaan". Tarkoittaakos tämä sitä, että ollaan RP:n kanssa yleisesti asioista samoilla linjoilla vai sitä, että mä en vaan osaa ajatella itsenäisesti. Graah.
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Perhanan perhanan perhana. Ukkokulta soitti just et tyttö on taaaaaaaas hukannu avaimensa. Niitten piti olla koulussa mut ei ollutkaan. Ja ei maksa ku sen 250 e per avain. Eikö ny riitä et rekkis hukkas jo yhet, saatana. 500 e, jeeeee!

:tiistai:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23474
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

bliss kirjoitti:Kaikki on ihan outoja nykyään.
Täh? Ainahan olen ollut outo. Ja niin olet sinäkin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
RP

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja RP »

Elppis kirjoitti:Mulla on taas identiteettikriisi. Voisin laittaa melkein jokaiseen RP:n kommenttiin lisänä "komppaan". Tarkoittaakos tämä sitä, että ollaan RP:n kanssa yleisesti asioista samoilla linjoilla vai sitä, että mä en vaan osaa ajatella itsenäisesti. Graah.
Olen sun toinen persoona, olet unohtanut ottaa lääkkeesi? Nyt pääsen vallattomasti riehumaan ympäriinsä. Vaarallista!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

RP kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Mulla on taas identiteettikriisi. Voisin laittaa melkein jokaiseen RP:n kommenttiin lisänä "komppaan". Tarkoittaakos tämä sitä, että ollaan RP:n kanssa yleisesti asioista samoilla linjoilla vai sitä, että mä en vaan osaa ajatella itsenäisesti. Graah.
Olen sun toinen persoona, olet unohtanut ottaa lääkkeesi? Nyt pääsen vallattomasti riehumaan ympäriinsä. Vaarallista!
Use me!!
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Olipas hyvä jakso supernaturalissa, melkein itkutti näin toisena rapulapäivänä. Nyt taas rannareita ja naudanliharullia naamariin ja kohta töihin illaksi. Vissiin vois siirtyä käyttämään jo kesätakkia.
bliss

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

NuoriD kirjoitti:
bliss kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
Kui?
Kaikki on ihan outoja nykyään. Ainoastaan Gat, niba ja homeboy eivät muutu ja sekin on pelottavaa.
:D

Mitens mä olen muuttunut?
Soot vähemmän piikikäs nykyään.

Ja joo, olen ollut itsekin aina outo ja niin on 99 % muistakin mutta suuri osa porukasta on muuttunut eri tavalla oudoiksi.
Taidan olla maiseman vaihdoksen tarpeessa.
Asie Payton

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

bliss kirjoitti:Ja joo, olen ollut itsekin aina outo ja niin on 99 % muistakin mutta suuri osa porukasta on muuttunut eri tavalla oudoiksi.
Taidan olla maiseman vaihdoksen tarpeessa.
Niin eli se vika onkin sussa! :perse:
Toimistorotta

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

Kumma miten niinkin pieni uutinen kuin se, että sai taloyhtiön sisäpihalla sijaitsevan parkkipaikan voi valaista koko päivän. Onnellisuutta <3
bliss

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Asie Payton kirjoitti:
bliss kirjoitti:Ja joo, olen ollut itsekin aina outo ja niin on 99 % muistakin mutta suuri osa porukasta on muuttunut eri tavalla oudoiksi.
Taidan olla maiseman vaihdoksen tarpeessa.
Niin eli se vika onkin sussa! :perse:
Miten vaan. Ahistaa kaikesta huolimatta.
RP

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja RP »

Dumis kirjoitti:Olipas hyvä jakso supernaturalissa, melkein itkutti näin toisena rapulapäivänä. Nyt taas rannareita ja naudanliharullia naamariin ja kohta töihin illaksi. Vissiin vois siirtyä käyttämään jo kesätakkia.
Katsoin tuubista viidennen tuotantokauden kahdeksannesta jaksosta pätkiä, ja meinasin tehdä palvontaliikkeitä. Olen niin tulessa odotukseni kanssa.
bliss

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Oliskohan jossain sellasta kauppaa, jossa myydään ystäviä?

Siis tiiättekö, sellasia, jotka ei tuomitse vaan kuuntelee, hyväksyy sellaisena kuin on, joille ei tartte olla mitään erikoista, joiden kanssa voi istua kesäaikaan parvekkeella juomassa viiniä vaikka aamutunneille asti ja joiden olemassaolo pitää pinnalla vaikka olis ihan just hukkumaisillaan.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

bliss kirjoitti:Oliskohan jossain sellasta kauppaa, jossa myydään ystäviä?

Siis tiiättekö, sellasia, jotka ei tuomitse vaan kuuntelee, hyväksyy sellaisena kuin on, joille ei tartte olla mitään erikoista, joiden kanssa voi istua kesäaikaan parvekkeella juomassa viiniä vaikka aamutunneille asti ja joiden olemassaolo pitää pinnalla vaikka olis ihan just hukkumaisillaan.
Jos tällainen kauppa löytyy, laita linkki. Kiitos.
The great club outshines the individual, always and forever.
bliss

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Tarttee varmaan perustaa sellanen. Tai kierrätyskeskus.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

bliss kirjoitti:^Tarttee varmaan perustaa sellanen. Tai kierrätyskeskus.
" Vuokrataan hyvä frendi. Hali / viikko " :D
The great club outshines the individual, always and forever.
bliss

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Mulla olis kauhee tarve avautua erinäisistä asioista.
Luojan kiitos, että on maanantai ja pitää ihan kohta lähteä hakemaan poikanen päiväkodista, ei voi korkata punaviiniä ja aloittaa perusteellista humalatarinointia.
Vastaa Viestiin