Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Tiistai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Ei viikonpäiväketjua :shock: Missä kaikki on?

Mä olen aivan rakastunut Etsyyn. Saisin siellä varmasti tuhlattua ainakin kymmeniä tuhansia euroja ihan helposti. Ikävä vaan, ettei ole sellaisia rahoja.
Stinky

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Se ois tänään sit kehityskeskustelun paikka.
Manaaja

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ois vähän saamaton olo. Autokin pitäis myyntiin laittaa. Ei huvittais.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Manaaja kirjoitti:Ois vähän saamaton olo. Autokin pitäis myyntiin laittaa. Ei huvittais.
Se on vain kevätväsymystä. älä kuitenkaan ammu ittees vielä..
Khyl se siitä, ehkä..
Pyyhin Netikettiin..
elco

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja elco »

13 aamua töitä ja sitten toukokuuksi lomille.

Lisäplussaa on, että buukkasin Madridiin kesäkuun alkuun yhden tyhjänpäiväisen koulutuksen, minkä ohessa voi varmaan hengailla mestoilla viikonlopun. Lisäksi pukkaa sauna openia ja jussia eli kolme pitkää tapahtumaviikonloppua tiedossa kesäkuussa.
bliss

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Mistäs tänään sais kunnon väittelyn aikaan?

Onnellisuus, ylinopeudet ja koirankakka on käsitelty.
Asie Payton

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

Alter Bridge!!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

bliss kirjoitti:Mistäs tänään sais kunnon väittelyn aikaan?

Onnellisuus, ylinopeudet ja koirankakka on käsitelty.
Leivän heittäminen maahan on rangaistavaa. Haastaako kaupunki Pitskun leivänlevittäjät oikeuteen roskaamisesta?!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja martza »

Illalla pitäisi mennä asiakkaan kustantamalle illalliselle. Ruokaa ja juomaa riittää niin paljon kuin haluaa syödä ja juoda. Tällainen tilaisuus tiistai-illalla on vähän huono idea, kun huomenna pitäisi olla työkunnossa.
Pitänee keskittyä ruuan nauttimiseen ja muutamaan viinilasilliseen.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
ninnithequeen

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Onpas tosiaan tyhjä ketju tänään.

Mut hei vähän sossupokea: rekkis sentään lähetti tekstiviestin kysyäkseen miten pojan sydänlääkäri meni.

Ja mun pesukone vetää nyt ihan oikeesti viimesiään. Ei taas lähe linkoomaan niin millään ja matkustaa ympäri maailmaa taas. Voi PERKELE.
Stinky

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Meinas tulla kesän ensimmäiset pissat housuun. Mehiläinen.
ninnithequeen

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Stinky kirjoitti:Meinas tulla kesän ensimmäiset pissat housuun. Mehiläinen.
HYI VITTU! Joko ne on heränny? Pelkään kuin ruttoa ja ikinä ei oo ees onnistunu pistämään....silti. Ampparit vielä pahempia.

Mää näin tänään kärpäsen. Mut niitä en pelkää, muistatte varmaan Eskon :D
bliss

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja bliss »

ninnithequeen kirjoitti:rekkis sentään lähetti tekstiviestin
Vaihda puhelinnumero, salaa se äläkä missään nimessä kerro sitä rekkikselle.

Merry-go-round-and-round...
ninnithequeen

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

bliss kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:rekkis sentään lähetti tekstiviestin
Vaihda puhelinnumero, salaa se äläkä missään nimessä kerro sitä rekkikselle.

Merry-go-round-and-round...
Mä en voi. Mä en vaan voi. Kyllä mä jonkun yhteyden pitää poikani isään. Ja saishan se sen sitten äitinsä kautta.

Ja on ihan kiva tietää jos se meinaa tulla oven taakse...ettei aina tarvi pelätä että ovikello soikin. Ja kukahan siel on, tv-lupatarkastaja, poliisit vai umpihumalainen rekkis?
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja annepa »

ninnithequeen kirjoitti:
Stinky kirjoitti:Meinas tulla kesän ensimmäiset pissat housuun. Mehiläinen.
Ampparit vielä pahempia.
Vai vielä kimalainen? Täällä ei oo näkyny muita ko kärpäsiä. En pelkää pörriäisiä vaikka lapsena astuin maassa olevan pesän päälle, sieltä sinkosi ilmoille erittäin vihaisia pörriäisiä (ilmeisesti ampiaisia?) joista yksi tuikkasi perseensä mun alahuuleen.

Kimalaiset on sympaattisia.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Kai Nalo

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Tänään, olen tehnyt en mitään. Huomenna, teen en mitään. Lopun kuukautta, teen en mitään. Kuukauden kuluttua, odotan että saisin aloittaa työni.

Huoh

:kontrolli:
Stinky

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Ampiaiset, mehiläiset, kimalaiset. Yhtä kaikki helvetin pelottavia otuksia!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vois poiketa Stokkan yläkerrassa päivällisellä. Muistin just, et 20e ois lahjakortissa jäljellä. Kai tuolla jonkun piffin saa...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Toimistorotta

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

ninnithequeen kirjoitti:Mä en voi. Mä en vaan voi. Kyllä mä jonkun yhteyden pitää poikani isään.
Olikse eilinen vai toissapäiväinen viimeinen rekkistä koskeva viesti niinku vaan viimeinen siltä päivältä, viimeinen ylipäänsä vai tarkoititko sanoa vain notta viimeisin.
ninnithequeen

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

^Kuhan vaan kerroin et oho miten paljon sitä kiinnostaa. Että oikeen tekstiviesti :roll:
Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Mayah »

Mehiläiset ja kimalaiset on sulosia, ampiaiset pelottavia. Vaikka mua ei ole koskaan mikään tuollainen pörriäinen pistänytkään, niin ampiaisiin silti tulee suhtauduttua hyvin varauksella.

Hämähäkit on silti pelottavimpia vaikka ne ei mitään teekään :?
Stinky

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Ampiaiset on kyllä hurjia. Kun ne jossain ikkunalla pörrää ja niiden perse heiluu sen pistimen kanssa. Iyh.
Mun tarvii hankkia kotiin sitä ötökkämyrkkyä jos tänne joku pörrinkäinen eksyy sisälle. Mä en uskalla lehdella tappaa saatikka sit lasin ja paperin kanssa auttaa ulos.
Ne vaan pelottaa mua niin kauheesti.

Taidanpa laittaa ampiaisen taustakuvaks koneelle, noin niinku siedätyshoidoks.
ninnithequeen

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä täällä yksinäni en uskaltanut mennä olkkariin kun tuli pistiäinen sisään. Äkkiä kissat tytön huoneeseen turvaan ja ite makkarin ovet kiinni. Ja itku kurkussa soitto rekkikselle (joka sillon asu täällä) että perkele tuu ny listimään toi! Se vaan nauro et sori mä oon töissä viel vähän aikaa. Ei ole naurun asia semmonen hirviö sisällä! Ja miks vatussa ne tulee viidenteenkin kerrokseen ja aina joka ikkunanraosta!
Oli makkarin tuuletusikkunan välissä kans yks kerta, ja sitäkin yritettiin häätää ulos. Oli muuten aika show.

Ukkokulta kans tappoi yhden hesarilla kerran täällä. Kummasti niitä ei tullut koskaan sinne Kivikon kämppään, vaikka eka kerros, mut tänne viidenteen ne kyl tulee vainoomaan mua...

Mä vaan niiiiiiiiiiin kammoan niitä.
Manaaja

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Stinky kirjoitti:Ampiaiset on kyllä hurjia. Kun ne jossain ikkunalla pörrää ja niiden perse heiluu sen pistimen kanssa. Iyh.
Eikun sykkii. Niiden pistin sykkii. Rytmikkäästi. Tippa pistimen päässä kimaltaen.
Stinky

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^ LOL
Vastaa Viestiin