Keksiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
bliss

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja bliss »

Käsittämättömän levottomasti nukuttu yö takana.
milli

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja milli »

Täällä vanhemien luona asuessa oon nukkunut ihan poskettoman hyvin, uskomatonta.
Nyt ollaan sit velallisia asunnonomistajia :) Toivottavasti kolmen viiikon päästä asunto olisi rempattu ja muuttovalmis.
milli

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja milli »

exPertti kirjoitti:Eli väliaikaisasustelu kaiken kaikkiaankin on mennyt hyvin? Ei mitään noloa vanhempien luonaolomenoa tyyliin "hei tyttö kuule, ai sulla onkin muna suussa, tulen myöhemmin". :D
:D Juu, jäänyt noi väliin :D Olisi kerran voinut käydä nolosti, joku unohti pesuhuoneen oven auki... onneksi olivat sitten toisella puolella taloa, etteivät kuulleet mitään :)
bliss

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja bliss »

exPertti kirjoitti:^ Mikä unen sekoitti?
Väärnlaiset ajatukset ennen nukkumaanmenoa.
Tai siis, ei vääränlaiset mutta hetkeen sopimattomat.
milli

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja milli »

exPertti kirjoitti:Tuleeko ihan nuoruudenmuistot mieleen? :)
Ei mulla vaan, eipä oo tullut teininä paneskeltua vanhempien tykönä :) Vasta täysikäisenä, ja pian 18v synttärin jälkeen muutin jo pois.
Stinky

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Taas ois palaveria 12-16 eikä vois vähempää kiinnostaa *syvä huokaus*. Töiden jälkeen sentäs kivaa tiedossa eli vääränkokosten kenkien palautus ja sit kukkakaupoille ostaa parvekkeelle piristystä :]
Illalla tulee systerin frendi ja meitsi hemmottelee itteään kokovartalohieronnalla. Uu jeah!
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja swirl »

Mä meinaan tänään kaivaa kävelysauvat naftaliinista ja lähteä mummoilemaan. Jos vaikka niskakin taas vähän aukeaisi, kun on ihan kauhessa jumissa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ihqu :h: aamiainen parvekkeella t-paidassa ja sitä ennen lähes 10h yöunet. Luxor.
Prepare for the worstest.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tulin, näin, söin, märehdin :muu:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
bliss

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja bliss »

Terveisiä juurihoidosta.

Turpa on niin puuduksissa, että nyt olis hyvä hetki mennä sparritreeneihin 8)
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

bliss kirjoitti:Turpa on niin puuduksissa, että nyt olis hyvä hetki mennä sparritreeneihin 8)
Olin perjantaina, vieläkin alaleuka jäykkänä. Ennuste siis heikko, terminaalivaihe siintää jo.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
milli

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja milli »

parvekkeista ... ja ..

Kuva

vielä muutama viikko .. ja sitten saa ihastella tällaista omalta partsilta :h:
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja swirl »

Olipas järkevä veto leikata kynnet tavallisilla saksilla, kun ei ole edes kynsiviilaa... :roll:

Uskaltaisinko vaalentaa ite tukkaani? Onko tuhoontuomittu juttu?
bliss

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja bliss »

swirl kirjoitti: Uskaltaisinko vaalentaa ite tukkaani? Onko tuhoontuomittu juttu?
Ei välttämättä ole tuhoontuomittu.

Joskus (kauan sitten) halusin vaalentaa tummaksi värjätyn tukan. Menin kampaajalle joka sai siitä usean vaalennuskerran jälkeen kirkuvan punaisen. Ostin kaupasta vaalennusainetta ja hups - tuli ihan blondit kertakokeilulla.
bliss

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja bliss »

exPertti kirjoitti:
bliss kirjoitti:
swirl kirjoitti: Uskaltaisinko vaalentaa ite tukkaani? Onko tuhoontuomittu juttu?
Ei välttämättä ole tuhoontuomittu.

Joskus (kauan sitten) halusin vaalentaa tummaksi värjätyn tukan. Menin kampaajalle joka sai siitä usean vaalennuskerran jälkeen kirkuvan punaisen. Ostin kaupasta vaalennusainetta ja hups - tuli ihan blondit kertakokeilulla.
Sivusta seuranneena monelle kuitenkin tulee ensin sellainen kauniisti sanottuna oljenvärinen, rumasti kusenvärinen väliväri hiuksiin. Joka tietty lähtee uudellä käsittelyllä.
Tota... värinpoiston jälkeen PITÄÄ laittaa joku sävy päälle tai siitä todellakin tulee sellanen likaisen keltainen.
bliss

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja bliss »

exPertti kirjoitti:
bliss kirjoitti:Tota... värinpoiston jälkeen PITÄÄ laittaa joku sävy päälle tai siitä todellakin tulee sellanen likaisen keltainen.
Ihan noitten kaupan blondauskittien tuloksia olen päässyt arvostelemaan välivaiheineen. :)
Niin olin ymmärtävinäni. Niissä paketeissa aika usein lukee "Värinpoisto".
Ts. jos siinä paketissa on yhtenä osasena jotain jauhemaista ainetta, sävyn käyttö on enemmän kuin suotavaa vaalennuksen jälkeen.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja swirl »

Harkitsen vielä tuota värinpoistoa. Punaisen värinhän mie siihen päälle vetäisin sitten. Pelkään vaan, että tukka menee huonoon kuntoon, mutta nyt ei raaskis maksaa kampaajalle kamalia summia, etenkään kun tulos ei sielläkään ole taattu. Kiva, kun on taas kamala fiksaatio tukkaväristä ja pitäis heti saada muutosta :roll:

Vedin tuskaseen niskajumiin Sirdaludin ja sen seurauksena nukuin puoli tuntia tässä koneen äärellä. Jeeh, onneksi ei kukaan tullut mun huoneeseeni.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Iiiik, sain ajan päivystyksestä klo 16. Tosin toimenpide aloitetaan vasta klo 17, koska mulla on antibioottiesilääkitys. Pelottaa hieman.

T. Nynny, joka käsittelee leikiten 70kg huostaanotettuja rottiksia.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Tsemppiä, kyllä sie pärjäät!
masa

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja masa »

masa ja masa.

Ollaan sit stana.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

masa kirjoitti:masa ja masa.

Ollaan sit stana.
Moi masa :D Identiteettikriisi?
The great club outshines the individual, always and forever.
bliss

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja bliss »

masa kirjoitti:masa ja masa.

Ollaan sit stana.
Nonnih :]
masa

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja masa »

Elppis kirjoitti:
masa kirjoitti:masa ja masa.

Ollaan sit stana.
Moi masa :D Identiteettikriisi?
Ei, vaan töiden puute.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä olen ihan selvästi pehmennyt vanhemmilla päivilläni. Harkitsin sellainsen "I support single moms" -stripparinkuvapaidan hankkimista, mutta rupes epäilyttämään, kun työkaveri on yh-äiti. Ainoa työkaveri joka ei ärsytä ikinä.

Lunette tarjoaisi pr-t-paitoja, mutta selässä oleva teksti, jossa selitetään aika tarkkaan kuukupin käyttö ja ominaisuudet laittoi taas miettimään.

Mä olen Wanha!!1
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Lolita kirjoitti:Harkitsin sellainsen "I support single moms" -stripparinkuvapaidan hankkimista, mutta rupes epäilyttämään, kun työkaveri on yh-äiti.
Voisin lahjoittaa omani kun ei mahdu päälle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin