Törstäi

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Törstäi

Viesti Kirjoittaja Ann »

Onneksi elämä ei ole noin saatanan vaikeaa.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Törstäi

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ann kirjoitti:Onneksi elämä ei ole noin saatanan vaikeaa.
On se.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Manaaja

Re: Törstäi

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ann kirjoitti:Onneksi elämä ei ole noin saatanan vaikeaa.
On se sitten kun me rakastutaan.
Toimistorotta

Re: Törstäi

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

Manaaja kirjoitti:Mä en ikinä haluaisi muodostua valintakysymyksen toiseksi osapuoleksi, enkä haluaisi laittaa itseäni samalle viivalle rakkaan lemmikin kanssa, jonka kanssa on vietetty jo mahdollisesti useita vuosia yhdessä. Mä en voi korvata mitään lemmikkieläimen jättämää aukkoa, eikä sama toimi toivottavasti toisinpäinkään. Toisille se varmaan on helpompaa sanoa että "Ai no automaattisesti elukat svidduun, minä tulen täältä nyt!" mutta mä en koskaan pystyisi sitä tekemään.
Kukapa haluaisi joutua minkäänlaisen valintakysymyksen osapuoleksi, mutta ainakaan minä en sivuuta ketään automaattisesti kumppaniehdokkaana sillä perusteella, että on tullut otettua ihan itsekseen sinkkuaikoina lemmikki. Tai vaikka viisi.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Törstäi

Viesti Kirjoittaja Ann »

Manaaja kirjoitti: On se sitten kun me rakastutaan.
Kysehän on siis vain asian myöntämisestä.
Rotan aivot valtasivat pääni.
NuoriD

Re: Törstäi

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Taisin joutua romanialaishuijausyrityksen kohteeksi. Ainakin toivoin niin.

Olin menossa vo:lle kun bussipysäkilllä oli vanha Vectra ulkomaalaisissa kilvissä ja mies viittelöi. Pysäytin, avasin sivuikkunen. Etelämaalaisen näköinen mies kysyi, puhunko englantia. Vastasin puhuvani. Hän ei kylläkään puhunut. Molotti "petrol" "help" ja samassa otti "kulta"-sormuksen sormestaan ja laittoi autoni istuimelle. Tässä vaiheessa katsoin parhaaksi häipyä, koska vaikutti niin ilmeiseltä romanialaishuijaukselta ja oli kiire vastaanotolle. Toivottavasti olivat huijareita, olisi harmi, jos eivät saa apua ja olisivat aidosti sen tarpeessa.

Soitin 112 ja informoin poliisia asiasta. Jos ovat aidosti petroolin tarpeessa niin eiköhän apu löydy.
Manaaja

Re: Törstäi

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Toimistorotta kirjoitti:Kukapa haluaisi joutua minkäänlaisen valintakysymyksen osapuoleksi, mutta ainakaan minä en sivuuta ketään automaattisesti kumppaniehdokkaana sillä perusteella, että on tullut otettua ihan itsekseen sinkkuaikoina lemmikki. Tai vaikka viisi.
Niin. Mulla on tässä sellainenkin ongelma, että jos vaikka parisen vuotta seurustelee ensin asumatta yhdessä, niin yleensä kiinnyn itsekin niihin elukoihin sen verran, että niistä tulee kuin perheenjäseniä mun ajatusmaailman puolesta. Sellainen tilanne missä toinen, mua kauemmin talossa/yhteisössä asunut perheenjäsen dumpataan ulos mun immunologisten häiriöitteni vuoksi, on mun mielestä epäreilu ja aiheuttaa mulle ylimääräistä vastuuta olla sellaisen valinnan arvoinen. En halua joutua sellaiseen tilanteeseen, joten puhallan homman mieluummin poikki jo alkumetreillä/ennenkuin sitä on ehtinyt syntyäkään.
Stinky

Re: Törstäi

Viesti Kirjoittaja Stinky »

ninnithequeen kirjoitti:
VUOKRA ON SE SAATANAN 1100. Arvaa onko tästä tapeltu.

Kuhan pyytelen anteeks et oon tämmönen kamala sosiaalipummi nyt. Hirveetä, kamalaa, kauheeta, joku somaliperhe jääny varmaan ilman mersua!
Mitä sä keuhkoot? Sanoit ite et vuokra on 1100 ja seuraavassa viestissä että maksat 300.
Kuka on sanonut että sä joku sosiaalipummi olet? Kunhan ihmettelin ja sä saat kohtauksen.
Nyt ei puhuttu somaliperheistä ja niiden autoista vaan sun vuokrasta.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Törstäi

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Luulin että on aprillipäivä kun avasin töllön ja siellä vakavana kerrottiin lentoliikenteen lamauttavasta tuhkapilvestä. Sama fiilis kun laitoksella ainokaisen kerran avasin telkkarin ja silloin toitotettiin Beckhamien olevan Turussa. Niinjoovarmaan. Vai?
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16664
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Törstäi

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Elppis kirjoitti::rofl:
Urpiainen on NIIIIIN stereotyyppinen Larulainen, ko-olla-ja-voi.
Mä olen nyt ollut jo useamman tunnin työkyvytön, kun vaan pohdin mitä tämä mahtaa tarkoittaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Stinky

Re: Törstäi

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Manaaja kirjoitti:
Stinky kirjoitti:^Eli me ei sit kuitenkaan olla niinku ment to be? Itkuhan tässä tulee.
No voimmä kerran panna, mut toisen kerran kohalla yleensä jo tukehdun.
Ehkä se kerta riittääkkin jos vaikka ootkin ihan surkee.
Manaaja

Re: Törstäi

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Stinky kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
Stinky kirjoitti:^Eli me ei sit kuitenkaan olla niinku ment to be? Itkuhan tässä tulee.
No voimmä kerran panna, mut toisen kerran kohalla yleensä jo tukehdun.
Ehkä se kerta riittääkkin jos vaikka ootkin ihan surkee.
Tai sit niin hyvä, ettet pysty pyllistelee tai istuu pariin päivään.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Törstäi

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Manaaja kirjoitti:
Stinky kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: No voimmä kerran panna, mut toisen kerran kohalla yleensä jo tukehdun.
Ehkä se kerta riittääkkin jos vaikka ootkin ihan surkee.
Tai sit niin hyvä, ettet pysty pyllistelee tai istuu pariin päivään.
Ja sulla menee oireet ohi, time for session #2!
The great club outshines the individual, always and forever.
Stinky

Re: Törstäi

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^ Melkein taas panettaa :P
Manaaja

Re: Törstäi

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ En se minä ollut. Ja sitäpaitsi se oli vahinko.
Stinky

Re: Törstäi

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Hölmö oot kuitenki.
Manaaja

Re: Törstäi

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Guilty as charged.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Törstäi

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kuva


JUST DO IT!

Son moro ->
The great club outshines the individual, always and forever.
Manaaja

Re: Törstäi

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mitähän toikin nyt taas tarkotti.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Törstäi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

RP kirjoitti:Onko tuo laru joku hyvä alue?
No kyllä Lauttasaari on aivan oivallinen ihmisläheinen alue. Luontoa, merta, hyväntuulisia mukavia suomalaisia tavallisia ihmisiä ja paljon vanhaa hyvää ja paljon uutta hyvää asuntokantaa ja ilma on raikasta. Rikollisuutta tai tympeää humalaisten öykkäröintiä ei esiinny ja lapsetkin tuntuvat hyvinkasvatetuilta ja normaaleilta.
Ja Geetzun naisen tuoksu on ikäänkuin mantelina täällä.

Myös pienet asunnot ovat tietenkin edullisimpia Lauttasaaressakin. Ja ne voivat olla ihan toimivia. Nehän olisivat sitten halvempiakin. Pakottavat menemään oikeastaan selkeämmin nauttimaan ympäröivästä luonnostakin. :)
Manaaja

Re: Törstäi

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Stadinarska kirjoitti:hyväntuulisia mukavia suomalaisia tavallisia ihmisiä
= vanhoja happamia gargoylekärrymummoja.
ninnithequeen

Re: Törstäi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Stinky kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
VUOKRA ON SE SAATANAN 1100. Arvaa onko tästä tapeltu.

Kuhan pyytelen anteeks et oon tämmönen kamala sosiaalipummi nyt. Hirveetä, kamalaa, kauheeta, joku somaliperhe jääny varmaan ilman mersua!
Mitä sä keuhkoot? Sanoit ite et vuokra on 1100 ja seuraavassa viestissä että maksat 300.
Kuka on sanonut että sä joku sosiaalipummi olet? Kunhan ihmettelin ja sä saat kohtauksen.
Nyt ei puhuttu somaliperheistä ja niiden autoista vaan sun vuokrasta.
Pyydän anteeks. Mä kiehahdan nykyään aika herkästi :oops:
SikaMika

Re: Törstäi

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Työntäkää mirrinne vaikka vittuun, sosiaalipummit!

Tasan viiden nukutun öisen tunnin merkiksi pärähti luuri soimaan. Töihin, saatana, kuului vieno pyyntö. En voinut vastustaa kiusausta, joten pompin metrolle ja sillä kohti kauko-Itää; matka ei tarjonnut sopivia kertoimia pyöräilylle, koska se oli pitkä joten aikaa ei ollut tarpeeksi ja koska pääsin lähes ovelta ovelle oranssilla sukellusveneellä. Yllättävän rauhallinen mesta noinniinq sijaintiinsa nähden, ei tarvinnut edes korottaa ääntä kertaakaan. Opetustehtävät olivat juuri niin mielenkiintoisia kuin ne yleensä minuutin varoajalla ovat, jouduin siis soveltamaan. Jalkapallotermein sama ilmaistaisiin sanomalla "antaa pallon tehdä työ".

Eilen poikkesin pan(ii)kissa, koska pokerivoitot painoivat perstaskussa niin että vetivät selän killiin; sitä piti sitten hoidattaa kalliilla kiropraktikolla joka auttoikin asiaan ainakin lompakkoa lisää keventämällä. Pankissa (Hakaniemi) pyöri Ninnin_kavereita, epäsiistejä hampuuseja kaikki sukupuolet edustettuina. Typerää krapulaista/humalaista hörötystä sai kärsien kuunnella jonossa kunnes se lakkasi kuin lehmän lento käydessä ilmi ettei vuokrarästit olleet heidän likviditeetillään hoidettavissa pankkinsa tarjoamin transaktioin. Hörötys vaihtui mutinaksi sossusta ja sankarit matalalensivät hiljaisina ulos rahalaitoksesta. Hymyilin kilpaa auringon kanssa.
ninnithequeen

Re: Törstäi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Hyvä yritys Sika.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Törstäi

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Onkohan mulla huomenna polttarit? Vaikka olenkin saunanpuhdas superkyttä, en voi without any reasonable doubt väittää olevani asiasta varma. Jännää, on se jännää...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin